בלוג ויוה - דצמבר

  • בלוג
ויוה

"פשוט לאהוב" בערוץ ויוה

23 בדצמבר, 2013

אנה לאייבסקה ("לאהוב את לולה", "אויבת יקרה") וחוסה לואיס רסנדס ("האחים דל מונטה") מגיעים אלינו בטלנובלה חדשה ומקסימה - "פשוט לאהוב" (Dama y Obrero), שתשודר בערוץ ויוה החל מ-23 בינואר, מדי ערב ב-21:40 ותחליף את "השיבה הביתה". הטלנובלה, שהופקה באולפני טלמונדו במיאמי, ארה"ב, סיימה את שידוריה רק בחודש אוקטובר וכבר מגיעה לערוץ ויוה! מדובר בסדרה מושקעת, עטורת כוכבים שהיתה מועמדת לשני פרסים של מגזין People הספרדי.

"פשוט לאהוב" מביאה את סיפורה של איגנסיה, מהנדסת צעירה שעובדת בחברת בנייה מצליחה השייכת לארוסה תומס. הם עומדים להתחתן, אך כמה ימים לפני החתונה פורץ ביניהם ריב סוער שגורם לאיגנסיה לכעס רב ולהחלטה לעזוב את העיר.

אז איגנסיה פוגשת את פדרו, גבר נאה שגורם לה לשכוח את כל צרותיה ללילה אחד. בבוקר שלמחרת איגנסיה מתעוררת ומצטערת על מה שקרה, היא משאירה לפדרו מכתב בו היא מבקשת את סליחתו ועוזבת מבלי להיפרד ממנו.
איגנסיה חוזרת לביתה בעיר, שם תומס מחכה לה, הוא מבקש את סליחתה ומציע לה תפקיד ניהולי בחברה. היא סולחת לו ומקבלת את הצעתו.

לאחר מספר ימים איגנסיה מגיעה בתור המנהלת החדשה לאחד מאתרי הבנייה של החברה, מנהל האתר מכיר לה את הפועלים ולהפתעתה אחד מהם הוא פדרו. היא מגלה שהגבר המרשים איתו היא בילתה את הלילה כאשר רבה עם תומס, הוא בעצם פועל פשוט שלא מרוויח הרבה ואין לו שאיפות גדולות. איגנסיה ופדרו יבינו מהר מאוד שלמרות ההבדלים הרבים ביניהם והדעות הקדומות של הסביבה, אהבתם חזקה מהכל והיא זו שתנצח.

"פשוט לאהוב" (115 פרקים) - החל מ-23 בינואר, ערוץ ויוה

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

וויליאם לוי מגיע בסערה לערוץ ויוה פלוס!

16 בדצמבר, 2013

הסערה שמתרחשת בימים אלו ברחבי הארץ לא פוסחת גם עלינו ומגיעה לערוץ ויוה פלוס בטלנובלה המקסיקנית "בלב הסערה" (La Tempestad), בכיכובו של וויליאם לוי. הטלנובלה תחל את שידוריה ב-13 לינואר במקום "יחסים מסוכנים" ותשודר בימים א'-ד' בשעה 20:10. "בלב הסערה", שהופקה על ידי חברת Televisa וסיימה את שידוריה במקסיקו רק לפני חודשיים, זכתה להצלחה רבה ונרכשה על ידי מדינות רבות בעולם.

הטלנובלה מביאה את סיפורם של מרינה ודמיאן. מרינה היא אישה צעירה שמנהלת מלון בעיר. הקריירה הניהולית שלה חווה משבר קשה, כאשר מודיעים לה כי אמה סובלת ממחלה שלא תאפשר לה לתפקד לבד. באותו זמן, באחת העיירות הסמוכות גר דמיאן, קפטן צעיר שבבעלותו סירת דייג ששמה "הסערה". דמיאן אחראי על אספקת סחורה ל"נפטון" - מפעל למזון משומר.

מרסדס, אישה מסתורית ואלגנטית, והבעלים של מפעל "נפטון", מגיעה לעיר ומחפשת בדחיפות מישהו שיעזור לה להציל את המפעל מפשיטת רגל. היא מציעה למרינה את ההזדמנות לשקם את חייה המקצועיים על ידי לקיחת האחריות על הניהול הפיננסי של המפעל. למרות שהיא היתה קצת סקפטית בהתחלה, מרינה מסכימה לעבור לעיירה, במיוחד לאחר שאומרים לה כי זה עדיף לאמה מכיוון שבעיר מצבה הבריאותי ימשיך להתדרדר.

הרנן, גבר צעיר ועשיר מחזר אחרי מרינה באובססיביות ולמרות שהיא לא סומכת עליו היא נענית לחיזוריו לבסוף ויוצאת איתו רק בכדי לעורר את קנאתו של דמיאן. הרנן הוא גבר מפוקפק שעובד עם המאפיה ויש לו כמה בעיות עם סירות דייג, במיוחד עם הסירה של דמיאן, "הסערה", שמקשה על ניהול העסק שלו.

דמיאן ומרינה נאלצים לעשות הפסקת אש ביחסים הסוערים ביניהם, על מנת להגן על עצמם מפני האויבים המשותפים שלהם. המאבק הזה גורם להם להבין שהם התאהבו והם מתחילים ברומן. אך דמיאן ומרינה נמצאים במסלולים שונים בחייהם וכדי להיות ביחד הם יצטרכו לגבור על המכשולים שהגורל הציב בפניהם. האם אהבתם תיהיה חזקה כסערה והם יצליחו לעשות זאת?

"בלב הסערה" (121 פרקים) - החל מ-13 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מלך הדרמה" – בקרוב בערוץ ויוה פלוס

12 בדצמבר, 2013

שתי סדרות קוריאניות חדשות באותו היום! "מלך הדרמה" (The Lord of Drama) מצטרפת ל"קולו של הלב", עליה סיפרנו לכם לפני כמה ימים. החל מה-9 לינואר. הסדרה תשודר בימי חמישי בשעה 21:20, במקום "גבר מאוהב". בסדרה מככבת השחקנית ג'ונג ריו וון ("סאם סון המתוקה", "מאיזה כוכב את"), שזכתה בפרס השחקנית הטובה לשנת 2012 על תפקידה בסדרה.

"מלך הדרמה" היא קומדיה רומנטית המספקת הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית הדרמות הקוריאנית. בסדרה נחשף לסיפורו של אנתוני קים, מפיק על בתעשיית הטלוויזיה הקוריאנית., שצילומי הפרק האחרון של סדרה בהפקתו מתעכבים בשל סירובה של תסריטאית לשכתב את סצנת הסיום. אנתוני מגיע לביתה של גו אן, תסריטאית מתלמדת, ומבקש ממנה לכתוב סצנה חדשה. גו אן חושבת שזו הזדמנות חייה ומסכימה.

לאחר סיום צילומי הפרק, אנתוני שולח את הקלטת לערוץ השידור ומבקש מהשליח להזדרז. למזלו הרע של אנתוני, השליח נהרג בדרך בתאונת דרכים ואנתוני מואשם במותו. מחאות הציבור והלחצים מצד עמיתיו לעבודה, מאלצים את אנתוני לפרוש מתפקידו. גם בפני התסריטאית גו אן, שהיתה קשורה להפקת הסדרה, נסגרות כל הדלתות בתעשייה ואף אחד לא רוצה לעבוד איתה.

כעבור 3 שנים, אנתוני, שבינתיים פשט את הרגל ומחפש דרך לחזור לפסגה, שומע שאיש עסקים מסתורי מיפן רוצה להשקיע כסף בסדרה קוריאנית חדשה. הוא נזכר בתסריט שגו אן נתנה לו פעם ומבקש ממנה לשוב לעבוד איתו. גו אן, שעובדת מאז אותה תקרית מצערת במסעדה של אמה, לא מתלהבת מאוד מהצעתו אך יודעת שזו ההזדמנות האחרונה שלה להצליח כתסריטאית וחותמת על החוזה.

ההפקה יוצאת לדרך והכל מתנהל כשורה, עד שאנתוני מגלה את האמת המחרידה על איש העסקים היפני. אנתוני מבין שהסתבך קשות, אך מפחד לסכן את הצוות שלו ולכן לא עוצר את הפקת הסדרה. הוא עושה מאמצים להפיק את הסדרה כמה שיותר מהר וכנגד כל הסיכויים. אך האם גו אן תשאר לצידו ותעזור לו?

"מלך הדרמה" (18 פרקים) - החל מ-9 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דרמה קוריאנית חדשה בויוה פלוס

9 בדצמבר, 2013

"קולו של הלב" (I Hear Your Voice) – דרמת מתח משפטית חדשה ומסקרנת, מגיעה לערוץ ויוה פלוס. בסדרה מככב אחד הכוכבים הלוהטים בקוריאה בימים אלו, יי ג'ונג סוק, וגם השחקן יון סאנג היון, אותם כבר הכרנו בסדרה "גן סודי". "קולו של הלב", ששידורה יחל ב-9 בינואר, בשעה 19:00, במקום "האגדה של קאנג צ'י", תשודר במתכונת של שני פרקים ברצף.

הסדרה הסתיימה בקוריאה לפני ארבעה חודשים ושחקני הסדרה כבר הספיקו לזכות במספר פרסים. כוכבת הסדרה, יי בו יונג, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל סדרות הדרמה הקוריאני "."Daejeon בנוסף, היא זכתה יחד עם כוכב הסדרה, יי ג'ונג סוק, בפרס הזוג הטוב ביותר באותו פסטיבל וגם בטקס פרסי הדרמה הקוריאני.

בסדרה מסופר על היאה סונג, שהתגברה על העוני בילדותה והפכה להיות עורכת דין. חייה משתנים כאשר היא פוגשת את סו הא, תלמיד תיכון בעל יכולת על טבעית לקריאת מחשבות, אותה הוא רכש כאשר היה עד לרצח של אביו, עשר שנים לפי כן. מותו של האב נקבע בתחילה כתוצאה של תאונת דרכים, עד שהיאה סונג, שאז היתה נערה בתיכון, התפרצה לבית המשפט והצביעה על הרוצח. הרוצח נשלח לכלא ונשבע בליבו כי ביום שחרורו הוא ינקום בה. סו הא קורא את מחשבות הרוצח, רץ אחרי היאה סונג ומבטיח לה כי יגן עליה תמיד, אך היא לא ייחסה חשיבות לדבריו והמשיכה בדרכה.

מאז אותו יום, סו הא חיפש את היאה סונג ושמר לה את אהבתו, ועכשיו כאשר הוא מצא אותה, רוצח אביו משתחרר מהבכלא ומאיים להרוס אותם. היאה סונג מפוחדת מאוד וסו הא חוזר על הבטחתו הישנה כי ישמור עליה. הם מתאחדים בכדי להילחם ברוצח ולאט לאט מתאהבים. האם סיפור אהבתם יצליח לשרוד למרות איומיו של הרוצח והפרשי הגילאים?

"קולו של הלב" (18 פרקים) - החל מ-9 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"כוחו של גורל" חוזרת לערוץ ויוה פלוס

5 בדצמבר, 2013

בחודש שעבר סיפרנו לכם על חזרתה של השחקנית סנדרה אצ'וורה לויוה עם סדרת הלהיט "אל קלון" ועכשיו אנו שמחים לבשר לכם על סדרה מצליחה נוספת של השחקנית המקסימה שחוזרת לערוץ ויוה פלוס - "כוחו של גורל". הטלנובלה תתחיל ב-6 בינואר ותחליף את "אהבה מנצחת", בימים א'-ד' ב-21:00.

"כוחו של גורל" היא טלנובלה מקסיקנית שהופקה על ידי Televisa בשנת 2011, זכתה להצלחה רבה ונרכשה על ידי מדינות רבות. היא זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר של טקס פרסי הטלוויזיה השנתי של מקסיקו, TvyNovelas וגם של איגוד כתבי הבידור הלטיני בארה"ב.

הטלנובלה מספרת על איוואן (דוד ספדה), נער בן 14 שגר עם אימו במקסיקו. אביו, חואן, הוא איש עשיר ובעל השפעה, שמסרב להכיר בו כבנו ומאיים עליו ועל אמו. אליסיה, אמו של איוואן, נאלצת לעבוד לפרנסתה כמשרתת בבית משפחת לומלי.

כאשר איוואן הגיע לגיל 19 הוא התאהב במריפס, האחות הגדולה לבית משפחת לומלי, הם ניהלו רומן סוער ומריפס נכנסה להיריון. לוקרסיה, אמא של של מריפס, גילתה זאת ושלחה אנשים להתנכל לאיוואן. בעת ההתנכלות אחד התוקפים נהרג ולוקרסיה שיכנעה את איוואן שהוא האשם במותו ושכדאי לו לברוח. הוא החליט לברוח לארה"ב שם פגש את אנתוני, איש עסקים עשיר ששינה את חייו.

לאחר 11 שנים בארה"ב איוואן חוזר למקסיקו, בעצת אנתוני, בכדי להתמודד עם עברו ולהתעמת עם האנשים שפגעו בו. עם חזרתו איוואן ייתקל בקשיים ושקרים רבים, במיוחד לגבי בנו שנעלם. אך למרות כל הבלאגן מסביבו, הוא יזכה לחוות אהבה גדולה כאשר יפגוש מחדש את לוסיה, האחות הקטנה לבית משפחת לומלי, שהיתה מאוהבת בו מאז ומתמיד.

"כוחו של גורל" (102 פרקים) - החל מ-6 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אניגמה" – הספירה לאחור החלה..

3 בדצמבר, 2013

עוד חמישה ימים זה קורה!!! הטלנובלה הישראלית המקורית והסוחפת - "אניגמה" מגיעה לערוץ ויוה, בלעדית ללקוחות Yes! הטלנובלה תשודר בימים א'-ה', כאשר בשעה 19:00 יהיה שידור חוזר של פרק מהיום הקודם ובשעה 19:30 ישודר פרק חדש.

הטלנובלה מביאה את סיפורו של אדם הקסטר, צייר קומיקס מצליח והיוצר של 'סלומן', מותג הקומיקס הפופולארי במדינה, שחולם להפסיק ליצור את 'סלומן' ולעשות משהו חדש, אפל ובוגר יותר, אבל פוחד לעזוב את כלוב הזהב בו הוא נמצא ולצאת לעולם הגדול. הוא מאורס לאביגיל המתוקה, בתם של דינה ועקיבא, בעל הזיכיון של 'סלומן'.

לאדם יש נפש מאוד רגישה ושברירית, לכן הוא חייב לקבל חום ואהבה בכל מקום בו הוא נמצא. ייתכן והסיבה לכמיהה הבלתי פוסקת לאהבה של אדם, נעוצה בעובדה שכבר בגיל העשרה חווה אהבה גדולה עם סופי, שנגזלה ממנו לאחר שנכנס לתרדמת, וכיום הוא מנסה למלא את החור הענק שנפער בליבו.

מוצף רגשית, הוא מנסה להיאחז בכל עוגן יציב אפשרי בחייו – המשפחה, הזוגיות עם אביגיל, 'סלומן' - כדי להשלים את החסך הלא מודע הזה ולמצוא מרגוע לנפשו. האם הוא יצליח?

עד שהטלנובלה תעלה, אתם מוזמנים להיכנס לדף הסדרה באתר, לקרוא מידע נוסף על הדמויות, לראות את הפרקים הראשונים ואת הקצרים שהעלנו אתמול - בהם השחקנים מספרים על הדמויות ועל הצילומים.

תזכורת: צופי Hot יוכלו לראות בזמן שידור "אניגמה" ב-Yes פרק של הסדרה "משולש גורלי". צופי Yes שירצו להנות גם מ"משולש גורלי" יוכלו לצפות בכל פרקי השבוע ברצף החל מה-13.12, ביום ו' בשעה 18:10.

"אניגמה" - החל מ-8.12.13, בלעדית ללקוחות yes, ערוץ ויוה, מדי ערב ב-19:30

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 בדצמבר, 2013

שנת 2013 אוטוטו מסתיימת – אך לפני שזה יקרה, נציין בפעם האחרונה לשנה זו את ימי ההולדת של כוכבי הטלנובלות. בין השחקנים שחוגגים החודש אפשר למצוא את גבריאלה ספניק שמחליפה קידומת, את אדית גונזלס שתחליף בשנה הבאה קידומת, את כוכבת הסדרה "אל קלון" ושחקנים נוספים מהסדרות "תחת שמיים אדומים", "שדרות ברזיל", "מלאך ושטן" ו"השיבה הביתה". אז למי מגיע החודש מזל טוב?

10.12.73 – גבריאלה ספניק (40)

לא יכולנו להתעלם מהעובדה שהשחקנית האהובה מחליפה קידומת וחוגגת החודש יום הולדת 40! לכבוד המאורע החלטנו לתת לכם קצת פרטים ביוגרפיים אודות הכוכבת של טלנובלות רבות וטובות כמו: "אשת הברזל", "האסירה", "משולש גורלי", "אלמה" ועוד.

גבריאלה נולדה בשנת 1973 בונצואלה, לאבא קוראטי ואמא ונצואלית, ויש לה אחות תאומה בשם דניאלה. בצעירותה גבריאלה התחילה ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטה אבל פרשה לאחר שנה, היא החליטה לממש את התשוקה האמיתית שלה והתחילה לקחת שיעורי משחק.

בשנת 1992 גבריאלה השתתפה בתחרות מלכת היופי של ונוצאלה, דבר שפתח לה דלתות ואיפשר לה להיכנס לעולם המשחק. התפקיד הראשי הראשון של היה בשנת 1996 בטלנובלה Como Tú Ninguna, שם הכירה את מי שהפך לאחר מכן לבעלה, השחקן מיגל דה לאון. נישואיהם לא החזיקו הרבה זמן, הם התחתנו בסוף שנות התשעים והתגרשו בשנת 2003 בעקבות רומן שלה עם הכוכב ששיחק לצידה בטלנובלה "הנקמה".

בשנת 2008 ילדה גבריאלה את בנה הראשון, גבריאל דה חסוס. אבי התינוק הוא איש העסקים ניל פרז, בן זוגה לשעבר של גבריאלה.

במהלך הקריירה שלה גבריאלה זכתה בפרסים רבים: בשנת 2006 היא נבחרה בארה"ב לכוכבת הלטינית המצליחה ביותר. בשנת 2009 היתה השחקנית הראשונה בהיסטוריה שאינה מקסיקנית ונבחרה להיכלל ברשימת 20 הכוכבים הלטיניים המשפיעים ביותר של המגזין המקסיני Tvnotas. בנוסף, היא זכתה באותה שנה בפסטיבל הקולנוע של בוורלי הילס בפרס הכוכבת הלטינית של השנה. לא פלא שאנחנו אוהבים אותה כל כך!

ותגידו מזל טוב גם ל...

7.12.77 – אנדראה לופז (מריסה, "אל קלון") - תחגוג החודש 36.
10.12.64 – אדית גונזלס (אלמה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 49.
11.12.64 – מיגל ורוני (מרטין, "מלאך ושטן") - יחגוג החודש 49.
11.12.84 – סנדרה אצ'ווריה (חאדה, "אל קלון") - תחגוג החודש 29.
15.12.69 – אדריאנה אסטבס (כרמיניה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 44.
25.12.81 – גונסלו גרסיה ויואנקו (לואיס, "השיבה הביתה") - יחגוג החודש 32.
31.12.84 – אלה לסקנו (דניאלה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 29.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully