בלוג ויוה - נובמבר

גבי אספינו ואהרון דיאז בטלנובלה חדשה, טלנובלה טורקית חדשה ומצליחה - "קרדאיי", פרקים מלאים של "פטמגול" באתר ו-"אניגמה" מגיעה לערוץ ויוה

  • בלוג
ויוה

גבי אספינו ואהרון דיאז בטלנובלה חדשה!

28 בנובמבר, 2013

הטלנובלה הסוחפת "סנטה דיאבלה" (Santa Diabla) מגיעה לערוץ ויוה! התגעגעתם לראות את אהרון דיאז על המסך? פחדתם שתאלצו לחכות הרבה עד שתראו שוב את גבי אספינו, לאחר שיסתיימו שידורי "מלאך ושטן"? גם אנחנו! ולכן החלטנו להביא לכם את הטלנובלה המצליחה שתשודר אצלנו בערוץ ויוה החל מ-24 בדצמבר, במקום "תחת שמים אדומים".

"סנטה דיאבלה" הופקה על ידי חברת טלמונדו ועדיין לא סיימה את שידוריה בארה"ב, אך כבר זכתה לביקורות משבחות בארה"ב ובעולם והיא מועמדת לפרסי מגזין "People" הספרדי במספר קטגוריות, ביניהן: השחקן הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר, הטלנובלה הטובה ביותר וזוג השנה.

הטלנובלה מביאה את סיפורה של סנטה מרטינז, שחייה משתנים באופן קיצוני ומפתיע כאשר בעלה וילי מתחיל לעבוד בתור המורה למוזיקה של דניאלה קנו. ברברה, אמה של דניאלה, מתאהבת בוילי ומחזרת אחריו באובססיביות, למרות שהיא נשואה, אך הוא אינו נענה לחיזוריה. באותו זמן, וילי מגלה את הסוד של דניאלה בנוגע לשימוש בסמים. כתוצאה מכך, ברברה ובתה דניאלה חוברות בכדי להתנקם בוילי ומאשימות אותו בהטרדה מינית.

הומברטו, עורך הדין המצליח, מתגייס בנחישות למשפט ומייצג את אחותו ברברה, כאשר מטרתו היא להרוס את וילי, שפגע לכאורה בכבוד משפחתו. במהלך המשפט, בעלה של ברברה, מטיל פצצה במשפחה כאשר הוא מוצא ראיה חותכת לכך שהפרשה הומצאה על ידי אשתו. הומברטו שחושש למוניטין שלו ולשמו הטוב, עקב הולכת השולל של משפחתו, מציג בבית המשפט ראיות שקריות כנגד וילי, המביאות לכך שוילי נידון ל-30 שנות מאסר. אך הומברטו לא מסתפק בזאת ומחסל את וילי, מחשש שהאמת תצא לאור.

סנטה, שאינה מצליחה לשכוח את מה שעשו לבעלה, רוקמת תוכנית פעולה כדי לנקום במשפחת קנו. במסגרת התכנית היא הופכת לאמנדה בראון, אישה אלגנטית ומתוחכמת שכובשת את ליבו של הומברטו. מה שסנטה לא לקחה בחשבון היא חזרתו של סנטיאגו – האח הצעיר במשפחת קנו. סנטיאגו, הוא ההיפך הגמור מבני משפחתו ושובה את ליבה של סנטה ממבט ראשון. האם סנטה תמשיך בתכניותיה לנקום במשפחה שהרסה את חייה או שנוכחותו של סנטיאגו תאפשר לה לפתוח בחיים חדשים?

"סנטה דיאבלה" - החל מ-24 בדצמבר, ערוץ ויוה

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הצצה לצילומי קליפ לשיר הנושא של "אניגמה"

26 בנובמבר, 2013

הספירה לאחור לקראת השקת הסדרה הישראלית החדשה שלנו נמשכת ובשבוע שעבר צולם קליפ הנושא של "אניגמה" בסטודיו של הצלם זיו שדה בדרום תל אביב. צוותYES היה אחראי על כל ההפקה ואנחנו, כמובן, היינו שם כדי לספר לכם איך היה ובעיקר כדי להביא לכם כמה תמונות.

דנה עדיני המקסימה, שמשחקת בטלנובלה את נילי היא גם הזמרת ששרה את שיר הנושא של הסדרה והיא זאת שצולמה בקליפ. דנה נראתה נפלא בשמלת המקסי השחורה על הרקע השמיימי והקסום שאתם יכולים לראות בתמונות ואם אתם חושבים שזה פשוט - אז ממש לא!!! לא קל להראות רעננה וקלילה במהלך ארבע שעות של צילומים ארוכים בתוך הסטודיו, וזה עוד בלי לדבר על המשך הצילומים על גג האולפן...

דנה שיתפה פעולה אפילו איתנו, הנודניקים שבאו רק להסתכל, וסיפרה לנו שנהנתה מאוד בצילומי הסדרה עצמה ושיש לנו למה לצפות. אז אמנם אנחנו סופרים את הימים עד ה-8 בדצמבר, אבל יש לנו גם הפתעה לכל הגולשים הנאמנים שלנו - את שלושת הפרקים הראשונים של הסדרה תוכלו לראות כאן, אצלנו באתר כבר מהשבוע הבא!

ועד שנוכל לראות את הקליפ של דנה על המסך, העלנו במיוחד עבורכם אלבום תמונות מהצילומים. אתם מוזמנים להכנס ולהציץ.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אל קלון" - להתאהב מחדש בלוקאס וחאדה!

25 בנובמבר, 2013

סדרת הלהיט "אל קלון" חוזרת לערוץ ויוה, החל מ-23 בדצמבר. הטלנובלה שהופקה בשיתוף פעולה של חברות "טלמונדו" ו"גלובו", שודרה בויוה בשנת 2011 וריגשה את כולנו! עכשיו היא חוזרת אלינו לסיבוב נוסף ותחליף את "מלאך ושטן".

"אל קלון" היא למעשה חידוש לטלנובלה הברזילאית המצליחה, "האחד", ומספרת את סיפורם של לוקאס וחאדה. לוקאס (מאוריסיו אוכמן), גבר אמריקאי מסוקס, יוצא לטיול במרוקו יחד עם אחיו התאום דייגו, אביו לאונרדו וזוגתו כריסטינה, והמדען המוכשר אלביירי, ידיד המשפחה. חאדה (סנדרה אצ'ווריה) היא נערה מוסלמית יפהפייה, שנולדה וגדלה בארה"ב, אך בעקבות מותה הפתאומי של אימה, היא נאלצת לעבור לגור עם משפחתה במרוקו וכך חייה משתנים מקצה לקצה.

חאדה פוגשת במרוקו את לוקאס, הם מתאהבים ממבט ראשון ולמרות המכשולים שמקשים על אהבתם האסורה, הם נשבעים שיעשו הכל בכדי לממשה. כאשר דודה של חאדה מגלה שהיא מנהלת רומן עם לוקאס, הוא מפריד ביניהם ומאלץ אותה להתחתן עם גבר מוסלמי. לאחר 20 שנה סיפור אהבתם של לוקאס וחאדה מקבל תפנית כאשר חאדה פוגשת את דניאל, בן דמותם הצעיר של לוקאס ודייגו, השיבוט שיצר אלביירי בעקבות מותו הטראגי של דייגו.

"אל קלון" (184 פרקים) - החל מ-23 בדצמבר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אזל חוזר לכבוש אותנו ב"קרדאיי"

21 בנובמבר, 2013

קנאן אימירזאליאולו, השחקן המוכשר מ"אזל", חוזר אלינו בסדרה הטורקית החדשה! אנחנו שמחים להודיע לכם שהחל מ-19 בדצמבר תתחיל אצלנו בערוץ ויוה הסדרה הטורקית המצליחה - "קרדאיי" (karadayi), שתחליף את "פטמגול".

הסדרה מגיעה אלינו מהיוצרים של "אזל" ובנוסף לקנאן אימירזאליאולו, מככבים בה שחקנים נוספים אותם כבר זכינו להכיר: ריזה קוג'אולו, שגילם את תמוז ב"אזל" וג'יבאן ג'נובה שגילם את קאדיר ב"פטמגול".

ההצלחה הגדולה של "קרדאיי" בטורקיה ובעולם באה לידי ביטוי בפרסים רבים בהם זכתה הסדרה, ביניהם: השחקן הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, המוזיקה הטובה ביותר והסדרה הטובה ביותר של מגזיןAyaklı הטורקי וגם של טקס פרסי הטלוויזיה באנטליה.

עלילת הסדרה מתרחשת באיסטנבול של שנות ה-70, שם גר מאהיר עם משפחתו. הוא עובד עם אביו, נאזיף, כסנדלר. נאזיף הוא אדם טוב, בעל קוד מוסרי גבוה ולכן הוא זוכה לכבוד מהאנשים בשכונה, פרט לפושעים שלא אוהבים אותו. באחד הימים נאזיף נעצר בגלל רצח שלא ביצע, הוא נמצא אשם ונידון למוות.

מאהיר הופך להיות ראש המשפחה ובניסיון להוכיח את חפותו של אביו, הוא מצטרף לבית המשפט כעורך דין מתמחה וכך פוגש את השופטת במשפטו של אביו. פרידה שדאולו היא שופטת חדשה בבית המשפט וחברה קרובה של התובע במשפטו של נאזיף. תוך כדי מסעו של מאהיר לצדק, הוא ופרידה מתקרבים מאוד ומתחילים בסיפור אהבה מסובך ובלתי אפשרי.

"קרדאיי" - החל מ-19 בדצמבר, ערוץ ויוה, א'-ה' ב-20:50.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"פטמגול" מגיעה לאתר ויוה!

19 בנובמבר, 2013

חדשות משמחות לאוהבי הסדרות הטורקיות ולכל מי שביקש (והיו כל כך הרבה כאלה...) - הסדרה המצליחה "פטמגול" (Fatmagul), שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה, מגיעה גם אלינו, לאתר ויוה להקרנה בלעדית.

אז למי שפספס ולמי שעדיין לא מוכן להיפרד הסדרה תעלה לאתר ב-19 בדצמבר, יום לאחר שידור הפרק האחרון בויוה. 20 הפרקים הראשונים של הסדרה יעלו כבר ביום הראשון ולאחר מכן יעלו לאתר חמישה פרקים בכל שבוע.

הסדרה זכתה להצלחה רבה אצלנו בויוה כמו גם ברחבי העולם: היא נרכשה על ידי למעלה מ-20 מדינות וזכתה לרייטינג הגבוה ביותר לתוכנית טלוויזיה בשנת 2012 בקוסובו. בנוסף, בפקיסטן היא זכתה להיות בראש רשימת דירוג הרייטינג לסדרת דרמה, אחרי "אהבה אסורה".

למי שעדיין לא צפה בסדרה, נספר שזהו סיפור על אונס אכזרי, על אהבת נעורים שאינה עומדת במבחן, על חוסר צדק חברתי ועל תעצומות הנפש של אשה צעירה ואמיצה שמחליטה לשקם את חייה כנגד כל הסיכויים. את תקציר העלילה תוכלו לקרוא כאן אצלנו בדף הסדרה.

עדכון נוסף: באותו יום, ב-19 בדצמבר, תרד מהאתר הסדרה הברזילאית המשובחת - "שקר היופי" (Fina Estampa), שזכתה להצלחה גדולה בזמן שידורה בברזיל עם ממוצע רייטינג של 40% לפרק. אנחנו מזמינים אתכם למהר ולהשלים את הצפייה בפרקים לפני שיהיה מאוחר מדי.

אל תפספסו את ההזדמנות להתמכר מחדש לסדרה המרגשת! "פטמגול" - החל מ-19 בדצמבר, בלעדי באתר ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אהבה אסורה" חוזרת לערוץ ויוה פלוס!

18 בנובמבר, 2013

לכל מי שפספס - "אהבה אסורה" (Aşk-ı Memnu), הטלנובלה הטורקית המצליחה והאהובה בכיכובם של קיבאנץ' טטליטו וברן סאאת חוזרת לשידור נוסף בערוץ ויוה פלוס. הטלנובלה תשודר החל מ-17 בדצמבר, בימים א'-ד' ב-22:40, ותחליף את "אלמה".

הטלנובלה זכתה להצלחה עצומה בטורקיה ונתוני הצפייה היו גבוהים, עד לכדי כך שהחליטו להפיק עונה שנייה לסדרה, למרות שבמקור תוכננה עונה אחת בלבד. במהלך שידור פרק הסיום הרחובות בטורקיה היו ריקים ולפי נתוני הרייטינג, שלושה מתוך ארבעה אנשים שצפו בטלוויזיה באותו ערב, צפו בפרק הסיום של הטלנובלה.

למי שלא זוכר - תקציר לסיפור העלילה: בהלול הוא בחור צעיר ויפה שהתייתם מהוריו בגיל צעיר ומאז הוא מתגורר באחוזה מפוארת אצל דודו, אדנן. אדנן הוא אלמן עשיר ויש לו שני ילדים, הוא מתאהב בביחטר היפה, שצעירה ממנו בשנים רבות. ביחטר מסכימה להינשא לאדנן, בעיקר כדי לנקום באימה רודפת הבצע, והם מתחתנים, על אף התנגדותם של ילדיו.

בהלול וביחטר אינם מסתדרים: ביחטר חושבת שבהלול הוא שחצן ואגואיסט, ובהלול סבור שהיא התחתנה עם אדנן רק בגלל עושרו. אולם ככל שהזמן חולף, בהלול וביחטר מעמיקים את ההיכרות ביניהם ומבינים שיש להם משיכה ורגשות עזים אחד כלפי השנייה. כך מתפתח בין השניים רומן אסור וסוער, שהשלכותיו יהיו קשות מנשוא לכל הסובבים אותם.

"אהבה אסורה" (158 פרקים) - החל מ-17 בדצמבר, ימים א'-ד' ב-22:40, בערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אניגמה" מגיעה לערוץ ויוה!

12 בנובמבר, 2013

היום נראה לנו טבעי שטלנובלות מקוריות בעברית משודרות בישראל מאז ומעולם, אבל כששודרה הראשונה - לגעת באושר - זה היה ארוע של ממש.

לשמחתנו הגדולה השנה נשדר שוב טלנובלה מקורית בעברית - "אניגמה".

ביום ראשון, ה-8 לדצמבר, בשעה 19:00 תעלה לאויר הטלנובלה הישראלית "אניגמה". עופר שכטר ועדי הימלבלוי עומדים בראש צוות נפלא שמספר את סיפורו של אמן קומיקס, שנקרע בין רצונו ליצור אמנות אמיתית לבין רצון סביבתו לעשות כסף מהכישרון שלו.

סדרות ישראליות הן הגורם המבדל בין הוט ליס, ולכן סדרות ישראליות שמופקות על ידי הוט אינן משודרות ביס וכאלו שיס מפיקה או רוכשת אינן משודרות בהוט.

"אניגמה" היא הפקת מקור שמשודרת רק ביס, כשם שהפקות המקור של הוט משודרות רק בהוט.

בשעה שאניגמה תשודר ביס, יוכלו צופי הוט להנות מצפייה בסדרה המקסיקנית המצויינת "משולש גורלי" (EMPERATRIZ), בכיכובה של גבריאלה ספניק.

כל הפרטים על אניגמה - ממש בקרוב כאן אצלנו!

בברכה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

11 בנובמבר, 2013

צוויץ צוויץ לכולם וברוכים השבים לפינת ציוצי הטוויטר שלנו! היום בפינת הציוצים: ג'נקרלוס קנלה וגבריאל סוטו מתגייסים למען אירוע התרמה לילדים במקסיקו, ז'קלין ברקמונטס העבירה את זמנה בדרכים ועדכנה את העוקבים, ולמי הקדישו וויליאם לוי וגבי אספינו ציוץ?

ג'נקרלוס קנלה חזר בשבוע שעבר ממקסיקו וצייץ: "היה לי שבוע מדהים במקסיקו" ודאג להוסיף למעריציו המקסיקניים: "זאת רק ההתחלה, נתראה בנובמבר ב'טלטון' המקסיקני". 'טלטון' הוא אירוע שנתי המתקיים בנובמבר ומטרתו היא גיוס כספים למרכזי שיקום לילדים במקסיקו. האירוע מועבר בטלוויזיה וברדיו המקסיקני במשך 24 שעות ומשתתפים בו סלבריטאים רבים. השנה גם ג'נקרלוס יהיה שם וינסה לעזור בגיוס התרומות לילדים. שחקן נוסף שהתגייס לאותו אירוע הוא גבריאל סוטו, שפירסם השבוע כמה ציוצים בנושא, בהם הוא ביקש ממעריציו לתרום לילדים.

בנושא אחר, ז'קלין ברקמונטס העבירה את אחד הימים השבוע בדרכים ולצערה נתקעה בפקק, לכן היא פנתה לעוקבים שלה בטוויטר בבקשה: "אני לא אספיק לראות את 'דה וייס' המקסיקני, אני אאלץ לראות שידור חוזר, תעדכנו אותי מה קורה". לאחר מכן היא צייצה: "אחרי 4 שעות וחצי בדרכים.. סוף סוף בבית! חיבקתי את הילדה שלי ועכשיו אני צופה ב'דה וייס' המקסיקני". על זה נאמר.. סוף טוב, הכל טוב!

וויליאם לוי הקדיש את אחד מהציוצים האחרונים שלו לזמרת גלוריה אסטפן ורשם: "ברכות לגלוריה אסטפן על סיור ההופעות המוצלח מסביב לעולם. מודל לחיקוי". עוד שחקנית שהקדישה ציוץ היא גבי אספינו, שנולדה בונצואלה וצייצה בהתלהבות בשבת האחרונה לבני עמה: "אנחנו גדולים ונצואלים". ההתלהבות הגדולה נבעה מהעובדה שהזוכה בתחרות מיס יוניבירס שהתקיימה בשבת, היתה כמובן מיס ונצואלה.

עד כאן להפעם אמיגוס! להתראות בפעם הבאה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"משולש גורלי" - גם באתר ויוה!

7 בנובמבר, 2013

הפרקים המלאים של הטלנובלה "משולש גורלי" (Emperatriz), בכיכובה של גבריאלה ספניק, מגיעים לאתר ויוה!

החל מיום חמישי, ה-5 בדצמבר, תוכלו להינות מהפרקים המלאים של הטלנובלה המרתקת באתר ויוה. למי שלא יודע, הטלנובלה הופקה לראשונה בונצואלה בשנת 1990 והיתה הטלנובלה האהובה על השחקנית גבריאלה ספניק. בשנת 2011 ספניק זכתה לקבל את התפקיד הראשי בגרסה המקסיקנית המחודשת לטלנובלה וזאת לאחר שגברה על מועמדות אחרות לתפקיד, ביניהן אדית גונזלס וגבריאלה ורגארה.

הטלנובלה, שזכתה להצלחה רבה במקסיקו, מספרת את סיפורה של אמפרטריס, אסירה משוחררת שעומדת בפני גירוש מארצות הברית. היא נושאת ברחמה את ילדה השני ופונה לעזרתו של ארמנדו, אהובה שחי במקסיקו. לתדהמתה של אמפרטריס, ארמנדו מסרב לעזור לה והיא מגלה לא רק שהוא זה שהביא למאסרה, הוא גם זה שמגדל את בתם הבכורה. בדרך לא דרך היא חוזרת למקסיקו, כשהיא נחושה להחזיר לחיקה את בתה ולנקום בגבר שבגד בה ותוך כדי כך היא מכירה את אלחנדרו, הגבר שמחזיר את התשוקה לחייה.

עוד עדכון חשוב: באותו יום, ב-5 בדצמבר, תרד מהאתר אחת מהטלנובלות המצליחות ביותר של העשור האחרון -"חתולה פראית" (Gata Salvaje), שהביאה להזנקת הקריירות של כוכביה, מרלן פבלה ומריו סימארו. אז למי שעדיין לא הספיק להשלים את הצפייה בפרקים, זה הזמן!

אל תפספסו! "משולש גורלי" - החל מ-5 בדצמבר, בלעדי באתר ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 בנובמבר, 2013

פינת ימי ההולדת של הבלוג חוזרת ובגדול - מדי חודש נבדוק מי מבין כוכבי הטלנובלות והסדרות הקוריאניות חוגג יום הולדת. החודש מגיע מזל טוב לכוכבת האהובה של "מלאך ושטן" ולכוכבת הסדרה "בין שתי נשים", בנוסף לשחקנים מ"השביתה הביתה", "שקרים" ועוד. רשימת ימי ההולדת המלאה - לפניכם!

תגידו מזל טוב ל...
15.11.77 - גבי אספינו (מנואלה, "מלאך ושטן") - תחגוג החודש 36.
15.11.81 - כריסטיאן דה לה קמפה (אלברטו, "השיבה הביתה") - יחגוג החודש 32.
4.11.59 - ססר אבורה (ד"ר ריוס ברנל, "אהבה מנצחת") - יחגוג החודש 54.
23.11.64 - אריקה בואנפיל (ויקטוריה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 49.
11.11.79 - מישל וייט (דניאלה, "אלמה") - תחגוג החודש 34.
21.11.80 - גריידיס חיל (קלאודיה, "אווה לונה") - תחגוג החודש 33.
13.11.86 - מון צ'ה וון (אן גי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 27.
8.11.62 - חולייטה רוסן (אלווירה, "הקמע") - תחגוג החודש 51.
4.11.79 - ג'סיקה קוץ' (רוברטה, "שקרים") - תחגוג החודש 34.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully