בלוג ויוה - ספטמבר

טונג'ל קורטיז (רמיז מ"אזל") הלך לעולמו והסדרה "כוכבים מדברים" חוזרת בפרקים חדשים - שישודרו גם באתר ויוה

  • בלוג
ויוה

טונג'ל קורטיז (רמיז) הלך לעולמו

29 בספטמבר, 2013

חדשות עצובות מטורקיה - השחקן המוערך טונג'ל קורטיז, אותו הכרנו בתור רמיז המשופם והאגדי מ"אזל", הלך לעולמו לפני כיומיים והוא בן 77 במותו.

לפי הדיווחים המגיעים מכלי תקשורת טורקיים, בשעות הבוקר של יום שישי ה-27 בספטמבר חזר קורטיז לביתו לאחר שסיים אימון כושר, וכעבור זמן קצר התמוטט ומת. אל טקס ההלוויה שנערך אתמול באולם תיאטרון גדול באיסטנבול הגיעו, כואבים ואבלים, שחקנים רבים שהשתתפו לצד קורטיז ב"אזל" - כמו ג'אנסו דרה (איישן), באריש פלאיי (עלי), בורצ'ין טרזיאולו (אזאד), סארפ אקקיה (טפו) וריזה קוג'אולו (תמוז). גם קיבאנץ' טטליטו, כוכב "מנקשה וחליל" ו"אהבה אסורה" ששיחק בתפקיד אורח מיוחד ב"אזל", הגיע לתת כבוד אחרון למנוח.

קורטיז, יליד 1936, סיים לימודי תואר שפה וספרות אנגלית באוניברסיטת איסטנבול. בשנת 1959 הוא החל להופיע בהצגות תיאטרון, כשאת התפקיד הראשון שלו בקולנוע הוא קיבל חמש שנים מאוחר יותר. מאז, השתתף קורטיז ביותר מ-70 סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע - בטורקיה ומחוצה לה. בשנים האחרונות זכה קורטיז להכרה בינלאומית רחבה בעקבות תפקידו ב"אזל". לפני כשנתיים קיבל קורטיז פרס מפעל חיים בפסטיבל הסרטים הטורקי Golden Orange. יהי זכרו ברוך.

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"כוכבים מדברים" - גם באתר ויוה!

12 בספטמבר, 2013

יש לנו חדשות נפלאות בשבילכם - "כוכבים מדברים" (Confesiones de Novela), סדרת הראיונות הצהובה שחוזרת לערוץ ויוה ב-30 בספטמבר בפרקים חדשים, תעלה גם באתר ויוה בהקרנת בכורה בלעדית! ב-29 בספטמבר נעלה לאתר את הפרק הראשון של "כוכבים מדברים" ואתם תוכלו לצפות בו לפני כולם, כמו גם בשאר פרקי הסדרה שיעלו לאתר יום לפני שידורם בטלוויזיה.

אנחנו כבר יכולים לספר לכם שבפרקים החדשים של "כוכבים מדברים" יצטרפו לגבריאלה ספניק, ג'נקרלוס קנלה, גבי אספינו וחורחה לואיס פילה גם ראיונות חושפניים עם השחקנים לופיטה פרר מ"חופן של יהלומים" ו"אווה לונה", סרחיו ריינוסו מ"הקמע" ו"ים של אהבה", דניאלה לוחאן מ"כישוף" ואנחליקה מריה מ"לאהוב את לולה". וזה רק על קצה המזלג...

בהזדמנות זו אנחנו רוצים לאחל לכל גולשינו היקרים צום קל, גמר חתימה טובה ולהזכיר לכם שכמדי שנה ביום הכיפורים, אתר ויוה נשאר פתוח וכל תכני הוידיאו זמינים לצפייה - הזדמנות בשבילכם להשלים את הסדרות האהובות עליכם. חג שמח!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"כוכבים מדברים" חוזרת בפרקים חדשים!

9 בספטמבר, 2013

"כוכבים מדברים" (Confesiones de Novela), סדרת הראיונות החושפנית שגילתה לנו את הסודות הכמוסים ביותר של כוכבי הטלנובלות האהובים, חוזרת בפרקים חדשים ומסעירים בערוץ ויוה!

13 פרקים של "כוכבים מדברים" שודרו בעבר בערוץ ויוה פלטינה, במהלכם התראיינו כל הכוכבים הגדולים של עולם הטלנובלות כגון גבריאלה ספניק, ג'נקרלוס קנלה, גבי אספינו, רפאל אמאיה ומאריצה רודריגס. החל מ-30 בספטמבר נשדר בערוץ ויוה פעם נוספת את 13 הפרקים הללו לטובת כל מי שפספס, ומיד אחריהם נשדר עוד 26 פרקים חדשים של "כוכבים מדברים" - העונה השנייה והשלישית של הסדרה, פרקים שטרם נראו על המסך בישראל.

בפרקים החדשים והמאוד מאוד צהובים של "כוכבים מדברים" יתראיינו ידוענים נוספים שיגלו לנו את כל הדברים שכוכבי הטלנובלות הגדולים לא רוצים שנדע, למשל - היריבויות הגדולות בין הכוכבים, הרומנים האסורים שנולדו באולפני הצילומים, הדיוות הגדולות, מאבקי אגו ועוד שערוריות שטרם שמענו עליהן. אם אתם אוהבים לקרוא רכילות על מה שקורה מאחורי הקלעים של הטלנובלות, חכו עד שתשמעו אותה מפי מקור ראשון ומהימן... תוכנית חובה לכל מעריצי הטלנובלות!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully