מתנשקת סדרתית

ראיון עם לוסרו

ויוה

לוסרו מספרת על החיבה שלה לנשיקות, על המסך ומחוצה לו. כוכבת אשת הברזל מכריזה שלא תתחתן שנית אך בהחלט מוכנה לאהבה

עינת אוזן

השנה חוגגת אשת הברזל לוסרו בת ה?42, 32 שנות קריירה. "למרות שעברו כל כך הרבה שנים, כולם ממשיכים לקרוא לי לוסריטו כשם חיבה וקהל מכל מיני גילאים אוהב אותי", היא מתמוגגת. לא מזמן סיימה את הצילומים של הטלנובלה "בגללה אני אווה" לצד חיימה קמיל. הסדרה הצליחה בכל העולם ואנו מקווים שתגיע אלינו. אחרי שהסתיימו הצילומים היא יצאה למסע הופעות במקסיקו עם השירים המדהימים שלה ומתחזקת זוגיות עם איש העסקים מישל קורי. חתונה שנייה לא באה בחשבון.

היחסים שלך עם בעלך לשעבר מיחרס מצוינים, נכון?
"בהחלט. הנישואים הסתיימו אבל הקשר הטוב בינינו נשאר, ואני מודה לאל שנשארנו ידידים טובים כי זה עושה טוב לילדים שלנו. לא טעיתי שבחרתי במיחרס, הבעל שהיה לי, ואני אף פעם לא אתחתן שנית. אלה היו נישואים מדהימים, עם חילוקי דעות שלא יכולנו לפתור, אבל גילינו שאנחנו כן יכולים להיות ידידים".

אז ויתרת על אהבה?
"לא. בכלל לא. אני בן אדם רגיל. מאז שהייתי קטנה אמרתי לעצמי: אני אתחתן ויהיו לי שני ילדים, וזה התגשם וזה מספיק לי. לא רוצה עוד ילדים, אבל אהבה חדשה בוודאי שאני רוצה".

מהי משפחה בשבילך?
"אנשים חוששים לשאול אותי לגבי אבא שלי, אבל שתדעו שהוא מקסים. הוריי התגרשו כשהיו מאוד צעירים. במראה אני דומה לאימא ובאופי לאבא. אימא שלי יותר אינטנסיבית, חזקה ומלאת תשוקה. אני יותר סבלנית. אימא שלי תמיד הייתה הסוכנת שלי והיא מנהלת את הקריירה שלי עם אחי. ביחד הצלחנו להרכיב קבוצה מגניבה. וכן, ילדיי הם עמוד השדרה שלי".

מה מסמלות נשיקות עבורך?
"בשבילי להתנשק זה יותר חשוב מסקס. אני מאוד אוהבת לנשק, עם הנשיקות שלי אני מוסרת את לבי, ישר מהנשמה".

כמה חשוב החיזור?
"אני חושבת שזה דבר מאוד חשוב. זה משהו שנשים מאוד אוהבות, כי שם באה לידי ביטוי האמנות של הפיתוי. באינטימיות את יכולה לעשות מה שבא לך עם בני הזוג שלך, כל עוד את לא מעליבה אף אחד ובעיקר לא את עצמך".

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

זה נכון שחיימה קמיל מנשק נהדר?
"יש לי בעיה מאוד רצינית. יש לי המון ביקורת על הנשיקות הראשונות עם חיימה. אנחנו מאוד מיודדים, הוא כמו אח שלי והוא גם רואה בי כמו אחותו, אנחנו מאוד קרובים והכימיה בינינו מדהימה, אז בהתחלה הייתה איזו אי נוחות בינינו בגלל הקרבה הגדולה. היה קשה, אבל בהמשך המתח השתחרר וזה זרם מצוין".

איך עשיתם את זה?
"אמרנו שאנחנו צריכים להשתדל לא להתבייש. הנשיקות של הטלנובלות הן בכאילו, הן לא אמיתיות, כמו גם סצנות האהבה. אבל אין מה לעשות, צריך לשחק אותה שזה יראה אמיתי, שהקהל יחשוב כך".

קרה לך פעם שהתנשקת עם שחקן שהיה לו ריח לא טוב בפה?
"כן! זה קרה לי וכבר לא יכולתי לסבול את זה, אז ניגשתי אליו ורציתי להציע לו משחת שיניים, אבל בדיוק הוא צחצח אותם, כך שהיה לו מזל שלא להיעלב מההצעה שלי. אבל באופן כללי עם שאר השחקנים היה בסדר גמור".

ומה דעתך על צילומי עירום במגזין?
"אני לא עושה ולא אעשה את זה, כי לא הייתי רוצה שילדיי יגידו שאימא שלהם מופיעה בעירום".

תמיד היה לך בן זוג?
"תמיד היו לי הרבה חברים. אחד אחרי השני ואת כולם הייתי מנשקת, הייתי מאוד נשקנית".

מה מפתה אותך בגבר?
"אני אוהבת את הגברים האמיתיים, השקופים והכנים".

איזה סוג של הלבשה תחתונה את אוהבת?
"כל מה שסקסי, אלגנטי, יפה ונוח".

מה מפתיע לגלות עלייך?
"אני לפעמים יכולה להיות בוטה וגסה, אבל גם כשאני עושה את זה אני לא מעליבה אף אחד".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully