ממשיך כרגיל

ראיון עם אריק דל קסטיליו

ויוה

אריק דל קסטיליו, האבא השרמנטי של קייט, שמככב נכון להיום כלוסיו בתהום של תשוקה, מתמודד בהצלחה עם סרטן הערמונית וחולק טיפים לבריאות טובה ואריכות ימים. לשמור על פרופורציות!

עינת אוזן

אחרי 57 שנות קריירה, 46 טלנובלות, למעלה מ?300 סרטי קולנוע ואין ספור מחזות, אריק דל קסטיליו בן ה?83 מביט על המורשת שלו בגאווה. אי אפשר כמובן לשכוח שהמורשת שלו כוללת גם את ילדיו המוצלחים - השחקנית קייט דל קסטיליו והעיתונאית ורוניקה דל קסטיליו, כמו גם בן נוסף מנישואיו הראשונים, שאינו בעסקי השעשועים. השנה הוא חגג 44 שנות נישואין לדוניה קייט ותפקיד ב"תהום של תשוקה", בה הוא מגלם את לוסיו אליסונדו. בראיון, הוא מדבר על ההתמודדות עם סרטן הערמונית, אותו גילה עם תום צילומי "אשת הברזל" וחולק טיפים לחיים טובים ומראה צעיר.

איזו מין ילדות הייתה לך?
"הייתה לי ילדות שונה מכל מה שאפשר לתאר. לא רואים את זה עלי ואי אפשר לדמיין את זה עלי, אבל הייתי שובב אמיתי! ברחתי מהבית 12 פעם, נכנסתי לכלא וכמעט הפכתי להיות פושע. באמת עברתי הרבה דברים שאי אפשר לתאר, עד שהתייצבתי ותודות לזה הצלחתי בקריירה".

איך היה לשחק ב"תהום של תשוקה"?
"היה לי מאוד כיף בטלנובלה הזאת. מאוד נהניתי מהדמות, מהצוות, מהשחקנים ואני מניח שגם אתם נהנים מהטלנובלה".

שמענו שחלית בסרטן הערמונית. איך אתה מרגיש עכשיו?
"נכון מאוד. חליתי במחלה הזאת וזה טוב שמדברים על הבעיה הזאת, כי זה מאוד מעניין את האנשים. מה שהאל ירצה זה מה שיהיה. אני בידיים שלו, אני מוכן לכל דבר, אבל עדיין אני רוצה לעשות עוד דברים ורוצה שהקהל יראה אותי בבתים שלהם. אני מאוד אופטימי ורגוע בשלב הזה. הרופאים אמרו לי שאני יכול לחיות עם זה עד סוף חיי, לכן אני ממשיך עם הפעילויות שלי כרגיל. כרגע אני לוקח רק תרופות כי אין צורך לעשות כימותרפיה. הרופאים גם אמרו לי שאין צורך לנתח אותי, אבל כן כל הזמן לעשות בדיקות כדי להשגיח שהמחלה לא תתפשט".

אתה באמת מדבר על זה ברוגע, במצב רוח טוב...
"כי אני באמת במצב רוח טוב. לא כואב לי שום דבר ואני מרגיש נפלא".

איך זה קרה שגילו לך? מה הרגשת?
"התחלתי להרגיש כאבים מוזרים בגוף, רצתי לשירותים הרבה פעמים בלילות. אחד הרופאים שלי אמר לי ללכת לעשות ביופסיה. התוצאות הראו שיש לי סרטן, ושוב אני אומר שטוב מאוד שאנחנו מדברים על הנושא הזה, כי זה מאוד חשוב להרבה אנשים".

איזה תרופות אתה לוקח?
"כל מיני טיפולים. אני לוקח גם תרופות מסורתיות וגם תרופות אלטרנטיביות כדי להלחם במחלה הזאת. אני לא פוחד מהמוות והמצפון שלי שליו. אני לגמרי רגוע".

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

לכתבה המלאה

טיפים לחיים טובים

כשהוא נראה צעיר ומלא אנרגיה, חולק דל קסטיליו את הסודות ששומרים על הופעתו המרשימה ועל מצב הרוח הטוב שלו.

תקשורת. "התקשורת תמיד חשובה, במיוחד בין האנשים האהובים. זה מאוד מכוער לשמור דברים בפנים, כי אנחנו בולעים אותם ושם נשאר הסבל והדברים הלא נעימים. צריך לשמור על יחסים טובים במשפחה".

שיתוף בדאגה. "כשאני חולה או יש לי איזה בעיה, אני מודיע לאשתי והיא מודיעה לבנות שלי או שאני מספר להן בעצמי".

פרופורציות. "זה הדבר הכי בסיסי בשביל שתהיה יציבות רגשית, לכן אני מציע לכולם לא להילחץ משום דבר, לקחת הכל בפרופורציה וברוגע".

כתיבה. "היה לי את המזל לכתוב ספר אוטוביוגרפי שנקרא: 'למה נהייתי שחקן?', ושם שפכתי את כל מה שהיה לי בפנים. פשוט הוצאתי הכל החוצה. אני מציע שכשיצטברו לכם הרבה דברים שמורים בבטן, פשוט תכתבו אותם. תוציאו הכל החוצה ותרגישו הרבה יותר טוב. ככה אני הרגשתי".

בריאות פנימית - בריאות חיצונית. "כשיש בריאות רגשית רואים את זה על הבן אדם פיזית. המראה שלו יותר צעיר ובריא".

טיפוח הפנים. "אני מאוד שמח שאנשים אומרים לי שאני נראה טוב לגילי. יש לי שיער. אין לי הרבה קמטים. מאוד חשוב לי לדעת איך אני צריך לטפל בפנים שלי, כי אני מתפרנס וחי מהפנים האלה".

דיאטה. "אני מנסה לאכול אוכל מאוזן כדי שיהיה לי מספיק מרץ לבצע את הפעילויות שלי לאורך היום. כל חיי השתדלתי לאכול בריא ובמיוחד פירות וירקות. אני משתדל לא לאכול בשר אדום עד כמה שאפשר. ואני מודה שהתשוקה שלי זה האוכל המקסיקני, כך שלפעמים אני לא מתאפק ואוכל מזה חופשי. אני מאוד אוהב לאכול טורטייה עם שעועית וביצים בנוסח מקסיקני".

התעמלות. "כל חיי ועד היום אני מתעמל, זה משהו שאני לא מזניח. כשהייתי צעיר הייתי מאוד ספורטיבי, התאמנתי בכדורגל, כדור יד ושחייה. היום אני יותר עושה הליכות עם אשתי".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully