מגזין ויוה פלוס - מאי 2013

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

אחרי כל המנגלים עמוסי הבשרים הגיע סוף סוף חג הגבינות. אני מודה שכצמחונית ותיקה, שבועות הוא חג מאוד אהוב עלי. מלא פשטידות, עוגות גבינה, בלינצ'סים ופנקייק. אז תלבשו לבן ותיהנו. חג שמח!

ולגיליון: בגוניה נרבאס, ברברה מ"חופן של יהלומים", דווקא מאד אוהבת את הדמות המעצבנת שלה בסדרה ושמחה לגלות בעצמה הומור. מאוריסיו אוכמן, בן זוגה בטלנובלה התאהב בה גם בחיים. איך לא?

הטלנובלה הטורקית המשובחת "אזל" מגיעה לסיומה אבל במקומה עולה "פטמגול" הטובה לא פחות. ברן סאאת הנפלאה מ"אהבה אסורה" מגלמת תפקיד של בחורה צעירה שעברה אונס סדרתי ומנסה לשקם את חייה. לצידה אנגין אקיורק ההורס.

לוסרו לא זוכרת מתי הייתה בלי חבר לצידה, אבל מצהירה שחתונה אחת הספיקה לה, ואין לה שום עניין ליותר משני ילדים, שכבר יש לה. עינת אוזן מספרת לנו עוד כמה דברים שלא ידענו על כוכבת "אשת הברזל".

אדוארדו יאנייז גדל כל החיים בלי אבא וכנראה שהעובדה המצערת הזאת עשתה אותו אבא מסור לבנו. עינת מביאה לנו ראיון עם כוכב "שיכורה מאהבה", שמודה שעכשיו הוא מחכה בקוצר רוח שבנו יביא לו נכד, ואם זה לא יקרה הוא מוכן לאמץ ילדה קטנה.

אל תתבלבלו אבל זה יצא ככה שבויוה+ עולה הטלנובלה אלמה בכיכובה של גבריאלה ספניק, ובויוה עולה "תחת שמים אדומים" שגם בה קוראים לדמות הראשית אלמה ואדית גונזלס מגלמת אותה. תמצאו בגיליון הזה תקצירים נרחבים לשתיהן.

בטח לא ידעתם שפרננדה קסטיו, ויויאנה מ"האומץ לאהוב", אוספת כובעים, אז בשביל האינפורמציה הזאת יש לנו את עינת. חוץ מזה מסתבר שהדרך למעלה הייתה לא קלה בכלל עבור השחקנית היפה, אבל הקושי הזה לימד אותה שבמקצוע שבחרה צריך לברך על כל יום מוצלח ולא לחיות בפנטזיות על עתיד זוהר.

אני התאהבתי באריק דל קסטיליו כבר ב"שקרים", ואז אפילו לא ידעתי שהוא אבא של קייט, שכיכבה שם בתפקיד הראשי. מסתבר שהשחקן השרמנטי מ"תהום של תשוקה" ו"אשת הברזל" עבר ילדות פרועה של בריחות מהבית וכלא ואם לא היה שחקן, כנראה שהיה פושע. הוא חוגג 57 שנות קריירה ואין לו שום כוונה לעצור, למרות הסרטן שהתגלה בגופו.

המדור הכי אהוב עלי במגזין הוא ללא ספק מדור הפפראצי. העובדה שאתם, קוראים יקרים, כל כך מעורבים ולוקחים על עצמכם את תפקיד הכתבים, עושה לי שמח כל פעם מחדש. הפעם רחל הוד שיתפה אותנו במפגש מרגש שהיה לה עם הזמר והשחקן הקוריאני צ'וי שי-וון שהגיע לארץ יחד עם אבא שלו. התמונות במדור.

אנחנו נפרדים החודש בין השאר מ"יפה במנהטן" ו"אזל", וכרגיל אנחנו מתענגים על פוסטר אמצע שיהיה תלוי לנו על הקיר.

אני רוצה לסיים בנימה אישית. ג'ין קופר, קתרין צ'נסלר הנהדרת מ"צעירים חסרי מנוח", שהפכה במשך השנים לחברה יקרה אושפזה לפני מספר שבועות במצב קשה. מצבה הולך ומשתפר טפו טפו, והיא אפילו כבר חזרה להתלוצץ. בנה הנפלא קורבין ברנסן מעדכן אותנו באופן קבוע בפייסבוק. אני שולחת לך באופן אישי נשיקה וחיבוק מחזק.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully