אישה בעקבות גורלה

ראיון עם ג'ואנה בנדק

ויוה

ג'ואנה בנדק ברחה מרומניה הקומוניסטית בגיל 15 על מנת לפתח קריירת משחק ודוגמנות בינלאומית. ברזומה שלה קמפיין אופנה בניו יורק ורשימת טלנובלות מכובדת. אצלנו היא בחיים כפולים

עינת אוזן
צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

היא נולדה בבוקרשט שברומניה, לפני 41 שנה. בגיל 15 עברה לגור אצל קרובים בוונצואלה והתפרנסה מדוגמנות, עד שב?1991 טלביסה ליהקה אותה לשחק בתפקיד קטן בטלנובלה "רובי מורדת" ומאז יש לה גם אזרחות מקסיקנית. החיים הביאו אותה לניו יורק, שם שימשה כפרזנטורית למותג קוסמטיקה, למדה דרמה ועבדה בפרסום. אנחנו ראינו את ג'ואנה בנדק ככריסטינה ב"יפה היא לא", כפמלה ב"שיכורה מאהבה" וכיולנדה ב"חיים כפולים". השנה היא מגלמת את המרשעת הראשית בטלנובלה "חופשי לאהוב אותך", המצטלמת בימים אלה ממש.

איך היית מגדירה את יולנדה מ"חיים כפולים"?
"יולנדה היא אישה שאפתנית ומהממת. היא מתחילה להתעניין בעסקים וזה מאפשר לה לכרות בריתות עם מי שיתאים לה ולנהל פרשיות אהבה עם כל מיני גברים שמשרתים את מטרתה. יולנדה היא דמות עם מעמד, היא אישה קנאית ומלאה כוח. את המאהב שלי מגלם ויקטור נורייגה, ויש לי איתו הרבה סצנות נועזות".

לא התרגשת מסצנות המיטה הלוהטות?
"בכלל לא, אף פעם לא הרגשתי לחץ או משהו כזה בסצנות האלה, כי אני אוהבת את העבודה שלי. אני אוהבת להתמסר ולגרום לבן זוגי להרגיש בנוח".

הצטלמת כבר כמה פעמים בתמונות נועזות, אבל היית מופיעה גם בעירום מלא?
"את חושבת שלא הציעו לי את זה כבר מיליון פעם? אני מאוד מודה לכל ההצעות האלה, כי זה עבודה ונחמד שאנשים רוצים לראות אותי, אבל אין לי צורך להוריד בגדים בשביל למכור את עצמי, כי אני מכבדת את העבודה שלי. אני מעדיפה להמשיך להתרכז במשחק ולהמשיך לטפל ביופי שלי. אני מאוד מכבדת את הנשים שעושות את זה, אבל לי זה מתנגש עם הקריירה והערכים שלי. לא הייתי רוצה שיגיע היום בעתיד שבעלי או בני יתביישו בתמונות שלי. אין לי את הצורך להצטלם בערום מלא".

מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
"אני מאוד אוהבת לטפח את עצמי, לשים עלי כל מיני מסכות, בעיקר על הפנים כדי שהן יהיו חלקות. אני גם אוהבת להוריד שערות עם שעווה, להיות לגמרי חלקה כדי לפנק את עצמי".

מה את עושה כדי לשמור על גוף חטוב?
"אני הולכת לחדר כושר ושוחה בבריכה".

איזה מוסיקה את אוהבת?
"מוסיקה אלקטרונית".

את אוהבת לכבוש גברים?
"אני אוהבת שכובשים אותי ושלא אני אנהל את העניינים אלה הוא".

איך את מגדירה את עצמך?
"אני מגדירה את עצמי כאישה מאוד נשית, ושתדעו שמאחורי היופי שלי מסתתרת חכמה ענקית, הוכחה לכך היא שיש לי עסק ברומניה. יש לי סוכנות נסיעות ששמה ג'ואנה טרוול'".

את אוהבת שמגדירים אותך כסמל סקס?
"לא, כי יש לי תכונות אחרות והן אלה שאפשרו לי להישאר בעולם הזוהר".

בנדק כרגע רווקה. בראיונות היא מספרת שהיא יוצאת עם כל מיני גברים אבל בינתיים אף אחד לא ממש כבש את ליבה, בעיקר כי היא רוצה משהו רציני ולא רק לכמה שבועות. "כנראה שאני אצטרך לעבור הרבה גברים עד שאני אגיע לחצי השני שלי", היא אומרת.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully