מגזין ויוה פלוס - אפריל 2013

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

אני מקווה שעברתם את ליל הסדר ברוגע, שאכלתם מצות במתינות ושאתם מקבלים את האביב אלכסון קיץ, בשמחה.
ובנימה אופטימית זאת לגיליון:

היא לא מזכירה בכלום את אנדראה דל בוקה אבל קרלה הרננדז גם מעולם לא ראתה את "פנינה שחורה", הגרסה המקורית של "חופן של יהלומים". עינת אוזן לקחה על עצמה להציג את התגלית החדשה בפנינו. אז מסתבר שלמרות גילה הצעיר היא כבר אם חד הורית, ונאלצה לעזוב את בנה אצל הוריה כשיצאה לחפש את מזלה בעיר הגדולה. היום המזל הגיע: יש לה אהבה חדשה, היא שבה לגדל את בנה וגם בפן המקצועי הכל טוב. טפו טפו טפו.

מארק טאשר לא נולד עם הגוף הבריוני שאתם רואים בדמותו, כגאל ב"תהום של תשוקה". כדי לפתח שרירים הוא נאלץ לאכול חמש ארוחות ביום (מסתבר שיש אנשים שבשבילם זה עונש), רץ הרבה, הרים משקולות, רכב על אופניים ושחה (את זה הוא דווקא אהב). בראיון הוא מדבר גם על הזוגיות עם ססיליה גז'יאנו, אשתו לשעבר של סבסטיאן רולי.

פרינס רויס קטף ששה פרסים, ריקי מרטין ודרקו רוסה, המחלים ממחלת הסרטן, שרו דואט אבל במוקד טקס חלוקת פרסי "נואסטרו" השנה, היה ללא ספק מותה הטראגי של המקסיקנית ג'ני ריברה. את הפרסים שקיבלה, כולל פרס אמנית השנה קיבלו שתי בנותיה, ואחיה לופילו, נעל את האירוע עם השיר "אני אתגעגע אלייך", שכמובן סחט דמעות מכל הקהל.

ברומניה יש לה סוכנות נסיעות והיא אישה עצמאית ובעלת קריירה, אבל השחקנית ג'ואנה בנדק, יולנדה מ"חיים כפולים", עדיין מעדיפה שבכל מה שקשור לרומנטיקה הגבר יוביל. והיא עדיין מחפשת אהבה.

נוגה זיו, אחת מכתבות מדור הפפראצי המסורות ביותר שלנו, כותבת הפעם על לואיס פונזי. השחקן, הזמר ובעלה לשעבר של אדמארי לופז, החליט שהגיע הזמן לשבור שתיקה ולהגיב על ההכפשות שאשתו לשעבר פרסמה בביוגרפיה שלה. כמו למשל, הטענה שפונזי נטש אותה באמצע מלחמתה בסרטן. כל הכבוד לך נוגה! מסמך מרתק.

"הבוסית", טלנובלה חדשה בכיכובה של ארסלי ארמבולה, צברה רייטינג מרשים כבר בשבועות הראשונים לעלייתה למסך (במקסיקו, לא פה), אז החלטתי לתת לכם טעימה ממנה. מי יודע? אולי בקרוב תעלה אצלנו.

אחרי כמה טלנובלות בהן שיחקה בתפקידי משנה, סופסוף קיבלה לאורה קרמינה את הזדמנות חייה. תפקיד ראשי אבל לא סתם, קרמינה אמורה לגלם את התפקיד הכפול אותו גילמה גבי ספניק בגרסה החדשה ל"מתחזה". בתפקיד פרננדו קולונגה, חוליאן חיל. עינת מביאה לנו ראיון הכרות ראשון עם חימנה מ"האומץ לאהוב".

אני צופה בסדרת הדרמה "האנטומיה של גריי" מאז הפרק הראשון, ואני מעריצה סמויה של ד"ר כריסטינה יאנג מהפרק הרביעי. קשה לעכל אותה - היא אנטיפטית, סוציומטית, אטומה רגשית ולא מחייכת אבל גאון בחדר ניתוח. לרגל עליית העונה החדשה ביס דרמה, ראיון קצר עם השחקנית סנדרה או, המגלמת אותה. היא מכורה ל"משפחת סימפסון".

הקוראת דינה דנינו שלחה לנו מתכון מקסים של פאי דלעת בהשראת "מנקשה וחליל". וזאת הזדמנות נוספת לאתגר אתכם קוראים יקרים, לשלוח לנו מתכונים טעימים בהשראת המדינות הלטיניות, הקוריאניות ועכשיו גם הבלקניות. יש גם מתכון ליפינגצ'וס, לביבות תפוחי אדמה וגבינת עזים מאקוודור.

אנחנו ממשיכים עם מסורת פוסטר אמצע שבדרך כלל מוקדש לטלנובלה שנפרדת מאיתנו. הפעם, "יופי של ירושה". ומה עולה? הטלנובלה הקוריאנית "גבר עם כבוד" (Gentlemans Dignity) שמחליפה את "יופי של ירושה" ומפגישה בין ג'אנג דונג גון וקים הא נאול. כאשר שודרה בקןריאה בשנה שעברה הגדירו אותה כגרסה הגברית של "סקס והעיר הגדולה". "ים של אהבה" מסתיימת בפעם השנייה ובמקומה שידור חוזר של "מלאך ושטן". הטלנובלה מבית טלמונדו, זכתה לרייטינג שיא בכל מקום בעולם בו שודרה ועל הסט שלה הכירו שני הכוכבים הכי לוהטים בעולם הלטיני, גבי אספינו וג'נקרלוס קנלה.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully