בלוג ויוה - מרץ

ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו מתאהבים מחדש, היפים והיפות של "שקר היופי" וטלנובלה ישראלית חדשה בויוה

  • בלוג
ויוה

משחק ניחושים - של מי הציטוט?

25 במרץ, 2013

חג פסח שמח לכולם! לכבוד החג והחופש הארוך והמהנה שמתלווה אליו, הכנו לכם סיבוב נוסף של משחק הניחושים - של מי הציטוט? לפניכם חמישה ציטוטים של חמישה כוכבי טלנובלות שאתם מכירים ואוהבים, האם תוכלו לנחש של מי הציטוט?

1. "אני בן אדם קשה מאוד. אמי וסבתי עבדו כסוהרות בבית כלא והן מאוד החמירו איתי. אני זוכר שכשהן רצו להעניש אותי, הן היו מניחות את היד שלי על מגהץ רותח. במשך חמש שנים סבלתי מבעיית אלכוהול קשה. שתיתי בכמויות שלא ייאמנו, עד שפשוט לא הייתי מסוגל לשתות יותר. נהגתי לשתות מהבוקר עד הלילה - בהתחלה בירה, אחר כך טקילה ולבסוף ויסקי. כשהאלכוהול נגמר, הייתי מסוגל לשתות אפילו מי בושם. הבנתי שהמצב שלי בכי רע ואמרתי: מספיק! היום אני לא שותה בכלל".

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

לכתבה המלאה

2. "אני מאושרת, למרות השקיות שמסביב לעיניים שלי. החיים שלי השתנו בצורה קיצונית - הפכתי מאישה שעבדה במשך 17 שנה לאימא במשרה מלאה. החלטתי לטפל בתינוקת שלי, אמנדה, 24/7, ללא עזרה של מטפלת. אני מגדלת את הילדה שלי בעצמי, ועל הדרך אני גם לומדת ממנה לא מעט".

3. "אני מאוד לא אוהבת לראות את עצמי בסצינות אינטימיות ולא מוכנה שאחרים יראו אותי בסצינות כאלה, זה מלחיץ אותי מאוד. מתוך כבוד לבתי בת השמונה, אני לא מצטלמת לסצינות מיטה אלא משתמשת בכפילה. בקולומביה זה מאוד מקובל ואין שום בעיה עם זה. לכן כשמגיע הרגע לצלם סצינות מיטה, אני נותנת נשיקה לגלאן שמשחק לצידי, מברכת את כולם ופורשת לחדר ההלבשה שלי, מרוצה ומאושרת".

4. "בשנים שחימנה דוקה ואני היינו בני זוג, חווינו רגעים נפלאים ומיוחדים. עברנו תקופות שונות ובכל אחת מהן למדנו להכיר, לכבד ולהעריך האחד את השנייה. עם זאת, כמו כל דבר בחיים, גם האהבה שלנו עברה שינוי ואנחנו יוצאים לדרך חדשה - זו של הידידות".

5. "האמהות הביאה לחיים שלי רק דברים טובים ושינתה את הדרך שלי להסתכל על החיים. אני חושבת קודם כל על בני, על הבריאות שלו ועל מה שהוא צריך. עם זאת, אני לא רוצה להפסיק להתעסק במקצוע שלי רק בגלל שאני אימא. אם הייתי צריכה לבחור כמובן שהייתי בוחרת במשפחה שלי, אבל אני רוצה להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת - לשחק. בעתיד הילדים שלי יבינו שעבדתי מאז שהיו קטנים בשבילם, בשביל המשפחה שלנו ומכיוון שזו התשוקה שלי".

רוצים לבדוק את עצמכם? אז הנה הפתרונות:
1. אדוארדו יאנייז
2. קרלה מונרויג
3. אדית גונזלס
4. קרלוס פונסה
5. גבי אספינו

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

היכונו להתמכר: טלנובלה ישראלית חדשה בערוץ ויוה

20 במרץ, 2013

לראשונה מאז ש"לגעת באושר" כבשה בסערה את מסך ערוץ ויוה ואת המדינה כולה, תעלה בערוץ בהמשך השנה הפקת מקור ישראלית חדשה, ללקוחות YES בלבד. אנחנו שמחים להציג בפניכם את "אניגמה", טלנובלה בת 150 פרקים מבית היוצר של "דורי מדיה דרסט", שהפיקה בין היתר את הסדרות המצליחות "האלופה", "נויורק" ו"גאליס". הצילומים של "אניגמה" יחלו בחודש הבא באולפני נווה אילן שבירושלים, ותאריך עלייתה לערוץ ויוה ימסר בהמשך.

אז מה אנחנו כבר יכולים לספר לכם על הסדרה החדשה? הצוות כולל רשימה של כוכבים כגון:
עפר שכטר ועדי הימלבלוי, ששיחקו זה לצד זו ב"האלופה".
שרון אלכסנדר, שמוכר לנו בין השאר מ"טלנובלה בע"מ", "חצויה" ו"החולמים".
אוולין הגואל שכיכבה ב"פיק אפ", "תנוחי" ו"ילדי ראש הממשלה".
אורי פפר מ"נויורק" ו"פלפלים צהובים".
הקומיקאי שמוליק לוי מ"קצרים".
כוכבת הילדים אליאנה תדהר מ"גאליס".
וזה רק חלק קטן מהצוות המוכשר והמגוון שאנחנו בטוחים שיגרום לכם להתמכר קשות.

התסריטאים חיים אביחיל וטל רוזנטל מביאים ל"אניגמה" את סיפורו של אדם הקסטר (עפר שכטר), צייר קומיקס מצליח. אדם נחשב לסופרסטאר מקומי בתחום הקומיקס בזכות גיבור-העל פרי דימיונו - 'סלו-מן', שנוהג להציל את אהובתו 'דיבורית' מסכנות שונות ומשונות שאורבות לה. הקומיקס 'סלו-מן', שנכתב עבור תאגיד סלולרי בבעלות עקיבא חלמיש (שרון אלכסנדר), הפך להצלחה היסטרית בקרב בני הנוער. בזכות הקומיקס הפך התאגיד לחברה המובילה בתעשיית הסלולר הישראלית. במקביל לעבודתו בחברה, יוצא אדם עם בתו של בעל החברה, אביגיל (עדי הימלבלוי).

מאחורי סיפור ההצלחה של אדם מסתתר עבר מסתורי ואפוף סודות. חמש שנים לפני כן הוא התעורר מתרדמת ממושכת ואינו זוכר דבר מחייו הקודמים. הוא חולם להפסיק לכתוב קומיקס מסחרי ולהתחיל ליצור אמנות בוגרת ועמוקה, ולשם כך הוא מבין שעליו למצוא מחדש את האדם שהיה לפני התרדמת. המסע של אדם לגילוי עצמי מחודש יוביל לטלטלה גדולה בחייו, במיוחד כשהוא יתחיל להיזכר בעברו, העבר שאימו כל כך מתאמצת להסתיר. ברקע כל הסיפור מרחפת גם אהובתו של אדם מהעבר, בחורה מסתורית בשם סופי, שתחזור לחייו באופן מפתיע.

האם יצליח אדם להילחם בתאגיד הענק ובסודות האפלים שסובבים אותו וליצור לעצמו עתיד חדש?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

היפים והיפות של "שקר היופי"

18 במרץ, 2013

הסדרה הברזילאית החדשה "שקר היופי" מביאה למסך ערוץ ויוה שורה של שחקנים צעירים, יפים ולוהטים, חלקם עוד רק בתחילת דרכם ועדיין לא ממש מוכרים לקהל הצופים. אז הכנו כרטיס ביקור קצר לשישה מהבולטים שבהם: שלושת האחים לבית משפחת פריירה, רפאל, המומחה לאומנויות לחימה, וואלסי וכמובן - דגמר המקסימה והכובשת. הרשו לעצמכם לשטוף את העיניים...

שם השחקן: קאיו קסטרו
שם הדמות: אנטנור
תאריך לידה: 22 בינואר 1989
מאיפה מוכר לנו? פעם ראשונה שלו בערוץ ויוה.
משהו שלא ידעתם עליו: בגיל 24 בלבד, קאיו נחשב בברזיל ל"וומנייזר" של תעשיית הטלנובלות המקומית. רק בתקופה האחרונה, הרווק המבוקש ניהל מערכות יחסים קצרות עם לא פחות משלוש קולגות שלו מ"שקר היופי": סופי שרלוטי, שמשחקת בסדרה את אחותו הקטנה מריה אמליה, מוניקי אלפרדיקה שמגלמת את ביאטריס והשתתפה גם ב"המלכודת" ואדריאנה בירולי, שמשחקת את ארוסתו פטריסיה וזכורה לנו גם בתור איזבל מ"לחיות את החיים". קאיו בעצמו מודה, שמערכת היחסים הכי ארוכה שהייתה לו נמשכה לא יותר משלושה חודשים תמימים.

שם השחקנית: סופי שרלוטי
שם הדמות: מריה אמליה
תאריך לידה: 29 באפריל 1989
מאיפה מוכרת לנו? שיחקה תפקיד קטן ב"יומן חיים".
משהו שלא ידעתם עליה: סופי בת ה-24 נולדה בהמבורג שבגרמניה. כשהייתה בת 7 עברה עם משפחתה להתגורר בברזיל. בגיל 19 עזבה סופי לראשונה את בית הוריה ועברה לעיר הגדולה, ריו דה ז'נרו, במטרה לנסות את מזלה בעולם הבידור. מזה כשנתיים שסופי יוצאת עם השחקן מלווינו סלוודור, שמגלם ב"שקר היופי" את אחיה הגדול קינזה. השניים הכירו בשנת 2010, אז שיחקו זה לצד זו בטלנובלה Caras & Bocas.

שם השחקן: מלווינו סלוודור
שם הדמות: קינזה
תאריך לידה: 31 בינואר 1976
מאיפה מוכר לנו? שיחק את דמיאו ב"ללא ספק".
משהו שלא ידעתם עליו: מלווינו נולד במדינת אמזונאס שבברזיל ואת הקריירה שלו הוא התחיל בתור דוגמן כשהיה בן 25. בשנים שבאו לאחר מכן הוא הוכתר כאחד הגברים הסקסיים ביותר בברזיל, ואף צעד על מסלולי הדוגמנות בפריז וברומא. לא רבים יודעים אבל עד גיל 15 מלווינו סבל מבעיית גמגום חמורה, שלדבריו נבעה מסיבות נפשיות. הוא בחר להתמודד עם הבעיה הזו בעזרת אימוני איגרוף אינטנסיביים ששיפרו פלאים את ביטחונו העצמי, ועד היום הוא מקפיד שלא להחמיץ אף אימון.

שם השחקן: מרקו פיגוסי
שם הדמות: רפאל
תאריך לידה: 1 בפברואר 1989
מאיפה מוכר לנו? פעם ראשונה שלו בערוץ ויוה.
משהו שלא ידעתם עליו: מרקו פיגוסי היה אמור להיות פבלו בוסטמנטה הברזילאי. בשנת 2003 הוא לוהק לגרסה הברזילאית של "המורדים", שנגנזה לבסוף ולא שודרה על מסכי הטלוויזיה. במקביל לסדרה הוקמה גם להקה שתוכננה לפעול במקביל ובנפרד ממנה, בדיוק כמו RBD ו-Erreway. מרקו השתתף בהקלטת האלבום הראשון, אולם הלהקה התפרקה בעקבות ביטול הסדרה. רק בשנת 2011 צולמה לבסוף Rebelde הברזילאית, אך באותה שנה מרקו כבר היה עסוק בצילומי "שקר היופי".

שם השחקנית: כריס ויאנה
שם הדמות: דגמר
תאריך לידה: 11 באפריל 1977
מאיפה מוכרת לנו? שיחקה את דריקה ב"אמריקה".
משהו שלא ידעתם עליה: השחקנית האפרו-ברזילאית היפהפייה הזו, היא גם זמרת מוכשרת שהשתתפה שלוש שנים בהרכב המוסיקלי הברזילאי Black Voices. התפקיד הראשון של כריס בטלוויזיה היה בטלנובלה "אמריקה" בתור דריקה, ולפני זה היא גם דיגמנה וגם עבדה במקביל כבייביסיטר לפרנסתה. בשנת 2011, המגזין לגברים Alfa הכתיר את כריס, לא פחות ולא יותר, כאישה הכי יפה בעולם!

שם השחקן: דודו אזבדו
שם הדמות: וואלסי
תאריך לידה: 7 בנובמבר 1978
מאיפה מוכר לנו? שיחק את רוברטו ב"המלכודת" ונאימר ב"לב משוגע".
משהו שלא ידעתם עליו: אזבדו הוא אמנם שחקן מוכר ואהוב בברזיל, אבל התשוקה האמיתית שלו היא דווקא המוסיקה. כשאזבדו היה בן 10 הוא החל לנגן בגיטרה, אך כעבור מספר שנים עשה הסבה לתופים. הוא גדל על הלהקות פינק פלויד, Rush ו-AC/DC, וכשהרגיש מספיק מהוקצע הוא הצטרף לשתי להקות ברזילאיות בתור מתופף. בשנת 2005 אזבדו הקים להקה משלו בשם Redtrip, איתה הוא מופיע עד היום בין טלנובלה לטלנובלה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

14 במרץ, 2013

צוויץ צוויץ לכולם! והיום בפינת הציוצים שלנו: כריסטיאן דה לה פואנטה לא מצליח למצוא בת זוג, וויליאם לוי משנה לוק בשביל תפקיד חדש והמכתב המרגש שאהרון דיאז כתב לבתו הבכורה, ארין.

מי מחרים את כריסטיאן דה לה פואנטה? כריסטיאן מתכונן בימים אלה לתפקידו הבא, אבל האחראים על ליהוק הטלנובלה נתקלים בשבועות האחרונים בקושי משמעותי - נכון לרגע זה, אף שחקנית לא מעוניינת לגלם את בת הזוג של כריסטיאן בסדרה. אחת השחקניות שקיבלה הצעה אך סירבה לככב לצד כריסטיאן בסדרה החדשה היא לוסרו ("אשת הברזל"). "אף אחד לא רוצה לעבוד איתי!", צייץ כריסטיאן המתוסכל בטוויטר לאחר שגילה על סירובה של לוסרו. "אולי אתם רוצים לעבוד איתי?", הוא פנה למעריציו. הציוץ הזה לא נעלם מעיניה של לוסרו, שטענה שסירבה להצעה בשל סיבות שאינן קשורות לכריסטיאן עצמו וצייצה: "לא, מעולם לא סירבתי לשחק לצד כריסטיאן דה לה פואנטה. להפך! תמיד אמרתי שאשמח לעשות זאת. כשזה יסתדר - זה יהיה מושלם".

וויליאם לוי שינה לוק! לקראת תפקידו החדש ב-La Tempestad, הגרסה המקסיקנית של "הסערה", וויליאם גידל את שערו וצבע אותו לבלונדיני - מה שמזכיר במעט את התסרוקת שלו ב"תשוקות". כמה ימים לפני זה, הוא עידכן את מעריציו בטוויטר על ההכנות לקראת השינוי הגדול. "אני חושב שנלך על המראה הלא מגולח, כי הדמות שאגלם תבלה את רוב זמנה בים ולא תהיה מטופחת במיוחד", צייץ וויליאם, "ובקשר לשיער, אנחנו עובדים על זה...". לפי דיווחים שהגיעו מסט צילומי הסדרה, מאות ממעריצותיו של וויליאם כל כך הסתקרנו לראות את האליל שלהן בתספורת החדשה, שהן נסעו עד לסט הצילומים במקסיקו רק כדי להציץ. תתחדש וויליאם.

לפני כשבועיים נולדה ארין, בתם הראשונה של אהרון דיאז ולולה פונסה - כוכבי "הקמע". דיאז, שהפך לאבא בפעם הראשונה, פרסם מכתב מרגש בטוויטר שיועד לבתו התינוקת. תוכן המכתב לפניכם: "והנה הגעת. חלמתי עליך כל כך, דמיינתי אותך כל כך. אהבתי אותך כל כך עוד לפני שבכלל הכרתי אותך. הגעת כדי להאיר את חיי, כדי לתת סיבה לקיומי. כדי למלא את לבי ונשמתי בדמעות של אושר טהור. הגעת כדי ללמד אותי שאני בעצם לא יודע כלום. שלא ידעתי דבר על אהבה עד שאת הגעת, ה"אקסטזה" הנצחית שלי. האור שלי שבקצה המנהרה. האור הזה הוא רק תחילתו של החלום הכי נשגב שלי, שהפך למציאות... תודה ארין!". מי שהפתיעה את כולם וצייצה לדיאז ברכה בטוויטר, הייתה אשתו לשעבר - קייט דל קסטיו ("מלכת הדרום"). "מזל טוב וברכות חמות למשפחה החדשה שלך. אבא חדש וגאה, אני מאחלת לך תמיד את הטוב ביותר, אהרון". בהחלט מחווה מרגשת וראויה, וגם אנחנו מצטרפים לכל הברכות כמובן!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו מתאהבים מחדש

11 במרץ, 2013

הכינו את החצוצרות והשטיח האדום - הזוג המלכותי של עולם הטלנובלות חוזר לערוץ ויוה! "מלאך ושטן", הסדרה המרגשת והמותחת שזכתה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם חוזרת לשידור נוסף בערוץ ויוה החל מ-9 באפריל, במקום "ים של אהבה". "מלאך ושטן" זכורה לטובה בעיקר בזכות שני השחקנים האהובים שמככבים בה: ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו, שהזוגיות הטלוויזיונית הכובשת שלהם הפכה בזמן אמת, לנגד עיני הצופים, לאהבה אמיתית.

זוכרים כש"מלאך ושטן" שודרה לראשונה בערוץ ויוה? ג'נקרלוס היה אז שחקן מתחיל ולא מוכר, שתוך חודשים בודדים הפך בזכות תפקידו בסדרה לאחד משחקני הטלנובלות הלוהטים והמבוקשים. מאז, הוא כיכב בשתי טלנובלות נוספות, הוציא שני אלבומים מצליחים והיד עוד נטויה... אבל ג'נקרלוס חייב ל"מלאך ושטן" הרבה יותר מאשר את הפריצה הגדולה שלו - בזכות הסדרה הוא מצא את אהבת חייו. ג'נקרלוס וגבי שנפגשו לראשונה על סט הצילומים, התאהבו והפכו לזוג גם במציאות. כיום הם גרים ביחד ומגדלים את בנם הראשון, ניקולס.

"מלאך ושטן" היא למעשה חידוש לסדרה קולומביאנית מ-1999 בשם Por Qué Diablos?. העלילה של "מלאך ושטן" מתרחשת בניו-יורק, אולם רוב רובה של הסדרה צולמה באולפני "טלמונדו" שבמיאמי. את שני שירי הנושא של הסדרה - Más Sabe El Diablo ו-Amor Quedate מבצע ג'נקרלוס בעצמו. ב"מלאך ושטן" משתתפים גם מיגל ורוני מ"למדי אותי לאהוב", קרלה מונרויג מ"מישהו צופה בך" ואסקיאל מונטאלט מ"האחים דל מונטה".

תזכורת לסיפור העלילה: אנחל (מלאך) הוא עבריין צעיר ומועד לפורענות שמכונה ברחובות דיאבלו (שטן). לאחר שאנחל וחברי הכנופיה שלו מבצעים שוד שמשתבש, אנחל נשלח למאסר. עורכת הדין היפה שלו, מנואלה, מבטיחה לעזור לו להשתחרר מבית הכלא בתנאי שיפתח דף חדש ויזנח את עולם הפשע. אנחל משתחרר מהכלא, מתאהב במנואלה ונחוש לשנות את חייו. אולם, במהרה הוא שב ומסתבך עם הכנופיה ונקרע בינה ובין אהבתו למנואלה. במקביל, מנואלה מתארסת למרטין - גבר רשע וחסר מצפון שמנהל חיים כפולים. בעיני הציבור מרטין הוא איש עסקים מכובד, אבל בעצם הוא מנהל את כנופיית הפשע שבה חבר אנחל. ויש עוד פרט אחד קטן שלא מרטין ולא אנחל יודעים - הם למעשה אב ובן...

"מלאך ושטן" (182 פרקים) - החל מ-9 באפריל, ערוץ ויוה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully