הלו קייטי!

ראיון עם קייטי בארברי

ויוה

עמית קצובה תרגמה עבורנו ראיון עם קייטי בארברי, ססיליה מ"דונה ברברה". פרפרית נהדרת

צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

בראיון למגזין הוונצואליאני "פנורמה" מספרת קייטי בארברי (ויקטוריה מ"לאהוב את לולה"), 41, על החבר שלה, השחקן האמריקני קרייג הרלי, והחיבור העמוק שלה למועדון המעריצות "הפרפריות" שנוצר בהשראת הדמות שלה, ססיליה, ב"דונה ברברה" - דמות ששינתה את חייה.

מה היה התפקיד הכי משמעותי בקריירה שלך?
"ללא ספק התפקיד הכי משמעותי בחיי היה הדמות של ססיליה ורגל ב'דונה ברברה'. בשל העומק הרגשי של הצמיחה הרוחנית, גילוי עצמי והתגברות על כאבי האהבה, זה היה אתגר עצום בשבילי כשחקנית".

איזה שינוי הביאה הדמות הזאת לחייך?
"היא הולידה את מועדון המעריצים הטוב ביותר בעולם, מועדון הפרפריות. שם המועדון לקוח מכינוי החיבה של אנטוניו לססיליה, פרפרית, כי היא תמיד הייתה חומקת ומתעופפת מידיו. המועדון הזה נתן לי המון המון סיפוק".

את מעדיפה להיות הרעה או הטובה בסיפור?
"למעשה אני לא מאמינה בטוב או ברע אלא בהתייחסות חיובית או שלילית של הבנאדם בעודו ניצב בפני אתגר. אני יותר מתרגשת לגלם דמות חזקה שמתמודדת עם מצבים קשים. אני גם מאוד אוהבת לגלם דמויות שעוברות שינויו רוחני כמו שקרה לדמות של רבקה שגילמתי בסדרה 'רוח הרפאים של אלנה' מול אליזבת אלוורז".

את חושבת שאולי יתקעו אותך בתפקיד הרעה?
"לא. בימים אלו אני מצלמת את העונה השלישית של סדרה בשם 'גראצ'י' לערוץ ניקלודיאון באמריקה הלטינית ואני מרגישה שהדמות שאני מגלמת, אורסולה, ממש נחרטה בלב הצופים. היא לא רעה, היא פשוט משוגעת ומבדרת. היא מכשפה ללא כוחות שמעריצה את הבת שלה".

היית רוצה לככב בסדרה משלך?
"לככב בטלנובלה זה אתגר מקצועי של כל שחקן שעובד בז'אנר. זה נכון שזה כבוד גדול ומעניק יוקרה, אבל גם להיות חלק משחקני המשנה זה מקור לגאווה ואחריות מאוד כבדה. תמיד עשיתי את זה בעונג רב. הרבה תסריטאים משקיעים המון בדמויות המשנה דווקא וזה נהדר".

יש איזה שחקן איתו היית רוצה לככב?
"הייתי שמחה לחזור ולעבוד עם החבר שלי, קרייג הארלי. הלוואי שאת התסריט יכתוב מישהו שנון כמו ארון סורקין או מייקל פטריק קינג או ג'ני ביקס. הייתי שמחה גם לשוב ולעבוד עם ולנטינה פראגה וקתרינה לדבואר, ולאחרונה אף הגשמתי חלום ועבדתי עם השחקנית האמריקנית המצוינת שרון גלאס".

מה היה האתגר הגדול ביותר שלך כשחקנית?
"לא להתייאש מול אופן ההתנהלות של עולם השואו ביז. יש בו המון פוליטיקה פנימית כמו בכל מקום. חשוב לשים בפרופורציות את האכזבות הקטנות הנלוות לחלומות שלא מתגשמים ולגייס המון סבלנות. בעולם הזה דרושים כישרון, מקצוענות והכרה עמוקה של העבודה אבל גם יכולת התמדה".

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

לכתבה המלאה

איך עברת מטלנובלות לסדרת ילדים?
"האמת שהייתי אמורה להתארח בכמה פרקים בלבד אבל הדמות הלכה והתפתחה. בשיא הצניעות, הבנתי שפשוט אהבו את מה שעשיתי עם הדמות אז הגדילו אותה. ילדים הם המעריצים הכי נלהבים כי התמיכה שלהם היא ללא תנאי, אבל בו בזמן הם גם קהל מאוד תובעני. אם הם משתעממים ממה שאתה עושה הם קמים ועוזבים את הטלוויזיה".

ומה למדת מהסדרה הזאת?
"למדתי שגם אם הדמות שלך היא קטנטנה, עלייך לעשות אותה בצורה כי טובה שאפשר. לנצל את כל יכולותייך כשחקנית ואת כל הניסיון שיש לך".

ועכשיו את עומדת להשיק קולקציית תכשיטים?
"כן, קולקציית התכשיטים שלי נקראת 'קייטי הפרפרית' והיא בהשראת מועדון המעריצות שלי, הפרפריות, שממלאות את לבי באור, נותנות לי אוויר לנשימה וכוח להמשיך בכל פעם שאני חושבת עליהן".

איזה מסר את רוצה להעביר עם המותג הזה?
"הסיסמה של הליין היא 'מצאי את הכנפיים שלך'. מה הן הכנפיים האלה? אצל כל אחת זה משהו אחר. זה הדבר הזה שמאפשר לה לעוף. זה יכול להיות החינוך שקיבלת, הקריירה שלך, הצמיחה הרוחנית שלך, אהבת חייך, הילדים שלך, הבית שלך, המשפחה שלך. בקיצור, כל מה שמעורר בך השראה, תשוקה ואהבה. התכשיטים מיועדים לנשים מבוגרות וצעירות כאחד כי הם מתעסקים בכוח, עצמאות ואהבה, נושאים שרלבנטיים בכל גיל".

ואיך חיי האהבה שלך?
"למעשה הגשמתי את חלום הנעורים שלי. כשהייתי בת 17 הצטלמתי לסדרת טלוויזיה עם קרייג הארלי. אני זוכרת שבכל פעם שהסתכלתי עליו, חשבתי לעצמי שהוא הגבר הכי יפה שראיתי בחיי. אחר כך נסעתי למקסיקו ושם בניתי לעצמי קריירה בטלנובלות, וחשבתי שלעולם לא אחזור לראות אותו. עברו שני עשורים וקרייג מצא אותי בפייסבוק וסיפר לי שהוא כתב ספר על חייו שבו הזכיר אותי כ'אישה הכי יפה'. הוא שלח לי עותק מהספר וככה התחיל הכל".

מה את רואה בעתידך המקצועי והאישי?
"בעתיד אני מצפה שאמשיך ללמוד ולהתפתח. אני לעולם לא רוצה להרגיש שאין לי יותר מה ללמוד. חבר שלי אומר שרק הנשמות האמיצות מגיעות לעולם הזה כדי ללמוד. אני חושבת שאני אישה מאוד אמיצה ומאוהבת בחיים. אני מעדיפה לא לדמיין את העתיד ולתת לעצמי להיות מופתעת".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully