שקר היופי - על הסדרה

  • שקר היופי
ויוה
ויוה

גריזלדה היא אישה קשת יום, ישרה וחרוצה, שבעלה נעלם לפני שנים בנסיבות מסתוריות. היא נחושה בדעתה לפרנס את משפחתה בכבוד ועובדת כ"שיפוצניקית", עבודה שאינה נחשבת לנשית במיוחד. עם זאת, גריזלדה גאה בעבודתה ומבצעת אותה על הצד הטוב ביותר, כשהיא מוכיחה לכולם שאפשר לחיות חיים טובים בצניעות וביושר.

אנטנור, בנה הצעיר של גריזלדה, מתבייש במעמדה הצנוע של אימו ומשתדל להסתירה מחבריו. הוא מאוהב בפטריסיה, בתם של רנה, מסעדן עשיר ובעל שם, ושל תרזה כריסטינה, אישה יהירה, צבועה וחסרת מצפון. תרזה כריסטינה סולדת מגריזלדה בשל מעמדה הנמוך ומנסה להשפיל אותה בכל הזדמנות שנקרית בדרכה. בעלה רנה, לעומת זאת, מוקסם מגריזלדה ועד מהרה הוא מתאהב בה בשל הפשטות שלה וגישתה החיובית לחיים. יחסו המיוחד לגריזלדה מעורר את קנאתה של תרזה כריסטינה שהופכת עם הזמן ליריבתה הגדולה ביותר.

לאחר שנים רבות, שבהן גריזלדה קונה באדיקות כרטיס לוטו מדי שבוע, היא זוכה ב-25 מיליון דולר. חייה משתנים באחת, אך לא אופייה הטוב. המצב הכלכלי החדש משפר את חייה לאין ערוך, אך גם מחזיר לחייה אנשים בלתי רצויים כמו בעלה, שקם לפתע לתחייה לאחר שהוכרז כמת לפני שנים רבות.

למרות ההון הגדול שזכתה בו, גריזלדה מוכיחה לעצמה ולסובבים אותה שלא הכל בחיים סובב סביב כסף, ושעם יושר ויושרה הכול אפשרי - גם למצוא אהבה אמיתית באמצע החיים.

בסדרה הברזילאית המשובחת "שקר היופי" מככבים שחקנים מוכרים רבים, ביניהם דלטון ויג (סעיד, "האחד"), ליליה קברל (מרתה, "יומן חיים"), כריסטיאני טורלוני (הלנה, "נשים מאוהבות") וקרולינה דיקמן (דיאנה, "מעבר לים"). הסדרה המצליחה זכתה לממוצע רייטינג של 40% לפרק (!) בעת שידורה בברזיל. בעקבות ההצלחה, החליט הערוץ האמריקאי "טלמונדו", המיועד לקהל ההיספני בארה"ב, להפיק גרסה משלו לטלנובלה, לשידור במהלך שנת 2013.

שודר בערוץ ויוה.

140 פרקים, ברזיל, 2011-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully