לגמרי במקרה

ראיון עם רודריגו וידאל

ויוה

רודריגו וידל, פנצ'ו מהקמע, הפך לשחקן בטעות. המפיקה קרלה אסטרדה ראתה אותו על הסט, שיבצה אותו בסצנה והשאר היסטוריה. בימים אלה הוא משתתף בטלנובלה החדשה עם גיא אקר ומנהל חברת הפקות ובית ספר למשחק שהקים. יש גם מחזה

עינת אוזן
צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

אנחנו מכירים אותו מ"הזכות לאהוב", "חתולה פראית", ולאחרונה "הקמע" שבה גילם את פנצ'יטו, וחיים כפולים שבה הוא גילם את ויקטור. רודריגו וידל שיחגוג במרץ 40 בכלל הגיע למשחק במקרה ונשאר שם. בימים אלה הוא בעיצומם של צילומי הטלנובלה רוסריו עם גיא אקר ("אווה לונה"), לורנה רוחאס ("על החיים ועל המוות"), ארון דיאז ("הקמע") והתגלית החדשה איתאיסה מצ'אדו.

מתי התחילה הקריירה שלך?
"היא התחילה בטעות. נכנסתי לתחום עם רצון להיות מפיק ויום אחד הייתי על סט טלנובלה כעוזר זוטר, והמפיקה קרלה אסטרדה חשבה בטעות שאני שחקן בסדרה שלה. היא הכניסה אותי לסצינה ורק אחרי ש'שיחקתי', היא הבינה שאני לא השחקן שהיה אמור להופיע אבל היא התלהבה ממני וככה התחילה הקריירה שלי. בעקבות זה התחלתי ללמוד משחק ועד היום אני עובד בזה ובמקביל גם משחק בתיאטרון".

אחרי למעלה מ?20 שנה בתחום, מה אתה מחפש בשלב הזה של הקריירה שלך?
"אני עדיין אוהב לשחק ואני אמשיך עם זה כל עוד זה יתאפשר לי, זה בדם שלי. בגדול אני מחפש גם שלווה, רוגע ויציבות רגשית. בקריירה שלי היו לי כישלונות וגם הצלחות והם תמיד השלימו זה את זה".

איך אתה מגדיר את עצמך?
"אני בן אדם עקשן. אני מתעקש על כל דבר וגם מצב רוחי משתנה כל הזמן. מצד שני אני מאוד אוהב להשתעשע, ואני מאוד רומנטי. אני גם יכול להגיד לך שאכפת לי מאחרים. למשל אם אני רואה בן אדם שמרגיש לא טוב, שהוא לא מאוזן, זה ממש גורם לי לעצב. אני בן אדם מאוד אובססיבי, אם אני רוצה משהו אני לא עוזב עד שאני משיג אותו, לא משנה מה המחיר. גם הסדר והארגון מאוד חשובים בחיי. המראה הפיזי לא כל כך מעניין אותי ולכן אני אף פעם לא אעבור ניתוח פלסטי".

אם אתה קצת קשה באופי, איך אתה מסתדר עם החברים שלך?
"מעולה! אל תגזימי. יש גבול לאופי שלי. יש לי הרבה חברים ואני מסתדר איתם מצוין".

כיום אנחנו רואים אותך בטלנובלה "הקמע" בדמות של פנצ'יטו. ספר לנו עליו...
"אם כבר התחלתם לראות את הסדרה אז בשביל מה לספר לכם? עדיף שתמשיכו לעקוב אחריה ותראו איך הדמות מתפתחת".

כומר עם זקן

ב?2003 התחתן וידל עם מישל מורן (35) ויש להם שני ילדים. לפני שנתיים היו שמועות שהם כבר לא ביחד וכששאלו אותו בזמנו מה קורה, ענה: "הבעיות בינינו התחילו בגלל ענייני עבודה, כשלפני שנתיים וחצי פתחנו יחד סוכנות שחקנים ובית ספר למשחק, זה יצר כל מיני קונפליקטים בינינו וזה פגע ביחסים שלנו". בשנת 2011 אמר שהם דווקא מאוהבים ומאושרים, שהכל בסדר ביניהם ושיש ביניהם עליות ומורדות כמו כל זוג. והנה אחרי כמה חודשים נודע לתקשורת שהם באמת בשלבי גירושים ושהוא כבר לא גר איתה. ממש בימים אלה יצאה הודעת הגירושים הרשמית וכל מה שהוא אמר זה: "אף פעם אל תעבדו עם הבעל או האישה".

מה אתה עושה עכשיו?
"לפני חצי שנה התחלתי צילומים לטלנובלה חדשה בשם 'רוסריו'. במקביל אליה יש לי כל מיני עסקים כמו בית הספר למשחק שפתחתי, יש לי סוכנות של טאלנטים וגם חברת הפקה של קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון. בגלל זה בזמן האחרון קצת נעלמתי מהטלוויזיה. אם פתאום אתם לא רואים אותי, תדעו שאני עדיין כאן, אבל מאחורי המצלמה. וחוץ מזה אני משתתף בהצגה בתיאטרון ששמה 'טקסי - יותר משניים זה יותר מדי'. הבמאי הוא הוונצוליאני מנואל מנדוסה".

ועל הטלנובלה "רוסריו" אתה כן יכול לספר?
"כן, מכיוון שזה עוד חדש אני אקדים לכם, אבל בקטנה. אני מגלם כומר שמגיע ממשפחה מבוססת ומה שהדהים אותי מהמפיק של הסדרה, קרלוס סוטומאיור, זה שהוא ביקש ממני לא להסתפר ולא להוריד את הזקן לתפקיד. לדעתי, המראה הזה לא מתאים לכומר, אבל כך הוא רצה אז ככה זה נשאר".

אתה כל הזמן נוסע מפה לשם בגלל העבודה שלך. איפה באמת הבית שלך?
"בכל מיני מקומות. אני גר במיאמי, ארצות הברית, פורטו ריקו, קולומביה. למקסיקו אני לא מתגעגע כי כל שבוע שבועיים אני מגיע לשם".

אתה מאוד מרוחק ממדורי הרכילות. יש סיבה לכך שלא מתעסקים איתך?
"אני בן אדם שבורח מבעיות. אני לא אוהב להופיע בתקשורת במשהו שלילי, לכן אני מעדיף לא להופיע בכלל ולא לספק לצהובונים כותרות".

לפני שלושה חודשים לקחו אותך דחוף לבית חולים. מה בדיוק קרה לך?
"נכון, היו לי כאבי בטן איומים, הכליות עשו לי בעיות והיו צריכים לנתח אותן. אחרי כמה ימים השתחררתי".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully