מגזין ויוה פלוס - פברואר 2013

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

כבר הרבה זמן לא הייתה כזאת התרגשות במסדרונות המגזין וכזאת התרגשות אצל קוראינו. מרלן פבלה המדהימה, גיבורת "חתולה פראית" ו"האחים דל מונטה", בילתה כמה שבועות בארץ בחיק משפחתו של החבר הישראלי, השחקן והדוגמן גיא דווידיאן. המעריצים קראו לנו בפייסבוק ואנחנו כמובן הרמנו את הכפפה ומיהרנו לארגן מפגש מעריצים. גיא ומרלן נענו ברצון ובאהבה, תמי טסקר מפיקת המערכת המהוללת עזרה לנו להסתדר, אסנת ואודליה היו חלק מסיירת ההפקה, אדי המתוק הגיע גם הוא והפאב הקובני אלמה דה קובה נתן לנו את המקום. התוצאה הייתה מקסימה, מרגשת ובעיקר מספקת. כמובן שתיעדנו את המפגש עם המון המון תמונות ושיחה עם זוג האוהבים.

אישית, התאהבתי ברנה סטריקלר ב"זכות לאהוב", אחר כך פגשתי אותו בביקור שלי במקסיקו לפני כמעט עשור והתאהבתי בו אפילו יותר, אחר כך הוא די נעלם לי. בימים אלה הוא שוב איתנו ב"האומץ לאהוב". עינת אוזן מביאה לנו ראיון עם סטריקלר שמודה שחלום חייו האמיתי הוא לחיות בחווה, כמו הדמות שלו בסדרה.

מה יותר נחמד מלצפות בדנה גרסיה שרה כמו מריאצ'י לצד חורחה סלינס ופבלו מונטנר. הסיפור שמאחורי "כמה יפה האהבה". הטלנובלה הזאת עדיין לא מגיעה אלינו אבל נקווה שהיא בדרך.

אתר חדשות הבידור "מצקל" העלה עשרות תמונות ארכיון של כוכבים שרציתי לחלוק איתכם. האמת שחגגתי! יש שם תמונה קבוצתית של שרלין, בלינדה ודולסה מריה כשהיו זאטוטות, דניאלה רומו בת 18, ויקטור נורייגה מתקופת גריבלדי, לוסרו, טליה, אנחליקה ריוורה ועוד ועוד ועוד. אל תחמיצו.

שנים על שנים צחקו עליה שהייתה מועמדת לפרס האמי היומי ולא זכתה, אבל סוזן לוצ'י הראתה בסופו של דבר לכולם שהסבלנות משתלמת ושהיא הרבה יותר מעוד דיוות סבון. כוכבת "כל ילדיי" לא נתנה לעניין קטן כמו ביטול סדרה להאט לה את החיים והחלטנו בשביל ההשראה, לפרסם קטעים מהבלוג שלה.

סטפני הלכה לעולמה ורידג' עזב. מי שצופה ב"היפים והאמיצים" לא צריך יותר אינפורמציה כדי להבין על מה אני מדברת. בפרקים המשודרים בארה"ב כל זה כבר קרה, וזה בהחלט לא משהו קטן. מדובר בשתי דמויות מפתח באופרת הסבון הנהדרת הזאת, שרצה כבר 25 שנה. הבלוגר מייקל פיירמן תפס שיחה עם ג'ון מק'וק המגלם את אריק, וברר איתו מה יקרה לדמותו אחרי עזיבת האשה של חייו.

זה קורה בדרך כלל לדוגמניות, מישהו רואה אותן ברחוב, עושה להן בוק והשאר היסטוריה. לרודריגו וידל, פנצ'יטו מ"הקמע", קרה דבר מוזר יותר. הוא שימש עוזר על סט טלנובלה של קרלה אסטרדה, היא התבלבלה, חשבה שהוא שחקן, מיקמה אותו בסצנה, והוא לא תיקן אותה על טעותה. הוא עשה עבודה נהדרת וגילה שהוא נהנה מהתחום. מעניין מה חושב על זה השחקן שהיה אמור להופיע במקומו.

ולסיום, החודש לא עולה אף טלנובלה חדשה ואנחנו מזמינים אתכם להתרווח ולחגוג עם מתכון למוחיטו קובני וכופתאות ברזילאיות.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully