מועדון קרב

ראיון עם מריאנו מרטינס

ויוה

בסרט הקרב של חיי הוא מגלם מתאגרף, בסדרה מה נשים רוצות הוא מאהב, ובחיים האמיתיים מריאנו מרטינס הוא איש משפחה למופת. כוכב "אחים בדם" מודה לחוליאנה אשתו שפתחה אותו לעולם, ולאשטנגה יוגה שהעניקה לו הרמוניה. אבא שלו עדיין בכלא

מאת: אדי פולונסקי

אבא שלו עדיין בכלא על סחר לא חוקי בתרופות, אבל מריאנו מרטינס (33) לא נתן לזה להוריד את רוחו. הוא מככב בעיבוד הארגנטינאי לסדרה הפרואנית המצליחה "הבעיה שלי עם נשים" לצד אנה מריה אורוסקו, שקצת נעלמה מאז "בטי המכוערת" (הגרסה הקולומביאנית), לטובת אמהות. הוא מגלם את סימון הרווק המתוסבך והיא את הבוסית שלו בה הוא מתאהב. בקולנוע הוא מככב לצד ללי אספוסיטו בסרט "הקרב של חיי" בו הוא מגלם מתאגרף. אנחנו התענגנו עליו שוב בשידור החוזר של "אחים בדם" והכי חשוב - מרטינס מצפה לתינוקת חדשה מאשתו, חוליאנה ג'יאמברוני (23). השניים הורים לאוליביה בת השנתיים ומרטינס מוכן להודות שהפעם הוא חלם על בן זכר, אבל מה לעשות.

ממה אתה הכי מפחד?
"שיקרה משהו לבת שלי או לאשתי. אני משער שזה טבעי שאתה חושש למשפחה שלך, רק צריך להיזהר לא לתת לפחד להשתלט עליך. עברתי דברים מספיק קשים בחיים שלימדו אותי להתגבר על כל מיני סיטואציות".

אתה מדבר על המאסר של אבא שלך? (ריקרדו מרטינס נשלח לארבע שנות מאסר על מסחר לא חוקי בתרופה אפדרין למקסיקו, שהסתכם במיליוני דולרים - א.פ)
"כל מה שאני מוכן לומר בנושא הזה שכמובן הייתי בשוק טוטאלי, אבל מוכרחים להמשיך הלאה".

מה נותן לך כוח?
"אין לי איזו נוסחה. אבל גם אם הייתה לי אני מעדיף לשמור אותה לעצמי".

אתה סובל?
"איך אני יכול לא לסבול? ברור שאני סובל".

אתה מרגיש שהתקשורת עשתה לך עוול בנושא הזה?
"היו כתבות קשות מאוד. זה היה קשה לכל המשפחה, אבל הייתה גם תמיכה".

אתה אדם מאוד עצור...
"תמיד הייתי. שומר הכל בפנים. כשהכרתי את חוליאנה הייתי בתקופה הכי מכונסת שלי. לא רציתי לשתף אף אחד".

יש לך פוביה מהתקשורת?
"אני משער שזה גם חלק מהאישיות שלי. אני אוהב להיות חברותי ופתוח אבל לפעמים אני זקוק לשקט שלי. אני חושב שזה היה בגיל 28, כשהתחלתי לעשות חשבון נפש ובחנתי את מהלך חיי. הסתכלתי על הקשרים שהיו לי, על מה שעשיתי בחיים והייתה לי תחושה שמה שאני הכי רוצה זה לעצור ולהתחיל לכתוב סיפור חדש".

איכפת לך מה התקשורת חושבת עליך?
"אני לא יכול להכחיש שלפעמים לא אהבתי כל מיני ידיעות שפורסמו. מצד שני, הראיונות שעושים לי כשאני עובד על סרט או סדרה עוזרים לי כמובן. לקח לי זמן להבין שכל זה הוא חלק ממשחק השואו ביזנס וצריך לקבל את כל מה שהעסק הזה מכיל".

אז אתה שוב תיהיה אבא?
"כן, תיוולד לנו בת באפריל ויקראו לה צ'ארו. אני רוצה להתארגן לקראת החודש הזה כדי שיהיה לי יותר זמן למשפחה. היום אני יוצא בשבע בבוקר וחוזר בחצות כשכולם כבר ישנים. אני מנסה להיות נוכח כמה שיותר בסופי שבוע, אבל זה לא מספיק".

איך השפיעה הלידה של אוליביה על הזוגיות שלך עם חוליאנה?
"אנחנו רצינו את זה מאוד וזה עשה לנו מאוד טוב. יש זוגות שחושבים שילד ישפר את הזוגיות שלהם ובסופו של דבר זה מחמיר את הקשר. יש זוגות שפשוט לא רוצים ילדים כי חוששים שזה יערער את הזוגיות ויפגע באהבה. לנו זה מאוד התאים. אהבה לילד היא אהבה רבת עוצמה וללא תנאי".

אתה מאוד קנאי לזוגתך?
"מממ... אני קנאי. לא מאוד".

אתה לא עוקב אחריה בפייסבוק?
"לא, ממש לא. אני סומך עליה לגמרי".

לפני שהכרת את חוליאנה ידעת שאתה מחפש אישה כזאת?
"חוליאנה היא אישה מדהימה. ברור שאתה מחפש אבל אתה אף פעם לא ממש יודע מה יגיע. בהתחלה לא העליתי בדעתי שנקים משפחה ביחד, אבל ברגע שידעתי, הבנתי שמעולם לא הרגשתי ככה כלפי אף אחת. יש בה הרבה מעבר ליופי וכריזמה, ישר הייתה בינינו הבנה ותקשורת. אחרי ששה חודשים כבר עברנו לגור ביחד. חוליאנה היא מאד חברותית ובגללה הפכתי גם אני לכזה וזה נפלא".

בשלב הזה של הקריירה שלך, אתה בוחר היטב את הפרויקטים שלך?
"כן. תודה לאל שאני יכול לבחור. הרבה פעמים אתה מקבל החלטה רק בגלל שאתה צריך את הכסף. אני הפסדתי הרבה כסף כדי שאוכל להיות עם המשפחה שלי. צריך להיזהר לא לירוק נגד הרוח".
.
מה הכי מכעיס אותך?
"שקרים מוציאים אותי מדעתי. אני מאוד משתדל להתגבר על האימפולסיביות והכעסים שלי. אני מתרגל יוגה. למדתי שלוש שנים אשטנגה יוגה וזה עשה לי טוב בראש. אני מאוד אוהב את הפילוסופיה של היוגה, הנשימות, המדיטציה. אני מדבר הרבה עם המדריך שלי וזה מרגיע אותי. זה נותן לי בהירות מחשבה ועוזר לי לעבוד עם הרמוניה ועם אנרגיה טובה".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully