בלוג ויוה - ינואר

הדמויות החדשות בעונה השנייה של "אזל", הטלנובלות המסקרנות של שנת 2013 והציוצים של כוכבי הטלנובלות

  • בלוג
ויוה

כוכבי הטלנובלות מצייצים

27 בינואר, 2013

צוויץ צוויץ לכולם! היום בפינת הציוצים שלנו: כריסטיאן מייר חושף את המתכון הסודי לגוף השרירי שלו, כוכב "יפה במנהטן" נופל קורבן לגניבה וקייט דל קסטיו מדווחת מסט הצילומים של "דאלאס".

כריסטיאן מייר, שועל טוויטר ותיק, לא נח לרגע. בשבוע שעבר הוא פרסם תמונה חושפנית שלו ושל בנו בן ה-17, סטפנו, שבה נראים השניים "עושים שריר" בפני המצלמה וחושפים את התוצאות של עבודה קשה ויומיומית בחדר הכושר. מייר צייץ והסביר שלא מדובר רק בגנים טובים שסטפנו ירש ממנו, אלא גם בזכות אותו מרכיב קסם שהוא נתן לבנו מאז שהיה ילד קטן. מוכנים לגלות את הסוד? מדובר לא פחות ולא יותר מאשר ב... קינואה! נספר לכם גם שמייר החליט לחשוף שהוא מעריץ גדול של השחקן האמריקאי בן אפלק, שקיבל בשבוע שעבר את פרס גלובוס הזהב כבמאי הטוב ביותר על סרטו "ארגו". "אני שמח בשביל בן אפלק, שנזנח בידי חברי האקדמיה. כל הכבוד לבן וגם ל"ארגו", הסרט המועדף עלי", צייץ מייר.

בזמן שביום שלישי האחרון עם ישראל נהר לקלפיות ובחר את חברי הכנסת ה-19, בערוץ "טלמונדו" האמריקאי עלתה הגרסה המחודשת של "אהבה אסורה". ג'נקרלוס קנלה, בהלול החדש, לא מפסיק לצייץ בטוויטר על הסדרה החדשה בכיכובו. "אני נשבע לכם, מעולם לא עבדתי כל כך קשה כמו בחודשים האחרונים", צייץ קנלה, "אבל אני מאוד מאושר ומסופק מהכל". קנלה בירך את שלושת חבריו לסט הצילומים - מוניקה ספיר (ביחטר), רבקה ג'ונס (פירדבס) ורוברטו ואנדר (אדנן) בברכה: "Mucha mierda a todos", שזה המקבילה הלטינית ל"תשבור רגל" שלנו. דרך אגב, ג'נקרלוס גם כתב ומבצע בעצמו את שיר הנושא של "אהבה אסורה" האמריקאית, שנקרא - Dime ("תגידי לי").

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

לכתבה המלאה

מי גנב את התיק של אאוחניו סיז'ר, כוכב "יפה במנהטן"? סיפור שהיה כך היה: "אתמול גנבו לי את תיק הגב, אחרי ששברו את המנעול של הלוקר שלי...", צייץ אאוחניו בדף הטוויטר שלו, "אני לא מאמין שיש כאלה אנשים בעולם. עכשיו אין לי זהות!!! לקחו לי הכל: את תעודת הזהות, כרטיסי האשראי, המפתחות של האוטו, של הבית... הכל! תביאו לי פרוזק!". את הימים הבאים העביר אאוחניו בשיחות טלפון רבות, בניסיון להחזיר לעצמו את הזהות האבודה שלו ולהנפיק מסמכים חדשים.

ונקנח בקייט דל קסטיו. רבות דובר על תפקיד האורח המפורסם שלה ב"העשב של השכן" לפני ארבע שנים. לאחרונה היא גם השתתפה בפרק אחד של דרמת הפנטזיה "גרים", שמשודרת ברשת NBC. וזה לא הכל: בימים האחרונים הצטלמה דל קסטיו לתפקיד אורח מיוחד בעונה השנייה של "דאלאס" החדשה, שתעלה לשידור מחר ברשת הכבלים TNT. דל קסטיו סיפרה שהיא נהנתה מאוד מצילומי התפקיד, ובלילה שלפני יום הצילומים האחרון היא צייצה: "סוף סוף במיטה. מחר היום האחרון שלי ב"דאלאס" - אני הולכת להתגעגע לזה, אני אוהבת את העבודה שלי". כשסיימה לצלם את הסצינות האחרונות שלה, צייצה דל קסטיו לכוכבי הסדרה ג'סי מטקאף ("עקרות בית נואשות"), ג'וש הנדרסון, לינדה גריי וכמובן, פטריק דאפי - "היה נהדר לעבוד איתכם, בהצלחה בעונה השנייה של הסדרה!".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

העונה השנייה של "אזל" מתחילה. ומי הדמויות החדשות?

20 בינואר, 2013

לפני שלושה חודשים תמימים פרצה לחיינו בסערה "אזל", הסדרה הטורקית שעונתה הראשונה הצליחה לשבור את כל שיאי המתח והריגוש. היום העלנו לאתר בהקרנת בכורה את פרק הפתיחה של העונה השנייה. למי שטרם יודע: ההצלחה הגדולה של "אזל" בטורקיה הובילה להחלטה לצלם לסדרה עונה שנייה, שכוללת 76 פרקים חדשים בנוסף ל-66 שכבר ראינו.

העונה החדשה של "אזל" מביאה איתה שלל דמויות חדשות ומסקרנות, כשהבולטת מביניהן היא כמובן סקיז, הלא הוא קיבאנץ' טטליטו האהוב עלינו כל כך מ"מנקשה וחליל" ו"אהבה אסורה", שיתארח ב"אזל" למספר פרקים שישודרו השבוע ובמהלך שבוע הבא. היום אנחנו רוצים להכיר לכם את כל הדמויות החדשות, שביחד עם הדמויות הוותיקות והאהובות, יהפכו את העונה השנייה למרגשת ומותחת אפילו יותר מקודמתה.
מוכנים? קבלו אותם!

סקיז
שחקן: קיבאנץ' טטליטו
סקיז הוא נכדו של רמיז. אביו של סקיז נרצח במפתיע לנגד עיניו בעת שאסף אותו מבית הספר, ומאותו הרגע השתנו חייו. מי שגידל אותו היה קנאן בירקאן, אויבו המושבע של רמיז. קנאן הפך את סקיז לגבר אכזר וחסר רחמים, שלו מטרה אחת בלבד: לחסל את סבו רמיז, אותו הוא שונא בכל ליבו.

קנאן
שחקן: האלוק בילגינר
קנאן הוא אויבו המושבע של רמיז וחברו משכבר הימים. דרכיהם של קנאן ורמיז נפרדו לפני שנים רבות, וקנאן השאפתן הפך לגבר עשיר מאוד שבבעלותו ערוצי טלוויזיה, עיתונים וחברת החזקות. קנאן הוא בן אדם רשע, נקמן וערמומי, שלא ניתן לבטוח בו. הוא רודף אחרי רמיז ורוצה לנקום בו.

תמוז
שחקן: ריזה קוג'אולו
תמוז הוא רוצח שכיר קר ופסיכופט, העובד עבור קנאן. תמוז הוא האדם שנטל את חייה של בהאר האהובה, והיא לא תהיה הקורבן האחרון שלו...

קאיה
שחקן: לבנט ג'אן
קאיה הוא יד ימינו של קנאן. בתור עוזרו הנאמן, הוא היחיד שיודע את כל סודותיו הכמוסים של קנאן.

באדה
שחקנית: ברראק טוזונאטאץ'
באדה היא חברתה הטובה של שבנם, העובדת בתור מלצרית. היא תתאהב באזל, ובין השניים תתפתח מערכת יחסים רומנטית. באדה תסייע לאזל באתגרים הרבים שיעמדו בפניו במהלך העונה.

סלמה
שחקנית: נורהאן אוזנן
סלמה, אשתו של רמיז, עבדה בצעירותה בתור זמרת במועדון לילה. רמיז וקנאן התאהבו בה במקביל, אך סלמה העדיפה את רמיז על פני קנאן. מאותו הרגע קנאן חיפש הזדמנות לנקום בה, והיא עלולה לשלם ביוקר על הבחירה שעשתה.

אזאד
שחקנית: בורצ'ין טרזיאולו
אזאד, בתם של רמיז וסלמה, היא בחורה משכילה, תרבותית ואינטליגנטית. כשהייתה קטנה, הוריה שלחו אותה לחוץ לארץ כדי להגן עליה מפני קנאן. כשאזאד תשוב לביתה, היא תתיידד עם שבנם ובאדה ותפתח מערכת יחסים רומנטית עם עלי.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

17 בינואר, 2013

מה חדש אצל הכוכבים? מריו סימארו מקבל צו הרחקה ממקסיקו, וויליאם לוי ואליזבת גוטרייס באיחוד טלוויזיוני מפתיע והאם דוד ספדה מתכנן להינשא בקרוב? כל זאת ועוד - בפוסט הרכילות החדש!

מריו סימארו מסתבך. הרשויות במקסיקו החליטו לנקוט בפעולה דרמטית כנגד אחד משחקני הטלנובלות המפורסמים בעולם - מריו סימארו. כידוע, סימארו הספיק להסתכסך בשנים האחרונות עם כל השחקניות שכיכבו לצידו בטלנובלות - כמו מרלן פבלה, נינל קונדה וסוריה וגה, כשלדבריהן הוא התנהג כלפיהן באלימות בזמן הצילומים. בימים האחרונים הרשויות במקסיקו הכריזו באופן רשמי שסימארו מורחק מהמדינה ואינו רשאי להניח את כף רגלו על אדמת מקסיקו - אפילו לא כתייר! או כמו שאומרים זאת בלטינית - מעכשיו, סימארו הוא פרסונה נון גרטה במקסיקו. בשביל סימארו, שבדק לאחרונה מספר הצעות לככב ב-2013 בטלנובלות מקסיקניות חדשות, מדובר בבשורה לא משמחת במיוחד.

וויליאם לוי ואליזבת גוטיירס - הקאמבק? לא מזמן דיווחנו לכם בבלוג שוויליאם לוי יככב בגרסה המקסיקנית של "הסערה", שתקרא La Tempestad. סיפרנו לכם גם שאנג'ליק בויר ("תהום של תשוקה") וסוריה וגה ("ים של אהבה") נאבקות על התפקיד הראשי לצידו של וויליאם, אבל עכשיו נודע שגם אליזבת גוטיירס היא מועמדת רצינית נוספת לתפקיד הנכסף. למי שלא בקיא בהיסטוריה הרומנטית של וויליאם נספר, שהוא ואליזבת ביחד כבר 8 שנים והביאו לעולם שני ילדים, ולכן זה ללא ספק יהיה מאוד מעניין לראות אותם כזוג גם על המסך...

דוד ספדה משנה סטטוס ל-Married? על אף שדוד ספדה ("תהום של תשוקה") חזר לזרועות אהובתו, השחקנית לינה רדוואן רק לפני חודשים ספורים, העיתונות הצהובה במקסיקו כבר מדווחת על האפשרות שיש חתונה באופק. ספדה מיהר להכחיש את השמועה ופסל כל אפשרות לחתונה בשנה הקרובה. ספדה התוודה שהוא מאוד רוצה להקים כבר משפחה, אבל שזה לא הולך לקרות ב-2013 מכיוון שהוא ובת זוגו נמצאים בתקופה עמוסה מבחינה מקצועית ומעדיפים להתמקד כרגע בקריירת המשחק שלהם. עם זאת, הוא הודה שהוא ולינה מאושרים מאוד במערכת היחסים הזו. כנראה שנצטרך להמתין עוד קצת, לפני שנראה את ספדה עולה על חליפת חתן.

סוף שבוע נעים לכולם, ולהתראות בפעם הבאה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלות המסקרנות של שנת 2013 - מקסיקו

3 בינואר, 2013

שנת 2013 החלה, ובימים אלה מתכנסים מיטב התסריטאים של חברות ההפקה הגדולות בשוק הטלנובלות - כמו "טלמונדו", "טלויסה" ו"גלובו", ועמלים על יצירת הטלנובלות שעתידות להפוך ללהיטים הגדולים של שנת 2013. במיוחד בשבילכם אספנו מידע ראשוני על הטלנובלות המסקרנות מכולן. והיום, החלק הראשון - הטלנובלות המקסיקניות שעתידות לכבוש את המסך בשנה הקרובה.

La Tempestad
שש שנים חלפו מאז ש"הסערה" ירדה מהמסכים, וחברת "טלויסה" החליטה להרים את הכפפה ולהפיק גרסה מקסיקנית לסדרה המצליחה. את דמותו של סנטוס, אותו גילם במקור כריסטיאן מייר, ישחק הפעם וויליאם לוי - בתפקיד הראשון שלו בטלנובלה מאז השתתף ב"רוקדים עם כוכבים". לצידו יככבו שני שחקנים מצויינים: דניאלה רומו ("אהבה מנצחת") וססאר אבורה ("האומץ לאהוב"). על התפקיד של מריה טרסה נאבקות בימים אלה אנג'ליק בויר ("תהום של תשוקה") וסוריה וגה ("ים של אהבה").

Oriana
גם ב-2013 דוד ספדה לא מתכוון לנוח. לפי הדיווחים האחרונים, הוא יככב בטלנובלה חדשה ומקורית בשם Oriana, מבית היוצר של "כוחו של גורל" המצליחה. השחקן היחיד שאישר עד כה את השתתפותו ב- Oriana הוא חואן קרלוס ברטו, וטרם ידוע מי השחקנית שתככב לצד ספדה בסדרה.

La Avenida del Odio
בשנת 2012 שודרה בברזיל טלנובלה בשם Avenida Brasil, שזכתה לנתוני רייטינג גבוהים מאוד. כיכבו בה בין השאר מורילו בניסיו ("האחד") וקאוואן ריימונד ("מעבר לים"). חברת TV Azteca מיהרה לרכוש את הזכויות להפקת גרסה משלה לסדרה. סילביה נברו ("האומץ לאהוב") קיבלה הצעה לככב בתפקיד הראשי בטלנובלה, אך נכון לרגעים אלה מסתמן כי אין בכוונתה להשתתף בה.

El Señor de La Querencia
בשנת 2008 שיחקו סיגריד אלגריה ("מחפשים את אליסה") ואלוורו רודולפי ("למראית עין", "מחפשים את אליסה") בטלנובלה צ'יליאנית תקופתית בשם El Señor de La Querencia. גם במקרה הזה TV Azteca בחרה לנסות ולרכב על גל ההצלחה, ובשנת 2013 היא תפיק גרסה משלה לסדרה. שני שחקנים מצליחים נבחרו לככב בה - אדית גונזלס ("דונה ברברה") והומברטו זוריטה ("מלכת הדרום").

ומה עם הסדרות החדשות שיופקו בהמשך השנה בברזיל, ארגנטינה וארצות הברית? על כל אלו נספר לכם בפוסט הבא. סוף שבוע נעים לכולם!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully