מפגש מעריצים עם מרלן פבלה

ויוה

כוכבת הטלנובלות הגדולה מרלן פבלה בישראל - ואפשר גם לפגוש אותה

בלעדי: מרלן ובן זוגה הדוגמן, גיא דווידיאן, בילו אתמול מספר שעות בסטודיו של מגזין ויוה פלוס, וכבר יש לנו תמונה ראשונה מאחורי הקלעים!

כוכבת הטלנובלות הגדולה מרלן פבלה, כוכבת "חתולה פראית" ו-"האחים דל מונטה", הגיעה לארץ יחד עם אהובה, הדוגמן הישראלי גיא דווידיאן כדי לבלות כמה שבועות עם משפחתו בירושלים.

אחרי זמן רב שמעריצי הטלנובלות יכלו רק להתגעגע אל הכוכבים, מגיע גם להם קצת עונג. מגזין "ויוה פלוס" מארגן מפגש מעריצים עם הכוכבת ובן זוגה. המפגש יתקיים ביום חמישי (3.1) אחר הצהריים בתל אביב. פרטים על האירוע ההיסטורי ועל אופן ההשתתפות בו תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של המגזין.

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

לכתבה המלאה

מרלן פבלה

פבלה נחשבת לאחת מהכוכבות הגדולות ביותר של עולם הטלנובלות ואף הנחתה את טקס פרסי הגראמי הלטיני. היא וגיא דוידיאן, הדוגמן הישראלי שעושה חיל בקולומביה, מהווים את אחד מהזוגות הנוצצים של עולם הבידור.

הכוכבת בת ה-36 שבתה את לב הציבור בארץ כשכיכבה ב"חתולה פראית" (2002) לצד מריו סימרו, סדרה שזכתה להצלחה בינלאומית אדירה (בספרד למשל היא שודרה כבר שמונה פעמים). השנה ראינו אותה גם כאישה שמסובבת את חמשת האחים לבית דל מונטה על אצבעה הקטנה ב"האחים דל מונטה", ושם שוב כיכבה לצד סימרו. "אני מאוד שמחה לשוב לעבוד עם מריו. בכלל הליהוק של כל האחים פשוט מושלם והדמות של פאולה הייתה אתגר גדול מאוד עבורי", היא אומרת.

הסדרה הבאה שלה הייתה "לב מלא תשוקה" ("Corazon Appassionado") פרי עטו של התסריטאי אלברטו גומז, שכתב את "חתולה פראית" ושאותו מכנה פבלה "אגדת טלוויזיה". "בשבילי אלברטו הוא מלך הנובלות, כי הן תמיד מצליחות לו!". בסדרה מבית ונוויז'ן ככב לצדה גיא אקר (כוכב "אווה לונה").

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully