מגזין ויוה פלוס - ינואר 2013

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,
לפני הכל שנה לועזית חדשה וטובה לכולנו. יש לנו פריבילגיה - לחגוג פעמיים שנה חדשה, בספטמבר ובינואר, וזאת הזדמנות כפולה לאיחולים לעתיד טוב יותר שמח ושלו.

ולגיליון: כולם אוהבים את סילביה נבארו - השחקנים שלצדה, המפיק של "האומץ לאהוב" וכמובן הצופים. בראיון שמביאה לנו עינת אוזן מדברת נבארו על כריסטיאן דה לה פואנטה ("הביא לי פרחים"), על השור המכני שהפיל אותה ("שברתי יד") ועל המסעדה החדשה שלה ("אוהבת אוכל מקסיקני"). כשזה נוגע לחיי האהבה שלה, היא פחות מוכנה לשתף.

המבטא הקולומביאני של רפאל נובואה עשה לו די הרבה צרות ב"הקמע". ההפקה האשימה אותו ברייטינג הנמוך ושקלה להחליף אותו במריו סימרו, אבל נובואה התעקש לסיים את מה שהתחיל. עינת מביאה לנו ראיון עם השחקן הרומנטי, שמודה שאולי היה צריך לבחור בטלנובלה "לב מלא תשוקה" לצד מרלנה פבלה, תפקיד אותו קיבל במקומו גיא אקר, אבל לא בוכים על חלב שנשפך.

בדרך כלל כששחקנים מגלמים דמות בגרסה מחודשת התשובה שלהם לשאלה האם ראיתם את הגרסה הקודמת היא לא. לליצי, כוכבת "יפה במנהטן", אין בעיה להודות שצפתה בסרט כמה וכמה פעמים כדי לבדוק מה ג'ניפר לופז הענקית עשתה. ואם תהיתם מאיפה הגיע השם ליצי, מסתבר שיש לשם שורשים יהודיים והמקור שלו הוא השם אלישבע.

בדרכי העיתונאית רבת השנים למדתי כבר שמה שרואים משם לא רואים מכאן. זאת אומרת שמה שרואים בטלוויזיה, והאישיות שאנחנו משייכים לשחקנים היא לעיתים קרובות מוטעית. לפעמים הגילוי מאכזב ולפעמים מענג, זה מה שקרה לי כשקראתי את הראיון שעשה הבלוגר מייקל פיירמן עם סקוט קליפטון, ליאם מ"היפים והאמיצים". מסתבר שהבחור ממש מצחיק, ממש עמוק ויש לו סדרת קליפים ביוטיוב בהם הוא מהגג באופן קבוע בשאלות קיומיות.

אבא של מריאנו מרטינס עדיין נמצא בכלא על סחר לא חוקי בתרופות אבל מרטינס מצא דרכים להתגבר על הטראומה. הוא התחתן, יש לו ילדה ועוד אחת בדרך ולא פחות חשוב, הוא לא מפסיק לעבוד. האיש שבורח כבר שנים מהתקשורת, מדבר.

עם אבא במאי ואמא שחקנית קצת קשה לתפוס מרחק מעולם הדרמה, ואכן הכוכב הברזילאי גבריאל בראגה נונייז, ליאו מ"לב משוגע", בחר ללכת בדרך הזאת, במקום להפוך לגיטריסט של להקת רוק. BIK PRESS כרגיל מצ'פרים אותנו עם ראיון בלעדי.

כשאנדראה דל בוקה וגבריאל קורדו הגיעו לארץ ב?95 כדי לצלם פרקים ל"פנינה שחורה", המגזין עדיין לא נולד ולא זכיתי לראות אותם. שנים אחר כך המגזין קם לתחייה וזכיתי להתיידד עם גבריאל קורדו, לראיין מספר פעמים את אנדראה דל בוקה, ללא ספק הבונוס האמיתי בלהיות כתבת ראשית של מגזין ויוה פלוס. עברו שנים מאז ועדיין "פנינה שחורה" היא אחת הטלנובלות המוצלחות שהגיעו מארגנטינה. יהיה מעניין לראות לאן לקחו אותה המקסיקנים עם הגרסה שלהם "חופן יהלומים", שמגיעה החודש לויוה.

במשבצת הקוריאניות של ויוה+ עולות שתי סדרות חדשות. "על גג העולם" מחליפה את "לגמרי במקרה", ויופי של ירושה מחליפה את "גשם של אהבה". ערוץ הילדים מציג טלנובלה מוסיקלית לנוער "דאנס" שמפגישה שוב את כוכבי "פלוריסיינטה", חואן חיל נבארו ואיסבל מסדו. הסדרה מבית היוצר של הי סקול מוסיקל. חוץ מזה חוזרים אלינו פרננדו קולונגה, לוסרו וגבריאלה ספניק בטלנובלה הבלתי נשכחת "אשת הברזל". מי שטרם ראה, מומלץ.

אנחנו ממשיכים לתרגם בשבילכם מתוך הבלוג של פקונדו, והפעם הוא מהגג על ידיד שנפטר מסרטן, נזכר בימים הקשים של מחלתו שלו עצמו ומנצל את הבמה שלו להדגיש את חשיבות הרפואה המודרנית, בנוסף לאלטרנטיבית בריפוי.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully