הורס במנהטן

ראיון עם אאוחניו סילר

ויוה

הם הולכים מחובקים ברחוב, הוא חושב שהיא מדהימה, אבל אאוחניו סילר מבטיח שאין רומן בינו לבין ליצי, זוגתו לסדרה "יפה במנהטן". בינתיים

עינת אוזן
צילומים: MEZCA ENTERTAINMENT

כבר כשהיה קטן זה היה די ברור שהילד היפה הזה יעשה משהו עם הלוק שלו, ובגיל ארבע אאוחניו סילר כבר כיכב בפירסומות בטלוויזיה. מאוחר יותר השתתף בכמה קומדיות מוסיקליות, וכישרונו כמלחין וככותב שירים בא לידי ביטוי ב?1998 כשהצטרף ללהקת KLISHE. הוא הקליט שני דיסקים מוצלחים אבל כנראה שלא ממש הייתה בזה פרנסה, והוא מצא את עצמו בדרך לאיטליה מדגמן עבור המעצבים הכי גדולים בעולם. אחרי מספר שנים באיטליה עבר לתחנה הבאה, מיאמי פלורידה, שם המשיך ללמוד משחק ומוזיקה. ב?2002 הוא חזר למקסיקו ללמוד משחק ובשנת 2005 סיים בהצטיינות את בית הספר של "טלביסה". ב?2006 ראינו אותו בכמה פרקים של "רבלדה", הלוא היא הגרסה המקסיקנית ל"המורדים" בתפקיד לוסיאנו. ב?2007 קיבל את התפקיד הראשי בטלנובלה "ים של סודות", בתפקיד רפאל הנער העיוור. ב?2009 הוא ככב ב"החטא שלי" לצד כוכבת "אהבה מנצחת" מאייטה פרוני, ובאותה שנה נכנס לרשימת "25 הגברים הכי יפים" של מגזין PEOPLE הספרדי. ב?2011 חברת טלמונדו הזמינה אותו לגלם את התפקיד הראשי ב"יפה במנהטן". סילר נכנס לנעליו של המיליונר השרמנטי כריסטובל פרקר ונהנה מכל רגע. לאחרונה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר מטעם מגזין PEOPLE הספרדי.

הטלנובלה "יפה במנהטן" מאוד מצליחה. איך היא קידמה את הקריירה שלך?
"הסדרה עזרה לי לגדול לא רק כשחקן אלה גם כבן אדם. מאוד שמחתי לשחק בפרויקט הזה. זה עוד מדרגה בקריירה שלי. החיים מאוד נדיבים אלי והשגתי את כל מה שרציתי בזכות עבודה ומאמץ. גם מאוד שמחתי לעבוד עם ליצי והשינוי במראה שלי שהדמות דורשת, גם תרם לסדרה. חוץ מזה שיר הפתיחה הוא דואט שלי עם ליצי".

למה כל כך התלהבת מהפרויקט הזה?
"בגלל הסיפור שהוא אמנם ורוד אבל מסופר היטב. זו דרמה משולבת עם קומדיה, זה סיפור מאוד יפה. מאוד התפלאתי מהרייטינג הגבוה שהיה במקסיקו ובארצות הברית. אני חושב שההצלחה של הסדרה קשורה לכימיה שהייתה בין כל השחקנים, כי זה דבר שאי אפשר להסתיר - או שהכימיה נמצאת או שלא. וכאן הכימיה הייתה מדהימה, כולנו הסתדרנו מצוין".

מי הוא כריסטובל פרקר?
"הוא בן של פוליטיקאי והיורש היחידי שלו. מדובר בהרבה מאוד כסף, מיליונים. כריסטובל הוא מיליונר שתמיד יודע מה הוא רוצה ומשיג אותו מבלי לפגוע באף אחד. הוא מתנהג כגבר רגיל ופשוט למרות שהוא עשיר. הוא חולמני, כן ומחפש אהבה. מעולם לא התאהב עד שפגש את מריסה. הוא מתאהב במריסה נואשות וגם היא בו, אבל בגלל שהיא מגיעה מרקע חברתי אחר, היא לכאורה לא בשבילו".

במה שונה הדמות הזאת מדמויות שגילמת בעבר?
"בזה שאני לא רק פנים יפות וזהו, אלא דמות מורכבת ומלאה בניואנסים בלתי צפויים. הקהל יראה אותי, יותר נכון כבר רואה אותי מגלם מישהו יותר בוגר, יותר יציב. כריסטובל הוא גבר מושלם ובעל ערכים, רק שיש לו דפקט קטן - הוא אף פעם לא התאהב מכל הלב. האתגר שלי בלגלם אותו היה שהוא יותר בוגר מהדמויות שגילמתי בעבר".

ואיך הסתדרת עם ליצי?
"נדהמתי ממנה כי לא הכרתי אותה. זאת הפעם הראשונה שאני עובד איתה והיא מאוד מקצועית, חמודה, כיפית, משוחררת. זו הייתה הקלה כי בגלל זה היה בינינו אמון בסצנות, ותקשורת וכימיה יותר טובה בין הדמויות. הסתדרנו מצוין".

יצאתם יחד גם אחרי שעות הצילומים?
"באופן כללי בכל פעם שהיה לנו כמה שעות פנויות היינו כולנו, כל הצוות, הולכים לקולנוע, לאכול ארוחת ערב ובימי ראשון כשלא היינו עובדים תמיד היינו נפגשים כדי להעביר את היום בכיף".

ראו רק את שניכם מבלים ביחד במסעדה...
"כן, ותדמייני כבר מה הלך שם..." (צוחק).

אנחנו לא יודעים מה הקוראים מדמיינים, הכי טוב שאתה תספר לנו. על מה דיברתם?
"לא יודע... אני כל הזמן מעביר לה צחוקים וכך שנינו כל הזמן צוחקים. האמת היא שאני מאוד רגוע מחוץ למצלמות. בטח תפסו אותי כשאני עושה כל מיני פרצופים מצחיקים. תמיד כשהפפראצי תופסים אותי, אני עושה להם פרצופים מוזרים".

מה אתה חושב על ליצי?
"ליצי מהממת! אני חושב שיש לה כריזמה מדהימה. איך שאתם רואים אותה בטלנובלות היא ככה גם במציאות. המסך מאוהב בה, יש בה קסם מיוחד".

אז היה או יש בניכם משהו רומנטי?
"לא. היחסים בינינו הם יחסים של ידידים. הסתדרנו מצוין, הכרנו טוב מאוד אחד את השניה וזה קירב אותנו יותר אך לא שום דבר מעבר לזה".

אבל בתמונות רואים אתכם הולכים מחובקים...
"נכון, וזה בגלל שאנחנו מסתדרים מעולה ואני מאוד אוהב אותה".

היא רווקה, אתה רווק, למה לא בעצם?
(צוחק) "כל העולם רוצה שהפנטזיה של הטלוויזיה תהפוך למציאות, ואני מבסוט מזה כי זה אומר שהטלנובלה מאוד הצליחה ועדיין מצליחה. ובכל זאת, בינתיים אנחנו ידידים טובים ונהנים אחד מהשני. היא אישה מיוחדת".

זה נכון שעזבת את מקסיקו כדי להמשיך את הקריירה שלך בארצות הברית?
"למרות שכל הקריירה שלי התחילה במקסיקו והיא עדיין שם, היה לי חשק נוראי לנסות שווקים אחרים אבל זו לא נטישה כשחקן או כבן אדם. אני לא מגדיר את עצמי כשייך למקום מסוים, אני זורם עם כל ההזדמנויות שנותנים לי".

אתה חושב שזה הכי טוב לקריירה שלך?
"בוודאי, ולמרות שאני מאוד מתגעגע למשפחה ולחברים צריך להקריב, אין מה לעשות. זו עליית מדרגה כדי שקהל מסוג אחר יכיר בי. האמת היא שלטלמונדו יש קהל ענק, מדהים".

לפני כמה חודשים הסתיימו הצילומים של הטלנובלה, מה הפרויקט הבא שלך?
"בגלל שכבר עשיתי טלוויזיה ותיאטרון, עכשיו אני רוצה לעבוד בקולנוע, שזה דבר שאף פעם לא עשיתי. כבר התחלתי לקחת קורסים במשחק בלוס אנג'לס ובזה אני אתמקד עד שיציעו לי פרויקט מעניין. מה שהכי חשוב זה שהתסריט ימצא חן בעיניי כי אני מאלה שאוהב או לא אוהב בכלל".

מה אתה חושב על זה שמגדירים אותך כ"מחזר האולטימטיבי" של הטלנובלות?
"זאת לא המטרה שלי אבל לא מפריע לי שככה מגדירים אותי. העיקר שאני ממוקם, כי אני יודע שהעבודה הזאת לא יציבה. אני מתמקד ועובד על זה שכל הזמן אני אהיה בעניינים, שלא ישכחו אותי".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully