מאוהב

דוד ספדה חזר לזרועות אהובתו

ויוה

דוד ספדה כוכב תהום של תשוקה חזר לזרועות אהובתו, השחקנית לינה רדוואן. אולי הפעם זה לנצח

עינת אוזן
צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

דוד ספדה (37) מלא מילים טובות על אהובתו לינה רדוואן (24). השניים היו חברים שנה, נפרדו ולפני חצי שנה חזרו שוב. לא מזמן נסעו לחופשה משותפת באקפולקו. "אנחנו מאוהבים בטירוף, לינה בחורה חכמה ומדהימה", אומר כוכב "תהום של תשוקה" ו"כוחו של גורל".

אתה נראה מאושר עם החברה שלך...
"נכון. תמיד כשיש למישהו מאיתנו כמה ימים פנויים, אנחנו מנצלים את ההזדמנות לברוח ולבלות יחד".

היא מהעיר סונורה, כמוך?
"נכון מאוד, שנינו משם, אבל שנינו היינו צריכים לצאת משם כדי ללמוד ויש לנו הרבה דברים במשותף. לינה היא אישה מדהימה, חכמה ועם הרבה אומץ לעשות דברים. אנחנו מאוד מאוהבים ונהנים מהיחסים".

כמה זמן אתם ביחד?
"מאז שחזרנו חצי שנה, אבל לפני כן היינו שנה ביחד. בשנת 2011 נפרדנו ואחרי זה חזרנו".

איפה הכרתם?
"בטלביסה. לינה למדה בבית ספר למשחק, לא מזמן היא סיימה. רק עכשיו היא מתחילה לשחק בטלנובלה והיו לה פה ושם כמה תפקידים קטנים. היא בחורה מאוד כישרונית שתמיד תומכת בי ואפילו מייעצת לי בקשר לדמויות שאני מגלם".

בת כמה היא?
"24 ואנחנו מסתדרים מצוין. למרות שאני כמעט כל יום כל היום מצלם את הטלנובלה, ובערב אני בתאטרון. אני מקפיד לקפוץ לראות אותה, ובין לבין אנחנו שולחים הודעות טקסט אחד לשניה וכותבים דברים מתוקים. כשאנחנו נפגשים אנחנו כל הזמן ביחד. כשחקנית היא מאוד מבינה את העבודה שלי והיא יודעת שהזמן הקצר הזה שיש לנו ביחד, אנחנו צריכים לנצל כמה שאפשר".

מזל טוב על ההצלחה בעבודה ובאהבה!
"תודה לאל אני נמצא בתקופה טובה ויפה בחיי בכל המובנים ואני מודה על זה".

בימים אלה עסוק ספדה במחזה "לילה של תשוקה" לצד אנג'ליק בויר ושחרר סינגל ראשון כזמר, "קמע" שמו, Talisman. חפשו את הקליפ ביוטיוב.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully