מגזין ויוה פלוס - נובמבר 2012

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,
כמו כמעט בכל הרומנים של הסלבריטאים, גם לולה פונסה וארון דיאז הכחישו בהתחלה את סיפור האהבה שלהם. אולי בגלל שהוא היה גרוש טרי מקייט דל קסטיליו, או אולי בגלל שבטלנובלה "הקמע" הם מגלמים אח ואחות. בסופו של דבר ההיריון של פונסה הכריע והם נאלצו להודות שהם מאוהבים עד מעל הגג. עינת אוזן מביאה לנו ראיון עם השחקנית והזמרת שמספרת איך התחיל הרומן ("ידעתי שזה הוא").

מסתבר שאריברטו ליאו, פדרו ההורס מ"לב משוגע", הוא אדם מאוד רוחני. בראיון שערכו עבורנו "ביק פרס" הוא מספר שהוא קורא תהילים לפני השינה ומעדיף לחשוב על עצמו לא כדתי אלא כמהפכן, מישהו כמו צ'ה גווארה.

היא כבר הרבה זמן לא על מסכנו אבל לואיסנה לופילטו, כמו אייקונים אחרים מהעבר הטלנובלי שלנו, תמיד תישאר בלב שלנו - בכל זאת ראינו אותה גדלה לנגד עינינו. הנישואין למייקל בובלה, הזמר הקנדי הנודע, שדרגו מאוד את נערת הכיף והיום היא הפרזנטורית של מותג הלבשה תחתונה בינלאומי. אדי פולונסקי שמח לשמוע.

הוא מבוגר ממנה בכמעט 30 שנה, הוא היה בעלה של אנחליקה ריברה והוא אחד ממפיקי הטלנובלות החשובים במקסיקו, אבל אנג'ליק בויר מכחישה בתוקף שהרומן בינה למפיק חוסה אלברטו עזר לה לקריירה. עינת אוזן מביאה שיחה עם היפה, בעיקר על הצלחת "תהום של תשוקה".

כל הדרך לברודווי, לצפות בריקי מרטין עושה את "אוויטה", טליה בכתה. אחר כך, כשישבה באולם המשיכה לבכות. היא אמרה שמדובר בהתרגשות ובבית הכל בסדר. האמנם?

לא שכחתי ולא אשכח את העובדה ש"צעירים חסרי מנוח", אופרת הסבון לה הייתי מכורה שנים, נלקחה מאיתנו בטרם עת. לשמחתי הרבה, ג'ין קופר הלוא היה קתרין צ'נסלר האלמותית, הפכה לחברה אישית ושמעתי ממנה על ספר אוטוביוגרפיה שהוציאה בשם "לא צעירה, עדיין חסרת מנוחה", ואפילו קצת דיברנו על האפשרות לתרגם אותו לעברית. בראיון שנתנה קופר למייקל פרימן, בלוגר הסבון המפורסם, היא מספרת עוד על הספר ומסתבר שהיה לה רומן עם לא פחות ולא יותר בו קייזר, השחקן שגילם את ברוק, בנה הפילנטרופ של ליידי קיי. אז מה אם יש ביניהם פער של 33 שנה.

דוד ספדה חזר (נכון לרגעים אלה) לאקסית המיתולוגית, לינה רדוואן. עינת מספרת לנו איך זה קרה.

אתם ממשיכים לשמח אותנו בתפקיד הכתבים שלנו ואנחנו מזמינים אתכם להמשיך להיות חלק מהמגזין. מצאו כתבות על השחקנים האהובים עליכם, תרגמו ושלחו לנו למייל. החודש במדור פפראצי - יפעת אלקלעי, מנהלת מועדון המעריצים של וויליאם לוי, חושפת את הצד המתוק אפילו יותר של ההורס הקובני ויש גם תמונות נהדרות. שירן צ'וליטו מספרת לנו ש"הנסיך שלה" זכתה בפרס ראשון בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר של השנה והביסה גם סדרות מאמריקה. להנאתכם, היא גם תרגמה עבורנו שיר מהסדרה.

אנחנו ממשיכים לבשל יחד איתכם (ומזכירים לכם לשלוח לנו תמונות וחוויות מהמתכונים שהכנתם). החודש, דג בזיגוג חומץ שרי, אורז בתירס וכורכום ועוגת גבינה ומנגו.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully