בלוג ויוה - נובמבר

מי אתה, קנאן אימירזאליאולו?, הדרך להודו" חוזרת, השנה המוצלחת של אהרון דיאז, וסבב נוסף של משחק הניחושים

  • בלוג
ויוה

השנה המוצלחת של אהרון דיאז

27 בנובמבר, 2012

אהרון דיאז סוף סוף יכול לנשום לרווחה: בגיל 30, לאחר שהתמודד עם גירושים מתוקשרים מקייט דל קסטיו ("מלכת הדרום") ולאחר שנאבק להיפטר מתדמית של כוכב נוער, הוא עלה על דרך המלך. בשנה האחרונה דיאז מצא את אהבת חייו, קיבל את תפקיד הרשע ב"הקמע" ואפילו כיכב בתפקיד אורח בסדרה האמריקאית, "פאן אם". אבל איך הכל התחיל?

אהרון דיאז נולד במקסיקו בשנת 1984 לאבא מקסיקני ואמא אמריקאית. לאחר שסיים את לימודיו בבית ספר תיכון, דיאז עבר להתגורר בארצות הברית והחל לעסוק בדוגמנות, זה היה הצעד הראשון שלו בעולם הבידור והזוהר. הוא תכנן ללמוד תיירות ומלונאות בלאס וגאס, אך כל זה נשכח כאשר הוזמן למבחן קבלה לבית הספר למשחק של "טלויסה". בבית הספר הזה, "טלויסה" מגדלת ומטפחת את מי שעתידים להפוך, בסיום הלימודים, לכוכבי הטלנובלות הבאים של מקסיקו.

דיאז סיים את לימודיו בבית הספר של "טלויסה" בהצלחה, וקיבל מיד את התפקיד הראשון שלו בסדרה המצליחה לנוער "כיתה 406". בטלנובלה הזו, ששודרה במקסיקו בין השנים 2002-2003 וגם אצלנו בערוץ ויוה, דיאז זכה לחשיפה ראשונה ומשמעותית, יחד עם חבורה מכובדת של שחקנים צעירים אחרים: שרלין ("זיקיות"), חברי "Rebelde": דולסה מריה, אלפונסו הררה וכריסטיאן צ'אבס ועוד. ב-2004 דיאז כיכב בטלנובלה נוספת לנוער ביחד עם שרלין, בשם Corazones Al Límite ("מגבלות הלב"). דיאז ושרלין ניהלו מערכת יחסים רומנטית בזמן צילומי שתי הסדרות הללו, אך נפרדו בסוף 2004.

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

לכתבה המלאה

ב-2005 דיאז שיחק בטלנובלה בשם Barrera De Amor ("מחסום האהבה"), בתור אחת הדמויות הצעירות בסדרה. בשנת 2006 הוא פגש לראשונה את קייט דל קסטיו בניו-יורק, אז החל הרומן המפורסם שלהם שיסתיים 5 שנים מאוחר יותר. בשנת 2007 דיאז קיבל עוד תפקיד ראשי בסדרה לנוער: בגרסה המקסיקנית של "פלוריסיינטה". על תפקידו בסדרה הוא זכה בפרס TvyNovelas כשחקן הטוב ביותר, אבל במקביל גם הגיע להחלטה: הגיע הזמן להיפטר מתדמית כוכב הנוער, ולנסות להתקדם לתפקידים רציניים יותר.

אבל רצונות לחוד ותפקידים לחוד... בשנים 2008-2009 הוא לא קיבל אף תפקיד בטלוויזיה, ושיחק רק בהצגת תיאטרון ובסרט אימה דל תקציב. במקביל, מערכת היחסים שלו ושל דל קסטיו ידעה עליות ומורדות רבות. בשנתיים האלו דל קסטיו ודיאז הספיקו להיפרד, לחדש את הקשר כעבור מספר חודשים, ולבסוף באוגוסט 2009 להינשא בשני טקסים חגיגיים בלאס וגאס ובמקסיקו. באותה שנה דיאז הפתיע רבים כשהחליט לנסות את מזלו בקריירה מוסיקלית, והוציא את אלבומו הראשון שנקרא Enamórate De Mí ("התאהבי בי").

דיאז חזר למסך בשנת 2010 בתפקיד ראשי בטלנובלה Teresa ("טרסה"), לצידה של אנג'ליק בויר ("תהום של תשוקה"). באותו הזמן, החלו להתפרסם שמועות רבות אודות בעיות במערכת היחסים של דיאז ודל קסטיו. לבסוף, בשנת 2011, השניים הודיעו רשמית על פרידתם. לאחר ששיחק ב"טרסה", דיאז קיבל הזמנה לשחק בתפקיד הראשי ב"הקמע". בסדרה הזו לא רק שהוא הצליח לקבל בפעם הראשונה את תפקיד הרשע ושבר את התדמית שדבקה בו, אלא גם פגש את הבחורה שהפכה, לדבריו, לאהבה הגדולה של החיים שלו: לולה פונסה, מי שמגלמת ב"הקמע" את אחותו לוקרסיה. הזוגיות של דיאז ופונסה הלכה והתחזקה עם הזמן, וכיום הם כבר מצפים לילדם הראשון.

וזה לא הכל: במקביל ל"הקמע" המזל התחיל להאיר פנים לדיאז גם בארצות הברית. הוא שיחק בתפקיד אורח בסדרה האמריקאית "פאן אם", ששודרה בפריים-טיים של רשת ABC. חדי העין בוודאי הבחינו בדיאז בפרק השמיני בתור מיגל. בנוסף, דיאז בחר לנצל את התקופה המוצלחת שעוברת עליו כדי להוציא לחנויות את האלבום השני שלו, שנקרא של שמו.

לסיכום, הקריירה של דיאז בנסיקה, יש לו אהבה חדשה והוא גם עומד להפוך בקרוב לאבא בפעם הראשונה, כך שהוא יכול רק לחייך... ואתם מוזמנים ליהנות ממנו כאן באתר עם פרק חדש של "הקמע" מדי יום - לפני כולם.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

משחק ניחושים - של מי הציטוט?

22 בנובמבר, 2012

סוף השבוע בפתח, ולפי תחזית מזג האוויר הוא הולך להיות חורפי וביתי! ובדיוק בגלל זה, הכנו לכם סיבוב נוסף של משחק הניחושים שלנו - של מי הציטוט? אז הפשילו את השרוולים, הביאו נייר ועט וצאו לדרך. לפניכם חמישה ציטוטים של חמישה שחקני טלנובלות שכולכם מכירים, תצליחו לנחש למי שייך כל ציטוט? שימו לב לתוספת חדשה במשחק - מתחת לכל ציטוט ישנם ארבע תשובות אפשריות, רק אחת מהן נכונה. הפתרונות, כמו תמיד, נמצאים בתחתית הפוסט. סוף שבוע נעים, ובהצלחה לכולם...

1. "אני מרוצה מאוד מהחיים שלי כרגע, אני חי בהרמוניה. אני בן אדם שזקוק לשקט ואוהב להיות מחובר לטבע ולנהר. בתקופה הזו בחיים שלי אני מעדיף להיות רחוק מהרעש ומהאורות של העיר הגדולה. יש לי את המקלט שלי, פיסת אדמה ברוסריו, וזה המקום שלי בעולם, שם אני צובר כוחות דרך החיות שלי והצמחים שלי... זה התענוג הגדול שיש".

של מי הציטוט?
א. פקונדו ארנה
ב. פדריקו אמאדור
ג. חואן חיל נבארו
ד. פבלו אצ'ארי

2. "דווקא ברגע הכי טוב במערכת היחסים שלי ושל דנה גרסיה, אני התחלתי להצליח פה (בקולומביה) והיא במקסיקו. המרחק הוא שהוביל לפרידה שלנו. אני נזכר בה רבות, אני אוהב אותה המון, אבל עכשיו כל אחד מאיתנו ממשיך בחיים שלו. אני מתמקד בפרויקטים שלי".

של מי הציטוט?
א. דוד ספדה
ב. קרלוס פונסה
ג. גבריאל סוטו
ד. חוליאן חיל

3. "ניקולס פשוט נפלא, הוא בן שמונה חודשים ואוהב לאכול את הפירות והמרקים שלו. האמת היא שבן זוגי ואני עוברים תקופה נהדרת כרגע, הפכנו להורים ואנחנו פשוט מאוהבים בתינוק שלנו, שמלמד אותנו מדי יום דברים חדשים. יש לי בית ומשפחה מדהימים, ומה שהכי חשוב זה האהבה, המחויבות והאחריות שיש לנו בתוך מערכת היחסים שלנו. אנחנו מאוד מאוד מאושרים".

של מי הציטוט?
א. בלנקה סוטו
ב. מוניקה אנטונופולוס
ג. גבי אספינו
ד. נטליה אוריירו

4. "להפוך לאבא, יהיה הדבר הכי טוב שיקרה לי בחיים. אני חש כרגע אושר עצום. בת הזוג שלי נמצאת בחודש החמישי להריונה, ולמרבה המזל ההיריון מתקדם נפלא, היא בריאה וחזקה מאוד. עדיין לא בחרנו שם לילד ואנחנו עוד לא יודעים אם הוא יוולד בארגנטינה, היכן שלולה נולדה, או כאן במיאמי, איפה שאנחנו גרים עכשיו. אף גבר בעולם לא נולד עם הידע כיצד להיות אבא, וגם אני אלמד לאט לאט... יש אנשים רבים שמקיפים אותי ותומכים בי, בעיקר משפחתי והמשפחה של לולה. אין לי כרגע קשר עם קייט, אבל היא תמיד תהיה בלב שלי. היא הייתה בן אדם מאוד משמעותי בחיים שלי".

של מי הציטוט?
א. אהרון דיאז
ב. רפאל נובואה
ג. אאוחניו סיז'ר
ד. כריסטיאן דה לה פואנטה

5. "אני מקפידה על תזונה בריאה, עושה יוגה ותמיד מנסה לחשוב חיובי. עם זאת, אני מאמינה שהמפתח לבריאות טובה הוא האהבה. אני בן אדם שמוקף באהבה ומגשימה את עצמי מדי יום במובן האישי והמשפחתי. בגלל המקצוע שלי, יש אנשים רבים שאוהבים אותי וזה חשוב לי מאוד. אני חושבת שמה שהבן אדם מרגיש מבפנים, מוקרן החוצה וזה משפיע על התחושות הפיזיות של הגוף".

של מי הציטוט?
א. מאריצה רודריגס
ב. סילביה נברו
ג. ליצי
ד. לוסרו

מוכנים? הנה הפתרונות:
1. ב' - פדריקו אמאדור
2. ד' - חוליאן חיל
3. ג' - גבי אספינו
4. א' - אהרון דיאז
5. ד' - לוסרו

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

19 בנובמבר, 2012

היום בפינת הציוצים: כוכבי הטלנובלות מביעים את תמיכתם בישראל, ג'נקרלוס קנלה הוא בהלול הלטיני, ואיזו הפתעה ציפתה לגבי אספינו? קבלו את ציוצי הטוויטר המובחרים ביותר של הכוכבים.

נתחיל במשהו קרוב לבית ומחמם את הלב. בימים האחרונים אנחנו נמצאים במרכז מהדורות החדשות ברחבי העולם שעוקבות אחר המתרחש בישראל, גם הכוכבים הלטיניים עוקבים אחרי מבצע "עמוד ענן" ומספר שחקני טלנובלות בחרו לשלוח ציוצי חיזוק ותמיכה בישראל דרך הטוויטר. מנואלה פאל ("יורשי הנקמה", "הירושה") צייצה: "אני תמיד לצד ישראל". אאוחניה סוארס ("פינת אור", "פלוריסיינטה") צייצה: "נשיקה וחיבוק גדולים לישראל, הם (האזרחים) עוברים רגע קשה. אני אוהבת את ישראל". מריאנה אספוסיטו, ששיחקה אף היא ב"פינת אור" ו"פלוריסיינטה", צייצה: "אנרגיה ואהבה בשביל ישראל החזקה והיפה". עוד הביעו את תמיכתן: אמיליה אטיאס ("כמעט מלאכים") וקנדלה וטראנו ("פינת אור"). תודו שזה מאוד מרגש...

"אהבה אסורה" - עכשיו בגרסת ההיספנית. אתם מצליחים לדמיין את ג'נקרלוס קנלה ("לאהוב את לולה") בתור בהלול? כי אנחנו בהחלט כן. זה מה שהולך לקרות בשנת 2013: ג'נקרלוס יככב בתפקיד הראשי בגרסה של "טלמונדו" לסדרה הטורקית המצליחה, "אהבה אסורה". הטלנובלה תקרא Pasión Prohibida ("תשוקה אסורה"). לנעליה של ברן סאאת האהובה כביחטר, תיכנס שחקנית צעירה מוונצואלה בשם מוניקה ספיר. בגרסה ההיספנית העלילה לא תתרחש בטורקיה אלא במיאמי שבארצות הברית, שם כבר החלו צילומי הסדרה לפני ימים ספורים. הנה הציוץ שג'נקרלוס צייץ השבוע בטוויטר, רגע לפני תחילת הצילומים: "טוב, עבדנו קשה מאוד בשבועות האחרונים כדי להכין את הכל לקראת מחר - אז יחלו צילומי הטלנובלה Pasión Prohibida!". שיהיה להם בהצלחה!

עוד קצת ג'נקרלוס. השחקנית גבי אספינו ("מלאך ושטן") חגגה לפני ארבעה ימים את יום הולדתה ה-35. באותו בוקר חגיגי גבי יצאה מביתה אל עבר החניה הפרטית שלה, והופתעה לחלוטין ממה שמצאה שם... גבי גילתה שמכוניתה כוסתה במאות (!) ורדים אדומים. מי שאחראי למתנת יום ההולדת הזו הוא, כמובן, בן זוגה האוהב ג'נקרלוס. לאחר שהמטירה עליו נשיקות וחיבוקים, פרסמה גבי בטוויטר שלה תמונה של הרכב המקושט וצייצה בהתרגשות: "תראו איזו הפתעה גיליתי עכשיו מחוץ לבית שלי. אני אוהבת אותך, אהובי. אבל הגזמת!". יום הולדת שמח גבי!

הזוגיות של דוד ספדה ואנג'ליק בויר ב"תהום של תשוקה" הייתה כל כך מוצלחת, שאנחנו לא מתפלאים שהשניים לוהקו להצגת תיאטרון בשם Una Noche de Pasión ("לילה של תשוקה"). סלבדור סרבוני, גבינו ב"תהום של תשוקה", משתתף אף הוא בהצגה שרצה בימים אלה, ואתו גם קרלוס דה לה מוטה ("מחר ולתמיד", "אין טיפשות בגן עדן"). לאנג'ליק בת ה-24 לא היה רגע אחד פנוי במהלך השנה האחרונה, בשל ההצגה וצילומי "תהום של תשוקה". אז השבוע, בין הצגה להצגה, היא פינתה לעצמה כמה שעות כדי להתפנק ולהשתזף בחוף הים. אנג'ליק פרסמה בטוויטר שתי תמונות שלה על החוף בבגד ים, וצייצה: "אחר צהריים של שלווה". לדעתנו היא הרוויחה את זה ביושר...

ונסיים עם השחקן כריסטיאן דה לה פואנטה ("האומץ לאהוב"), שהנחה השבוע את טקס הגראמי הלטיני השנתי לצד השחקנית לוסרו. דה לה פואנטה הקפיד לעדכן בטוויטר באופן שוטף במהלך החזרות, צילומי הטקס בלאס וגאס ובזמן שידורו בטלוויזיה. המנצחים הגדולים של הערב היו הצמד המקסיקני Jesse & Joy, שזכו בפרס השיר הטוב ביותר, אלבום הפופ הטוב ביותר והוידיאו-קליפ הטוב ביותר. לאחר שידור הטקס בטלוויזיה, צייצה לוסרו: "תודה לכולם על התגובות והאהבה שלכם, היה פשוט נהדר". כריסטיאן צייץ לה בתגובה: "נשיקה!!! היה לי תענוג לעבוד איתך. אוהב אותך".

עד כאן להפעם... צוויץ צוויץ לכולם.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

15 בנובמבר, 2012

כמחצית מחודש נובמבר מאחורינו, אבל אל תחשבו ששכחנו את פינת ימי ההולדת המסורתית שלנו. למי מגיע החודש מזל טוב?

1.11.78 - לאסרו רמוס (34)

אחד הפרצופים החדשים שפגשנו ב"לב משוגע" הוא השחקן לאסרו רמוס, שמגלם בסדרה את אנדרה. רמוס נולד לפני 34 שנים בברזיל, ולפני שהפך לשחקן מבוקש בתעשיה המקומית הוא עבד לפרנסתו כטכנאי במעבדה פתולוגית. הרצון לשחק בער ברמוס מאז ומתמיד, ובשנות התשעים הוא החל להשתלב בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע. בשנת 2007 הוא היה מועמד לפרס האמי הבינלאומי, על השתתפותו בטלנובלה בשם Cobras & Lagartos ("נחשים ולטאות"), בה כיכבה בין השאר מריאנה שימנס ("מעבר לים"). בימים אלה, רמוס משחק בתפקיד ראשי בטלנובלה בשם "זה לצד זה" (Lado a Lado). רמוס נשוי באושר לשחקנית טאיס אראוז'ו, אותה אתם מכירים היטב בתור אלנה מ"לחיות את החיים" הברזילאית. השניים נשואים מאז שנת 2011, ובאותה שנה נולד בנם הראשון.

13.11.86 - מון צ'ה וון (26)

מון צ'ה וון, כוכבת "הנסיך שלה" (סה ריונג), חגגה לפני יומיים את יום הולדתה ה-26! על תפקידה ב"הנסיך שלה" זכתה מון צ'ה בשבחים רבים מקהל הצופים ומהמבקרים, ורבים מייחסים לה את הרייטינג הגבוה לו זכתה הסדרה. בפרקיה הראשונים, הרייטינג של "גשם של אהבה" בקוריאה נע סביב 9%, טיפס בהדרגה והגיע לשיא בפרק הסיום, שזכה ל-24 אחוזי צפייה מרשימים. מון צ'ה אף זכתה בחמישה פרסים על משחקה ב"הנסיך שלה", בין השאר: השחקנית הטובה ביותר, השחקנית הפופולרית ביותר, המתלבשת הטובה ביותר ופרס הזוגיות הטוב ביותר עם פק שי הו (סונג יו). בשבועות האחרונים מון צ'ה משחקת בתפקיד ראשי בסדרה בשם Nice Guy, לצידה של פק שי יון ("החברה שלי"). פרק הסיום של הסדרה, שזכתה לרייטינג נאה, ישודר ממש היום בדרום קוריאה.

14.11.58 - סרחיו גוירי (54)

תגידו מזל טוב לאיש והשפם, סרחיו גוירי, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-54. צופי ערוץ ויוה פלוס נהנים בחודשים האחרונים ממשחקו של סרחיו ב"חיים כפולים", וכמובן שהוא גם זכור לטובה בתור רוסנדו הרשע ב"אשת הברזל" ומתפקידו בטלנובלה הנוסטלגית "רובי". בתקופה האחרונה סרחיו מופיע ברחבי מקסיקו עם הצגת היחיד שלו - "גברים ממאדים ונשים מנוגה". ההצגה, שעוסקת ביחסים שבינו לבינה, מבוססת על ספרו הנודע של הסופר האמריקאי ג'ון גריי, אשר ראה אור בשנת 1992 והפך לרב מכר בכל העולם. את יום הולדתו יחגוג סרחיו יחד עם המשפחה שלו: אשתו השנייה, השחקנית המקסיקנית טז'י פיליפיני, וחמשת בניו - סרחיו, עומר, אוליבר, שרלוק ושיילוק.

ותגידו מזל טוב גם ל...

1.11.42 - מיגל פאלמר ("חיים כפולים") - יחגוג החודש 70.
8.11.43 - חואן פררה ("כוחו של גורל", "ים של אהבה", "תשוקות", "רבלדה") - יחגוג החודש 69.
8.11.51 - הרסון קאפרי ("לב משוגע") - יחגוג החודש 61.
11.11.92 - ברונה לינזמאייר ("לב משוגע") - תחגוג החודש 20.
12.11.80 - נור פטהאולו (פייקר, "אהבה אסורה") - יחגוג החודש 32.
17.11.80 - קרינה מורה ("יפה במנהטן", "מרינה") - תחגוג החודש 32.
17.11.77 - חואן פבלו ז'אנו ("יפה במנהטן") - יחגוג החודש 35.
17.11.50 - חורחה סאסי ("אחים בדם") - יחגוג החודש 62.
21.11.73 - מרסלו קורדובה ("כוחו של גורל", "ים של אהבה", "כישוף", "תשוקות") - יחגוג החודש 39.
24.11.52 - לאורה לאון ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 60.
27.11.79 - ליז גיירדו ("יפה במנהטן", "נשות אפריסיו") - תחגוג החודש 33.
30.11.65 - דניאל קוזנייקה ("יורשי הנקמה", "אחים בדם", "קשר דם", "יאגו") - יחגוג החודש 47.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הדרך להודו" חוזרת לשידור נוסף

12 בנובמבר, 2012

מאיה, בהואן וראז'י חוזרים! "הדרך להודו", טלנובלה ברזילאית צבעונית, מרתקת וסוחפת, תשוב לסיבוב נוסף בערוץ ויוה, החל מ-4 בדצמבר. הסדרה תשודר במקום "דונה ברברה", מדי ערב ב-22:30.

אוהבי הסדרות הברזילאיות, אנחנו בטוחים שתשמחו להתענג מחדש על "הדרך להודו". לא סתם היא נחשבת לאחת הסדרות המצליחות ביותר שיצאו מברזיל בשנים האחרונות. "הדרך להודו" שברה את שיאי הרייטינג בברזיל, קטפה את פרס האמי הבינלאומי היוקרתי בתור הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2009, וכן שבתה את ליבם של ישראלים רבים בעת שידורה בערוץ ויוה.

"הדרך להודו", מבית היוצר של הקלאסיקה "האחד", מגוללת את סיפור משולש האהבה הסוחף של ראז'י, בהואן ומאיה. במהלך 160 פרקים הסדרה נעה על הציר שבין ברזיל והודו, וחושפת את הצופים לשתי תרבויות שונות מאוד זו מזו אך ללא ספק, מרתקות ומיוחדות. ראז'י, בהואן ומאיה כבולים כל אחד למסורת ולנאמנות משפחתית, ונאלצים להתכחש לאהבה שהם חשים האחד כלפי רעהו. הם יצטרכו להתגבר על מכשולים רבים ועל מרחק גיאוגרפי עצום, בדרך למימוש אהבתם.

שידור שני של "הדרך להודו" - החל מ-4 בדצמבר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי אתה, קנאן אימירזאליאולו?

1 בנובמבר, 2012

זמן קצר לאחר ש"מנקשה וחליל" עלתה לשידור, ערכנו לכם בבלוג היכרות ראשונית עם השחקן שהפך, בדיוק כפי שחזינו אז, לכוכב גדול ואהוב בקרב צופי הטלנובלות בישראל - קיבאנץ' טטליטו. עכשיו אנחנו רוצים להכיר לכם את הדבר הגדול הבא - קנאן אימירזאליאולו, כוכב הסדרה "אזל". מיהו אותו שחקן שנולד למשפחת חוואים פשוטה, והפך בבגרותו לאחד הכוכבים הגדולים בטורקיה?

ב-18 ביוני 1974 קנאן אימירזאליאולו יצא לאוויר העולם. הוא נולד בעיירה קטנה וצנועה באנקרה שבטורקיה. הוריו של קנאן, חקלאים במקצועם, עבדו עבודת כפיים מבוקר עד ליל כדי לפרנס את קנאן ואת שני אחיו הגדולים. לקראת סיום לימודיו בתיכון, קנאן התקשה מאוד להשלים את מבחני הבגרות שלו, וניגש שוב ושוב להיבחן כדי שיוכל להוציא תעודת בגרות מלאה. כשסיים לבסוף את לימודיו, קנאן עבר לעיר הגדולה - איסטנבול, ושם התקבל ללימודי מתמטיקה באוניברסיטה הטכנית בעיר. באותו הזמן הוא לא דמיין לעצמו שזמן קצר לאחר מכן, דפי הנוסחאות במתמטיקה יתחלפו בדפי תסריט, ושמספרים עם הרבה אפסים הוא יראה רק כשיציץ בחשבון הבנק שלו.

אז איך קרה השינוי הגדול? חבריו הטובים של קנאן לא הצליחו להבין מדוע דווקא הוא, שהתברך במראה מצודד ומתנשא לגובה של 1.92, מתעסק במקצוע אפור כמו מתמטיקה ולא, למשל, בדוגמנות. הם יעצו לו להתחיל לדגמן, ולבסוף הוא נכנע ללחציהם ונרשם לסוכנות דוגמנות. מאותו הרגע, הכדור התגלגל במהירות: בשנת 1997 קנאן זכה במקום הראשון בתחרות הדוגמן הנאה ביותר בטורקיה, ונשלח לייצג את המדינה בתחרות העולמית. להפתעת כולם, ובעיקר להפתעתו שלו, קנאן זכה במקום הראשון - וכך היה לגבר הטורקי הראשון שזכה בפרס הנחשק ומכאן, דרכו של קנאן הייתה סלולה...

לאחר שקנאן שב הביתה מהתחרות, חיזרו אחריו מיטב במאי הטלוויזיה והקולנוע בטורקיה. את יריית הפתיחה שלו בעולם המשחק, הוא בחר לעשות בדרמת-אקשן טורקית בשם Deli Yürek, בה שיחק בתפקיד הראשי. קנאן הפך לדמות אהובה בקרב הצופים, הסדרה הייתה להצלחה אדירה ושודרה במשך ארבע שנים על המסך בטורקיה. בשנים שבאו לאחר מכן, הוא שיחק בתפקידים ראשיים בחמישה סרטי קולנוע ובארבע סדרות טלוויזיה נוספות, כולם היו להצלחה - הן ברייטינג והן בביקורות ששיבחו את כשרון המשחק של קנאן. דרך אגב, לפי כל הנתונים, "אזל" הייתה הסדרה המצליחה ביותר בה הוא שיחק: היא שברה את כל שיאי הרייטינג.

בין סדרה לסדרה, כשקנאן לא נמצא בסט הצילומים מהבוקר עד הלילה, הוא אוהב להעביר את זמנו הפנוי בין כותלי ביתו. הוא לא אוהב את חיי הלילה ומעדיף בילויים שקטים, כמו למשל קריאה והאזנה למוסיקה, תוך כדי שתיית תה שהוא חולט בעצמו. בגזרה הקולינרית, הוא נוהג לאכול דבש לארוחת הבוקר ומנת בשר עסיסית לארוחת הערב. כשקנאן כן בוחר לצאת מהבית, הוא מרבה לטייל ביערות ירוקים וסבוכים בשל האהבה הגדולה שלו לחיק הטבע. ובתחום הרומנטי? לפי הדיווחים האחרונים של הצהובונים בטורקיה, קנאן נפרד לא מזמן מבת זוגו והוא פנוי להובלה. יש מתנדבות בקהל?

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully