הריון סקסי

ראיון עם דוריסמר

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

אחרי 12 שנות נישואין מתכוננת דוריסמר, לינדה מאהבה מנצחת ללידת בנה הראשון. עכשיו היא מרגישה מוכנה להיות אמא, ומודה שההריון עשה אותה יותר סקסית. בעיקר גודל השדיים

עינת אוזן
צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

בגיל 37 חוגגת השחקנית עם השם הקצת מוזר דוריסמר (לינדה, "אהבה מנצחת") היריון ראשון. "אף פעם לא פחדתי להיות אימא, פשוט תמיד הקריירה שלי הייתה בראש סדר העדיפויות שלי ועכשיו אני כבר מחכה לחוות את האימהות ואני רוצה ליהנות ממנה בלי ששום דבר יפריע לי", היא אומרת. האבא הוא אלחנדרו (אלכס) שיף, 43, צלם במקצועו וגם הסוכן האישי שלה ובעלה מזה 12 שנה.

איך גילית שאת בהיריון?
"תמיד הייתי מדויקת עם המחזור וברגע שהיה לי טיפה איחור כבר הבנתי שאני בהיריון. זו הייתה הפתעה מדהימה".

תכננתם את זה?
"כן. החלטנו שכבר הגיע הזמן, אחרי 12 שנה יחד, להביא ילד לעולם ולהיות הורים".

איך את מרגישה באופן כללי?
"בסדר גמור. נהנית מהשלבים האחרונים של השליש האחרון של ההיריון. פה ושם קצת עייפות ומתחשק לי מאוד כל מיני מאכלים אבל תודה לאל, הכל בסדר. אני עם הרבה אנרגיות".

למי סיפרת קודם?
"הייתי עם אלכס בעלי ועשינו את הבדיקה ביחד. ברגע שהמקל הראה תוצאה חיובית, זה גרם לנו לכזה אושר! הרגשה שאי אפשר לתאר במילים. צריך לעבור את זה כדי להבין. באותו יום אלכס הכין לי ארוחת ערב רומנטית כדי לחגוג. אחר כך סיפרנו למשפחות והם היו מאושרים, עם הרבה חשק לראות כבר את בטני גודלת".

מה אמרו?
"אבא שלי היה מאושר שסוף סוף אני אביא לו נכד ואחיותיי שהן כבר אימהות, מתות כבר להיות דודות. אימא שלי כבר לא איתנו, אבל מהכוכב שאני תמיד רואה מנצנץ אליי בשמיים, אני יודעת שהיא לצדי בכל רגע".

למה חיכית כל כך הרבה זמן כדי להיות אימא?
"כדי להביא ילד לעולם את חייבת לתת מעצמך את כל כולך. קודם כל הייתה הקריירה שלי ואם הייתי מביאה ילד בגיל 20 ומשהו זאת הייתה אחריות גדולה מדי. רק היום אני מרגישה מוכנה לעשות את הצעד הזה. זו הפעם הראשונה שיש לי חשק להיות אימא וזו הייתה החלטה מכל הלב".

לפני כן לא הרגשת מספיק בוגרת להיות אימא?
"להיפך. הייתי מספיק בוגרת כדי להחליט באיזה רגע אני אביא ילד לעולם. בחרתי ברגע בו אוכל לתת את כל כולי כדי להיות אימא טובה. אף פעם לא פחדתי מזה, פשוט חיכיתי לרגע הנכון. עד עכשיו הקריירה הייתה בראש סדר העדיפויות שלי".

ואם תאבדי את הגזרה שלך?
"זה תהליך טבעי וברגע זה העדיפות שלי היא בני. באופן כללי אני תמיד מאוד מתאמצת כדי לשמור על הגזרה ולהתקדם בקריירה".

איך הרגשת כשעשו לך את האולטרסאונד?
"תארי לך שביקשתי שיעשו לי פעמיים מרוב התרגשות. זה קסם, ערבוב של עצב ואושר".

חשבת על רגע הלידה?
"כן, ואני מאוד מתרגשת, אבל ברגע שיביאו לי את התינוק, כל החשש יעלם".

איך השתנו חיי הסקס שלכם בעקבות ההריון?
"הסקס שלנו מעולה. הוא אפילו יותר מעניין, יותר מגרה ויותר כיפי. הגוף שלי מאוד השתנה אני מרגישה בהרבה יותר סקסית, גם השדיים שלי גדלו וזה מוסיף".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully