מגזין ויוה פלוס - אוקטובר 2012

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,
מקווים שאתם עוברים את החגים בכיף גדול וחווים שפע של טיולים, מזון משובח, מנוחה והרבה אהבה. התבקשתי על ידי שלושה חברים טובים ואהובים, למסור לכם שנה טובה ובעיקר שנת שלום. שולחת לכם את איחוליהם של אוסבלדו טסר, אוסבלדו לפורט ואיך לא פקונדו ארנה, שנמצא איתנו מהגיליון הראשון של ויוה. אפרופו גיליון ראשון הצפתם אותנו בעשרות מכתבים למשאל הכי שווים שעשינו (תודה, תודה תודה) והגיע זמן התוצאות. אני אשאיר אותכם במתח, פשוט דלגו לעמוד 60.

ומה בגיליון החודש? רון מוס שמככב אצלנו בסלון כבר 25 שנה בתפקיד רידג' פורסטר ב"היפים והאמיצים" החליט לעזוב כדי לנסות דברים חדשים. בלב כבד אנחנו מפרגנים והבאנו לכם ראיון מיוחד לרגל העזיבה. פעם ראשונה שראיתי את כריסטיאן דה לה פואנטה היתה בסדרה המצוינת "מרפאה פרטית". הוא קיבל שם תפקיד אורח קבוע של הרופא הלטיני אריק רודריגז וכבש את כולם ובעיקר את כולן כמובן. בראיון שמביאה לנו עינת אוזן מדבר דה לה פואנטה על המעבר מצ'ילה למקסיקו ("התנהגו יפה לזרים"), על אשתו מזה עשר שנים ("תשוקה צריך לשמר"), על בתו האהובה ("אני פשוט נמס") ואף חושף סודות אינטימיים על טעמו בנשים ("הכי גרוע זה ריח רע").

היא עשתה תפקיד מצויין בסדרה המדהימה "הנבחר" ולא במקרה לקחה את המרטין פיירו בקטגורית השחקנית הטובה של השנה. לטיסיה ברדיסה מספרת על ההכנות לתפקיד ורוניקה סן מרטין, על פרנסיס פורד קופולה איתו צילמה סרט בארגנטינה, על הבן שלה אינדיו, על החוויות הלא נעימות עם הגברים בחייה, על האובססיה שלה לכושר ועל דמות שחקנית הפורנו שגילמה השנה בסדרה של סולדד סילביירה.

עוד לא התאוששנו מטקס פרסי החובנטוד של יוניוויז'ן, וכבר הגיע טקס הפרסים של טלמונדו, TU MUNDO (העולם שלך). ג'נקרלוס קנלה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר וגם לחיבוק ונשיקה מהמנחה גבי אספינו. הטלנובלה בכיכובו, "לאהוב את לולה", זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר וגם שיר הנושא שלה בביצועו, זכה. אנחנו הבאנו לכם תמונות.

שנה לא קלה עברה על סלסטה סיד, השחקנית המקסימה מ"קשר דם" ו"המורה פרנקו" כמובן. היא אושפזה במרכז גמילה מאנורקסיה ואלכוהול ושני הוריה חלו. אבל למרבה המזל היא התאוששה ומככבת בסדרה המצליחה של פול?קא "אתה הגבר שלי" לצד לוסיאנו קסטרו. נגה שרון מדווחת.

דוריסמר מ"אהבה מנצחת" הצטלמה בתמונות הריון חושפניות סטייל דמי מור (בכל זאת היא הייתה החלוצה) ומודה שההיריון עשה אותה אפילו יותר סקסית. דרך ארוכה עבר ריקי מרטין מאז שהיה ילד קטן עם קול פעמונים בלהקת הבנים מנודו. הוא כבש הרבה פסגות עם קונצרטים מלאי מעריצים ועכשיו גם כבש את ברודווי עם המחזמר "אוויטה". בראיון שמביאה לנו עינת אוזן מדבר מרטין על המעבר לניו יורק ("אני נשאר!"), על התאומים שלו ("מנהטן זאת עיר נפלאה לגדל בה ילדים") ועל דמותו במחזמר ("קול השכונה").

אנחנו ממשיכים עם המסורת הקבועה של פוסטר אמצע. הפעם, פרידה כפולה מהסדרה הטורקית המשובחת "אהבה אסורה". במקומה עולה בויוה דרמה טורקית חדשה, "אזל" - עומר הופך ללא ידיעתו לשותף הרביעי בשוד שמתכננים חבריו ובסופו של דבר הם מפלילים אותו ובורחים עם הכסף. הוא נכנס לכלא, מצליח לברוח, עובר ניתוח פלסטי שמשנה את פניו ואת שמו משנה לאזל, שם שמשמעותו בטורקית "נצח". הגבר התמים חזר מנוסה ובעל מעמד, מוכן ומזומן לנקמה. קיבאנץ' טטליטו ההורס שליווה אותנו במנקשה וחליל וב"אהבה אסורה", מופיע בסדרה הזאת בתפקיד אורח.

הקוראת הנאמנה והנפלאה שלנו, שני ברנר, שמעריצה את גבי ספניק מאז ימי "המתחזה", עשתה מעשה שמעריצים רבים רק חולמים עליו! היא טסה למקסיקו ופגשה את השחקנית היפה בביתה. דיווח מלא במדור פפראצי. תודה שני! יש עכשיו המון מנגו נפלא אז החלטנו להעשיר אתכם במתכונים בהתאם. היישר ממקסיקו, פאחיטס סלסה ומנגו וגם מנגו צלוי בגריל עם גלידה מעל.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully