טין שואו

טקס פרסי נבחרי הנוער

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

טקס פרסי נבחרי הנוער, חובנטוד, היה נוצץ מתמיד. בין הזוכים המאושרים: פרננדו קולונגה, דויד ספדה ואנה ברנדה קונטררס

אדי פולונסקי

ברוב הוד והרבה הדר התרחש במיאמי טקס פרסי הנוער או בשם המקורי Premios Joventud 2012 התשיעי במספר. המעריצים הצעירים הם אלה שבחרו את הראויים ביותר השנה וכמו תמיד, הקטגוריות של הפרסים קצת משוגעות. אז מסתבר שדויד ספדה (איוואן, "כוחו של גורל") הוא "השחקן הכי לוהט", גם כשמולו מתמודדים ארון דיאז ("כיתה 406"), קרלוס פונסה ("חיים כפולים") חורחה סאלינס ("יפה היא לא") וחוסה רון ("שקרים") השווים ביותר.
בקטגוריית "נערת החלומות" זכתה אנה ברנדה קונטררס (מאורה מ"כישוף") שהתמודדה על הקטגוריה הזאת מול אנאהי (חיים כפולים), בלנקה סוטו ("אווה לונה"), אנג'ליק בויאר וסנדרה אצ'בריה ("כוחו של גורל").
שיר הנושא הכי טוב הוא שיר שאנחנו לא כל כך מכירים, "יום של מזל" מתוך הטלנובלה משפחה עם מזל בביצוע אלחנדרה גוזמן. הנוער במקסיקו בחר בו כשיר טוב יותר משירי הנושא של "שקרים" (אנריקה איגלסיאס וחואן לואיס גרה), "חיים כפולים" (אנאהי), ואפילו "כוחו של גורל" (מארק אנתוני וסנדרה אצ'בריה). סופיה וורגרה לקחה את תואר "השחקנית שגונבת את המסך" וגנבה את התארים מהמועמדות האחרות: קייט דל קסטיליו, פנלופה קרוז וסלמה הייק. בקטגוריית "המנענעת הכי טוב" זכתה שקירה והיא ניצחה את האגן של צ'יאן ושל ריקי מרטין. הדואט הטוב של השנה שייך לרומאו סנטוס ואשר עם השיר "הבטחה". הקול של השנה שייך לפרינס רויס שהתמודד מול אמנים חמים כמו אספינוסה פאס, ריקרדו ארחונה ופיטבול. המופע הכי טוב שייך לאנריקה איגלסיאס, פיטבול ופרינס רויס, עם המופע אופוריה. פרינס רויס, שהיה ללא ספק מלך הערב, לקח גם פרסים על הקליפ הטוב ביותר עם השיר "דברים קטנים" ועל אותו להיט את תואר הרינגטון הטוב ביותר. אמני הרוק של השנה הם להקת מאנה, שהוכיחו לנו גם פה בישראל, שהם ראויים לתואר. קמילה היא להקת הפופ הנבחרת שהשאירה מאחוריה את ריקי מרטין, אנריקה איגלסיאס, שקירה, לואיס פונסי וריקרדו ארחונה. אמן מוסיקת הפולקלור המקסיקנית הנבחר הוא אספינוסה פאס, שניצח את אלחנדרו פרננדס, פפה אגילרה וג'ני ריברה. הסרט הכי טוב הוא חתול במגפיים. פרננדו קולונגה (אשת הברזל) זכה בפרס היוקרתי "סופרנובה" על 20 שנות קריירה. וויסין ויאנדל זכו בקטגוריה הנכספת "אלילי הדור" ובפרס המתלבשים הטובים ביותר זכו בהצבעת טוויטר בלינדה היפה, שאגב הגיעה לטקס עם אחיה, וחררדו אורטיס.

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

לכתבה המלאה

התוכנית האמנותית

המנחה הייתה מיס תבל לשעבר ושחקנית בהווה אליסיה מצ'אדו ("משפחה עם מזל"), הידועה בכך שהייתה מיס תבל היחידה שלאחר הזכייה הסכימה להצטלם בעירום ל"פלייבוי". בין האמנים שהופיעו על הבמה המפוארת היו דויד ביסבל שנתן את הטון הרומנטי לערב עם השיר "הרעש", ויקטור מנואל שנתן בסלסה, פרינס רויס, בלינדה בסינגל חדש, חואנס שהגיש את מיטב להיטיו ורומאו סנטוס. בין מגישי הפרסים נראו דמויות מוכרות כמו שרלין, בלנקה סוטו וניורקה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully