מגזין ויוה פלוס - ספטמבר 2012

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

שתיהיה לכם שנה נהדרת מלאה בחום, ואהבה, שנה של שקט ויצירה, וממערכת העיתון מצטרפים אלי לברכות גם אודליה, אסנת, ואיתי ושולחים לכם נשיקה ענקית. תודה על המסירות, המעורבות והאהבה. שנמשיך להיות ביחד עוד שנים רבות, לחגוג את העולם הקסום של הטלנובלות. את השנה החדשה אנחנו פותחים עם חמש טלנובלות חדשות בערוצי ויוה ועוד טלנובלת נוער חדשה בערוץ דיסני. מבחר מכובד ומענג.

ויוה+ מביאה לנו שתי קוריאניות חדשות. "הנסיך שלה", שלטה בטבלאות הרייטינג בקוריאה לפני שנה וגרפה המון פרסים. "דרים היי" היא סדרה מוסיקלית מצליחה בכיכובם של כמה מכוכבי הפופ הגדולים בקוריאה היום. עוד בויוה+ "תהום של תשוקה", בכיכובם של דויד ספדה ואנג'ליק בויאר היפים והמוכשרים. ערוץ ויוה מברך אותנו גם הוא בשנה טובה עם הסדרה "הקמע", שאנחנו מכירים יותר בשם "אל טליסמן". בלנקה סוטו היפה מ"אווה לונה" ורפאל נובואה מ"דרוש נסיך", מככבים בסדרה המצוינת הזאת.

עוד משתתפים בה ארון דיאז ולולה פונסה, בתפקיד אח ואחות. מה שקרה מאחורי המצלמה זה סיפור אחר לגמרי שכן דיאז, הגרוש של קייט דל קסטיליו ופונסה הפכו לזוג ועכשיו מצפים לילדם הראשון. "יפה במנהטן" היה פעם סרט עם ג'ניפר לופז וראלף פינס. טלמונדו עשו מזה טלנובלה בכיכובם של ליטזי, אאוחניו סילר, ונסה ויז'לה ושאלים אורטיז. כמובן שלחדשות האלה יש גם צד קצת יותר עגום וזאת הפרידה מהטלנובלות "הנבחר", "כוחו של גורל", "משולש גורלי", "אהבה גדולה" ו"ניחוח אשה". לקראת הפרידה הכנו עבורכם פוסטר אמצע כפול.

לפני תשע שנים נפגשתי עם קרלוס פונסה באולפני טלביסה במקסיקו. הוא לא היה כל כך מוכר אז במחוזותינו אבל הוא היה כל כך נחמד, כל כך נעים וכל כך גבוה, שהיה ברור לי שאני מראיינת אותו. העיניים הכחולות והעובדה שדיבר אנגלית שוטפת עזרו כמובן. היום אנחנו מכירים את פונסה ממש טוב מ"אהבה נושכת" ו"חיים כפולים", אבל מסתבר שאת החיים הפרטיים הוא שומר בבטן. עינת אוזן ניסתה להבין במי הוא מאוהב.

טקס פרסי הנוער "חובנטוד 2012" היה נוצץ במיוחד. הצעירים שהצביעו קבעו שדויד ספדה מ"כוחו של גורל" הוא השחקן הכי לוהט, שאנה ברנדה קונטררס (מאורה מ"כישוף") היא הכי שווה וששקירה היא המנענעת הכי טובה. הקולומביאנית המענטזת ניצחה לא פחות ולא יותר את האגן של צ'יאן וגם את זה של ריקי מרטין.

מבחוץ זה נראה כאילו שהחיים של הכוכבים מלאים ורדים אבל מרסלו אנתוני, הברזילאי היפה מ"מעבר לים", לא מתאים לסטיגמה. בחיים שלו היה גם דיכאון, הרבה דיכאון. בראיון שהבאנו לכם באדיבות BIK PRESS הוא מדבר על הימים האפלים ועל הקושי שבתהילה. במיאמי ומקסיקו ממשיכים לצלם ללא הפסקה ואנחנו גאים להביא לכם מדי חודש תמונות ותקציר עלילה של הסדרות שבקרוב וודאי תגענה גם אלינו. והחודש - "פני הנקמה" עם דוד צ'וקרו ואליזבט גוטיירז, ו"אהבות אמיתיות" עם אריקה בואנפיל ואדוארדו יאנייז.

היא הייתה רק בת 16 כשהכרנו אותה בקח אותי רודריגו ועד לא מזמן ראינו את מרגריטה מוניוז עושה חיל ב"האחים דל מונטה". בראיון היא מספרת על הגעגועים לדוגמן הישראלי, גיא דוידיאן איתו חייתה חמש שנים. נראה שלמרות שהוא המשיך הלאה למרלנה פבלה, היא עדיין מאוהבת בו.

פקונדו ארנה לא רק שחקן מצוין, מוסיקאי נהדר ואדם משכמו ומעלה. הבלונדיני הנצחי גם כותב מוכשר ומצייר מקסים. לשמחתנו הוא סופסוף פתח בלוג, שכמובן החלטנו לאמץ ולתרגם עבורכם רשימות נבחרות מתוכו. בחודש שעבר פרסמנו את משאל הכי רייטינג, כדי לגלות מי עשה לכם את השנה. ההיענות הייתה כל כך גבוהה והקרב כל כך צמוד, שהחלטנו להמשיך את המשאל גם החודש ולתת הזדמנות נוספת לכל מי שלא השתתף להביע את דעתו, ועל הדרך אולי גם לזכות בפרס מדליק.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully