בלוג ויוה - פברואר

נפרדים מ"אל קלון", "דונה ברברה" חוזרת, שתי סדרות קוריאניות חדשות בויוה פלוס ורכילויות חמות על הכוכבים

  • בלוג
ויוה

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

27 בפברואר, 2012

קיבאנץ' טטליטו שוב רווק, ארגנטינה נפרדת מהשחקנית לידיה לאמסון, לוסרו וחיימה קמיל משלבים כוחות ותוצאות טקס פרסי הטלוויזיה TvyNovelas. כל זאת ועוד - בפוסט הרכילות החדש והלוהט!

בנות ישראל, יש לנו בשורות שבוודאי תשמחו לשמוע: קיבאנץ' טטליטו שוב רווק! מי שכבש אותנו כחליל ב"מנקשה וחליל" ואוטוטו נתחיל להתרגל אליו כבהלול ב"אהבה אסורה", נפרד מבת הזוג שלו בשנים האחרונות, הדוגמנית הטורקייה, מיס עולם לשעבר, אזרה אקין. קיבאנץ' ואזרה יצאו בין השנים 2005-2009, נפרדו, חזרו זה לזרועות זו בשנה שעברה ועכשיו נראה שהפרידה שלהם היא סופית. קיבאנץ' סיפר לתקשורת הטורקית שהוא ואזרה ניסו לעשות הכל כדי שהקשר הזוגי שלהם יצליח, אבל כנראה שזה פשוט "לא נועד לקרות".

שחקנית הטלנובלות האגדית לידיה לאמסון, שכבשה את ליבנו ב"בובה פראית" כאנחליקה, נפטרה לפני כשבוע בדיוק בשיבה טובה. לאמסון, בת 97 במותה, השתתפה גם בטלנובלות "זינגרה", "נאנו", "המחרוזת", "הפיתוי" ובעוד רשימה ארוכה של סדרות ארגנטינאיות מצליחות. לבקשתה של לאמסון לא נערך טקס הלוויה, וחבריה ובני משפחתה התבקשו שלא לקנות זרי פרחים שיונחו על קברה, אלא במקום זאת להעביר תרומה ל"בית התיאטרון", המוסד שבו התנדבה לאמסון בשנים שלפני מותה. פקונדו ארנה, ששיחק את הנכד של לאמסון ב"בובה פראית", צייץ בטוויטר לאחר היוודע מותה: "אחת השחקניות המוכשרות והאהובות. איזה חיים יפים היו לך, לידיה".

ולבשורות מעודדות: בשבועות האחרונים עקבנו בבלוג אחר מצבו הבריאותי של ריינלדו ג'יאנקיני (פרדי ב"מעבר לים"), שחלה במחלת הסרטן. לאחרונה חל שיפור במצבו של ג'יאנקיני, והוא הצהיר שבכוונתו לחזור לעבודתו כשחקן בקרוב מאוד! בחודש ינואר ג'יאנקיני עבר ניתוח להשתלת מוח עצם, במקביל לסיום טיפולי הכימותרפיה, ומאז כל הבדיקות מראות שהוא נמצא בשלבי החלמה ראשונים.

בכל תחילת שנה, הטלוויזיה המקסיקנית מתמלאת בטלנובלות חדשות בהשתתפותם של השחקנים האהובים ביותר. מי שבולטות בינתיים הן: Un Refugio Para El Amor, בה מככבים גבריאל סוטו, סוריה וגה ("ים של אהבה"), ג'סיקה קוץ' ("שקרים") ולאורה פלורס ("הכל בשביל האהבה"). לוסרו ("אשת הברזל") וחיימה קמיל ("אין טיפשות בגן עדן") מככבים בטלנובלה בשם Por Ella Soy Eva, חידוש לסדרה קולומביאנית משנת 2006. דוד ספדה ("אשת הברזל"), אנחליקה בוייר ("רבלדה") ומארק תאצ'ר ("אהבה מנצחת"), משתתפים בטלנובלה בשם Abismo De Pasión.

הבטחנו שנעדכן אתכם בתוצאות טקס פרסי הטלוויזיה השנתי של מקסיקו, TvyNovelas. אז ככה: "אהבה מנצחת" אמנם לא זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2011 (הטלנובלה שניצחה היא "כוחו של גורל"), אבל שחקניה קטפו כמה פרסים אחרים. דניאלה רומו (ברנרדה) זכתה בפרס המרשעת, וססאר אבורה (הריברטו) וליביה בריטו הצעירה (פרננדה) זכו בפרס על משחקם בסדרה. מאיטה פרוני הפסידה את פרס השחקנית הטובה ביותר לסנדרה אצ'ווריה, כוכבת "אל קלון" ו"כוחו של גורל".

זהו, עד כאן מנת הרכילות להפעם. צ'או!

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"יורשת העצר" מגיעה לערוץ ויוה פלוס

23 בפברואר, 2012

הסדרה הקוריאנית "יורשת העצר": בקרוב בערוץ ויוה פלוס! לפני מספר ימים חשפנו בבלוג שהסדרה "צייד עירוני" תחליף את "אייריס" החל מה-8 במרץ. אבל אנחנו לא מתכוונים לתת לכם להתגעגע יותר מדי זמן לשחקנית הנפלאה קים טה הי, ששיחקה ב"אייריס" את הסוכנת סונג הי היפה והאמיצה.

קים טה הי תככב לנו על המסך גם בסדרה החדשה "יורשת העצר" (My Princess), שתשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ-22 במרץ, במקום "גן סודי" שתגיע לסיומה ב-15 במרץ. "יורשת העצר" שודרה בקוריאה בשנת 2011. מדובר בדרמה רומנטית, קלילה וכייפית, בת 16 פרקים, בכיכובם של טה הי וסונג סונג הון, שהם שניים מכוכביה הגדולים של קוריאה בימים אלו.

"יורשת העצר" הוא סיפורה של סול (קים טה הי), סטודנטית צעירה שעובדת מסביב לשעון כדי לממן את לימודיה. הא יונג (סונג סונג הון) הוא נכדו היחיד של יו"ר קבוצת "דה האן", אחד התאגידים הגדולים בקוריאה. הא יונג, שיודע שלסבו אין כוונה להוריש לו את רכושו, הופך לדיפלומט מוערך ומצליח בזכות עצמו. בסתר ליבו הוא מקווה שסבו ישנה את דעתו, אך תקוותיו נגוזות כשזה מחליט לתרום את ההון המשפחתי למטרה נעלה - השבת מוסד המלוכה לקוריאה. האן יונג מופתע מאוד כשסבו שולח דווקא אותו למצוא את הצאצאית האחרונה למשפחת המלוכה, שהיא, בטח כבר ניחשתם - סול הפשוטה והיפהפייה.

חייה של סול משתנים לפתע, והיא מתקשה להסתגל למעמדה החדש כיורשת העצר של דרום קוריאה. סבו של הא יונג מבקש ממנו לעזור לה ולהפוך אותה מפשוטת עם לנסיכה אמיתית. האן יונג מסכים, אך מחליט שלא לוותר על הירושה. סול עוברת לארמון ומתחילה את חייה החדשים, בליווי צמוד של הא יונג. השניים מבלים זמן רב ביחד, וכעבור זמן מה הא יונג מוצא את עצמו במצב מסובך: הוא נאלץ לסייע לאישה שעתידה לגזול ממנו את הונו, ותוך כדי הוא גם מתאהב בה עד מעל לראש...

"יורשת העצר" - החל מ-22 במרץ, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

החל מיום חמישי: "הנבחר" - גם באתר ויוה

21 בפברואר, 2012

שימו לב, יש לנו הודעה חשובה: עקב אילוצים שאינם תלויים בנו, הסדרה "אהבה אסורה" לא תעלה באתר ויוה. במקומה נעלה לאתר את הסדרה המצוינת "הנבחר", הטלנובלה הארגנטינאית החדשה של פבלו אצ'ארי שעלתה לשידור בערוץ ויוה בשבוע שעבר.

החל מיום חמישי הקרוב, תוכלו לראות באתר את "הנבחר" לפני כולם, כלומר אנחנו נקדים את השידור הטלוויזיוני ביום ואתם תוכלו לצפות ראשונים בפרקי הסדרה. כמובן שביום עליית הסדרה לאתר נעלה גם את כל הפרקים ששודרו עד לאותו יום, כך שגם אם לא צפיתם בסדרה עד כה, תוכלו להשלים את החסר.

"הנבחר", בכיכובם של פבלו אצ'ארי ופאולה קרום (ששיחקו זוג גם ב"מונטה כריסטו"), כבשה את טבלאות הרייטינג בארגנטינה וזכתה בפרסים יוקרתיים. הטלנובלה מספרת את סיפורו של אנדרס, עורך דין שאפתן שחלומו הגדול הוא להתקבל כשותף במשרד עורכי הדין הנחשב שבו הוא עובד. אנדרס יאלץ להתמודד מול אתגרים רבים בדרכו לשותפות, תוך כדי שהוא מנסה לשמור על משפחתו, יושרו והאישה שהוא אוהב. "הנבחר" היא טלנובלה סקסית ומותחת שלא תרצו לפספס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"צייד עירוני" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

16 בפברואר, 2012

ערוץ ויוה פלוס ממשיך להביא לכם את הסדרות הקוריאניות המדוברות והמצליחות ביותר: ב-8 במרץ תעלה בויוה פלוס דרמת אקשן מצליחה בשם "צייד עירוני" (City Hunter) בכיכובו של יי מין הו, הזכור לכולנו כג'ון פיו מהסדרה האהובה "בחורים רעים". "צייד עירוני" בת 20 הפרקים שודרה בקוריאה בשנת 2011, והיא מבוססת על קומיקס יפני באותו השם. הסדרה החדשה תחליף את "אייריס" ותשודר מדי חמישי ב-21:20, 2 פרקים ברצף.

יי מין הו פרץ לתודעתנו בזכות "בחורים רעים", וכיום הוא אחד הכוכבים הגדולים באסיה. הוא זכה במספר פרסים על תפקידו ב"צייד עירוני", ביניהם פרס השחקן הטוב ביותר ופרס השחקן הפופולארי ביותר לשנת 2011. יי מין הו והכוכבת שלצידו, פק מין יונג, התאהבו במהלך צילומי הסדרה ואף הפכו לזוג בחיים, אך נפרדו כעבור מספר חודשים. אנחנו בטוחים שאתם מתרגשים לא פחות מאיתנו לראות שוב פעם את יי מין הו על המסך!

אז איך מתחיל הסיפור של "צייד עירוני"? השנה היא 1983. במהלך ביקור ממלכתי של נשיא דרום קוריאה במיאנמר, מתפוצץ מטען נפץ בקרבת משלחתו והורג כמה מחבריה. בכירי הממשל מגלים שהמטען הוטמן ע"י סוכנים צפון קוריאנים ומחליטים להוציא לפועל פעולת תגמול חשאית ונועזת. הם שולחים יחידת חיילים מובחרת לצפון קוריאה כדי שתחדור למדינה דרך הים ותהרוג מפקדי צבא בכירים. הפעולה מסתבכת ומסתיימת באופן טרגי: כל חיילי היחידה נורים ונהרגים, למעט ג'ין פיו, שחברו הטוב מו יול גונן עליו בגופו.

ג'ין פיו חוזר לדרום קוריאה במסווה, שם הוא מגלה את זהותם של בכירי הממשל שחרצו את דינם של חבריו. הוא נשבע לנקום בהם וחוטף את יון סונג (יי מין הו), בנו התינוק של מו יול. ג'ין פיו בורח עם יון סונג לדרום מזרח אסיה, מגדל אותו כבנו שלו ומאמן אותו בכל תורות הלחימה. כעבור שנים, כשיון סונג גבר צעיר, ג'ין פיו מחליט לגלות לו את האמת: הוא מתוודה בפניו על תוכניתו ארוכת השנים לנקמה.

יון סונג מוכן ומזומן להתחיל במסע הנקמה, והוא מתקבל לעבודה במשכן הרשמי של נשיא דרום קוריאה. ג'ין פיו מזהיר אותו לא לסמוך על איש ולא להתאהב, אך לחיים יש תוכניות אחרות ויון סונג פוגש במשכן הנשיא את ננה, מאבטחת צעירה ויפה. יון סונג יגלה כמה זה מסובך (ומסוכן) כשאהבה ונקמה מתערבבות זו בזו...

"צייד עירוני" - החל מ-8 במרץ, רק בערוץ ויוה פלוס - אל תחמיצו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הפרק האחרון של "אל קלון"

9 בפברואר, 2012

לכל סיפור יש סוף, וגם הסוף של "אל קלון" הגיע. היום עלה לאתר פרק הסיום של הסדרה, שחותם את סיפורם של חאדה, לוקאס, דניאל ושאר החברים. ל"אל קלון" תוכננו במקור 150 פרקים בלבד, אבל היא התארכה ל-184 פרקים בשל הצלחתה. היום "אל קלון" נפרדת ממסך הטלוויזיה בפרק אינטנסיבי בו תגלו האם לוקאס וחאדה יהיו סוף סוף ביחד, מה יעלה בגורלם של דניאל ואלביירי ואיך יראה העתיד של נטליה ואלחנדרו. כאן באתר כל פרקי הסדרה זמינים לצפייה כל הזמן!

מה קרה עם כוכבי "אל קלון" מאז שהסתיימו הצילומים באוגוסט 2010? מאוריסיו אוכמן, ששיחק ב"אל קלון" תפקיד משולש - לוקאס, דניאל ודייגו, כיכב בסדרה "El Sexo Débil", הגרסה הגברית של "נשות אפריסיו", ששודרה במקסיקו בשנה שעברה. סנדרה אצ'ווריה, חאדה שלנו, שיחקה בתפקיד הראשי בטלנובלה "כוחו של גורל" (La Fuerza Del Destino) לצידם של דוד ספדה ("אשת הברזל") וגבריאל סוטו ("כישוף"). חואן פבלו ראבה (סעיד) הספיק לא מעט מאז "אל קלון": הוא השתתף בתפקיד קטן ב"מלכת הדרום" כחיימה, שיחק בטלנובלה Flor Salvaje, קפץ לביקור בתפקיד מיוחד בגרסה הקולומביאנית של "האנטומיה של גריי" - A Corazón Abierto, ולאחרונה הוא משחק בתפקיד מרכזי בעונה השנייה של סדרה בשם Los Caballeros Las Prefieren Brutas.

לאורה פריקו (נטליה) קיבלה את התפקיד הראשי בגרסה הקולומביאנית של "מחפשים את אליסה". בן זוגה ב"אל קלון", רוברטו מנריקה (אלחנדרו), קיבל את התפקיד הראשי בטלנובלה Flor Salvaje, בה משתתפת גם ג'רלדין סיביק (כריסטינה). את קרלה חיראלדו (לטיפה) תוכלו לראות כיום בערוץ ויוה פלוס, בטלנובלה "האחים דל מונטה" בתור רוסריו.

גם אנחנו, כמו כוכבי "אל קלון", ממשיכים היום הלאה ונפרדים מהסדרה המצוינת הזו. אל תפספסו את פרק הסיום המרגש! אל תשכחו שגם אחרי שהסדרה נגמרת בטלוויזיה, היא נשארת זמינה לצפייה כאן באתר, כך שתוכלו לשוב ולהיזכר בכל הרגעים הבלתי נשכחים של "אל קלון".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

6 בפברואר, 2012

חודש פברואר הוא החודש הקצר בשנה: בדר"כ יש בו 28 ימים בלבד, אבל בכל ארבע שנים, כמו השנה, נוסף לפברואר עוד יום, ה-29 במספרו. ואחרי שציינו את המאורע המיוחד הזה, הבה ניגש לענייננו: למי מגיע החודש מזל טוב?

9.2.59 - גאי אקר (53)

מזל טוב לשחקן גאי אקר, כוכב "אווה לונה", שיחגוג החודש יום הולדת 53. גאי חזר למסך שלנו השנה, לאחר שהספקנו להתגעגע אליו מאז "כואב הלב", "שקרים" ו"קפה בניחוח אישה" המופתיות. גאי אמנם בן 53, אבל הוא לא איבד לרגע את כישורי הגלאן שלו, ואחרי ההצלחה של "אווה לונה" הוא חתם על חוזה עם חברת Caracol TV, וכיום הוא מככב בתפקיד הראשי בטלנובלה החדשה Corazón Apasionado. בת הזוג של גאי בטלנובלה הזו היא מרלן פבלה ("חתולה פראית", "האחים דל מונטה"). פער הגילאים בין גאי ופבלה אמנם גדול (18 שנה), אבל לא כמו הפער בינו ובין בת זוגו ב"אווה לונה", בלנקה סוטו - שמונה 20 שנה!

24.2.73 - מרתה חוליה (39)

מרתה חוליה, שמשחקת ב"שקרים" את מרינה, תחגוג החודש יום הולדת 39. את מרתה חוליה אנחנו מכירים גם מהטלנובלות "שיכורה מאהבה" (איסדורה), "אם חורגת" (אנה רוסה), "בדרך אל האושר" (סנדרה) ותפקיד אורח קטנטן ב"אשת הברזל". בשנת 2004 מרתה השתתפה בעונת ה-VIP של "האח הגדול" המקסיקני, והייתה הדיירת התשיעית שהודחה מהבית. לפני מספר שנים היא ניהלה מערכת יחסים ארוכה ומשמעותית עם השחקן גבריאל סוטו ("כישוף", "אויבת יקרה", "האמת הסמויה"), אותו הכירה בצילומי "בדרך אל האושר". סוטו הצהיר לא פעם שמרתה היא האהבה הגדולה ביותר שידע בחייו.

26.2.67 - חורחה סוארז (45)

בעוד פחות משבוע, ביום ראשון ה-12 בפברואר, טלנובלה ארגנטינאית חדשה תנחת בערוץ ויוה: "הנבחר". אחד השחקנים המשתתפים בה הוא חורחה סוארז, שהחודש ימלאו לו 45. חורחה שיחק בגרסה הארגנטינאית של "עקרות בית נואשות" בתור ריקרדו (רקס, בעלה המנוח של ברי ואן די קאמפ, בגרסה המקורית). גולשינו הצעירים בוודאי מכירים את סוארז מהעונה האחרונה של "כמעט מלאכים", והוותיקים שביניכם אולי זוכרים אותו מהטלנובלה "אשליות" ששודרה בערוץ ויוה פלטינה. חורחה ישחק ב"הנבחר" את רוברטו, עורך דין ותיק, מריר וקנאי שסובל מבעיות לא פשוטות בחיי הנישואין שלו.

ותגידו מזל טוב גם ל...

2.2.69 - מרה קרואטו ("חתולה פראית") - תחגוג החודש 43.
2.2.71 - ויקטוריה גונגורה ("בגידה") - תחגוג החודש 41.
13.2.68 - גבריאל פוראס ("מלכת הדרום", "זהות אבודה", "אין שטוחות בגן עדן", "האסירה") - יחגוג החודש 44.
13.2.77 - וירנה פלורס ("בגידה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 35.
21.2.78 - פק און הייאה ("המלך סאן") - תחגוג החודש 34.
22.2.87 - האן היו ג'ו ("אילג'ימה") - תחגוג החודש 25.
23.2.71 - ג'ונג צ'אן ("המאפיונר שלי") - יחגוג החודש 41.
24.2.69 - קים סונג וו ("אייריס") - יחגוג החודש 43.
28.2.77 - רפאל אמאיה ("מלכת הדרום", "מישהו צופה בך", "בדרך אל האושר", "הפולשת", "אין אשמה באהבה", "הבית על החוף") - יחגוג החודש 35.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אתם ביקשתם, אנחנו מחזירים: "דונה ברברה" בקרוב בערוץ ויוה

2 בפברואר, 2012

הקץ לגעגועים: אחת הטלנובלות הסוחפות והמותחות ששודרו בערוץ ויוה חוזרת בחודש הבא, לבקשתכם! אנחנו מדברים כמובן על "דונה ברברה", ששודרה בערוץ ויוה לראשונה בשנת 2009. "דונה ברברה" הייתה אולי הטלנובלה האהובה והזכורה ביותר באותה שנה, ולאחרונה שמנו לב שאתם מאוד מתגעגעים אליה. היום אנחנו יכולים לגלות לכם ש... ב-8 במרץ "דונה ברברה" תחזור לערוץ ויוה! הסדרה תשודר מדי ערב ב-22:30 ותחליף את "שקרים" שתסתיים יום קודם לכן.

ב"דונה ברברה" מככבים שני שחקנים אהובים: כריסטיאן מייר ואדית גונזלס ("זיקיות", "מילה של אישה", "לעולם לא אשכחך", "כלוב הזהב"). עוד משתתפים בטלנובלה: ג'נסיס רודריגס ("האסירה"), חואן פבלו שוק ("אין שטוחות בגן עדן", "הסערה", "תשוקת הנצים"), מאריצה רודריגז ("אהבה נושכת", "זהות אבודה", "לוסיה שלי") ועוד רבים וטובים. בטלנובלה השתתף גם ג'נקרלוס קנלה, בתפקיד אורח מיוחד. ל"דונה ברברה" צולמו כ-190 פרקים, והיא נמכרה למעל 80 מדינות ברחבי העולם.

"דונה ברברה" מביאה למסך סיפור מיוחד במינו. ברברה (אדית גונזלס) היא נערה שחונכה ע"י אביה, רב חובל של ספינת מסע ישנה, ואאוסטקיה, אינדיאנית שטיפלה בה מאז מות אימה. חייה של ברברה השתנו כשהיא פגשה את אסדרובל (ג'נקרלוס קנלה), צעיר משכיל והרפתקני, הנשכר ע"י אביה לצוות הספינה. ברברה ואסדרובל הפכו לזוג אוהבים, עד ליום בו גורלם הפגיש אותם עם המוות... בעיצומו של מסע, אנשי הצוות בספינה התמרדו ורצחו לא רק את אביה של ברברה, אלא גם את אסדרובל, אהבת חייה. לאחר שהם נפטרו מהגופות, הם אנסו באכזריות את ברברה.

לאחר הפשע הנורא שחוותה על בשרה, ברברה ניצלה ע"י אאוסטקיה ונלקחה על ידה לשבט אינדיאני, שם טיפלו בפציעותיה ולימדו אותה את סודות הכישוף. כעבור שנים ברברה פוגשת את לורנסו, יורש עשיר של חווה גדולה. כשהיא מונעת ע"י שנאתה העמוקה נגד גברים, ברברה מחליטה לפתות אותו כחלק ממזימתה לגזול את רכושו. וכך, הופכת ברברה לדונה ברברה, אישה כוחנית שבבעלותה רצועת אדמה נרחבת.

שלוותה של ברברה מופרת כשאל האזור מגיע סנטוס, עורך דין ובעליה של החווה השכנה. סנטוס מגלה במהרה את האכזריות ותאוות הבצע של דונה ברברה, ומחליט לפתוח במסע צלב על מנת להשיב אליו את רכושו. הוא לא מדמיין שיפול קורבן לתשוקה בלתי נשלטת לדונה ברברה, ומפגשיו עמה מסחררים אותו. במאבק על שפיותו ובניסיון לחמוק מציפורניה של דונה ברברה, סנטוס ימצא את האור אצל מריסלה, בתה של ברברה, שתתגלה כאהבה הגדולה שלו.

"דונה ברברה", החל מ-8 במרץ בערוץ ויוה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully