בלוג ויוה - ינואר

מאחורי הקלעים של ערוץ ויוה פלוס, הכל על "משולש גורלי", רכילויות לוהטות וציוצים מובחרים של הכוכבים

  • בלוג
ויוה

כוכבי הטלנובלות מצייצים

30 בינואר, 2012

חודש ינואר עומד להסתיים, וגם החודש כוכבי הטלנובלות לא הפסיקו לצייץ לרגע. כמיטב המסורת, אספנו במיוחד בשבילכם את הציוצים המובחרים ביותר, הישר מדפי הטוויטר האישיים של הכוכבים.

נפתח בבשורה הנפלאה שכל כך חיכינו לה: נטליה אוריירו ילדה ביום חמישי את בנה הראשון - מרלין! ונחשו איך הדבר נודע לראשונה? דרך הטוויטר, כמובן... הראשון שגילה לכולם שנטליה הפכה באופן רשמי לאימא, היה הקולגה והחבר הקרוב פקונדו ארנה, ששיחק לצידה ב"בובה פראית" ו"חיים שלי". פקונדו לא התאפק ומיד עם היוודע הבשורה צייץ בטוויטר לכל 312,000 העוקבים שלו: "ברוך הבא לעולם, מרלין!!!!!". כולם הבינו מיד שמדובר בבנם של נטליה ובעלה הזמר ריקרדו מוז'ו, ששמו המלא הוא מרלין אטאהואלפה מוז'ו. מרלין נולד בניתוח קיסרי בבית חולים בבואנוס איירס, ומשקלו בעת הלידה - 3.4 קילוגרמים. ברכות חמות גם מאתנו, נטליה!

אחרי טבילת האש שלה ב"אווה לונה", השחקנית בלנקה סוטו קיבלה תפקיד ראשי נוסף בטלנובלה החדשה - El Talismán. צילומי הטלנובלה, שפרק הבכורה שלה ישודר היום ב-Univision, החלו בחודש נובמבר האחרון. כבר מיום הצילומים הראשון, בלנקה מקפידה לעדכן בדף הטוויטר שלה על כל מה שמתרחש בסט הצילומים של הטלנובלה, ומפרסמת תמונות עם חבריה לקאסט, כמו למשל אהרון דיאז ("כיתה 406") וחולייטה רוסן ("שקרים"). בלנקה לא מפסיקה להתלונן על שעות העבודה הארוכות, ועל כך שהיא נאלצת לקום מאוד מוקדם בבוקר.

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

לכתבה המלאה

ג'נקרלוס קנלה - עכשיו גם ב-DVD! סרט חדש-ישן בכיכובו של ג'נקרלוס, Hunted By Night ("רדוף בידי הלילה"), ייצא מחר למכירה ב-DVD. מדובר בסרט הקולנוע הראשון שבו שיחק ג'נקרלוס (כשהיה בן 19 בלבד), סרט שמעולם לא יצא לאקרנים. לדברי ג'נקרלוס, הסרט יוצע למכירה בחנויות ה-DVD ואפילו ב-Amazon, לטובת מעריציו ברחבי העולם שירצו להזמין ולצפות בסרט. "זה הסרט הראשון שצילמתי, וזה היה מזמן", צייץ ג'נקרלוס, "אני מקווה שהוא ימצא חן בעיניכם. זה סרט עצמאי, וכשאני צופה בו עולים בי זיכרונות יפים מתחילת הקריירה שלי. זו הייתה חוויה אדירה לעבוד על המוסיקה של הסרט הזה".

ג'סיקה קוץ', רוברטה המרשעת וחסרת נקיפות המצפון מ"שקרים", היא דווקא בחורה עדינה ורגישה במציאות. כך לפחות עולה מחשבון הנפש האישי שעשתה לעיניי כל מעריציה בטוויטר, במונולוג חושפני שהתפרש על גבי 11 ציוצים: "היום היה יום שבו ראיתי, חוויתי והרגשתי כל כך הרבה דברים. תמיד היה לי ברור שאני לא מושלמת. יצא לי לפגוע, להכאיב... אבל אף פעם לא עשיתי את זה בכוונה או מתוך רוע. אני חושבת שבחיים כל בן אדם לומד מהטעויות שלו. יש כל כך הרבה דברים בעצמי שהייתי רוצה לשנות. אני רוצה להיות בן אדם טוב יותר, לדאוג לדברים שבאמת חשובים, להילחם על החלומות שלי, להיות עם האנשים שאני אוהבת וליהנות מכל יום כאילו הוא היום האחרון. למדתי לבקש סליחה, לדעת לסלוח, ולהבין שכולנו בני אדם, שעושים טעויות, משקרים ופוגעים...".

ונקנח בוויליאם לוי, שאמנם לא מצייץ לעיתים תכופות, אבל כשהוא כבר טורח לצייץ, הוא תמיד מצליח לשמח ולרגש את מאות אלפי מעריצותיו שעוקבות אחריו בטוויטר: "בנות, תסתכלו על הירח", צייץ וויליאם בשעות הלילה המאוחרות לפני ימים ספורים, "איזה חיוך יפה ופלרטטני יש לו... אני מקדיש אותו לכן, בגלל שאתן כל כך מדהימות ומביאות לי כל כך הרבה אושר לחיים!!!". אחחח כמה שוויליאם שלנו רומנטי... ככה בדיוק אנחנו אוהבים אותו!

עד כאן חדשות הטוויטר, ועד לפעם הבאה... צוויץ צוויץ.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"משולש גורלי" - הידעתם?

26 בינואר, 2012

מזה חודש בדיוק שאתם צופים ונהנים מהטלנובלה "משולש גורלי", מדי ערב בשעה 20:10 בערוץ ויוה פלוס. היום אנחנו רוצים לגלות לכם סודות על כוכביה ועל מה שקרה מאחורי הקלעים! אז קחו נשימה עמוקה ובואו נצלול ביחד אל העולם הקסום של אמפרטריס...

"משולש גורלי" היא חידוש של טלנובלה ונצואלית באותו השם (Emperatriz) שהופקה בשנת 1990. הטלנובלה המקורית הייתה אהובה מאוד על השחקנית גבריאלה ספניק בצעירותה, ולכן זה רק מתבקש ש-20 שנה לאחר מכן היא נבחרה לשחק את אמפרטריס בחידוש של TV Azteca. אבל גבריאלה לא קיבלה את התפקיד על מגש של זהב: על התפקיד הראשי התחרו השחקניות אנט מישל, אדית גונזלס וגבריאלה ורגארה. גונזלס וורגארה אפילו הצטלמו לפיילוט לא רשמי של "משולש גורלי" כדי לבחון את התאמתן לתפקיד, אבל בסוף כידוע, גבריאלה היא זו שקיבלה אותו.

את גבריאלה ספניק כולנו מכירים, אבל מי הוא ברני פאס (אלחנדרו)? מדובר בשחקן פרואני בן 43, ששיחק בין השאר בתפקיד אורח בגרסה הפרואנית של "לה לולה" (בתור ללו, הדמות שאותו גילם חואן חיל נאברו בגרסה המקורית), בגרסה המקסיקנית של "חיים גנובים" וגם בגרסה ההיספנית של "עקרות בית נואשות" בתור קרלוס סוליס. חדי הזיכרון שביניכם בוודאי זוכרים אותו מתפקידיו ב"עמק התשוקות" (פרננדו) ו"לוסיה שלי" (קלאודיו), שתיהן שודרו בישראל בערוץ ויוה פלטינה.

שחקנים רבים ונחשבים קיבלו הצעות לשחק ב"משולש גורלי" את דמותו של אלחנדרו: למשל כריסטיאן מייר, חוסה אנחל ז'אמס ומאוריסיו איסלאס ("האסירה", "אהבת אמת"). לפי הדיווחים במקסיקו, ספניק סירבה בכל תוקף לעבוד עם איסלאס וז'אמס. ומהן הסיבות? עם ז'אמס היא ניהלה מערכת יחסים רומנטית שלא צלחה בזמן צילומי הטלנובלה "הנקמה" בשנת 2002, ועם איסלאס היה לה סכסוך מתוקשר מאוד על סט הצילומים של "האסירה". אם אתם זוכרים, באמצע הטלנובלה "האסירה" איסלאס הוחלף בשחקן אחר, גבריאל פוראס. בסופו של דבר ברני פאס נבחר לתפקיד של אלחנדרו, לאחר שגבריאלה זכרה אותו לטובה מצילומי הטלנובלה "עמק התשוקות".

ב"משולש גורלי" אנחנו פוגשים לראשונה את השחקנית הצעירה מרימאר וגה, שמשחקת את אליסה. מרימאר שיחקה במספר טלנובלות נוספות שלא שודרו בישראל, וכן בהצגות תיאטרון ובסרטים. אחד הסרטים שבהן השתתפה הוא "דניאל ואנה", סרט מקסיקני ששודר גם בישראל במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה. מרימאר בת ה-28 היא בתו של השחקן המפורסם גונסלו וגה ("החיים במראה") ואחותה של השחקנית סוריה וגה שאותה אתם בטוח מכירים (אסטריה ב"ים של אהבה"). בשנת 2011 מרימאר נכללה ברשימת "50 הבחורות הכי יפות" של המגזין המקסיקני Quien.

ב"משולש גורלי" לא חסרים חתיכים (קחו לדוגמה את אלחנדרו, מאוריסיו וגונסלו), אבל בהמשך הטלנובלה יצטרף עוד שחקן שימתיק עוד יותר את מסך הטלוויזיה שלנו: מדובר בחורחה אלברטי, ששיחק בטלנובלות "אני אניטה" ו"לוסיה שלי" בתפקידים קטנים מאוד. חורחה הוא שחקן פורטוריקני מוכר, שגילם במשך שלוש שנים את דמותו של רוברטו באופרת הסבון של רשת NBC - "תשוקות", ששודרה גם בישראל (זוכרים את טאביתה וטימי?). בין שאר הפרויקטים שלו חורחה הצטלם גם לסרט קולנוע בבימויו של סטיבן סודרברג - "צ'ה", בו שיחק בתפקיד הראשי בניסיו דל טורו. ב"משולש גורלי" חורחה יגלם את דמותו של ניקולס - ואנחנו לא מתכוונים לגלות לכם פרטים נוספים בקשר לזה... חכו ותראו בעצמכם.

בתוך חצי שעה מתום שידור פרק הסיום של "משולש גורלי" במקסיקו בחודש נובמבר האחרון, המילה Emperatriz הפכה לטרנד בטוויטר וזינקה למקום הרביעי ברשימת הנושאים המדוברים ביותר בקרב המצייצים המקסיקנים. "משולש גורלי" נרכשה במהירות למדינות רבות, בין השאר לסינגפור, קרואטיה, הונגריה, צ'ילה, ליטא, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד. נסיים בשאלה שבוודאי סקרנה אתכם: מי מבצעת את שיר הנושא של הטלנובלה? אז את השיר, שנקרא "אמפרטריס של חלומותיי" (Emperatriz De Mis Sueños), מבצעת הזמרת הספרדייה מוניקה נראנחו.

חברים, השיגעון ב"משולש גורלי" רק התחיל ועוד מצפים לכם המון תככים, אהבות והפתעות: אל תפספסו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב - "המלך סאן" באתר ויוה

22 בינואר, 2012

החצוצרנים בהיכון, הסוסים מוברשים וטבחי הארמון עמלים על מיטב המנות: כי "המלך סאן", הסדרה הקוריאנית המצליחה מהיוצרים של "היהלום שבכתר", תגיע בקרוב מאוד לאתר ויוה!

המאורע המלכותי יתרחש ביום ראשון 5 בפברואר, אז יעלה לאתר הפרק הראשון של "המלך סאן". מדובר בדרמה היסטורית, מרגשת וסוחפת שהובילה את טבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה. גם פה בישראל היא זכתה לפופולריות רבה בקרב הצופים כששודרה לראשונה בויוה פלטינה. שלוש שנים חלפו, ואנחנו מרגישים שזה הזמן לתת לכולם הזדמנות נוספת לצפות בה.

את שני השחקנים הראשיים של "המלך סאן" אתם כבר מכירים: את המלך סאן מגלם יי סו ג'ין, ששיחק ב"המאפיונר שלי" את קאנג ג'ה. את אהובתו סונג יון משחקת האן ג'י מין, שאותה פגשנו גם ב"קין והבל" כיונג ג'י. השניים זכו בפרס השחקן והשחקנית הטובים ביותר לשנת 2007 על השתתפותם בסדרה, יחד עם פרס התסריט ומועמדות לפרס הסדרה הטובה ביותר לשנה זו.

הסיפור של "המלך סאן" מתחיל בקוריאה של המאה ה-18. סאן בן ה-11 הוא בנו של נסיך הכתר סדו. כשסבו של סאן, המלך השליט, חושד שסדו חותר תחתיו, הוא כולא אותו בתיבה ומחליט להרעיבו למוות. סאן, שלא מוכן להשלים עם רוע הגזירה, יוצא בחשכת הלילה להציל אותו. במבוכי הארמון הוא פוגש את דסו, סריס מתלמד שמנסה לברוח מהארמון, ואת סונג יון, משרתת צעירה. בעזרת השניים מצליח סאן להגיע אל אביו, אך שלושתם נתפסים על ידי משמר המלך. לפני שדסו וסונג יון מגורשים מהארמון, השלושה נשבעים להיות חברים לנצח ולשוב להיפגש ביום מן הימים.

עשר שנים חולפות, וסאן הוא כעת נסיך הכתר של קוריאה, סונג יון עובדת בארמון כציירת מתחילה ודסו הוא שומר זוטר במשמר הארמון. דסו מאוהב בסונג יון מזה שנים, אך לבה עדיין שמור לסאן. כשדרכיהם סוף סוף מצטלבות, סונג יון וסאן מתאהבים, למורת רוחה של אמו שרואה בסונג יון הענייה מכשול בדרך לכס המלוכה. בעזרת חבריו הנאמנים, סאן עולה על כס השלטון והופך למלך. הוא משתוקק לשאת את סונג יון לאישה, אך הבדלי המעמדות ביניהם מונעים ממנו לעשות זאת והוא נאלץ להינשא לאישה אחרת. האם סאן ימצא את הדרך לממש את אהבתו לסונג יון, ואיך הוא יתמודד עם התככים והאויבים שאורבים לו בחצר הארמון?

"המלך סאן" - החל מ-5 בפברואר, רק באתר ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

19 בינואר, 2012

קיבאנץ' טטליטו שגריר, קרלה מונרויג בהריון ראשון, חוליאן ואווה מ"מישהו צופה בך" שומרים על כושר וגבריאלה ספניק תשפוט בתוכנית ריאליטי חדשה. כל זאת ועוד - בפוסט הרכילות החדש...

הנדבן טטליטו: השחקן והדוגמן קיבאנץ' טטליטו ("מנקשה וחליל") מונה ל"שגריר של רצון טוב" מטעם "יוניסף", ארגון שהקים האו"ם למען ילדים נזקקים בכל רחבי העולם, וזאת בשל תרומתו הגדולה לארגון בשנים האחרונות. בתחילת החודש קיבאנץ' לקח חלק באירוע התרמה חגיגי בסימן 60 שנה להקמת "יוניסף". באירוע נמכרו ציורים של אמנים טורקיים מפורסמים, כשכל ההכנסות נתרמו לארגון לטובת מימון השכלה לילדים. קיבאנץ', שהתרשם מאוד מהיוזמה, רכש את אחד הציורים היקרים ביותר שהוצעו למכירה, ושילשל לקופת הארגון כ-9,000 דולר. גם חתיך וגם צדיק!

שנה חלפה מאז הסתיימו צילומי "מישהו צופה בך", ורפאל אמאייה ואנחליקה סלאיה (חוליאן ואווה) מתחזקים זוגיות יציבה, שהחלה כשהשניים נפגשו על סט הצילומים של הטלנובלה. רפאל ואנחליקה אימצו לאחרונה כלב חמוד בשם אוליבר, והשלושה נתפסו במצלמות הפפראצ'י כשהם רצים יחדיו בפארק בוורלי הילס. אם למישהו היה ספק ברצינות הקשר של הזוג המאושר, אז לפני כמה ימים רפאל שינה את הסטטוס שלו בפייסבוק ל"In a relationship". בימינו, מה צריך יותר מזה?

השחקנית והזמרת דניאלה רומו (ברנרדה ב"אהבה מנצחת") בת ה-52 שאלבומה החדש, ה-17 במספר, צפוי לצאת לחנויות התקליטים במקסיקו בקרוב, חלתה בסרטן השד. היא אובחנה כחולה כבר לפני חודשיים, אך שמרה זאת בסוד מחשש לבריאות אמה בת ה-87. דניאלה עברה ניתוח להסרת הגידול, ובימים אלו היא עוברת טיפולי כימותרפיה אינטנסיביים. אנחנו מאחלים לדניאלה רפואה שלמה ומחזיקים לה אצבעות.

טקס פרסי הטלוויזיה השנתי של מקסיקו, TvyNovelas, ייערך השנה ב-26 בינואר, ובו יוענקו פרסים לטלנובלות ולשחקנים הטובים ביותר לשנת 2011. "אהבה מנצחת", שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה פלוס, מועמדת בקטגוריות החשובות ביותר בטקס: וויליאם לוי (מקס) ודייגו אוליברה (חואן פבלו) מתחרים ראש בראש על פרס השחקן הטוב ביותר, מאיטה פרוני (מריה) וויקטוריה רופו (ויקטוריה) מתמודדות זו מול זו על פרס השחקנית הטובה ביותר, וכמובן ש"אהבה מנצחת" מועמדת לפרס הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2011. אנחנו כמובן נעדכן אתכם בהמשך על כל הזוכים והמפסידים.

גבריאלה ספניק לוקחת פסק זמן מעולם הטלנובלות: לאחר שנתיים מוצלחות במיוחד בהן כיכבה בטלנובלות "אשת הברזל" ו"משולש גורלי", ספניק החליטה שבתקופה הקרובה היא מעדיפה להשתתף בתוכניות טלוויזיה מז'אנרים אחרים לגמרי. בתקשורת המקסיקנית דווח שגבריאלה הסכימה לשמש כשופטת בתוכנית ריאליטי חדשה של TV Azteca, ושבמקביל היא בוחנת הצעות נוספות. טלנובלות, בשנה הקרובה לפחות, לא עומדות על הפרק.

ולסיום, מזל טוב לשחקנית קרלה מונרויג (מטילדה ב"מישהו צופה בך", וירחיניה ב"מלאך ושטן", איסבל ב"זהות אבודה"), שמצפה לילד הראשון שלה ושל בעלה, הזמר טומי טורס. מונרויג הפתיעה השבוע את חבריה ומעריציה, כשפרסמה בדף הטוויטר שלה תמונה שבה היא נראית מחזיקה בידה מקל לבדיקת היריון, שעליו שני פסים, כלומר - חיובי! עוד שחקנית שנכנסה להריון: אנחליקה ולה ("יפה היא לא", "סלסה תל אביב"), שנמצאת בחודש השלישי להריונה וגם היא מצפה לילד ראשון.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב: פבלו אצ'ארי חוזר לערוץ ויוה

17 בינואר, 2012

יש תאריך: ביום ראשון 12 בפברואר ישודר בערוץ ויוה פרק הבכורה של "הנבחר" (El Elegido), טלנובלה ארגנטינאית חדשה בכיכובו של השחקן האהוב פבלו אצ'ארי, כוכב "קשר דם" ו"מונטה כריסטו". אנחנו יודעים שאתם נורא נורא מתגעגעים לטלנובלות הארגנטינאיות, ובמיוחד לפבלו ההורס, ותאמינו לנו ש"הנבחר" תהיה שווה כל רגע של המתנה וגעגוע.

שימו לב, שימו לב, החל מיום עליית "הנבחר" למסך בחודש הבא, יחולו שני שינויים בלוח המשדרים של ערוץ ויוה: "הנבחר" תשודר מדי יום ב-19:50 (ולא ב-20:00 כמו "אל קלון"), ו"מעבר לים" תוקדם ב-5 דקות ותשודר ב-19:00 (במקום ב-19:05 כפי שהיה נהוג עד היום).

"הנבחר" הופקה ושודרה בארגנטינה בערוץ TELEFE, והייתה אחת הטלנובלות המצליחות של שנת 2011. הסדרה זכתה בארבעה פרסי Tato, כולל הסדרה היומית הטובה ביותר! את הדמות הנשית הראשית ב"הנבחר" מגלמת שחקנית שאנחנו כבר מכירים היטב - פאולה קרום, שהשתתפה ב"סנטרל 099", "בובה פראית" וכמובן, שיחקה את בת זוגו של פבלו ב"מונטה כריסטו". עוד משתתפים ב"הנבחר": לטיסיה ברדיצ'ה, מוניקה אנטונופולוס ("חיים גנובים") ומרטין סיפלד ("הירושה", "המורדים", "אהבת נעורים"). בטלנובלה יתארח גם השחקן נורברטו דיאז ("בובה פראית", "יאגו") שנפטר בשנת 2010. "הנבחר" היא הטלנובלה האחרונה שבה הוא שיחק לפני מותו.

"הנבחר" מספרת את סיפורו של אנדרס (פבלו אצ'ארי), עורך דין אמביציוזי ושחצן. הוא נשוי לורוניקה (לטיסיה ברדיצ'ה) ואבא לילדה אוטיסטית. חלומו הגדול של אנדרס הוא להתקבל כשותף במשרדו הנחשב של אוסקר נאברס, הבעלים של משרד עורכי הדין בו הוא עובד. לאחר שאנדרס מנצח במשפט חשוב הוא מקבל צ'ופר מיוחד: נסיעה לספרד. במהלך הנסיעה, פוגש אנדרס את מריאנה (פאולה קרום), עורכת דין מיוחדת ואידיאליסטית, והשניים מתאהבים זה בזו. בנוסף, הוא נחשף למפגש מיסטי שמשפיע עליו עמוקות ומשנה את חייו.

כששותפו של אוסקר נפטר בפתאומיות, אנדרס מבין שזו ההזדמנות שלה חיכה. אוסקר רואה בו ובעוד שלושה עורכי דין מועמדים פוטנציאליים למשרת השותף, והוא מתכוון לגרום להם להזיע בניסיון להוכיח לו מי מהם הוא המועמד הראוי ביותר. אנדרס יעבור מספר רב של מבחנים ואתגרים בדרך לתפקיד הנכסף, תוך שהוא מסכן את יחסיו עם משפחתו, את יושרו ואת האישה שהוא אוהב.

האם אנדרס אכן יהיה "הנבחר", ואיזה מחיר הוא יצטרך לשלם בשביל זה? התשובות לשאלות יופיעו על המסך שלכם, מידי יום בערוץ ויוה, החל מ-12 בפברואר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

זכויות הקרנה באינטרנט

11 בינואר, 2012

כידוע לכם, ביום ראשון הקרוב ירדו 4 סדרות מהאתר. מאז שהודענו על כך קראנו בתשומת לב את הבקשות שלכם, שלא להוריד סדרות מהאתר, גם אם כבר צפיתם בהן.

אנחנו שמחים מאד שאתם אוהבים את הסדרות שבחרנו להקרנה באתר ומבינים את הרצון שלכם לשמור אותן כספרייה לאורך זמן אבל, לצערנו, הדבר אינו תלוי בנו.

אנחנו רוכשים זכויות להקרנה באינטרנט מחברות ההפקה של הסדרות (הכוונה היא לחברות המייצרות את הטלנובלות ומוכרות אותן בעולם, כגון טלויסה, גלובו ועוד). כל אחת מהן מוכרת את זכויות האינטרנט לתקופה אחרת - בהתאם למדיניות שלה. יש כאלו שנותנות זכויות לאינטרנט רק במקביל להקרנה בערוץ, יש אחרות (לסדרות שאינן משודרות בערוץ במקביל) שמגבילות את הזכויות לחודש עד חודשיים לאחר תום העלאת כל הפרקים (בקצב של פרק ביום). תקופת הזכויות נקבעת, כמובן, גם בהתאם למספר הפרקים של הסדרה.

אגב, יש גם חברות הפקה שלא מעניקות זכויות אינטרנט כלל ויש סדרות שבשל גילן אין להן זכויות לשידור באינטרנט. מדוע? עד לפני 3 או 4 שנים חברות ההפקה לא חשבו על האינטרנט בתור מקום לצפייה בפרקים שלמים ולכן לא רכשו זכויות מוזיקה והרשאות מהיוצרים.

בישראל יש בעייתיות גדולה עוד יותר. אחת הסיבות העיקריות שחברות ההפקה נמנעות מלתת זכויות או מגבילות את משכן, הם האתרים הפירטיים שמקרינים את הסדרות באופן בלתי חוקי. אנחנו - כגוף שידור - איננו עושים זאת. אנחנו משלמים עבור זכויות ההקרנה שלהן הן בערוץ והן באתר. גם כשאתם מקבלים את הסדרות חינם - אנחנו משלמים עבורן לא מעט.

כולנו יוצאים ניזוקים מהפעילות הפיראטית. היא מביאה את יוצרי הסדרות להקשות מאד על הקרנתן באתר פתוח, ולדרוש דרישות קשות של אבטחה ומניעת הורדות. אחדות מהחברות טוענות שהשוק הישראלי כל כך קטן ותרבות ה"גניבות" בו כל כך גדולה שהם לא רוצים להתעסק אתנו בכלל כדי לא לסכן את הסדרות שלהם.

בתחילת פעולתו של האתר, ומכיוון שלא ידענו מה יהיה הביקוש לסדרות, ביקשנו וקיבלנו - באופן חד פעמי - זכויות לתקופות ארוכות יותר, אבל החל מהגל השני אנחנו נכנסים למדיניות הרגילה של זכויות האינטרנט של חברות ההפקה וההפצה.

לכן, אנחנו משאירים כל סדרה עד תום הזכויות שלה ואז - אנחנו חייבים להסיר אותה מהאתר.

נודיע לכם, כמובן, עם עליית כל סדרה עד מתי היא תשאר באתר, כדי שתוכלו לתכנן את הצפייה בה.

ושוב תודה על הנאמנות והאכפתיות שלכם. אנחנו מתייחסים לכל הפניות שלכם במלוא הרצינות אבל, מיותר לומר, אי אפשר לספק את רצון כולם. אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו ל"נווט" בין הרצונות שלכם לבין האילוצים והאפשרויות.

שלכם,
דליה מסטצ'קין
מנהלת ערוץ ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

9 בינואר, 2012

בדיוק לפני שבוע נפרדנו לשלום משנת 2011 וקיבלנו בסבר פנים יפות את שנת 2012 החדשה והמבטיחה. בהזדמנות זו נאחל לכם שנה אזרחית טובה ומוצלחת, גדושה בטלנובלות ובהמון המון אהבה. הבא ניגש לעניין שלשמו התכנסנו, ונבדוק מי הכוכבים והכוכבות שחוגגים החודש ימי הולדת.

5.1.79 - בלנקה סוטו (33)

תגידו מזל טוב לשחקנית בלנקה סוטו, אותה אנחנו מכירים בסך הכל כחודשיים. "אווה לונה" היא הטלנובלה הראשונה שבה היא משחקת, ובזכותה היא קיבלה בשנה החולפת חשיפה במדינות רבות בעולם. לפני שפנתה לתחום המשחק, בלנקה הייתה דוגמנית מפורסמת במקסיקו והיא אף ייצגה את מדינתה בתחרות מיס עולם, לאחר שקטפה את פרס מלכת היופי של מקסיקו. בלנקה התגרשה לפני מספר חודשים משחקן אמריקאי בשם ג'ק הארטנט, לו היא הייתה נשואה מאז שנת 2007. בשנה הקרובה בלנקה תככב בטלנובלת הדגל החדשה של חברת Venevision, שתיקרא El Talismán.

14.1.77 - חואן פבלו ראבה (35)

את סעיד מ"אל קלון" קשה מאוד לחבב, אבל אי אפשר להתעלם מכישרון המשחק של חואן פבלו ראבה. "אל קלון" היא הטלנובלה הראשונה בהשתתפותו שמשודרת בישראל, ולאחרונה פגשנו אותו גם ב"מלכת הדרום" בתפקיד אורח. חואן נולד בשנת 1977 בקולומביה, אך לאחר שהוריו התגרשו הוא עבר להתגורר ביחד עם אביו בספרד, שם הוא בילה את שנות ילדותו. בשנת 2003 חואן נישא לעיתונאית בשם פאולה, אך כעבור שלוש שנים נישואיהם הסתיימו. בשנת 2007 הוא יצא עם השחקנית מרג'ורי דה סוסה (קמליה ב"חתולה פראית"). לפני מספר חודשים נודע שחואן נישא שוב, בסתר, לבת זוגו הנוכחית - הדוגמנית מוניקה פונסקה.

22.1.78 - סדף אבג'י (34)

סדף אבג'י, מנקשה היפהפייה מ"מנקשה וחליל", תחגוג החודש את יום הולדתה ה-34. קבלו כמה פרטי ביוגרפיה מעניינים על סדף: היא נולדה בשנת 1978 באיסטנבול שבטורקיה. לפני שהתקבלה ל"מנקשה וחליל" היא התעסקה בעיקר בדוגמנות, ואפילו ייצגה את טורקיה בתחרות מיס תבל של שנת 2001. הטלנובלה "מנקשה וחליל" הייתה קרש הקפיצה שלה לעולם המשחק, ואחריה היא השתתפה בסדרות טלוויזיה נוספות, בין השאר בטלנובלה Ezel, וכן הצטלמה לשני סרטי קולנוע. סדף נשואה כיום לשחקן-דוגמן טורקי.

ותגידו מזל טוב גם ל...

8.1.70 - לאורה נובואה ("גברים עם כבוד") - תחגוג החודש 42.
9.1.48 - סוסנה דוסאמנטס ("אווה לונה", "מרינה") - תחגוג החודש 64.
15.1.66 - וירחיניה אינוסנטי ("גברים עם כבוד", "חיים גנובים", "אלופים", "אנטונלה") - תחגוג החודש 46.
15.1.44 - קרלוס ברבוסה רומירו ("אל קלון") - יחגוג החודש 68.
19.1.66 - חואן סולר ("שקרים", "מילה של אישה", "יפה היא לא", "הימור מסוכן") - יחגוג החודש 46.
18.1.79 - פרדינאנדו ולנסיה ("שקרים", "זיקיות", "הכל בשביל האהבה", "ים של סודות") - יחגוג החודש 33.
22.1.72 - קייטי בארברי ("לאהוב את לולה", "דונה ברברה", "הבית על החוף") - תחגוג החודש 40.
27.1.76 - אינדירה סראנו ("אל קלון", "בגידה") - תחגוג החודש 36.
28.1.76 - ונסה ויילה ("אווה לונה", "על החיים ועל המוות") - תחגוג החודש 36.
28.1.58 - מאיטה פרואנסה ("מעבר לים", "הדרך להודו", "צבע החטא") - תחגוג החודש 54.
28.1.85 - סינתיה אולווריה ("לאהוב את לולה", "מישהו צופה בך") - תחגוג החודש 27.
28.1.65 - מרסלו אנתוני ("מעבר לים", "בליסימה", "נשים מאוהבות", "טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 47.

שימו לב: בחודש הבא יפקעו הזכויות של מס' סדרות נוספות שמוצעות לצפייה באתר. אתם מוזמנים להיכנס לדף מועדי עליית וירידת סדרות מהאתר, להתעדכן אילו סדרות יורדות ומתי, ולצפות בפרקים ובסדרות שעדיין לא הספקתם לראות.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

איך נולד העיצוב של ערוץ ויוה פלוס?

5 בינואר, 2012

הי,
שמי שרון ואני מנהלת הקריאייטיב בדורי מדיה גרופ, החברה שבבעלותה ערוצי ויוה.
במסגרת תפקידי בין היתר, אני אחראית על הלוק של הערוצים, האריזות הגרפיות שלהם, הפרומואים וכו'.

כפי שבוודאי שמתם לב, עלייתו המרגשת של ערוץ ויוה פלוס במקומו של ויוה פלטינה הביאה ליצירה של אריזה גרפית חדשה כאשר גם ערוץ ויוה קיבל לוק חדש מכף רגל ועד ראש.

יצירת אריזות גרפיות לערוצי טלוויזיה (שכוללות לוגו, סלוגן, פרומואים, מעברונים, לוחות שידורים וכו') הינה עבודה מורכבת שאורכת חודשים רבים ומשתתפים בה מספר רב של אנשי צוות שעובדים בשיתוף פעולה.

התהליך היצירתי מורכב ממספר שלבים חשובים שבסופם עולה לשידור אריזה טלוויזיונית חדשה. בשלב הראשון, צוות של מנהלים, אנשי קריאייטיב והפקה עורך מס' ישיבות שנקראות: סיעור מוחות. בישיבות אלה, מנתחים את הצרכים השונים של כל ערוץ, את קהל היעד שלו, ומחפשים את הכיוון העיצובי שיתאים לצרכים אלה. כמובן, שגם בעולם העיצוב יש "אופנות" ומגמות ולכן המטרה היא גם לחדש במראה וגם להתאים לרוח הזמן.

במקרה של ערוץ ויוה פלוס, וויוה, הנחתה אותנו המחשבה שקהל היעד שלנו, אתם, מכיר כבר היטב את העולם אותו מייצגים הערוצים, נאמן לו במשך השנים ויותר מהכול אנו מעריכים את יכולתו לקבל שינוי שיכניס יוקרה, אלגנטיות ולאו דווקא יהיה מחובר ישירות לאלמנטים המוכרים ושללא ספק מזוהים מאוד עם ערוצי ויוה, דוגמת לבבות מובהקים או שושנים אדומות.

מיטב אנשי הקריאייטיב בארץ, לקחו חלק בפרוייקט הלוק החדש של ערוצי ויוה. לאחר מספר ישיבות, והעלאת כיוונים שונים כשהמעצבים מכינים סקיצות ראשוניות, נבחרו הרעיונות המנצחים לשני הערוצים.

החלטנו בראש ובראשונה כי חייב להיות קשר עיצובי בין ערוץ ויוה פלוס לערוץ ויוה שכן, שניהם מופקים באותו ה"בית", חב' דורי מדיה גרופ. וכפי שאתם יכולים לראות, האלמנט הראשון והחשוב שמייצג כל ערוץ הוא הלוגו שלו. שני הלוגואים החדשים מדמים תכשיט בזהב לבן (ויוה פלוס) וזהב אדום (ויוה) והם דומים בצורתם אך גם קצת שונים. מכאן עברנו לפיתוח האריזות עצמן שעוטפות את הפרומואים, לוחות השידורים, המעברונים וכל שאר האלמנטים שמרכיבים לוק שלם של ערוץ.

שתי האריזות מבוססות על אנימציית תלת מימד, כאשר אנשי אנימציית תלת מימד בצוות העבודה מייצרים בכישרון רב את הבסיס המרכזי של האריזה. לדוגמא: הפרחים בויוה פלוס והיהלום של ויוה. לאחר מכן, קובעים פלטה של צבעים שתלווה את עיצוב הערוץ: בויוה פלוס - לבנה עם נגיעות צבע של צהוב, ורוד, כחול, כתום וכו' ובויוה - שחורה עם צבעים חזקים יותר, כחול, ירוק, פוקסיה, זהב, אדום וכו'.
בהתחלה נדמה ששתי האריזות שונות האחת מהשנייה בשל הניגודיות בצבעים שלהן - לבן ושחור, אך מצד שני כאשר מתעמקים בהן יותר, ניתן להבחין שהן מדברות האחת עם השנייה באותה השפה העיצובית.

בנוסף לכל אלה, מתבצעת עבודת עריכת וידאו רבה בעיקר של הפרומואים, תרגומים, קריינות, סאונד ועבודה רבה מול חדר השידור שמעביר אליכם הביתה את התוצאה הסופית.

בעבודה קשה אך גם בהנאה רבה נולדים ערוצים ואיתם אריזות גרפיות, שבמקרה שלנו, רוצות להעביר אליכם תחושות של קסם, יוקרה, חדשנות, התרגשות ובעיקר של אהבה!

צפייה נעימה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully