בלוג ויוה - ספטמבר

מאחורי הקלעים של "מחר ולתמיד", "אהבה מנצחת" ו"מישהו צופה בך", רכילויות חמות והכל על קיבאנץ' טטליטו

  • בלוג
ויוה

"אהבה מנצחת": תעודת זהות

25 בספטמבר, 2011

מדי יום שישי ב-20:00 בערב אנחנו פותחים את ערוץ ויוה פלטינה ועוקבים אחר סיפוריהם של ויקטוריה, מריה ומקסימיליאנו ב"אהבה מנצחת". בכל פרק אנחנו יושבים מהופנטים מול המסך ולא מורידים את העיניים אפילו לרגע - זה מה שקורה כשטלנובלה מפוצצת בכל כך הרבה כוכבים, כמו וויליאם לוי, מאיטה פרוני וויקטוריה רופו. הפוסט הזה יוקדש כולו ל"אהבה מנצחת" - קריאה מהנה!

היסטוריה: הטלנובלה "אהבה מנצחת" היא חידוש של שתי טלנובלות נוסטלגיות אהובות - "קריסטל" הוונצואלית משנת 1985 ו"הזכות לאהוב" המקסיקנית משנת 1998 ששודרה אצלנו בערוץ ויוה. "אהבה מנצחת" שודרה במקסיקו מסוף שנת 2010 ועד לפני כשלושה חודשים. היא תפסה את משבצת השידור הנחשקת שבה שודרה לפניה הטלנובלה "אשת הברזל" וזכתה לנתוני רייטינג מצוינים.

כוכבים ראשיים: וויליאם לוי, הגלאן של "אהבה מנצחת", זכור לנו מהופעותיו הבלתי נשכחות ב"כישוף", "תשוקות" ו"רק אתה". את מאיטה פרוני, בת הזוג שלו בטלנובלה, אנחנו מכירים בזכות השתתפותה ב"רבלדה" בתפקיד לופיטה וכחברה בלהקת RBD. ב"אהבה מנצחת" מככבים גם השחקנים האהובים ויקטוריה רופו ("הכל בשביל האהבה", "ויקטוריה", "אם חורגת" ועוד) ואוסוולדו ריוס ("לוסיה שלי") שגילמו זוג נאהבים גם בטלנובלה "חבקי אותי חזק". את המרשעת הגדולה של "אהבה מנצחת" מגלמת דניאלה רומו, שהשתתפה בטלנובלות "כישוף", "הזר" ו"בדרך אל האושר".

שיר הנושא: שיר הנושא של "אהבה מנצחת", שמשמש גם כשיר הפתיחה של הטלנובלה, נקרא Tres Palabras ("שלוש מילים") ומבצע אותו הזמר המקסיקני מוערך לואיס מיגל, שביצע גם את שיר הנושא של "האמת הסמויה". עוד שיר בולט מתוך הטלנובלה הוא A Partir De Hoy ("החל מהיום"), שיר האהבה המקסים והמרגש אותו מבצעת מאיטה פרוני, כוכבת הסדרה, יחד עם הזמר האיטלקי מרקו די מאורו.

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

לכתבה המלאה

פארודיה: חלקכם בטח מכירים את תוכנית הבידור של ערוץ E! - "מרק הוליוודי", שמשודרת גם פה בישראל. מדובר במקבילה האמריקאית של "מה נסגר" מערוץ 10 - בתוכנית מציגים מדי שבוע את הקטעים הכי מצחיקים ששודרו בתוכניות השונות בטלוויזיה, והם מוקרנים במהלך התוכנית לצד הערות משעשעות של המנחה, ג'ואל מקהייל. בתקופת שידורה של "אהבה מנצחת", "מרק הוליוודי" הרבתה לעסוק בה והקרינה פעמים רבות קטעים דרמטיים במיוחד מתוכה. מנחה התוכנית אף הגדיל לעשות ומדי פעם "שיחזר" באולפן סצנות מתוכה, כמובן בצורה משעשעת ופארודית.

תאונה על הסט: במהלך צילומי הטלנובלה, דניאלה רומו (ברנרדה המרשעת) נפצעה בידה ונאלצה לקבל טיפול רפואי. זה קרה במהלך צילומי סצנה אלימה במיוחד שבמהלכה ברנרדה מתרסקת על הרצפה. דניאלה התעקשה שהיא זו שתבצע את הנפילה הזו ולא כפילה, וכשהפילה את עצמה על הרצפה בכוח, הזרוע הימנית שלה חטפה מכה קשה ודניאלה לא יכלה להמשיך בצילומים באותו היום. זאת הפעם השנייה שדניאלה חוטפת בזרוע ימין, לאחר שבחודש יוני בשנה שעברה היא שברה אותה במהלך טיול לניו-יורק. מין חוסר מזל שכזה...

השערורייה של אוסוולדו ריוס: הדלפה של תמונות עירום פרטיות היא שדבר שבאופנה לאחרונה (ראו את המקרים הטריים של סקרלט ג'והנסון, מילה קוניס וג'סטין טימברלייק), אבל כשזה קרה לכוכב "אהבה מנצחת", אוסוולדו ריוס, זה מאוד לא מצא חן בעיני "טלויסה". בשיא שידורה של הטלנובלה במקסיקו, דלפו תמונות עירום פרטיות של אוסוולדו (שהוא צילם בעצמו) ופורסמו במגזין רכילות. אוסוולדו הכחיש כל קשר להדלפת התמונות, וטען שהן נגנבו ממכשיר הסלולרי שלו. למרות זאת, רבים האמינו שאוסוולדו שלח בעצמו את התמונות למגזין בניסיון לעורר עניין סביבו. מצבו של אוסוולדו הלך והחריף כשבת זוגו לשעבר, קאסיאנה רוסו, בחרה להוציא את הכביסה המלוכלכת של השניים החוצה, וסיפרה שאוסוולדו נהג להתעלל בה ולאיים עליה במשך תקופה ארוכה. בעקבות הפרשות המביכות, בהפקת "אהבה מנצחת" נערך סיעור מוחות בעניינו של אוסוולדו. על החלטת ההפקה לא נוכל לספר לכם כאן בבלוג - תצטרכו להמשיך לצפות בטלנובלה ולגלות בעצמכם.

צפייה נעימה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

22 בספטמבר, 2011

צוויץ צוויץ לכולם! חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדי ענק, ואנחנו מבטיחים שגם כאן באתר הולך להיות שמח (פרטים בקרוב!). בינתיים, קבלו את הציוצים המובחרים ביותר של כוכבי הטלנובלות מהתקופה האחרונה.

רעש גדול התעורר השבוע סביב דף הטוויטר של דוד ספדה ("אשת הברזל", "כישוף"), כשהשחקן והדוגמן המקסיקני פרסם תמונה נועזת שלו, שלא השאירה יותר מדי מקום לדמיון... את התמונה דוד שיגר לטוויטר הישר מסט הצילומים של קמפיין חדש בהשתתפותו למותג ההלבשה התחתונה הידוע של קלווין קליין. מעריציו של דוד הופתעו למראה התמונה הלוהטת, בה הוא מופיע בתחתונים לבנים צמודים בלבד. בקמפיין השתתף גם כריסטיאן צ'אבס, כוכב Rebelde וחבר בלהקת RBD לשעבר. ספדה היה אמור להשיל את בגדיו גם בהצגת תיאטרון חדשה, אליה לוהק יחד עם שחקן הטלנובלות וחברו הטוב גבריאל סוטו ("האמת הסמויה", "כישוף", "אויבת יקרה"). בחלק מהסצנות בהצגה הוא היה אמור להופיע עירום כביום היוולדו. בסופו של עניין, גם ספדה וגם סוטו בחרו לפרוש מההצגה, זאת משום שהם קיבלו הצעות לככב בשתי טלנובלות חדשות שישודרו במקסיקו בשנה הבאה. ספדה ישחק בטלנובלה בשם Solo Tengo Ojos Para Ti וגבריאל סוטו בטלנובלה בשם La Zulianita.

זו בהחלט ה-שנה של קייט דל קסטיו. לאחר שכיכבה ב"מלכת הדרום", מגה-הצלחה בארצות הברית, דל קסטיו עוברת לליגה של הגדולים. קייט שיתפה את מעריציה בטוויטר שלפני כשבועיים היא הצטלמה לתפקיד אורח בסדרה האמריקאית הוותיקה והמשובחת - CSI Miami. וזה עוד לא הכל - לאחרונה הסתיימו גם צילומי סרט הקולנוע החדש שבכיכובה, K-11, והוא ייצא לאקרנים בארצות הברית בשנת 2012. בסיום ימי הצילום המתישים ופגישת עבודה שנגעה לפרויקטים הבאים שלה, קייט צייצה למעריציה: "היי! אני שותה עכשיו כוסית של שמפניה... אפילו שהיום רק יום שלישי. אבל אני אחרי פגישת עבודה מוצלחת, אז מותר לי, לא? אוהבת אתכם".

ומה חדש אצל ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו, ביום שאחרי הבשורה המשמחת על הזוגיות שלהם והתינוק שבדרך? פרט לגילויי אהבה פומביים בטוויטר, בימים האחרונים נאלצו ג'נקרלוס וגבי להילחם על שמם הטוב, לאחר שפרץ סכסוך מתוקשר בינם ובין עיתונאי מוונצואלה בשם דייגו קאפיקי. קאפיקי היה הראשון שחשף את דבר הריונה של אספינו - עוד לפני ההודעה הרשמית של הזוג בטוויטקאם. ימים ספורים בלבד לאחר שהביא את הסקופ הגדול קאפיקי פוטר מהערוץ שבו הועסק, ולטענתו - זה קרה בגלל לחצים כבדים שהופעלו על ידי אספינו ואנשיה. בעקבות הפיטורים המפתיעים שלו, התראיין קאפיקי בכלי התקשורת והשמיץ את אספינו. לדבריו, לאחר שגילתה שהוא חשף את הריונה עוד לפני שהספיקה לספר על כך בעצמה, היא התקשרה למנהלים הבכירים ביותר בערוץ ודרשה שיפטרו אותו לאלתר.

עימות מילולי התפתח בין קאפיקי ואספינו בטוויטר, לאחר שאספינו צייצה: "זה לא יאומן איך מישהו מסוגל להאשים מישהו אחר מבלי לבדוק, מבלי להיות בטוח. לעולם לא אגרום לפיטוריו של בן אדם אחר, ולא משנה מי הוא. אני בן אדם הגון, ואף פעם לא לקחתי שום דבר מאף אחד". בפנייה ישירה לקאפיקי כתבה אספינו: "לפני שאתה מאשים אותי במשהו כזה, אני מזמינה אותך לבדוק את הנושא לעומק". בתגובה לדבריה צייץ לה קאפיקי משפט אחד בלבד - "את יודעת שאני אומר את האמת. תירגעי, גבי. יש אלוהים למעלה בשמיים". ג'נקרלוס, כמובן, לא השאיר את בת הזוג שלו לבד במערכה, ובדף הטוויטר שלו הגן עליה ואמר שאין כל שחר בהאשמותיו של קאפיקי.

סוער בטוויטר! עד כאן להפעם. צ'או חברים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מחר ולתמיד" - מאחורי הקלעים

19 בספטמבר, 2011

"מחר ולתמיד" - הטלנובלה האהובה בהשתתפות פרננדו קולונגה, סילביה נברו ולוסרו - שודרה לראשונה בערוץ ויוה בשנת 2009 ובינואר האחרון היא עלתה בשידור חוזר בערוץ ויוה פלטינה. "מחר ולתמיד" הייתה הצלחה היסטרית במקסיקו - היא זכתה לממוצע רייטינג של 30% וקטפה את פרסי הטלוויזיה הנחשבים ביותר. אספנו בשבילכם את כל המידע הכי הכי מעניין על הטלנובלה, כולל גילויים עסיסיים על מה שהתרחש מאחורי הקלעים.

לא רבים יודעים, אבל "מחר ולתמיד" היא חידוש של טלנובלה קולומביאנית משנת 2007 שנקראה Pura Sangre ("דם טהור"). בשנת 2008 "טלויסה" הפיקה ושידרה את "מחר ולתמיד", שהפכה לטלנובלה הכי נצפית בשעת השידור שלה ולאחת הסדרות הכי נצפות במקסיקו באותה התקופה. הטירוף סביב "מחר ולתמיד" היה כל כך גדול, שב"טלויסה" החליטו להאריך את מספר הפרקים שלה ואף קיבלו פניות משלל כוכבים נחשקים שביקשו לשחק בה - ולו רק בתפקידי אורח - כמו רפאל נובואה ("דרוש נסיך"), שגילם את אדוארדו בגרסת המקור הקולומביאנית וקפץ לבקר ב"מחר ולתמיד", והשחקן הקובני חוליו קמחו ("כיתה 406", "שיכורה מאהבה").

ההצלחה של "מחר ולתמיד" לא באה לידי ביטוי רק בנתוני הרייטינג - היא גם זכתה בפרסים רבים ונחשקים. בטקס פרסי TvyNovelas לשנת 2010, זכה השחקן לואיס חימנו בפרס על משחקו ב"מחר ולתמיד". בנוסף, הטלנובלה הייתה מועמדת ל-6 פרסים אחרים, כמו הטלנובלה הטובה ביותר והשחקנים הראשיים הטובים ביותר. בטקס הפרסים היוקרתי של People En Español קטף פרננדו קולונגה את פרס השחקן הטוב ביותר, סילביה נברו זכתה בפרס תגלית השנה, קולונגה ונברו קיבלו את פרס הזוג הטוב ביותר על דמויותיהם של אדוארדו ופרננדה, ולוסרו זכתה בפרס המרשעת המוצלחת מכולן. זה לא הפרס היחיד שבו זכתה לוסרו - היא גם קיבלה את פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי ACE.

במהלך שידור "מחר ולתמיד" במקסיקו, מדורי הרכילות דיווחו פעמים רבות על הריב הגדול, לכאורה, של לוסרו וסילביה נברו, שמשחקות בטלנובלה אויבות מושבעות. לפי השמועות שהגיעו הישר מסט הצילומים, לוסרו וסילביה כלל לא הסתדרו ביניהן ולכן נוצרה מתיחות גדולה מאחורי הקלעים. כשהסתיימו צילומי הטלנובלה, לוסרו התפנתה להזים את השמועות וסיפרה לסוכנות הידיעות Notimex שבמהלך הצילומים נוצרה בינה ובין סילביה חברות אמת. "בין כל צוות השחקנים נוצרו קשרים מצוינים, אבל מי שארצה לשמור איתה על קשר זו סילביה", אמרה לוסרו, "היא בחורה נהדרת ודיסקרטית - לא אחת כזו שרצה לספר על מה שמדברים איתה". הקשר בין לוסרו וסילביה לא הסתכם רק בשיחות נפש, אלא גם, לטענתה של לוסרו, במתנות יקרות שקיבלה מסילביה. "יום אחד נחבלתי בפנים, וביום שלמחרת סילביה הגיעה עם משחה להקלת כאבים. לאחר מכן, כשהרגשתי שהעור שלי יבש, היא קנתה לי מסכות יקרות מאוד לפנים, ואפילו לא ביקשה ממני כסף על זה. בפעם אחרת, היא הביאה לי במתנה נעליים יפהפיות".

אריקה, דמותה של השחקנית מריסול דל אולמו (ששיחקה גם את גבריאלה ב"אשת הברזל") היא חלק בלתי נפרד מ"מחר ולתמיד", אבל במהלך הצילומים היה חשש שהיא תאלץ לעזוב את הטלנובלה. כמה חודשים לאחר תחילת הצילומים, בישרה מריסול למפיקי הטלנובלה שהיא בחודש השני להריונה. המפיקים התלבטו מה לעשות - האם להרוג את אריקה, להחליף שחקנית או לנסות להסתיר את ההיריון בדרכים כאלו או אחרות (כמו בגדים רחבים, צילומי תקריב בלבד וכו') כפי שעושים מפעם לפעם בטלוויזיה - כמו למשל ב"עקרות בית נואשות" עם הריונה של מרשה קרוס וב"זהות בדויה" עם הריונה של ג'ניפר גארנר. לבסוף, הוחלט שמריסול לא תעזוב את הטלנובלה והיא השתתפה בה ממש עד לפרקיה האחרונים, כשכבר הייתה בהריון מתקדם.

"מחר ולתמיד" - מדי שבת ב-14:00, ערוץ ויוה פלטינה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מלכת הדרום" - הידעת?

15 בספטמבר, 2011

אם אינכם צופים בעלילותיה של טרסה מנדוסה ב"מלכת הדרום" - אין לכם מושג מה אתם מפסידים! "מלכת הדרום", המשודרת מדי יום חמישי ב-21:30 בערוץ ויוה פלטינה, היא טלנובלה עתירת תקציב (10 מיליון דולר), היקרה ביותר שהופקה ע"י "טלמונדו" אי פעם. העלילה מבוססת על ספר מצליח באותו השם, שעובד על ידי "טלמונדו" לטלנובלה בת 63 פרקים. את דמותה של טרסה משחקת קייט דל קסטיו, שחקנית מוכשרת שמוכרת לנו מ"שקרים" המקורית. בעבר כבר דיווחנו לכם על הרייטינג הגבוה לו זכתה הטלנובלה בארצות הברית (עם שיא של 4.2 מיליון צופים בפרק הסיום), ועכשיו אנחנו הולכים לספר לכם הכל על הטלנובלה והבאזזז הגדול שהיא יצרה סביבה בכל דרום אמריקה.

"מלכת הדרום" צולמה במחצית השנייה של שנת 2010. רוב הצילומים נערכו בקולומביה, על אף שעלילת הטלנובלה מתרחשת כולה במקסיקו ובספרד. חדי העין שביניכם בוודאי הבחינו שחלק מהסטים של "מלכת הדרום" הושאלו מ"אל קלון", שגם היא הופקה ע"י "טלמונדו" וצולמה בקולומביה באותה השנה. למשל, הסט שהשתמשו בו ב"אל קלון" לצורך צילומי הסצנות שמתרחשות במרוקו, שימש גם ב"מלכת הדרום" לצורך הסצנות שמתרחשות בגיברלטר ובפס.

כפי שאפשר לשים לב מהרגע הראשון, "מלכת הדרום" היא טלנובלה אמיצה שלא חוששת להתעסק בנושאים כמו סחר בסמים והומוסקסואליות. הטלנובלה עוררה תגובות רבות ומגוונות בכל מדינה בה היא שודרה - וכן, לא כולן היו חיוביות. במקסיקו למשל, צונזרה סצנת נשיקה עסיסית בין קייט דל קסטיו וכריסטינה אורחל (פטריסיה) - אחת הסצנות הנועזות ביותר של הטלנובלה. קייט וכריסטינה התבטאו כנגד הסרת הסצנה מהפרק וביקשו ממעריצי הטלנובלה להביע את סלידתם מהצנזורה דרך הטוויטר. המחאה לא ממש עזרה - סצנת נשיקה נוספת בין שתי דמויות נשיות שהגיעה בהמשך הטלנובלה, צונזרה גם היא.

כריסטינה אורחל, שמשחקת את הדמות הכי שנויה במחלוקת בטלנובלה, נשאלה פעמים רבות על התגובות שהיא מקבלת ברחוב על פטריסיה. "קצת חששנו מאיך שקהל הצופים, במיוחד באמריקה הלטינית, יגיב לצדדים מסוימים של פטריסיה - כמו המיניות שלה וההתמכרויות שלה", השיבה פטריסיה לעיתון Vívelo hoy, "למרות זאת, הדמות התקבלה בחום. אני מקבלת בטוויטר הודעות מצופים שכותבים לי שהם מאוד אוהבים את פטריסיה". הביקורת כנגד ההתעסקות הרחבה של "מלכת הדרום" בעולם העברייני הגיעה עד לדרגים הגבוהים ביותר, כששר בממשלת מקסיקו טען שהטלנובלה נותנת לגיטימציה לפשע המאורגן. דל קסטיו השיבה בתגובה בראיון לרשת BBC - "אני לא רואה את "מלכת הדרום" כסיפור על סחר בסמים. מן הסתם זה חלק גדול מהחיים של טרסה מנדוסה, אבל הסיפור הוא בראש ובראשונה על איך שהאישה הזו מנסה לשרוד ולהישאר בחיים".

אחד השחקנים הראשיים ב"מלכת הדרום", איוון סנצ'ס, שדמותו סנטיאגו מצאה את מותה המפתיע בפרק ששודר אצלנו בשבוע שעבר, לא ממש אהב את הוצאתו המהירה מהטלנובלה ובחר להתבטא כנגדה בראיונות שנתן לתקשורת בספרד. "אני מרוצה מהעבודה המקצועית שעשיתי בטלנובלה הזו, אבל אני לא מרוצה מהתוצאה הסופית על המסך, ממש לא". ארתורו פרז רוורטה, הסופר הספרדי שהוציא בשנת 2002 את הספר "מלכת הדרום" שעליו התבססה הטלנובלה, דווקא אהב מאוד את הגרסה הטלוויזיונית של ספרו וכינה אותה "אופרת סבון מושלמת ויעילה, למרות המגבלות והטעויות שלה. קייט דל קסטיו ושאר השחקנים עשו עבודה נהדרת".

"מלכת הדרום", בנוסף להישגים המרשימים שלה בארצות הברית, זוכה להצלחה גדולה גם בכל רחבי העולם. הטלנובלה נמכרה ליותר מ-70 מדינות, בין השאר לצ'ילה, ניקרגואה, סרביה, קוסטה ריקה, קפריסין, אלבניה, הונגריה ואפילו איראן. "מלכת הדרום" שודרה בספרד בגרסה מקוצרת ומרוכזת של 13 פרקים בלבד, ושם היא הוכתרה כטלנובלה הכי נצפית בשעת השידור שלה עם מעל ל-3 מיליון צופים לפרק. כששודרה במקסיקו, היא הייתה הטלנובלה השנייה הכי נצפית במדינה וגם בצ'ילה וקולומביה היא הצליחה לשבור שיאי רייטינג.

לא נסיים בלי כמה מילים על מי שיש לה חלק לא קטן בהצלחת הטלנובלה, קייט דל קסטיו (39). את קייט פגשנו לראשונה בגרסה המקורית של "שקרים", טלנובלה שהצופים הוותיקים שלנו בוודאי זוכרים. זה היה בשנת 1999 והטלנובלה הפכה את קייט לשחקנית מבוקשת, במיוחד בארצות הברית, שם היא הצטלמה לסדרה "העשב של השכן" וכן לסרטים כמו "סחר אנושי" ו"בורדרטאון". אביה של קייט, אריק דל קסטיו, הוא גם שחקן טלנובלות מוכר ורק לאחרונה ראינו אותו ב"אשת הברזל" כפדריקו. בראיון ל-BBC אמרה קייט - "בלי שום ספק, "מלכת הדרום" היא בין הפרויקטים הכי חשובים שעשיתי בחיי". ואנחנו אומרים, אל תעזו לפספס אף פרק, כי יש עוד הרבה מתח ואקשן לפנינו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

12 בספטמבר, 2011

חם, לוהט, רותח בביצת הטלנובלות - ג'נקרלוס וגבי מצפים לילד, גבריאלה ספניק מתמודדת עם ההאשמות על היותה אלכוהוליסטית וז'קלין בראקמונטס מתחתנת. מבזק רכילות שאסור לפספס!

יש לנו בשורה מפתיעה ומרגשת: ג'נקרלוס קנלה וגבי אספינו מצפים לילד משותף! כבר שמענו בלי סוף, גם אצלנו בבלוג, על הזוגיות הקיימת או לא קיימת של ג'נקרלוס וגבי, שעל פי השמועות נולדה במהלך צילומי "מלאך ושטן" ונמשכת עד היום. בימים האחרונים ג'נקרלוס וגבי החליטו להוציא את הזוגיות שלהם מהארון, בטוויטקאם (שידור וידיאו חי דרך הטוויטר) חגיגי שערכו השניים, שם הם הודו סוף סוף שהם בזוגיות מאושרת כבר מספר חודשים, מתגוררים ביחד ואף יהפכו בקרוב להורים. בצעד יוצא דופן, ג'נקרלוס וגבי החליטו לבשר על ההיריון דווקא דרך הטוויטר, בצורה ישירה למעריציהם, ולא דרך מגזיני הבידור. "כן, אנחנו בהריון. שכל העולם יידע: אנחנו בהריון!", הודיע ג'נקרלוס בהתרגשות. אספינו אמרה: "זה כל כך נפלא לחלוק את זה אתכם סוף סוף. זה הדבר הכי מרגש שיש, המתנה הכי נהדרת שהחיים נתנו לנו. הסיפור שלנו הוא כמו טלנובלה - רק שמדובר בחיים האמתיים שלנו. אנחנו עדיין לא יודעים אם מדובר בילד או ילדה". ג'נקרלוס גילה למעריצים איך התחיל סיפור האהבה שלו ושל גבי: "הכרנו במהלך העבודה על "מלאך ושטן" ונהפכנו לחברים טובים", הוא סיפר, "הייתה בינינו כימיה מצוינת והתחלנו להרגיש משהו שהלך והתחזק עם הזמן". ג'נקרלוס הכחיש שהם ניהלו רומן כבר במהלך צילומי "מלאך ושטן" (כשגבי עוד הייתה נשואה), ולדבריו הקשר הרומנטי התחיל רק בחודשים האחרונים. כמה חיכינו לידיעה הזו! לא נותר לנו אלא לאחל להם מזל טוב ובהצלחה בחיים המשותפים!

הצרות לא מפסיקות להתרגש על גבריאלה ספניק. היא עדיין לא הספיקה להתאושש מסיפור ההרעלה המזעזע ומהסכסוך החריף עם אחותה התאומה, דניאלה, ועכשיו ספניק נאלצת להתמודד עם גל שמועות חדש שטוען שהיא לא פחות ולא יותר מ... אלכוהוליסטית. ומי התחיל את הכל? בעלה של דניאלה, שתקף את גיסתו בראיון למגזין רכילות ואמר: "גבריאלה חייבת להתגבר על ההתמכרות שלה, היא חולה ועד שהיא לא תהיה מוכנה להכיר בזה, היא לא תפסיק להרוס את חייהם של אנשים אחרים". בעלה של דניאלה לא מדבר על התמכרות לשוקולד או לפרקים של "האנטומיה של גריי"... לטענתו, גבריאלה מכורה לטיפה המרה והחלה להתנהג באכזריות כלפי אנשים שהיא מכירה, במיוחד כלפי אחותה התאומה. גבריאלה, שבימים אלו עסוקה בצילומי טלנובלה חדשה בשם Emperatriz, הגיבה לדברים הללו בראיון לתוכנית הרדיו של מטילדה אוברגון. "בן אדם אלכוהוליסט, לא יכול לצלם 30 סצנות ביום", אמרה בתגובה, "אני, בדיוק כמו כל האנשים האחרים בעולם, נוהגת לצאת עם חבריי ומשפחתי אחרי שבוע מתיש של עבודה, ולפעמים אנחנו גם שותים משקאות אלכוהוליים. כל העולם עושה את זה". תחליטו אתם למי להאמין...

מזל טוב מגיע גם לז'קלין בראקמונטס ("כישוף", "אין טיפשות בגן עדן", "כואב הלב", "רובי") שנישאה לבחיר ליבה, איש העסקים מרטין פואנטס. ז'קלין ומרטין יוצאים יחד מאז שנת 2010, ובשבוע שעבר הם התחתנו באירוע מושקע בבית מלון במקסיקו אליו הגיעו סלבריטאים רבים וחברים קרובים של ז'קלין כמו דניאלה רומו ("אהבה מנצחת", "כישוף"), חאן ("שיכורה מאהבה", "כואב הלב", "רובי"), אדוארדו סנטה-מרינה ("רובי", "אהבה מנצחת"), סוסנה גונזלס ("תשוקות") ומפיקת "טלויסה" קרלה אסטרדה. ז'קלין ומרטין פתחו את הערב בסט צילומים זריז לכלי התקשורת ויצאו בהצהרה שבכוונתם להביא ילדים בהקדם. העיתונאים שהגיעו לסקר את החתונה הגדולה עטו על האורחים והצליחו לראיין כמה מבני המשפחה של ז'קלין, כמו למשל את דודתה ורוניקה שאמרה לאתר Quien: "אני מאוד שמחה ונרגשת מהחתונה. בן זוגה של ז'קלין מאוד מוצא חן בעיניי, ואנחנו מקבלים אותו בברכה למשפחתנו".

עד כאן להפעם, אנחנו נמשיך כמובן לעדכן אתכם בכל החדשות והרכילויות הכי הכי חמות על הכוכבים.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מישהו צופה בך" - הסודות נחשפים

8 בספטמבר, 2011

"מישהו צופה בך" היא, ללא ספק, הטלנובלה הכי מותחת בטלוויזיה בימים אלו. בכל יום ב-21:40 אנחנו מתיישבים מול ערוץ ויוה ועוקבים בדריכות אחרי כל צעד של חוליאן, הרוצח הסדרתי האכזר שמטיל אימה על כל נשות שיקגו, ואחרי הרומן רווי התהפוכות של רודריגו ופיאדד. עכשיו, כש"מישהו צופה בך" מתקרבת למערכה האחרונה והגדולה מכולן, זה הזמן הטוב ביותר לגלות לכם הכל, אבל פשוט הכל, על הטלנובלה וכוכביה.

"מישהו צופה בך" היא חידוש של "טלמונדו" לטלנובלה באותו השם שהופקה ושודרה בשנת 2007 בצ'ילה, ארץ מולדתן של טלנובלות מעולות כמו "למראית עין", "מחפשים את אליסה", "פאפי ריקי" ו"מאצ'ו". היוצר והתסריטאי של "מישהו צופה בך" הצ'יליאנית הוא פבלו אילנאס, מי שכתב גם את "מחפשים את אליסה", ועל פי הסיפור שלו נוצרה "מישהו צופה בך" האמריקאית. בגרסה המקורית של "מישהו צופה בך" השתתפו כל הכוכבים הגדולים של "מחפשים את אליסה" - אלוורו רודולפי (פקד קמילו ריוואס ב"מחפשים את אליסה", גונסלו ב"למראית עין") שיחק את חוליאן, את פיאדד שיחקה סיגריד אלגריה (פרנסיסקה ב"מחפשים את אליסה") ואת רודריגו פרנסיסקו מלו (ריימונדו ב"מחפשים את אליסה").

הליהוק הראשוני של "מישהו צופה בך" היה שונה לחלוטין מהקאסט הסופי. כריסטיאן מייר (רודריגו) היה אמור לשחק בכלל את חוליאן הרוצח (מצליחים לדמיין את זה?!), ודנה גרסיה (פיאדד), תאמינו או לא, נבחרה לשחק את... אווה, השוטרת הקשוחה. כשהוחלט לבסוף שדנה תשחק את פיאדד, נעשתה פנייה אל גבי אספינו ("מלאך ושטן") כדי שתגלם את אווה, אך הדבר לא הבשיל. בספטמבר 2010 "מישהו צופה בך" עלתה לשידור בארצות הברית, ולעומת הגרסה המקורית שכללה 78 פרקים בלבד, לגרסה האמריקאית צולמו 116 פרקים. על אף שעלילת הטלנובלה מתרחשת בשיקגו, צילומי הטלנובלה נערכו, כמו בכל שאר הטלנובלות בהפקת "טלמונדו", בעיר השמש מיאמי.

את דנה גרסיה וכריסטיאן מייר אתם כבר מכירים היטב, אבל מה עם דוד צ'וקארו ורפאל אמאיה? צ'וקארו בן ה-31 הוא שחקן ארגנטינאי, ואם יש לכם זיכרון טוב אתם בטח זוכרים שהוא שיחק בתפקידי אורח קטנים ב"פלוריסיינטה", "חיים שלי", "כמעט מלאכים" ו"אלמה פיראטה". דוד טס לארצות הברית לפני מספר שנים כדי לנסות את מזלו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, והצליח למצוא בית חם ב"טלמונדו" שהיו מוכנים להמר על השחקן הצעיר ולתת לו תפקיד מפתח ב"מישהו צופה בך". בזכות הטלנובלה, צ'וקארו צבר קהל מעריצים מכובד ביותר, ובימים אלו הוא משחק בגרסה של "טלמונדו" ל"למראית עין" בתפקיד לאונרדו (בגרסה המקורית מצ'ילה תוכלו לצפות ממש בימים אלו בערוץ ויוה פלטינה). ולידיעת הרווקות ששמו עליו עין - דוד נשוי באושר ומצפה לילד שני, כך שהוא קצת תפוס...

רפאל אמאייה, מי שעומד מאחורי דמותו המצמררת של חוליאן, הוא שחקן מקסיקני בן 34, שהשתתף בטלנובלות ששודרו בעבר בערוצים שלנו, כמו "הבית על החוף", "אין אשמה באהבה" ו"בדרך אל האושר". אתם יכולים לצפות בו גם בערוץ ויוה פלטינה בטלנובלה "מלכת הדרום" שם הוא משחק לצידה של קייט דל קסטיו. רפאל ניהל קשר ארוך בן שלוש שנים עם השחקנית אנה לייבסקה ("אויבת יקרה", "יש מצב לאהבה", "אם חורגת"), אך בשנת 2010 נפרדו דרכיהם. זה קרה במקביל לתחילת הצילומים של "מישהו צופה בך", ולפי מדורי הרכילות - רפאל מצא נחמה בקולגות היפהפיות שלו על הסט. במהלך הצילומים נודע על שני רומנים שניהל עם שחקניות מ"מישהו צופה בך" - הראשון עם סינתיה אולאבריה שמשחקת את לוסי, והשני, והרציני יותר, עם השחקנית אנחליקה סלאיה (אווה). לפי הדיווחים, רפאל ואנחליקה ביחד עד היום ואפילו מתגוררים יחדיו.

"מישהו צופה בך" היא טלנובלה בלשית עם המון מסתורין, אבל אנחנו מקווים שלפחות פיזרנו במקצת את מסך הערפל סביב מה שהתרחש מאחורי הקלעים. אל תפספסו אף פרק של הטלנובלה - אפילו אם אתם חושבים שכבר ראיתם הכל, דעו שמצפות לכם הפתעות מסמרות שיער גם בהמשך!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

6 בספטמבר, 2011

חודש מוצלח לכולם, ובמיוחד לכל גולשינו הצעירים שחזרו לפני מספר ימים לספסל הלימודים. אז נכון שבית הספר שלכם אולי לא מסעיר כמו "אליט-וואי" או שופע בחתיכים וחתיכות כמו "שין הוואה", אבל כאן באתר אנחנו מבטיחים להנעים את זמנכם החופשי בין המבחנים ושיעורי הבית, בעזרת סדרות מצוינות לצפייה וכמובן חדשות ורכילויות חמות בבלוג. בכל יום כשאתם חוזרים מבית הספר (ולא בשיעורי מחשבים, שובבים שכמוכם!) אתם מוזמנים להיכנס לאתר, לצפות בפרקים החדשים ולהתעדכן בכל מה שקורה בבלוג ובפורומים.
ולעניינו, גם הפעם הרכבנו עבורכם את רשימת הכוכבים שנולדו החודש - אז תגידו מזל טוב ל...

2.9.79 - אלכס (32)

השחקן הקוריאני אלכס מוכר לנו בזכות הסדרה "פסטה", שחזרה בסופ"ש האחרון לסיבוב נוסף בערוץ ויוה פלטינה. בדרום קוריאה מכירים את אלכס לא רק כשחקן אלא גם כזמר מצליח שהוציא עד כה שני אלבומים - My Vintage Romance ו- Just Like Me. בשנת 2008 אלכס השתתף בתוכנית הריאליטי הקוריאנית "התחתנו" (We Got Married). בתוכנית, זוגות של סלבריטאים קוריאנים מצוותים יחדיו ועוברים להתגורר תחת אותה קורת גג, כדי לדמות סיטואציה שבה הם נשואים זה לזה. חודשיים אחרי שאלכס ומי שנבחרה להיות בת זוגו "התחתנו", הוא פרש מהתוכנית בטענה שהוא מעדיף להקדיש את זמנו לעבודה על האלבום הראשון שלו. בעקבות האהדה הרבה לה זכה בקרב קהל הצופים, הוא הסכים לחזור לתוכנית לאחר צאת האלבום ולקח בה חלק במשך חמישה חודשים נוספים.

14.9.78 - סילביה נברו (33)

מזל טוב לסילביה נברו, כוכבת "שקרים" 2011 ו"מחר ולתמיד" שתחגוג החודש יום הולדת 33! בימים אלו עובדים ב"טלויסה" על מה שמיועד להפוך ללהיט - טלנובלה חדשה שתיקרא A La Luz Del Ángel שבה יככב בתפקיד הראשי השחקן סבסטיאן רולי ("תשוקות", "רובי", "כיתה 406"). בימים אלו מחפשים בהפקת הטלנובלה אחר השחקנית שתגלם את בת זוגו של סבסטיאן, ואחת המועמדות לתפקיד היא סילביה. יחד איתה מועמדות גם השחקניות לוסרו ("אשת הברזל") וססיליה סוארס, ששיחקה בתפקידי אורח בסדרות אמריקאיות מוכרות כמו "מדיום" ו"בוסטון ליגל".

21.9.69 - פבלו אצ'ארי (42)

ידידנו פבלו אצ'ארי יחגוג השנה את יום הולדתו בסט הצילומים של הטלנובלה החדשה בכיכובו, "הנבחר" (El Elegido). "הנבחר" משודרת מארגנטינה מאז חודש ינואר האחרון, וכפי שבטח שמעתם לקראת סוף השנה היא תעלה לשידור גם אצלנו בערוץ ויוה. זו הפעם הראשונה שאצ'ארי משמש גם כמפיק ויוצר של טלנובלה בהשתתפותו. את הדמות הנשית שלצידו מגלמת פאולה קרום שבוודאי נבחרה בעקבות ההופעה הזוגית המוצלחת שלהם בטלנובלה "מונטה כריסטו". פבלו מתכנן להמשיך ולהפיק טלנובלות בעצמו גם בשנת 2012, כשהפעם הוא מקווה שבטלנובלה תככב אשתו, השחקנית ננסי דופלה ("סנטרל 099, "לב אמיץ").

25.9.82 - היון בין (29)

אמנם יש עוד זמן עד שהשחקן האהוב היון בין ("סאם סון המתוקה") יסיים את שירותו הצבאי (דצמבר 2012), אבל לאחרונה הוא שיחרר לחנויות ספר אוטוביוגרפי מיוחד בשם I Am A Marine, שבו הוא חושף את כל שעבר עליו עד כה ביחידת המארינס הדרום-קוריאנית. בספר, מספר היון בין על החוויות שלו מהטירונות, האימונים המתקדמים, הפעילות השוטפת וחיי המחנה. הספר, שהוא פרי היוזמה של יחידת המארינס, מכיל גם 300 תמונות מחיי היום-יום של היחידה, כשב-50 מתוכן מופיע היון בין בעצמו. בהחלט הזדמנות נדירה לכל המעריצות השרופות של היון בין לקבל הצצה לאחת התקופות האינטנסיביות ביותר של השחקן המוכשר.

עוד חוגגים החודש

1.9.80 - טיאגו רודריגס ("יומן חיים", "ללא ספק") - יחגוג החודש 31.
1.9.75 - מאריצה רודריגס ("אהבה נושכת", "זהות אבודה") - תחגוג החודש 36.
2.9.54 - הומברטו זוריטה ("מלכת הדרום", "מרינה") - יחגוג החודש 57.
3.9.77 - מייק ביאג'יו ("אויבת יקרה", "רבלדה") - יחגוג החודש 34.
3.9.78 - גבריאלה סרי ("בובה פראית", "קוראים לזה אהבה") - תחגוג החודש 33.
4.9.72 - קרלוס פונסה ("אהבה נושכת") - יחגוג החודש 39.
4.9.84 - קמילה בורדונבה ("קטנטנות", "המורדים", "משפחת פיירו") - תחגוג החודש 27.
9.9.77 - חולייטה דיאז ("אחים בדם", "אני צועני", "סנטרל 099") - תחגוג החודש 34.
9.9.70 - נטליה סטריינארד ("הסערה", "אני אניטה") - תחגוג החודש 41.
9.9.77 - צ'ה ג'ונג אן ("קופי פרינס", "קין והבל") - תחגוג החודש 34.
9.9.76 - חואן אלפונסו בפטיסטה ("תשוקת הנצים", "חתולה פראית") - יחגוג החודש 35.
25.9.60 - אדוארדו יאנייז ("שיכורה מאהבה", "האמת הסמויה") - יחגוג החודש 51.
27.9.71 - קאקו סיוקלר ("יומן חיים", "אמריקה", "הדרך להודו") - יחגוג החודש 40.
29.9.70 - נינל קונדה ("ים של אהבה", "רבלדה") - תחגוג החודש 41.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

החליל הקסום - מי אתה, קיבאנץ' טטליטו?

1 בספטמבר, 2011

הוא הוכתר כדוגמן היפה בעולם, יצא עם הנשים המבוקשות ביותר בטורקיה, כבש את מסכי הטלוויזיה במזרח התיכון ואפילו תרם לתיירות הטורקית. שננו טוב טוב את השם - קיבאנץ' טטליטו - הצלע הגברית של "מנקשה וחליל". פה בישראל פגשנו אותו רק לאחרונה במסך ערוץ ויוה, אבל בעולם הוא כבר נחשב לבראד פיט של המזרח התיכון. אז מי הוא הבחור שעומד מאחורי חליל?

קיבאנץ', בן ה-28, נולד ב-27 באוקטובר 1983 בעיר אדנה שבדרום טורקיה. שמו של קיבאנץ' אמנם קשה לביטוי, אבל יש לו משמעויות ייחודיות בשפה הטורקית: קיבאנץ' פירושו "גאווה", ושם משפחתו - טטליטו, מורכב משתי מילים טורקיות - האחת שפירושה "מתוק" והשניה, אל תצחקו - "זנב סוס".

כשקיבאנץ' היה תלמיד תיכון, הוא לא שיער לאן החיים הולכים לסחוף אותו... הוא בכלל אהב לשחק כדורסל, וכשהצטרף לקבוצת הכדורסל של בית הספר הוא הפך מיד לשחקן מצטיין. כשאביו חלה, קיבאנץ' ומשפחתו עברו להתגורר בעיר הגדולה ביותר בטורקיה, איסטנבול, כדי לתת לו את הטיפול הטוב ביותר. המעבר לא הפחית מאהבתו של קיבאנץ' לכדורסל, בדיוק להפך - הוא הצטרף למועדון הספורט היוקרתי של טורקיה, "פנרבחצ'ה אולקר", ושם שיחק כדורסל מקצועי במשך מספר שנים.

יום אחד, אימו של קיבאנץ' שלחה ללא ידיעתו תמונה שלו לסוכנות דוגמנות טורקית. בסוכנות התלהבו מאוד מהבחור המצודד עם השיער הבלונדיני והעיניים הכחולות, ובשנת 2002 שלחו אותו להתחרות בטקס "הדוגמן היפה ביותר בטורקיה" - טקס שבו מתמודדים הדוגמנים המצליחים והיפים ביותר במדינה על התואר הנכסף. קיבאנץ' חסר הניסיון השתתף בטקס, ולהפתעת כולם זכה במקום הראשון! הזכייה בתחרות הזו פתחה לו את הדלת לעולם הדוגמנות והמשחק שהיה זר לו לחלוטין עד לאותה תקופה. לאחר זכייתו בתחרות המקומית, קיבאנץ' נשלח לתחרות העולמית ושם הוא הביא הרבה כבוד לטורקיה, כשזכה בפרס הנחשק מכולם - הדוגמן היפה ביותר בעולם לשנת 2002!

הפריצה הגדולה של קיבאנץ' במדיה הטלוויזיונית הגיעה שלוש שנים מאוחר יותר, כשהשתתף בטלנובלה הטורקית "גומוש". הטלנובלה הפכה ללהיט ענק בטורקיה וכן הצליחה לסחוף מיליוני צופים ברחבי המזרח התיכון. פרק הסיום של "גומוש", למשל, ריתק אליו כ-80 מיליון צופים - ממרוקו ועד סוריה! מיד אחרי השתתפותו בטלנובלה, קיבאנץ' הפך לאחד השמות החמים בתעשיית הטלוויזיה הטורקית והוא כיכב לאחר מכן בסדרות נוספות, כמו למשל ב"מנקשה וחליל" שבה אנחנו צופים בימים אלו ממש בערוץ ויוה.

"התגובות שאני מקבל פשוט מדהימות", סיפר פעם קיבאנץ' בראיון, "יש אנשים שצועקים כשהם פוגשים אותי, יש כאלה שבוכים מרוב אושר... אנשים מכל קשת הגילאים". משרד התיירות הטורקי קפץ כמובן על המציאה, ושילם לקיבאנץ' תמורת קמפיינים תיירותיים בכיכובו ששודרו במדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה. וזה אכן הצליח - גל תיירות גדול סחף את טורקיה, ואפילו משרדי הנסיעות התחילו לארגן טיולים מיוחדים שכל מטרתם הוא סיור באתרים שהופיעו בטלנובלות הטורקיות. "אימא שלי התעקשה שנבקר בטורקיה ולא בשום מקום אחר, בעיקר בגלל הטלנובלות", הודתה תיירת מצרייה, "בטיול האחרון שלנו בטורקיה, פגשתי הרבה נשים מצריות שכל שעניין אותן היה למצוא את הנופים והמקומות שהן ראו בטלוויזיה".

ומה בקשר לחיי האהבה של קיבאנץ'? החברה הרצינית ביותר שלו הייתה מיס עולם לשנת 2002, דוגמנית טורקייה בשם אזרה אקין, איתה הוא יצא במשך ארבע שנים. לאחר שנפרדו, הוא יצא במשך מספר חודשים עם שחקנית טורקייה מפורסמת ולאחר מכן עם בתו של טייקון טורקי. את הצעות החיזור שקיבאנץ' מקבל ביום אי אפשר לספור על יד אחת, כנראה שככה זה כשאתה מוכתר באופן רשמי כ"גבר הטורקי הכי סקסי עלי אדמות" בסקר מיוחד שנערך בשנת 2009 בטורקיה. הדיווחים האחרונים במדורי הרכילות מספרים שקיבאנץ' ואזרה חזרו האחד לשנייה, ואולי הפעם הם ייקחו את הקשר צעד אחד קדימה...

אז עכשיו כשסיפרנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חליל שלנו, נוכל רק להגיד לכם שמסע הבריחה שלו ושל מנקשה באיסטנבול רק התחיל, וצפויות עוד הרבה הפתעות וריגושים בהמשך... מזכירים לכם שאתם יכולים לצפות בפרקי הטלנובלה לפני כולם, כאן באתר.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully