בלוג ויוה - מרץ

כריסטיאן מייר ודנה גרסיה חוזרים, כל מה שרציתם לדעת על "הנסיכה" ו"לחיות את החיים" והקוריאנית החדשה - "קין והבל"

  • בלוג
ויוה

"מישהו צופה בך" תשודר בערוץ ויוה

29 במרץ, 2011

החזיקו חזק! רציתם, ביקשתם, שלחתם מיילים וכתבתם בפורום ועכשיו אנחנו שמחים לבשר ש"מישהו צופה בך" (Alguien Te Mira), אחת הטלנובלות המצליחות והמדוברות של שנת 2010, כבר נמצאת בדרכה אלינו. אוהבי כריסטיאן מייר ("הסערה", "דונה ברברה") ודנה גרסיה ("בגידה", "למדי אותי לאהוב", "תשוקת הנצים") בוודאי ישמחו לשמוע שהטלנובלה החדשה בכיכובם תגיע לערוץ ויוה בעוד מספר חודשים. רק לפני חודש "מישהו צופה בך" הגיעה לסיומה בארצות הברית, ובשל הביקוש הרב כבר התחלנו להכין את הסדרה לשידור בערוץ ויוה!

"מישהו צופה בך" היא מאותו בית היוצר של "מחפשים את אליסה", והיא חידוש של סדרה צ'יליאנית בעלת אותו השם משנת 2007 שזכתה לשבחים. חוץ ממייר וגרסיה, בטלנובלה משחקים גם רפאל אמאיה ("בדרך אל האושר", "הפולשת"), קרלה מונרויג (וירחיניה ב"מלאך ושטן"), רודריגו דה לה רוסה ("אהבה נושכת") ועוד שלל כוכבי טלנובלות אהובים. "מישהו צופה בך" גדושה במתח ומסתורין משובחים, ובמרכזה תעלומה גדולה ומסקרנת.

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

הסיפור מתחיל בשנת 2005 בשיקגו, ארצות הברית. רודריגו, פיאדד, חוליאן ובנחמין הם ארבעה חברים טובים שחולמים להפוך לרופאים מצליחים. רודריגו הוא החכם והחתיך ביותר מבין כולם, והוא גם המנהיג הלא רשמי של החבורה. רודריגו מנהל רומן תשוקתי עם פיאדד היפהפייה והטהורה, מבלי לדעת שגם חוליאן מאוהב בה עמוקות, בסתר. כשפיאדד מגלה שרודריגו מכור לסמים ואלכוהול היא נפרדת ממנו, וזמן קצר לאחר מכן מתרחשת תקרית איומה שמשנה את חיי הארבעה לעד. בעקבות התקרית רודריגו בורח מהמדינה, והחברים נשבעים שלא לדבר על התקרית הזו לעולם. כמובן שכמו בכל טלנובלה טובה, העבר יחזור לרדוף אותם ולא ייתן להם מנוח.

חמש שנים חולפות, רודריגו מצליח להיגמל ולהשתקם והחיים שלו נראים מבטיחים שוב. פיאדד, חוליאן ובנחמין הפכו בינתיים למנתחים פלסטיים מצליחים, וההופעה המחודשת של רודריגו בחייהם מערערת אותם עד היסוד. לא לוקח זמן רב עד שפיאדד מבינה שרודריגו היה ונשאר אהבת חייה, והשניים חוזרים זה לזרועות זו, למורת רוחו של חוליאן שתקוותו להיות עם פיאדד נמוגה באחת.

לא רק חזרתו של רודריגו לשיקגו מטלטלת את חייהם של החברים. סדרת רציחות מסתורית מרעידה את המדינה, כשמדי יום מתגלות עוד ועוד גופות של נשים מצליחות ויפות, כשבחזה שלהן חתך גדול ואיבר אחד חסר בגופן - הלב. המשטרה מבינה שבשיקגו פועל רוצח סידרתי מסוכן שגונב את לבבות קורבנותיו, ופותחת בחקירה מקיפה שבה כולם, אבל פשוט כולם, חשודים. וכן, בכולם הכוונה גם לארבעת החברים הטובים, שמבינים שיכול מאוד להיות שאחד מהם הוא אותו רוצח אכזרי...

את תאריך השידור המדויק של "מישהו צופה בך" נחשוף בהמשך. בינתיים, נמשיך לעדכן בבלוג על הטלנובלות החדשות שצפויות לעלות בקרוב, ותאמינו לנו, יש הרבה למה לחכות!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קין והבל הקוריאניים

15 במרץ, 2011

סיפורם של קין והבל הוא אחד הסיפורים התנ"כיים המוכרים ביותר - קנאת אחים גדולה מובילה לרצח הראשון בהיסטוריה האנושית. קין חושב שאלוהים מעדיף את אחיו הבל על פניו, נתקף קנאה ורוצח את הבל בדם קר.

הסדרה "קין והבל" שהופקה בדרום קוריאה בשנת 2009 שואבת את השראתה מהסיפור התנ"כי הזה. לסדרה צולמו 20 פרקים, והיא זכתה להצלחה רבה. "קין והבל" תעלה בערוץ ויוה פלטינה ב-15 באפריל, והיא תחליף "אילג'ימה" שמגיעה לסיומה. בסדרה מככבים השחקן סו ג'י סאב, הנחשב כוכב גדול בקוריאה, והשחקנית האן ג'י מין, אותה אנחנו מכירים כסונג יון בדרמה התקופתית "המלך סאן". לא בכל יום רואים על המסך סדרה דוברת קוריאנית, שמתעסקת בסיפור שכל כך מחובר לשורשים שלנו...

הסדרה מגוללת את סיפורם של סון וו וצ'ו אין (קין והבל, בהתאמה), כשבניגוד לסיפור התנ"כי, סון וו וצ'ו אין הם אחים חורגים. הרופא המצליח ג'ונג מין, בעליו של בית חולים יוקרתי ואביו הביולוגי של סון וו, אימץ את צ'ו אין כשהיה ילד. צ'ו אין וסון וו גדלו זה לצד זה, אבל לכולם היה ברור שג'ונג מין מעדיף את בנו המאומץ על פני בנו הביולוגי. כשהאחים גדלים, הם בוחרים ללכת בעקבות אביהם וללמוד רפואה. סו וון נוסע לארצות הברית כשהוא משאיר מאחור את אהובתו, סו יון, בעוד שצ'ו אין מעדיף להישאר קרוב לאביו ובוחר ללמוד בקוריאה.

הסיפור מקבל תפנית אפלה כעבור שבע שנים, כשסון וו חוזר לקוריאה ומגלה להפתעתו שבזמן שחלף צ'ו אין התארס לסו יון, אהובתו משכבר הימים, והפך ליורש הבלעדי של אביו. סון וו רותח מזעם ורוקם יחד עם אימו שמעולם לא חיבבה את צ'ו אין, תוכנית זדונית כדי להיפטר ממנו אחת ולתמיד. האם ממציאה תירוץ כדי לשלוח את צ'ו אין לסין, ומזמינה רוצח שכיר שייסע אחריו ויחסלו.

בסין פוגש צ'ו אין מדריכת תיירים בשם יונג ג'י. הוא אינו יודע שהיא נשכרה על ידי אימו ואחיו כדי ללוות אותו הישר למקום שבו ממתין רוצחו. גם יונג ג'י בעצמה אינה מודעת לכך שנשכרה להוביל אותו אל מותו. היא מגלה זאת מאוחר מידי ולמרות מאמציה להציל אותו, המתנקש מצליח לירות בראשו של צ'ו אין ופוצע אותו אנושות. בדרך נס חייו ניצלים, אך הוא מאבד את זכרונו לחלוטין. כשצ'ו אין חוזר לקוריאה, אימו ואחיו נדהמים לגלות שהוא נותר בחיים. לאט לאט זכרונו של צ'ו אין שב אליו, והוא נחוש למצוא את האדם שעומד מאחורי ניסיון הרצח שלו. כשהוא מתחיל להבין שמשפחתו קשורה לרצח, הוא יוצא למלחמה נגדה ומנסה להחזיר אליו את כל אשר נגזל ממנו, כולל את סו יון.

האם צ'ו אין יצליח לסלוח לאחיו על המעשה הנפשע? והאם סופו יהיה כסופו הטרגי של הבל?

"קין והבל" היא דרמה מרגשת ועוצמתית שנוגעת באחד הנושאים הרגישים והחשובים של חיינו - המשפחה. אל תפספסו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הזדמנות שנייה לחיים

13 במרץ, 2011

מה יותר כיף מטלנובלה ברזילאית בערוץ ויוה? שתי טלנובלות ברזילאיות בערוץ ויוה!!! הטלנובלה המצליחה שכל-כך אהבתם, "יומן חיים" (Paginas Da Vida) תחזור לערוץ ויוה ב-10 באפריל ותשודר במקום "אין טיפשות בגן עדן". כן כן, בערוץ ויוה תשודרנה בו זמנית שתי סדרות מברזיל!

הטלנובלה המרתקת "יומן חיים", בת 150 הפרקים, שודרה לראשונה בערוץ ויוה בשנת 2009. בעיניי ברזילאים רבים היא נחשבה לטלנובלה איכותית ופורצת דרך, מכיוון שהיא לא פחדה להתעסק בנושאים רגישים כמו גזענות, הומוסקסואליות, אהבות אסורות (לדוגמא בין בני דודים), יצרים מיניים ועוד. המרכיב הייחודי והחדשני של "יומן חיים" הוא שכל פרק מסתיים בעדות אותנטית של אדם אקראי מן הרחוב, שמשתף את הצופים בדעה או סיפור אישי על מגוון נושאים כגון חברות, אהבה, משפחה, פרידות ועוד. יוצרי הטלנובלה לא חסכו מהצופים גם וידויים חושפניים במיוחד, שעוררו הדים בכל רחבי ברזיל.

הסיפור של "יומן חיים" מתחיל בבוקר בהיר אחד, כשננדה (פרננדה ואסקונסלוס), סטודנטית לאומנות שלומדת באמסטרדם, מגלה להפתעתה שהיא בהריון. ולא סתם בהריון - היא נושאת ברחמה תאומים! בן זוגה, לאו (טיאגו רודריגס - "ללא ספק") נבהל, מסרב לקחת אחריות על הילדים ובורח. ננדה השבורה חוזרת לברזיל, אך החיים מכים בה שוב - היא עוברת תאונת דרכים קטלנית, ומובהלת לבית החולים כשעובריה בסכנה. הרופאה שמטפלת בה, אלנה (רג'ינה דוארטה, "שלוש אחיות") מצליחה להציל את התאומים בדרך נס, אך ננדה לא שורדת את הפציעה ומתה. ילדיה, פרנסיסקו וקלרה, נותרים לבדם בעולם, ללא איש שידאג להם. החיים מנתבים אותם לשני כיוונים שונים ונפרדים זה מזה...

מרתה, אימא של ננדה (ליליה קבראל - "לחיות את החיים", "ללא ספק", "קשרי משפחה") מסכימה לקחת את פרנסיסקו לביתה, אך לא את אחותו קלרה, מכיוון שזו סובלת מתסמונת דאון. אלנה הרופאה מרחמת על התינוקת חסרת האונים שנותרת בבית החולים, מאמצת אותה ומספרת למשפחה שקלרה נפטרה זמן קצר לאחר הלידה. שנה חולפת ולאו, שהפך בינתיים לאיש עשיר ומבוסס, חוזר לברזיל ודורש לקבל את המשמורת על ילדיו. מרתה קולטת שבפניה הזדמנות כלכלית חד פעמית, ומנסה לסגור עסקה על חשבון פרנסיסקו. אלנה, לעומת זאת, לא מוכנה לוותר על קלרה ומחליטה לעשות כל שביכולתה כדי להשאיר אצלה את הילדה, אותה גידלה מגיל אפס. האם קשר אהבה יצליח לגבור על קשר דם?

נשמע מעניין, נכון? וזה עוד לא הכל... בסדרה שזורים סיפורים נוספים של דמויות רבות ומגוונות, שדרך ההתמודדות שלהן עם דילמות לא פשוטות וצרות היום-יום ננסה ללמוד קצת יותר על החיים...

"יומן חיים" היא טלנובלה מהפנטת ומלאת תובנות, וגם בצפייה שנייה לא תרצו לפספס אף פרק.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הנסיכה - פרק הסיום

9 במרץ, 2011

23 פרקים חלפו עברו להם כל כך מהר, והנה הגענו לפרק האחרון של הסדרה הקוריאנית הכי מצחיקה וסוחפת, "הנסיכה". היום עלה לאתר ויוה פרק הסיום המרגש, בו תגלו האם שין וצ'אה גיונג יחיו באושר ועושר לנצח, או שייאלצו להיפרד איש איש לדרכו. כמובן שפרקי הסדרה לא הולכים לשום מקום, והם יישארו זמינים לצפייה באתר. זה אומר שתוכלו לצפות שוב בכל הפרקים, ולהיזכר בחתונה המשעשעת של צ'אה גיונג ושין, בנשיקתם הראשונה, בלילה הסוער שבו הם ישנו יחד באותה המיטה, ובכל שאר הרגעים הגדולים שהפכו את הסדרה הזו לבלתי נשכחת...

"הנסיכה", המבוססת על סדרת קומיקס קוריאנית, זכתה לחיבוק גדול מהקהל הקוריאני. רק כדי לסבר לכם את האוזן, פרק הבכורה של הסדרה השיג בקוריאה 16.2% רייטינג, כשמפרק לפרק הרייטינג עלה, עד שהגיע לשיאו בפרק הסיום עם 28.3%. ההצלחה הייתה כל כך גדולה, שבשלהי הצילומים הוחלט להאריך את הסדרה מ-20 פרקים ל-24. כוכבי הסדרה, יון און היאה (צ'אה גיונג) וג'ו ג'י הון (שין) היו די אלמוניים לפני "הנסיכה", והסדרה הפכה אותם בין לילה לכוכבים נחשקים. און היאה השתלבה היטב בתעשיית הבידור הקוריאנית, והשתתפה מאז "הנסיכה" בסדרות נוספות כמו "קופי פרינס" ו"גברתי הנאווה". ג'י הון, לעומת זאת, הסתבך בפרשייה לא נעימה, שזכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת.

בשנת 2009, עצרה המשטרה את ג'י הון בחשד שהשתמש בסמים מסוג אקסטזי וקטמין. במשפטו, הודה ג'י הון במיוחס לו והסביר "הייתי שיכור מאוד, והשתמשתי בסמים מבלי לחשוב על זה לפני כן". השחקן הצעיר הביע חרטה עמוקה על מעשיו, והשופט גזר עליו עונש פחות חמור ממה שציפו כולם - שישה חודשי מאסר על תנאי, 120 שעות שירות לקהילה וקנס של 360,000 וון דרום קוריאני (קצת יותר מ-1,000 שקלים). השופט החליט שלא לשלוח את ג'י הון לבית הסוהר, מפני שלדבריו "הנאשם השתמש בסמים פעמים ספורות בלבד, אין לו רקע פלילי והוא הביע חרטה. בנוסף, לקחנו בחשבון את הפניות הרבות שקיבלנו ממעריציו שביקשו שנקל בעונשו". עם או בלי קשר להסתבכות הזו, חודשים בודדים לאחר מכן בחר ג'י הון להתגייס לצבא ולשרת את מדינתו, ובכך זכה להערכה מחודשת מהציבור.

חלק גדול מהיופי של "הנסיכה" הוא בזכות התפאורה המרהיבה והתלבושות היפהפיות של הסדרה. מיטב המעצבים והתפאורנים של הטלוויזיה הקוריאנית עמלו ימים כלילות ביצירת סט הצילומים של הסדרה, שסך הכל הושקעו בו כמיליארד וחצי וון, כלומר - קרוב לחמישה מיליון שקלים! "הנסיכה" הציבה רף חדש לסדרות שבאו אחריה, גם מבחינת ההשקעה בתפאורה ובתלבושות, אבל גם בסיפור האהבה הסוחף והמקורי שריתק צופים רבים למסך. אותו סיפור אהבה גרר המוני מעריצים אל הגרסה הבימתית שהופקה לסדרה. המופע המוסיקלי עלה על הבמות בקוריאה בשנה שעברה (ארבע שנים לאחר שהסדרה הופקה ושודרה בקוריאה), וזכה להצלחה קופתית גדולה ולביקורות חיוביות, וזאת למרות שכוכבי הסדרה המקוריים, יון און היאה וג'ו ג'י הון, כלל לא לקחו בו חלק. האמת שאיתם או בלעדיהם, גם אנחנו היינו עומדים בתור לכרטיס...

שתהיה לכולם צפייה מהנה בפרק הסיום!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

6 במרץ, 2011

חודש מרץ הוא לא רק החודש שמבשר על בואו של האביב, אלא גם החודש שבו נולדו כמה מכוכבי הטלנובלות הגדולים ביותר - כגון פקונדו ארנה, פרננדו קולונגה ולוסיאנו קסטרו. לפניכם רשימת ימי ההולדת המלאה, בתוספת עדכון קצר על הכוכבים החוגגים וניתוח אסטרולוגי הישר מגלגל המזלות.

הרשימה ארוכה ונוצצת - אז בלי דיבורים מיותרים, הרשו לנו לספר לכם למי מגיע החודש מזל טוב.

3.3.66 - פרננדו קולונגה (45)

פרננדו קולונגה, אחד הגלאנים הכי פופולאריים בעולם הטלנובלות, חגג בשבוע שעבר יום הולדת 45! בימים אלו אפשר לראות את קולונגה משחק גם ב"אשת הברזל" בערוץ ויוה, וגם ב"מחר ולתמיד" בערוץ ויוה פלטינה. חוץ משתי הטלנובלות הללו, הוא השתתף בשלל טלנובלות מצליחות כמו "תשוקות", "הזר", "אהבת אמת", "חבקי אותי חזק", "המתחזה", "אזמרלדה" ו"מריה מריה". קולונגה הוא בן מזל דגים וככזה, לטענת גרמי השמיים, הוא נאמן ומסור לחלוטין למקצוע בו הוא עוסק. זה אולי מסביר איך אחרי יותר מ-20 שנים בעסקי הטלנובלות, קולונגה עדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים והמבוקשים בתחום.

3.3.51 - מריו פאסיק (60)

מריו פאסיק, כפי שמסגיר גילו, הוא אחד משחקני הטלנובלות הכי ותיקים בארגנטינה. כיום הוא מופיע על המסך שלנו כרנסו ב"צ'אמפס 12", אבל זכינו לצפות בו גם ב"משפחת פיירו", "מונטה כריסטו", "האהבות שלנו", "להתאהב", "נאנו" ועוד. אחיו של מריו פאסיק, סלו, הוא גם שחקן במקצועו, ומשתתף אף הוא ב"צ'אמפס 12" כסנטינו. סלו מבוגר ממריו ב-6 שנים (יליד 1945) ותאמינו או לא, זו הפעם הראשונה שהאחים משחקים יחד באותה הטלנובלה! מריו חגג החודש יום הולדת 60, ולא נותר לנו אלא לאחל לו עוד 60 שנים נפלאות של משחק בטלוויזיה הארגנטינאית.

16.3.75 - לוסיאנו קסטרו (36)

לוסיאנו קסטרו, כוכב "אחים בדם", "לה לולה" ו"אמנדה או", יחגוג החודש יום הולדת 36! קוראי הבלוג הנאמנים כבר יודעים שבימים אלו הוא מצטלם לטלנובלה חדשה בשם "יורשי הנקמה" (Herederos De Una Venganza), לצדן של רומינה גאייטני ומרסלה קלוסטרבואר. מחוץ לצילומי הטלנובלה, מתחזק לוסיאנו זוגיות מאושרת עם הדוגמנית והשחקנית סברינה רוחאס, אותה הוא הגדיר לאחרונה בראיון שפורסם באתר האינטרנט Ciudad כ"שותפתי לחיים". באותו הראיון נשאל לוסיאנו האם הוא ובת זוגתו מתכננים להביא ילדים לעולם, והשיב: "לא, לא בקרוב. יש לי דברים רבים לעשות לפני. תשומת הלב שלי נמצאת במקום אחר כרגע, ואין לי זמן לשום דבר נוסף". מי שכפי הנראה לא מרוצה מהזוגיות החדשה של לוסיאנו היא בת זוגו לשעבר, שדרנית הרדיו אליזבת ורנאסי. לאחרונה אמרה אליזבת למאזיני תוכניתה שלוסיאנו הוא בן אדם משעמם, ושהיא מעדיפה את פבלו אצ'ארי על פניו. אאוץ'...

26.3.79 - ז'וליאנה פאיס (32)

את ז'וליאנה פאיס אנחנו מכירים מטלנובלות ברזילאיות רבות כמו "האחד", "סלבריטי", "אמריקה" ו"ללא ספק", אבל את התהילה היא קיבלה בזכות תפקידה האחרון והמרשים כמאיה ב"הדרך להודו". לפאיס מגיע מזל טוב כפול - על יום הולדתה ה-32 שיחול החודש, ועל בנה הבכור, פדרו, שנולד לפני חודשים ספורים. ז'וליאנה היא בת מזל טלה, והטלאים ידועים כאנשי משפחה נאמנים, שמטפלים בילדיהם ובבני זוגם במסירות. ז'וליאנה החליטה לקחת פסק זמן מעולם הטלנובלות, ותקדיש את התקופה הקרובה לטיפול בבנה. אנחנו בטוחים שהיא תצליח גם בתפקיד החדש שקיבלה על עצמה - האמהות.

31.3.72 - פקונדו ארנה (39)

מזל טוב לפקונדו ארנה, הגלאן האהוב שלנו שהחודש ימלאו לו 39. הטלנובלה האחרונה בה השתתף פקונדו הייתה "חיים גנובים" בשנת 2008, אבל שלא תחשבו שהוא ישב בחוסר מעש מאז - בשנתיים האחרונות נולדו לו ולבת זוגו מריה סוסיני תאומים, הוא טיפס על ההר הגבוה ביותר ביבשת אמריקה, הר אקונקגואה, לזכרה של חברתו הטובה והקולגה שלו ב"קטנטנות" רומינה יאן, ואפילו חזר לתחביבו הישן - ניגון בסקסופון. לכל מי שמתגעגע לפקונדו, תוכלו לצפות בו בטלנובלות "בובה פראית" ו"חיים שלי" כאן באתר ויוה.

עוד חוגגים החודש

10.3.44 - אנטוניו גרימאו ("הירושה", "חיים גנובים", "קוראים לזה אהבה", "גברים עם כבוד", "מחוץ לחוק", "לב אמיץ", "אני צועני", "נשים של אף אחד", "עשירים ומפורסמים") - יחגוג החודש 67.
10.3.64 - אוסבלדו גידי ("בובה פראית", "קוראים לזה אהבה", "סלסטה" ו"אנטונלה") - יחגוג החודש 47.
12.3.82 - גונסלו הרדיה ("אחים בדם", "משפחת פיירו", "נשים של אף אחד", "קטנטנות" 2006) - יחגוג החודש 29.
18.3.76 - ג'יובאנה אנטונלי ("צבע החטא", "האחד", "קשרי משפחה", "לחיות את החיים") - תחגוג החודש 35.
20.3.72 - סגונדו סרנדס ("בובה פראית", "קוראים לזה אהבה", "עשירים ומפורסמים", "דוגמניות 60-90-60", "אהבה אסורה") - יחגוג החודש 39.

ותגידו מזל טוב גם ל...

5.3.79 - קרלה מונרויג ("מלאך ושטן", "זהות אבודה") - תחגוג החודש 32.
6.3.75 - ארסלי ארמבולה ("בדרך אל האושר", "חבקי אותי חזק") - תחגוג החודש 36.
12.3.74 - סקרלט אורטיס ("רק אתה", "אני בטי המכוערת", "סוד של אהבה") - תחגוג החודש 37.
15.3.83 - פלורנסיה ברטוטי ("פלוריסיינטה", "ניני", "קיץ נצחי", "ירח פראי", "האהבות שלנו") - תחגוג החודש 28.
16.3.62 - פטריסיה אצ'גואן ("אהבה אסורה", "המורה פרנקו") - תחגוג החודש 49.
29.3.79 - פק שי יון ("החברה שלי") - תחגוג החודש 32.
29.3.30 - לימה דוארטה ("הדרך להודו", "צבע החטא", "בליסימה") - יחגוג החודש 81.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לחיות את החיים" - הידעתם?

1 במרץ, 2011

גבירותיי ורבותיי, האם אתם מוכנים למאורע החגיגי שיחול הערב? בשעה 19:05 בדיוק תעלה בערוץ ויוה הטלנובלה הברזילאית החדשה והמבטיחה, "לחיות את החיים" (Viver A Vida). כמו בברזיל, גם אצלנו הטלנובלה תחליף את "הדרך להודו", שפרקה האחרון סוחט הדמעות שודר אתמול בערוץ ויוה. לטלנובלה "לחיות את החיים" צולמו 209 פרקים, אך הגרסה הבינלאומית שלה מכילה 100 פרקים בלבד - וזה אומר שלא תוכלו להרשות לעצמכם לזוז מהמסך או אפילו למצמץ, כי כל פרק יהיה גדוש באירועים, מסעיר ומפתיע. על הטלנובלה אמונים שניים מאנשי הטלנובלות הברזילאיות הנחשבים ביותר המעידים על איכותה של הסדרה, היוצר והתסריטאי מנואל קרלוס ("יומן חיים") והבמאי ז'יימה מונז'ארדים ("האחד").

"לחיות את החיים" התברכה בצוות שחקנים מרשים ונוצץ, שבראשו עומדים כוכבי טלנובלות שכולנו מכירים ואוהבים, כגון טיאגו לסרדה ("יומן חיים", "אמריקה", "סלבריטי", "טרה נוסטרה"), אלין מוראייס ("צבא החטא", "נשים מאוהבות"), טאיס אראוז'ו ("ללא ספק", "אמריקה", "צבא החטא"), ז'וזה מאייר ("ללא ספק", "נשים מאוהבות", "קשרי משפחה", "יומן חיים"), ג'יובאנה אנטונלי ("צבע החטא", "האחד", "קשרי משפחה"), ליליה קבראל ("ללא ספק", "יומן חיים", "קשרי משפחה") ועוד.

קבלו מספר פרטי טריוויה מעניינים על כוכבי הטלנובלה - טאיס אראוז'ו (אלנה), הייתה השחקנית האפרו-ברזילאית הראשונה ששיחקה בתפקיד ראשי בטלוויזיה בברזיל. ג'יובאנה אנטונלי (דורה) ניהלה רומן במשך חמש שנים עם כוכב הטלנובלה "האחד", מורילו בניסיו, והשניים אף הביאו ילד משותף - פייטרו. ג'יובאנה ומורילו הכירו על סט הטלנובלה המצליחה "האחד", בה הם שיחקו את הזוג הראשי - ז'אדי ולוקאס. זמן קצר לאחר הפרידה ממורילו, נישאה ג'יובאנה בשנית (הפעם הראשונה הייתה בשנת 1997, לעיתונאי ברזילאי ממנו התגרשה בשנת 2001). גם נישואיה השניים של ג'יובאנה התפרקו, לאחר ארבעה חודשים בלבד. אלין מוראייס, שמשחקת ב"לחיות את החיים" את לוסיאנה, דוגמנית שאפתנית ומצליחה, מחזיקה ברזומה עשיר מאוד בעולם הדוגמנות גם במציאות. בשנת 2004 הוכתרה מוראייס על ידי המגזין הברזילאי הנחשב VIP כאישה הסקסית ביותר בעולם, תוך שהיא גוברת על סלבריטאיות בינלאומיות כמו אנג'לינה ג'ולי ובריטני ספירס.

"לחיות את החיים", כמו כל טלנובלה ברזילאית טיפוסית, צולמה במדינות נוספות מחוץ לברזיל - כגון ירדן, צרפת וכידוע גם בישראל. בשנת 2009 ביקרו בארץ השחקנים טיאגו לסרדה (ברונו) ורודריגו הילברט (פליפה) בליווי עשרות אנשי הפקה של "לחיות את החיים", וצילמו בירושלים מספר סצנות לטלנובלה. כפי שחשפנו כבר בבלוג בחודש שעבר, הפרקים בהם יופיעו הסצנות הינם 18,16,15 ו-19. בת זוגו של טיאגו לסרדה, ונסה, ליוותה אותו בביקורו בישראל, וזכתה גם היא לבקר באתרים הקדושים של ירושלים. תמונות בלעדיות של הכוכבים מהצילומים בישראל, תוכלו למצוא רק כאן באתר בדף הגלריות של "לחיות את החיים".

"לחיות את החיים" - פרק הבכורה, הערב ב-19:05, רק בערוץ ויוה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully