בלוג ויוה - פברואר

רכילויות לוהטות על כוכבי "סודות של אהבה", "גבריאלה" ו"צ'אמפס 12", וציוצים של כוכבי הטלנובלות מיום האהבה

  • בלוג
ויוה

מה צייצו הכוכבים החודש?

24 בפברואר, 2011

שלום לכולם! חודש פברואר מתקרב לסיומו, וזה הרגע לשתף אתכם בציוצים הכי מעניינים של כוכבי הטלנובלות מהחודש שחלף.

קרלה ריברו, אלכסיה ב"צ'אמפס 12", עסוקה בשבועות האחרונים בצילומי הטלנובלה החדשה של פבלו אצ'ארי, "הנבחר" (El Elegido). כשהיא לא באולפני הצילומים, היא משתדלת לנצל כל רגע פנוי ולצאת לבלות עם חברותיה. בשבוע שעבר, כשקרלה צעדה ברחובות בואנוס איירס יחד עם חברתה הטובה, היא מצאה את עצמה לפתע מותקפת בידי גנבים צעירים שניסו לשדוד את חפציה. עוקביה של קרלה בטוויטר נדהמו לקרוא את מה שצייצה רגע לאחר התקרית, דרך הטלפון הסלולרי שלה - "לעזאזל! כמעט שדדו אותי ברחוב! כל פעם הגנבים נהיים יותר ויותר צעירים... אני רוצה לחיות בשקט!". כעבור שתי דקות צייצה שוב - "אחרי שחברתי ואני ברחנו מהגנבים, נשארנו לצפות בהם מרחוק... והם שדדו בן אדם אחר!!!". כשקרלה חזרה לבסוף לביתה, היא נרגעה בעזרת מאטה ומוסיקה שלווה.

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

מה עשיתם ביום האהבה? אנחנו בדקנו את הציוצים בטוויטר כדי לגלות איך הכוכבים האהובים עלינו העבירו את היום החגיגי הזה. ז'קלין בראקמונטס ("אין טיפשות בגן עדן", "רובי", "כישוף", "כואב הלב") צייצה - "אני חוגגת את יום האהבה עם הגבר שלי. אנחנו צופים בסרט "לזרום עם זה" של ג'ניפר אניסטון, ואנחנו לא מפסיקים לצחוק...". עוד הוסיפה ז'קלין - "איך ג'ניפר נראית בגיל 40... מרשים! צריך לבקש ממנה את המתכון, נכון בנות?". אם שאלתם את עצמכם מיהו אותו גבר בר מזל אותו הזכירה ז'קלין, אז נספר לכם שמדובר במרטין פואנטס, איש עסקים מקסיקני. הזוג המאושר כבר שריין תאריך לחתונה - ה-10 בספטמבר 2011, וז'קלין אף הודתה שכבר בחרה בשני סנדקים לילדיה - השחקן וחברה הטוב, חואן סולר ("מילה של אישה", "הימור מסוכן", "אהבת נפש" ו"אין אשמה באהבה", "נקמתה של אנחלה" ועוד) ואשתו.

ואם כבר הזכרנו את חואן סולר, השחקן הארגנטינאי המוכשר נאלץ להעביר את יום האהבה הרחק מאשתו, השחקנית מאקי ("יש מצב לאהבה") ושלושת בנותיו. סולר, כפי שאתם בוודאי יודעים, משחק בעיקר בטלנובלות מקסיקניות, ולכן הוא מתגורר רוב הזמן במקסיקו, הרחק מבני משפחתו. ביום האהבה צייצה אשתו בטוויטר - "אני נמצאת בבואנוס איירס עם הבנות ואנחנו מבלות בבריכת השחייה... אני מאושרת". חואן מצא רגע פנוי מצילומי הסצינות האחרונות בהחלט של הטלנובלה Cuando Me Enamoro וצייץ לה בתגובה - "אם את והבנות מאושרות, אז גם אני מאושר". באותו יום, לאחר שהשכיבה את הבנות לישון ועמדה להיכנס למיטה, צייצה מאקי לחואן - "שן בשקט, אהובי. תחלום יחד איתי, כן? אני אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך. 9,000 קילומטרים זה כלום!".

מי שנדמה שלא נהנתה מיום האהבה הייתה דולסה מריה ("רבלדה"), שהעבירה את היום לבד, ללא בן זוג. "הדבר הכי טוב שאני יכולה לאחל לכם", צייצה דולסה למעריציה בטוויטר, "זה שהיום הזה ייגמר כמה שיותר מהר!". לעומתה, השחקנית מריאנה אסנוז (קלה ב"צ'אמפס 12") דווקא נהנתה ביום האהבה, אבל לא עם בן זוג אלא עם חברתה הטובה. "אני אוכלת ארוחת ערב ליום האהבה, יחד עם חברתי הטובה ביותר והבשלנית המדהימה - מריה סול קרבז'ו", צייצה מריאנה, "אלוהים, הלוואי שהייתי לסבית. זה ממש עושה לי את זה". וואו, איזו אמירה חושפנית! ואיך אפשר לכתוב על יום האהבה מבלי להזכיר את הזוג המלכותי של עולם הטלנובלות, קתרין סיאצ'וקה ומיגל ורוני. קתרין ומיגל יצאו לחגוג את יום האהבה בארוחה מיוחדת במסעדה איטלקית, כך שיתפה קתרין את עוקביה - "אני אוכלת אוכל איטלקי טעים מאוד, יחד עם בעלי ומשפחותינו. מממממממ!".

עד כאן, מוצ'אצ'וס! נתראה גם בפעם הבאה, עם הציוצים הכי חמים של כוכבי הטלנובלות.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי "סודות של אהבה" ו"גבריאלה"

21 בפברואר, 2011

הטלנובלה הקולומביאנית "גבריאלה" והטלנובלה הונצואלית "סודות של אהבה" עלו בחודש שעבר לשידור בערוצים ויוה וויוה פלטינה (בהתאמה). חודש לתוך שתי הטלנובלות המצויינות הללו, ואנחנו כבר מאוהבים בשחקנים הראשיים שלהן, שהם יחסית אלמוניים במחוזותינו. לכן, החלטנו שזה בדיוק הזמן לגלות לכם את כל סודותיהם ולשתף אתכם ברכילויות הכי חמות עליהם.

השחקן והדוגמן הונצואלי חואן קרלוס גרסיה (חואן אנדרס / ג'ייסון ב"סודות של אהבה") בן ה-40, נחשב לאחד הגלאנים הנחשקים ביותר בונצואלה (אם לא ה!). את חואן קרלוס פגשנו לראשונה בטלנובלה "שלוש אחיות", בה הוא שיחק את דמותו של רודריגו. ב"שלוש אחיות" שיחקו לצידו מספר כוכבות מ"סודות של אהבה" כמו איילין אבאד (איסבלה), אלבה רוברסי (דבורה), אנה מריה סימונס (לאורה) ואחרונה אבל החשובה מכולן - מוניקה פסקוואלוטו (מריכרוס). למה החשובה מכולן? מכיוון שהסכמתם של חואן קרלוס ומוניקה לשחק שוב ביחד ב"סודות של אהבה", הפתיעה רבים ועוררה רעש גדול בונצואלה, כל זאת בשל עברם המשותף והסבוך.

חואן קרלוס גרסיה ומוניקה פסקוואלוטו תיחזקו זוגיות יציבה ונישואים פוריים במשך שבע שנים, או ככה לפחות זה היה נראה מבחוץ... חודשים ספורים לפני הפרידה המתוקשרת של חואן קרלוס ומוניקה בשנת 2008, התפרסמו שמועות רבות שטענו כי נישואיהם עלו על שרטון. השניים הכחישו את השמועות בתוקף, וסיפרו לעיתונאים הסקרנים שהם מאוהבים מתמיד. אך בשנת 2008, כשחואן קרלוס התקבל לטלנובלה "שלוש אחיות", הדברים החלו להצטייר קצת אחרת... השמועות מספרות שכשמוניקה שמעה על השחקניות היפות שישחקו לצידו של קרלוס בטלנובלה, כמו למשל מרלנה דה אנדראדה (אמנדה ב"שלוש אחיות"), היא נלחצה וביקשה ממפיק הטלנובלה לצרף אותה אל צוות השחקנים כדי שתוכל להשגיח מקרוב על בעלה. מוניקה הצטרפה ל"שלוש אחיות" בתור ססיליה, שכפי שחלקכם בוודאי זוכרים, הייתה אשתו של רודריגו, הדמות של חואן קרלוס בטלנובלה. נכון שהנשיקות, המריבות והקנאה של ססיליה לרודריגו היו נראות מאוד אותנטיות בסדרה? עכשיו אתם מבינים למה... בשביל חואן קרלוס זה היה כבר כנראה יותר מדי, ותוך שבועות בודדים הוא הוציא הודעה לעיתונות בה הוא הודיע באופן רשמי כי נישואיו למוניקה הסתיימו.

לא חלף זמן רב וחואן קרלוס התחיל לצאת עם מאריצה בוסטמנטה (אותה אנחנו מכירים כדניאלה ב"אהבה נושכת" ומריאלה ב"לוסיה שלי"). מערכת היחסים בין השניים נראתה רצינית מאוד, וחואן קרלוס אפילו הצהיר שהוא מתכוון להינשא למאריצה בעתיד. במקביל לזוגיות ההולכת ומתפתחת ביניהם, התקבלה מאריצה לטלנובלה Torrente, ששודרה בונצואלה במקום "שלוש אחיות". הפתעה גדולה ומרה ציפתה למאריצה, כשהיא גילתה שמוניקה פסקוואלוטו, גרושתו הטרייה של בן זוגה הנוכחי, קיבלה תפקיד באותה הטלנובלה. לא נעים בכלל... רצה הגורל, ושנה לאחר מכן חואן קרלוס ומוניקה נפגשו פעם נוספת על סט הצילומים של הטלנובלה "סודות של אהבה", רק הפעם כששניהם במצב זוגי שונה לחלוטין - חואן קרלוס ומאריצה כבר הספיקו להיפרד, ומוניקה מצאה בן זוג חדש.

ונעבור ל"גבריאלה". הכוכבת הראשית של הטלנובלה, קרולינה גייטאן (גבריאלה), חוותה בשנה שעברה טרגדיה אישית. אחיה הצעיר של קרולינה, חרמן, חלם להוציא רישיון טיס מסחרי. במהלך טיסת תרגול שיגרתית בקורס הטיס אליו נרשם, מטוסו של חרמן התרסק באופן פתאומי והוא נהרג. תעלומה אפפה את האסון, ונוצרה מחלוקת גדולה על סיבת ההתרסקות. בעוד מנהלי הקורס טענו כי מדובר בטעות אנוש שביצע חרמן, ואפילו הגדילו לומר כי הם חושדים שהוא לא היה בריא לחלוטין בזמן הטיסה, קרולינה ומשפחתה התעקשו שמדובר בתקלה טכנית במטוס ובהזנחה פושעת של מנהלי הקורס. קרולינה, שעמדה בראש המאבק, לא היססה להתראיין לכלי התקשורת ולדרוש בריש גלי פתיחת חקירה מקיפה של האסון, בתקווה שתוצאותיה ינקו את שמו של אחיה המנוח.

בן זוגה של קרולינה ב"גבריאלה", אנדרס טורו (פבלו), מוכר לנו מהטלנובלה "הכל או כלום" (מתאו). אנדרס, שחקן קולומביאני מוערך בן 34, הגיע לתחום המשחק במקריות מוחלטת, רגע לפני שנהיה... רופא שיניים! "בת הזוג שלי, חברי הטוב ביותר ובת זוגו, הם רופאי שיניים", סיפר טורו לרשת הטלוויזיה Caracol, "רגע לפני שהחלטתי להיות רופא שיניים בעצמי, ניגשתי לאודישן וגיליתי שהמשחק הוא המקצוע שאליו ארצה להתמסר כל חיי.". ואם תהיתם איך החיוך של טורו כל כך מבריק, אז הנה התשובה: "אני שפן ניסיונות", הודה טורו, "בכל פעם שאחד מחבריי צריך להתאמן לקראת מבחן גמר, אני הופך לקורבן שלו.".

סיימנו להפעם, אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הכוכבים של "גבריאלה" ו"סודות של אהבה" ונעדכן אתכם בכל הרכילויות העסיסיות. צ'או-צ'או!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"צ'אמפס 12" - הידעתם?

15 בפברואר, 2011

הייתם מאמינים שאנחנו מתקרבים לנקודת האמצע של "צ'אמפס 12"? הזמן טס כשנהנים...
כמעט כל שחקני הטלנובלה היו אלמוניים לחלוטין לפני שהשתתפו בה, והיום בעקבות "צ'אמפס 12" הם כבר חלק מתעשיית הטלנובלות הארגנטינאית. בואו נכיר את החבר'ה שמאחורי אופ"י ולוס אפאצ'ס.

נתחיל עם סיפור לא פשוט... ליז סולרי (שרלוט) עברה בשנה שעברה טרגדיה איומה. בן זוגה דאז, הדוגמן לאונרדו ורהגן, נפטר בגיל 28 בלבד בביתה של סולרי, כתוצאה מדום לב פתאומי. "חזרנו הביתה מבילוי, פתחנו בקבוק יין, הדלקנו את המוסיקה, עלינו לחדר השינה וקיימנו יחסי מין", סיפרה סולרי בבכי לחוקר המשטרה שטיפל בתיק מותו של לאונרדו, "ברגע שסיימנו, הוא החל לפרכס ולבסוף התמוטט על הרצפה. יצאתי מיואשת לרחוב כדי לחפש עזרה, אבל זה כבר היה אבוד. הוא מת בזרועותיי, ולא ידעתי את נפשי מרוב ייאוש". שכנים שהתגוררו בסמוך לסולרי, סיפרו על הצרחות ששמעו ברחוב: "עזרו לי, בבקשה! החבר שלי עומד למות! בבקשה, שמישהו יעזור לי!". אחד השכנים שהינו פרמדיק במקצועו, שמע את קריאותיה של סולרי וניגש לביתה כדי לנסות ולסייע, אך לאונרדו כבר נפטר ולא היה ניתן להצילו. זמן קצר לאחר מכן הגיע אמבולנס למקום, אבל כאמור - לאונרדו כבר לא היה בין החיים.

ובמעבר חד - הידעתם כי ברברה אטיאס, שמשחקת ב"צ'אמפס 12" את קמילה, היא אחותה במציאות של אמיליה אטיאס, הכוכבת הגדולה של "כמעט מלאכים"? אמיליה קטנה מברברה בשנתיים - ברברה בת 26, בעוד אמיליה בת 24. ברברה ואמיליה הן לא הכוכבות היחידות במשפחת אטיאס, שהתברכה בכישרונות רבים. לברברה יש שלושה אחים נוספים, כולם בתעשיית הבידור - אחות תאומה שהיא שחקנית ודוגמנית, אח קטן שמדגמן מדי פעם וזה בנוסף לכך שהוא משחק רוגבי ולומד באוניברסיטה, ואחות הקטנה ממנה ב-6 שנים שמתעסקת ביחסי ציבור. ברברה היא גם דוגמנית בעצמה, והיא לא היססה להצטלם בעבר לתמונות חושפניות שהתפרסמו במספר מגזינים.

בשביל רוב השחקנים הצעירים של "צ'אמפס 12", זו הייתה ההופעה הראשונה על מסך הטלוויזיה. היום, שנה וחצי אחרי שהטלנובלה ירדה מהמסכים בארגנטינה, אפשר להגיד בביטחון שכוכביה הצליחו להשתלב בתעשייה, בגדול! בשנה שעברה השתתף פרנסיסקו דונובן (פרמין) בתפקיד מרכזי בטלנובלה Alguien Que Me Quiera ("מישהו שיאהב אותי"), בה כיכבו אנדראה דל בוקה ואוסבלדו לפורט. בטלנובלה הזו הפציעו גם תומאס דה לאס הראס (גונסלו) וקרלה ריברו (אלכסיה), שכיום משתתפת ב-El Elegido ("הנבחר"), הטלנובלה החדשה של פבלו אצ'ארי. וזה עוד לא הכל - לוסיו רוגטי (באוטיסטה) שיחק בטלנובלה Malparida, בה הוא גילם את בן זוגה של השחקנית פביאנה גרסיה לאגו - הלוא היא טוריביה ב"צ'אמפס 12" (העובדת במועדון של "לוס אפאצ'ס"). בלן שבן (מקסי) שיחקה בעונה הרביעית של "כמעט מלאכים", ודולורס סרמיינטו (לילה) השתתפה בטלנובלה Botineras, בה כיכבו פלורנסיה פנייה, ניקולאס קברה, רומינה גאייטני ואיסבל מסדו. מרשים ביותר, לא?

עד כאן להפעם, אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בכל הסיפורים המעניינים והרכילויות הלוהטות על כוכבי "צ'אמפס 12". בינתיים, אנחנו רצים לצפות בפרק היומי של הסדרה כאן באתר!
צ'או אמיגוס ואמיגס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לחיות את החיים" - בקרוב בערוץ ויוה

10 בפברואר, 2011

כפי שאתם בטח כבר יודעים, הטלנובלה הברזילאית "לחיות את החיים" (Viver A Vida) עולה בערוץ ויוה ב-1 במארס. יום קודם לכן ישודר הפרק האחרון של הטלנובלה "הדרך להודו", ששבתה את ליבנו וריגשה אותנו בכל פרק מחדש. אבל הבטחה שלנו - "לחיות את החיים" היא סדרה מדהימה וסוחפת לא פחות מקודמתה!

ב"לחיות את החיים" מככב שחקן הטלנובלות הנערץ טיאגו לסרדה, שהשתתף בטלנובלות ברזילאיות רבות כמו "יומן חיים" (ז'ורז'י), "אמריקה" (אלכס / רוברטו), "סלבריטי" (אוטביו) ו"טרה נוסטרה" (מתאו). בשנת 2009 לסרדה הגיע לישראל יחד עם שחקנים נוספים וצוות ההפקה של "לחיות את החיים", וצילם בירושלים מספר סצינות לטלנובלה. קבלו באופן בלעדי את מספרי הפרקים שבהם יופיעו הסצינות שצולמו בישראל (רשמו לפניכם!): 18,16,15 ו-19. יש לנו תחושה שלצפות בנופי ארצנו הקטנטונת בטלנובלה ברזילאית, הולך להיות מחזה נדיר ומרגש...

"לחיות את החיים" עוסקת בגורל, אהבה וקנאה, ודנה בשאלות מהותיות: האם יש גיל לאהבה? האם ניתן להשיג הכל בעזרת היופי? האם האהבה מסוגלת לרפא? והאם אפשר לסלוח על בגידה כואבת?

הרשו לנו לספר לכם קצת על עלילת הטלנובלה: לוסיאנה (אלין מוראייס - "צבע החטא" ו"נשים מאוהבות") היא דוגמנית מפונקת והאויבת המושבעת של דוגמנית-העל אלנה (טאיס אראוז'ו - "ללא ספק", "אמריקה" ו"צבע החטא"). לצערן של לוסיאנה ואלנה, הגורל קושר ביניהן בדרך בלתי צפויה: כשאלנה פוגשת את אביה של לוסיאנה, מרקוס (ז'וזה מאייר - "ללא ספק", "נשים מאוהבות", "קשרי משפחה" ו"יומן חיים"), היא מתאהבת בו מיד ולבסוף אף מסכימה להינשא לו. היא לא יודעת שמרקוס הוא רודף שמלות חסר תקנה, שבוגד בה על ימין ועל שמאל עם אישה בשם דורה (ג'יובאנה אנטונלי - "צבע החטא", "האחד" ו"קשרי משפחה").

במקביל, תאונה קטלנית הופכת את לוסיאנה למשותקת בשתי רגליה, וחייה משתנים בבת אחת. לוסיאנה נאלצת להפסיק לעשות את הדבר שהיא אוהבת יותר מכל: לדגמן, ואם זה לא מספיק - הארוס שלה ז'ורז'י לא מוכן להשלים עם נכותה ועוזב אותה. לוסיאנה השבורה והמיואשת פונה אל מיגל, אחיו התאום של ז'ורז'י ורופא במקצועו, ומבקשת את סיועו. מיגל הוא בעינייה תקוותה האחרונה לחזור ולצעוד על מסלול הדוגמנות. בזמן השיקום לוסיאנה ומיגל מתאהבים זה בזו, ולוסיאנה מגלה שגם מעז יכול לצאת לפעמים מתוק...

"לחיות את החיים" - החל מ-1 במארס 2011, רק בערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

6 בפברואר, 2011

פברואר הוא כידוע החודש הקצר ביותר בשנה, ובהתאם גם רשימת הכוכבים שחוגגים יום הולדת מצומצמת מהרגיל. אבל על מסורת אנחנו לא מוכנים לוותר, אז למי מגיע מזל טוב החודש?

3.2.84 - קים ג'ון (27)

את קים ג'ון, שחקן וחבר בלהקת T-Max, פגשנו לראשונה ב"בחורים רעים", שם הוא שיחק את דמותו של וו בין. מאז הפרסום הגדול לו זכה קים ג'ון בזכות ההצלחה הפנומנלית של "בחורים רעים", הקריירה שלו נמצאת בנסיקה - הוא השתתף בהצגת תיאטרון, דרמה סלולרית מצליחה והוציא יחד עם להקתו אלבומים חדשים. בשבועות הקרובים הוא ישלב את הקריירה הזוהרת שלו יחד עם לימודי תואר שני באוניברסיטה. כן, אל תתפלאו, קים ג'ון הוא בן מזל דלי טיפוסי - אוהב גירויים אינטלקטואלים ובעל תאבון גדול ללמוד.

7.2.68 - דייגו אוליברה (43)

תגידו מזל טוב לדייגו אוליברה, לאוטרו הרשע מה"הירושה", שמוכר לנו גם מהטלנובלות "קוראים לזה אהבה", "דוגמניות 90-60-90", "עשירים ומפורסמים" ועוד. כפי שכבר דיווחנו לכם בבלוג, בימים אלו מצטלם דייגו לטלנובלה המקסיקנית החדשה "ניצחון האהבה"
(Triunfo Del Amor). בראיון למגזין Semanario סיפר אוליברה על הקושי שגילה כשנאלץ לעזוב את ארץ מולדתו, ארגנטינה, לצורך הצילומים במקסיקו: "היה לי קשה מאוד לעזוב את משפחתי. מעולם לא חשבתי שאעשה זאת, אבל הסיפור של "ניצחון האהבה" ממש תפס אותי". את יום הולדתו הקרוב הוא יחגוג עם בני המשפחה החדשים שלו, כוכבי הטלנובלה "ניצחון האהבה" - ויקטוריה רופו, מאיטה פרוני וויליאם לוי.

22.2.87 - האן היו ג'ו (24)

החודש תחגוג יום הולדת השחקנית האן היו ג'ו - כוכבת "אילג'ימה", הדרמה הקוריאנית החדשה שעלתה בסופ"ש האחרון בערוץ ויוה פלטינה. זו הפעם הראשונה שאנחנו נחשפים לשחקנית הצעירה והיפהפייה הזו, שבדרום קוריאה כבר נחשבת לשחקנית דרמות מבוקשת. בראיון שקיימה היו ג'ו עם האתר Drama Beans, היא סיפרה מי הוא בן הזוג האידיאלי בעיניה: "אני מחפשת בן זוג שאוכל להישען עליו. אני אוהבת בחורים שיודעים לתמוך". את האסטרולוגים זה לא היה מפתיע - היו ג'ו היא בת מזל דגים, ובנות המזל הזה זקוקות לתמיכה וחיזוקים מבני הזוג שלהן.

עוד חוגגים החודש

2.2.78 - ברברה מורי ("רובי", "אסול טקילה") - תחגוג החודש 32.
4.2.78 - דנה גרסיה ("בגידה", "תשוקת הנצים", "למדי אותי לאהוב", "קפה בניחוח אישה", צחוק הגורל") - תחגוג החודש 32.
9.2.59 - גיא אקר ("כואב הלב", "סלומה", "קפה בניחוח אישה", "שקרים") - יחגוג החודש 52.
13.2.52 - סולדד סילביירה ("מישהו שומר עלי", "חיים גנובים", "אלופים") - תחגוג החודש 59.
13.2.65 - מרסלו מסארלו ("בובה פראית", "חיים שלי") - יחגוג החודש 46.
15.2.83 - אגוסטינה צ'ארי ("קטנטנות", "גברים עם כבוד", "היורש") - תחגוג החודש 28.
19.2.92 - פאולינה גייטאן (אליאנה ב"נשות אפריסיו") - תחגוג החודש 19.
19.2.75 - ג'קי גרסיה ("אין טיפשות בגן עדן", "ים של סודות", "יש מצב לאהבה") - תחגוג החודש 36.
21.2.44 - זולמה פאידד ("פלוריסיינטה, "קשר דם", "לנצח נשים קטנות") תחגוג החודש 67.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדשות לוהטות על "הנסיכה" ו"צ'אמפס 12"

2 בפברואר, 2011

חודש פברואר רק התחיל, וכבר יש לנו חדשות חמות, לוהטות, רותחות!!! שאתם חייבים לשמוע.

אז ככה, גולשים מקסימים שלנו... עכשיו כבר מותר לנו לגלות לכם - יום ראשון ה-6 בפברואר- זה התאריך הסופי והרשמי שבו תעלה הדרמה הקוריאנית "הנסיכה" לאתר. שריינו את התאריך ביומן, חדשו את מלאי הפופקורן ואל תשכחו גם את הממחטות. מיום ראשון הקרוב נעלה לאתר מדי יום פרק אחד חדש של הסדרה הצבעונית והמשעשעת הזו, אבל אם זה כבר ממש מדגדג לכם, אתם יכולים להיכנס עוד היום לדף הסדרה של "הנסיכה" וליהנות מהפרומו, הגלריות, תקצירי הפרקים ועוד. בגלל אורכם של פרקי הסדרה (כל פרק נמשך מעל לשעה), פיצלנו כל פרק לשני חלקים - וזאת כדי להבטיח שתהיה לכם צפייה חלקה ואיכותית. כמובן ששני החלקים של כל פרק יעלו לאתר יחד באותו היום.

יש לנו עוד חדשה סופר מלהיבה בשבילכם. ביקשתם, שלחתם מיילים, כתבתם בפורומים ושכנעתם אותנו. החל מהיום תוכלו לצפות בפרקים של "צ'אמפס 12" לפני כולם! כבר עכשיו מחכה לכם באתר הפרק של "צ'אמפס 12" שישודר בטלוויזיה רק מחר. נכון נפלא? זה אומר שתוכלו לצפות בכל הרגעים המצחיקים, העצובים והמרגשים של צ'רלי, גונסלו וחבריהם לפני כוווווווולם.

וכמובן לא נסיים מבלי לציין את מה שכבר פרסמנו בבלוג בחודש שעבר - גם סדרת המתח "מחפשים את אליסה" תעלה בהמשך החודש להקרנה חגיגית ובלעדית באתר, ואת התאריך המדויק אנחנו מבטיחים למסור בקרוב. המשיכו לעקוב!

שיהיה לכולנו חודש מוי מוי כיף ומלא בהפתעות,
צוות ויוה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully