בחורים רעים - ספיישל פרידה

  • בחורים רעים
ויוה

כוכבי "בחורים רעים" נפרדים

יותר מהעלילה הנפלאה, השירים הקצביים והקסם הדרום-קוריאני, "בחורים רעים" תיזכר לנו בעיקר בזכות השחקנים המדהימים שהשתתפו בה. חמישה כוכבים חדשים התגלו דרך הסדרה הזו, ודמויותיהם - ג'אנדי, ג'ון פיו, ג'י הו, יי ג'ונג ווו בין, נחרטו לנו בזיכרון.

אספנו את האמירות הנבחרות של השחקנים המוכשרים הללו, מתוך ראיונות שהם העניקו לתקשורת מאז הסתיימה "בחורים רעים" בדרום קוריאה. אילו סצנות הם יזכרו לתמיד מ"בחורים רעים"? איך הם התמודדו עם ההצלחה הגדולה? ומה קורה בתחום הרומנטי? בפוסט הזה, הבמה היא רק שלהם.

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

הסצנות הבלתי נשכחות

יי מין הו (ג'ון פיו): "הסצנה שלעולם לא אשכח היא הנשיקה הראשונה של ג'אנדי וג'ון פיו. זו הייתה הסצנה שחשפה את האהבה הגדולה שלהם זה לזו, ולכן השקעתי בה מאמצים רבים."
קו היאה סון (ג'אנדי): "הסצנות הזכורות לי ביותר הן סצנות שמעורב בהן אוכל. הייתה סצנה שג'אנדי אכלה אורז וקימצ'י בביתה, והמעריצים נורא אהבו את הסצנה הזו. אבל בשבילי, הסצנה הזכורה ביותר היא כשזרקו עלי עגבניות ברחוב. מזג האוויר היה כל כך קר שהעגבניות פשוט קפאו, ואני חטפתי כוויות קור בכל פעם שהעגבניות נגעו בי."
קים ג'ון (וו בין): "זכורות לי במיוחד הסצנות שצילמנו בקלדוניה החדשה (צרפת) - הן היו קשות מאוד לצילום. צילמנו במשך כל הלילה, ולפנות בוקר היה לנו רק זמן קצר לישון במלון עד שהיינו צריכים לקום ולהתאפר לקראת יום צילום חדש. לא יצא לי ליהנות מהנופים של המקום, רק כשראיתי את הפרק בטלוויזיה הבנתי כמה יפה שם."
קים היון ג'ונג (ג'י הו): "הייתה סצנה שג'י הו יושב בתוך מכונית יקרה, הוא עצוב ועצבני ומכה בהגה עם הידיים. כשצילמנו את הסצנה, נכנסתי לתוך הדמות קצת יותר מדי, ותוך כדי שאני חובט בהגה קרעתי בטעות את השרוול של החליפה שלבשתי. הצרה הייתה שהחליפה שנתנו לי הייתה נורא יקרה - בשווי 2,000 דולר..."

ההצלחה

קים ג'ון (וו בין): "מאז ההצלחה הגדולה של "בחורים רעים" אנשים מסתכלים ומתייחסים אלי אחרת. כשאני נכנס למסעדות, למשל, אני מקבל שירות אדיב מאוד מהמלצרים."
יי מין הו (ג'ון פיו): "יש לא מעט מעריצים שמתקשרים אליי ומותחים אותי בטלפון. אני נופל לטריקים שלהם כל פעם מחדש, כי הם עושים את זה בצורה מתוחכמת - לפעמים הם אפילו מתחזים לאנשים שאני מכיר. אני משתדל שלא להתייחס אליהם בעוינות, אבל אני שומר את המספרים שלהם וככה אני יודע לא לענות להם שוב."
קו היאה סון (ג'אנדי): "הכירו אותי גם לפני "בחורים רעים", אבל עכשיו, אחרי שהסדרה שודרה, מזהים אותי ברחוב הרבה יותר. אני מאוד מעריכה את התמיכה והאהבה שאני מקבלת מהמעריצים."
קים היון ג'ונג (ג'י הו): "אני מקבל אהבה אין סופית מהמעריצים, ולמרות זאת, יש רגעים שאני מרגיש בודד. כשאני במצב רוח לא טוב, רק חברי הילדות שלי יכולים לעזור לי ולשמח אותי. אני מדבר עם חבריי הטובים יותר מאשר עם ההורים שלי."

אהבה

קים בום (יי ג'ונג): "אין לי חברה, אבל אני מאוד רוצה. האמת שאף פעם לא הייתה לי בת זוג, תמיד הייתי עסוק במשהו אחר ולא היה לי זמן לחפש אהבה. הייתי שמח אם הייתה לי בת זוג שתכין לי כריכים לארוחת צהריים. כשאני בצילומים, לפעמים לא יוצא לי לאכול כלום בצהריים, ואם הייתה לי חברה שדואגת לי זה היה עוזר לי מאוד."
יי מין הו (ג'ון פיו): "בפעם האחרונה שהייתה לי חברה הייתי בן 20. לא הייתי בקשר זוגי מאז האוניברסיטה."
קים ג'ון (וו בין): "גם לי לא הייתה חברה מאז גיל 20. אני חושב שהאופי של בחורה יותר חשוב מהמראה החיצוני שלה. אם הלב שלך מתחיל לפתח רגשות למישהי, אתה תימשך אליה בלי שום קשר למראה שלה."

חברות

יי מין הו (ג'ון פיו): "בחצי שנה שעבדנו ביחד ראינו אחד את השני מהבוקר עד הערב, ואנחנו מרגישים שאנחנו מכירים זה את זה כאילו אנחנו חברים מילדות. הפכנו לחברים טובים מאוד."
קו היאה סון (ג'אנדי): "יי מין הו הוא אדם חם ומקסים. עכשיו, כשאנחנו מכירים אחד את השנייה כל כך טוב, אני יכולה להגיד שהוא בדיוק אותו האדם שפגשתי בפעם הראשונה שראיתי אותו."
קים בום (יי ג'ונג): "פיתחתי קשר קרוב עם כל חברי ה-4F ועם קו היאה סון בזמן צילומי "בחורים רעים", ואפילו נפגשנו לא מזמן ביום ההולדת שלי. לצערי קים היון ג'ונג לא הצליח להגיע כי הוא טס ליפן בענייני עבודה."

מסר למעריצים

קים היון ג'ונג (ג'י הו): "חיים רק פעם אחת - אז נצלו כל רגע בחיים! תנהגו בכבוד אחד לשני, ועזרו לעניים ולחלשים מכם."
קים בום (יי ג'ונג): "לטעות פעם אחת זה בסדר, אבל אל תעשו את אותה הטעות פעמיים. במהלך החיים אתם תחוו כישלונות רבים אבל חשוב ללמוד מהם ולדאוג שהם לא יקרו שוב. אי אפשר להיות מושלם, אבל צריך לשאוף להיות כמה שיותר קרוב לזה."
קים ג'ון (וו בין): "הכי חשוב בעיניי זה לעשות תמיד את הכי טוב שאתם יכולים, גם אם זה לפעמים לא מספיק. העיקר שתנסו! כשהייתי צעיר, הלכתי עם ההורים שלי לחנות מזכרות ושם קניתי בול עץ שהיה חרוט עליו המסר הזה. מאז הוא מלווה אותי לכל מקום."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

איפה הם היום?

צילומי הדרמה הקוריאנית "בחורים רעים" הסתיימו במרץ אשתקד, וכוכבי הסדרה התפזרו איש איש לדרכו ופתחו בקריירות עצמאיות. מה קרה איתם מאז, ומה הם עושים בימים אלו ממש? כל התשובות לפניכם.

קו היאה סון (ג'אנדי)

לאחר שידור "בחורים רעים", זכתה קו היאה סון בלא פחות מחמישה פרסים יוקרתיים על משחקה בסדרה, בין השאר - פרס השחקנית הטובה ביותר, פרס הזוג האהוב ביותר (אותו חלקה עם יי מין הו) ופרס הכוכבת האסייתית האהובה ביותר. אין ספק ש"בחורים רעים" הזניקה את הקריירה של היאה סון - מיד בתום הצילומים היא ביימה סרט קצר שזכה בפרס אהוב הקהל בפסטיבל קולנוע באסיה, כתבה רומן שהפך לרב מכר ואפילו הספיקה להקליט אלבום מוסיקלי. בימים אלו היאה סון מתכוננת לצילומי דרמה חדשה שתצולם בטייוואן בשם Absolute Boyfriend הסדרה הזו, ממש כמו "בחורים רעים", מבוססת על סדרת קומיקס מצליחה.

יי מין הו (ג'ון פיו)

בזכות השתתפותו ב"בחורים רעים", יי מין הו זכה בשלושה פרסי תגלית השנה! מאז "בחורים רעים" ועד היום, יי מין הו עסוק מאוד: השנה הוא השתתף בדרמה הקוריאנית Personal Preference ובשנת 2011 הוא ישחק בקומדיה רומנטית חדשה בשם City Hunter, שמבוססת על סדרת קומיקס יפנית. הכוכב הצעיר הספיק גם לטייל בשנה החולפת בכל יבשת אסיה כדי לקדם את הסדרות בהשתתפותו - הוא הגיע ליפן, טייוואן, סינגפור ועוד.

קים היון ג'ונג (ג'י הו)

קים היון ג'ונג (הסופר-גלאן שלכם!) הפך לכוכב ע-נ-ק בכל יבשת אסיה בזכות "בחורים רעים". להקתו SS501, שהייתה אלמונית עד לפני ש"בחורים רעים" הופקה, קיבלה את אור הזרקורים וזכתה להצלחה גדולה - בתוך שנה שיחררה הלהקה מספר אלבומים ויצאה למסע הופעות בכל רחבי אסיה. היון ג'ונג גם השתתף בדרמה הקוריאנית Playful Kiss, שלצערו (ולצערנו) לא זכתה להצלחה גדולה כששודרה בטלוויזיה, אך זוכה כעת להצלחה מפתיעה ביוטיוב, לאחר שחברת ההפקה החליטה להעלות את כל פרקי הסדרה לאתר. עיצובי השיער המיוחדים של היון ג'ונג זיכו אותו בשנתיים החולפות בשני פרסים על סטייל כללי ולבוש. שאפו!

קים בום (יי ג'ונג)

גם קים בום שהצליח לפרוץ בזכות "בחורים רעים", לא בזבז אף דקה פנויה בשנתיים האחרונות - הוא השתתף בשתי סדרות קוריאניות - Dream ו- The Woman Who Still Wants To Marry. כשסיים את הצילומים, הוא נסע ללונדון ובמשך עשרה ימים סייר בעיר וצילם תמונות נוף, אותן אסף לכדי אלבום מיוחד שיצא למכירה בחנויות. מסתבר שקים בום הוא בחור יצירתי! בנוסף, הוא הצטלם לדרמה אינטראקטיבית בשם Haru - אותה הפיק משרד התיירות במטרה לחשוף את הצופים מכל העולם לנוף ולתרבות הדרום-קוריאנית. הדרמה שודרה באתר אינטרנט מיוחד שהוקם במיוחד לסדרה וזכתה להצלחה רבה.

קים ג'ון (וו בין)

קים ג'ון הוא לא רק שחקן, אלא גם חבר בלהקה T-Max. כפי שכבר סיפרנו בעבר בבלוג, הלהקה הקליטה מספר שירים שהופיעו בסדרה "בחורים רעים". החשיפה הגדולה בסדרה הפכה אותה ללהקה הכי פופולארית בסביבה. בשנתיים האחרונות חברי הלהקה הספיקו להוציא גם אלבום חדש וגם אלבום אוסף. אבל זה לא הספיק לקים ג'ון. ברשימה שלו יש גם בהצגת תיאטרון, תוכנית ריאליטי וגם דרמה סלולרית בשם Pygmalion’s Love (הפקה יפנית-קוריאנית) שהייתה לדרמה הסלולרית הנצפית ביותר ביפן בשנה שעברה.

כוכבי הסדרה המשיכו הלאה, ועכשיו הגיע גם תורנו. אנחנו נתגעגע מאוד לסדרה הנהדרת ולשחקניה המוכשרים, ומאחלים להם הצלחה גם בפרויקטים הבאים שלהם. אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב אחרי הנעשה איתם, ומקווים לראות אותם שוב על המסך שלנו.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully