אתם קבעתם: מי הוא הסופר-גלאן של ויוה פלטינה?

  • בלוג
ויוה

והסופר-גלאן של ויוה פלטינה הוא...

יש לנו מילה אחת להגיד לכם - ואוו! ההצבעה הייתה צמודה, מותחת ומלאת תהפוכות!!! מעל 6,800 גולשים הצביעו בסקר בשבוע האחרון והכריעו מי הוא הסופר-גלאן של ערוץ ויוה פלטינה.

זה הרגע לגלות לכם איזה גלאן זכה במקום הראשון ונכנס לפנתיאון אתר ויוה יחד גם ג'נקרלוס קנלה. מוכנים? הנה זה בא...

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

לכתבה המלאה

במקום החמישי עם 52 הצבעות שהם 0.76% מהקולות - סבסטיאן אסטבנז

גם אתם מרגישים קצת מבוכה בשביל סבסטיאן אסטבנז? השחקן הראשי של "הירושה" לא הצליח לגרד אפילו אחוז אחד מהקולות, וקיבל את המקום החמישי והאחרון. אתם הייתם שותפים לדעתנו שדמויותיו של אסטבנז חוזרות על עצמן, ושהגיע הזמן שהוא יעבור שינוי מרענן שיהפוך אותו שוב פעם לרלוונטי.

במקום הרביעי עם 81 הצבעות שהם 1.19% מהקולות - קרלוס פונסה

קרלוס פונסה כבר לא יהיה הסופר-גלאן של ויוה פלטינה, והוא קיבל את המקום הרביעי בלבד. אנחנו לא מופתעים - פונסה פרץ לתודעתנו רק השנה ב"אהבה נושכת" וקהל המעריצים שלו בישראל עוד לא מספיק גדול. מי יודע, אולי בסקר הבא...

במקום השלישי עם 159 הצבעות שהם 2.33% מהקולות - אלפונסו הררה

את המקום השלישי הענקתם לאלפונסו הררה (סבסטיאן ב"זיקיות") שקיבל קצת יותר מ-2% מהקולות. נכון, לא הרבה, אבל השחקן הצעיר בן ה-27 הצליח לעקוף גלאנים מבוגרים ומנוסים ממנו כמו אסטבנז ופונסה. אם הררה יעשה בחירות נכונות בקריירה שלו, אנחנו בטוחים שהוא יגיע רחוק!

במקום השני עם 3,252 הצבעות שהם 47.75% מהקולות - יי מין הו

לאחר קרב צמוד ועוצר נשימה, יי מין הו (ג'ון פיו ב"בחורים רעים") קטף רק את המקום השני, עם כמות הצבעות מכובדת ביותר ו-47.75% מהקולות. למרות שאנחנו חשבנו שמין הו הוא הסופר-גלאן האולטימטיבי ועל אף שהיו רגעים בהם הוא הוביל בתוצאות, מין הו לא הצליח לנצח בתחרות ונאלץ להסתפק במקום השני.

ובמקום הראשון... עם 3,266 הצבעות שהם 47.96% מהקולות - קים היון ג'ונג!!!

בזכות 14 קולות בלבד הצליח קים היון ג'ונג (ג'י הו ב"בחורים רעים") לעקוף את שותפו לסדרה, יי מין הו ולזכות באופן רשמי בתואר הסופר-גלאן של ערוץ ויוה פלטינה!!!

מדובר בהישג גדול לשחקן הקוריאני הצעיר, שנחשפנו אליו רק לפני שבועות ספורים וכבר הוא נהפך לכוכב נערץ בקרב אוהבי הדרמות הקוריאניות. שאפו!

מזל טוב לסופר-גלאן החדש שלנו, ותודה לכל אלפי המצביעים.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אתם קובעים: מי הוא הסופר-גלאן של ויוה פלטינה?

18 בנובמבר, 2010

לפני כשבועיים הצבעתם וקבעתם שג'נקרלוס קנלה ("מלאך ושטן") הוא הסופר-גלאן של ערוץ ויוה, ועכשיו הגיע הרגע לבחור ולהכריע מי הוא הסופר-גלאן של ויוה פלטינה!

גם ערוץ ויוה פלטינה התברך בגלאנים חתיכים וכריזמטים המגיעים אלינו מכל העולם - מדרום אמריקה ועד דרום קוריאה, אבל רק אחד יזכה בתואר הסופר-גלאן ויכנס להיכל התהילה של אתר ויוה. לפניכם הדעה שלנו על חמשת הגלאנים המועמדים, כשתסיימו לקרוא רוצו והצביעו בסקר - אל תתנו לגלאן האהוב עליכם להפסיד!

מועמד מס' 1 - קרלוס פונסה

גיל: 38
ארץ לידה: פוארטו ריקו
מופיע על המסך שלנו ב: "אהבה נושכת" (אנטוניו)
טלנובלות קודמות: "אין אשמה באהבה" (אדריאן)
דבר הצוות: את קרלוס פונסה פגשנו לראשונה ב"אין אשמה באהבה" ועכשיו הוא חזר אלינו ב"אהבה נושכת". האמת? די התגעגענו. פונסה הוא גם שחקן וגם זמר, שמלחין וכותב בעצמו חלק גדול משיריו - מה אפשר לבקש יותר מזה? את טבילת האש שלו כגלאן עבר קרלוס בסדרות אמריקאיות, כמו "בוורלי הילס 90210", "הרקיע השביעי" ו"ליפסטיק ג'ונגל", ולא בטלנובלות רגילות. זה בטח החספוס האמריקאי שעושה לנו את זה...

הדעה שלנו: סופר-גלאן (אבל אין אין אין על ברנדון).

מועמד מס' 2 - יי מין הו

גיל: 23
ארץ לידה: דרום קוריאה
מופיע על המסך שלנו ב: "בחורים רעים" (ג'ון פיו)
דבר הצוות: גילוי נאות - אנחנו פשוט מאוהבים ביי מין הו! כל פעם שאנחנו רואים את ג'ון פיו ב"בחורים רעים", אנחנו לא מסוגלים להוריד את העיניים מהמסך. יי מין הו הוא חתיך הורס ושחקן מוכשר, והוא ללא ספק התגלית הכי גדולה של הסדרה "בחורים רעים". אנחנו מקווים שמין הו ימשיך לשחק בסדרות קוריאניות איכותיות, כי הטלוויזיה שלנו תתגעגע. מה שבטוח, אנחנו נעקוב אחרי הקריירה שלו בתשומת לב רבה.

הדעה שלנו: 슈퍼 용감한 (מקוריאנית - סופר-גלאן).

מועמד מס' 3 - סבסטיאן אסטבנז

גיל: 40
ארץ לידה: ארגנטינה
מופיע על המסך שלנו ב: "הירושה" (פדרו)
טלנובלות קודמות: "מישהו שומר עלי" (ניקולאס), "אהבה אסורה" (בטו) ו"כמוך וכמוני" (ווילי)
דבר הצוות: סבסטיאן אסטבנז, שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 40, הוא שועל טלנובלות ותיק ומנוסה. עוד מימי "כמוך וכמוני" אנחנו נהנים מכישורי הגלאניות שלו, ונראה שהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. אבל אולי זו בדיוק הבעיה... קצת נמאס לנו לראות אותו כל פעם מחדש כבחור טוב לב ותמים. אולי תנסה לגוון ולשחק את הרשע פעם אחת, אסטבנז?

הדעה שלנו: קרש בתחפושת של סופר-גלאן.

מועמד מס' 4 - אלפונסו הררה

גיל: 27
ארץ לידה: מקסיקו
מופיע על המסך שלנו ב: "זיקיות" (סבסטיאן)
טלנובלות קודמות: "רבלדה" (מיגל), "כיתה 406" (חואן דויד)
דבר הצוות: לאחר שלוש טלנובלות לצעירים בהן כיכב אלפונסו הררה, אנחנו עדיין לא תופסים ממנו גלאן רציני... זה לא שהוא לא שחקן טוב, וזה לא שהוא לא חתיך, הוא פשוט מפחד לצאת מבריכת הילדים ולשחות במים העמוקים יותר. או במילים אחרות - הוא אוחז בחוזקה בתואר "אליל הנוער" שקיבל בזכות "רבלדה", ולא מוכן להרפות ממנו. מאוד קל להיות כוכב נוער, אבל אנחנו מחפשים גבר-גבר.

הדעה שלנו: גלאן לצעירים, אבל יש עתיד.

מועמד מס' 5 - קים היון ג'ונג

גיל: 24
ארץ לידה: דרום קוריאה
מופיע על המסך שלנו ב: "בחורים רעים" (ג'י הו)
דבר הצוות: קים היון ג'ונג פרץ לתודעה דרך "בחורים רעים", והתבלט בזכות צבע שיערו הכתום והמיוחד שהבדיל אותו משאר חבריו לקאסט. קשה שלא להתאהב בשחקן הצעיר והחינני, שפשוט מתחשק לצבוט לו בלחיים... אבל בואו נודה באמת, להיון ג'ונג יש עוד דרך ארוכה לעבור עד שיהיה סופר-גלאן, ואחרי ההופעה המצוינת שנתן ב"בחורים רעים", הוא יצטרך להוכיח את עצמו הלאה בפרוייקטים נוספים.

הדעה שלנו: גלאן בחיתוליו.

זהו זה, מפה והלאה - הכל בידיים שלכם! אז תחשבו טוב-טוב מי בשבילכם הוא הסופר-גלאן הגדול מכולם, וגשו להצביע בסקר. רק גלאן אחד יינצח, ורק לכם הכוח לקבוע איזה גלאן זה יהיה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully