בלוג ויוה - נובמבר

"צ'אמפס 12", "נשות אפריסיו" ו"החברה שלי" מגיעות לערוצים ויוה וויוה פלטינה

  • בלוג
ויוה

"צ'אמפס 12" - גם באתר ויוה!

23 בנובמבר, 2010

גולשים אהובים, יש לנו הפתעה משמחת בשבילכם! בעוד כשבועיים בדיוק תעלה סדרת הנוער "צ'אמפס 12" בערוץ ויוה, ועכשיו כבר ניתן לגלות שפרקי הסדרה יועלו גם לאתר, יום אחד בלבד לאחר שידורם בטלוויזיה!

מדי בוקר נעלה לאתר את הפרק של "צ'אמפס 12" ששודר יום קודם לכן בערוץ, לטובת כל מי שפספס או למי שמוכרח לראות פעם נוספת את הבלונד הזוהר של ליז סולרי והקוביות של תומאס דה לאס הראס. כמו כן, כבר בשבוע הבא נפתח את דף הסדרה של "צ'אמפס 12", בעזרתו תוכלו להתכונן לקראת עלייתה של הטלנובלה. דף הסדרה יכיל את תקציר העלילה, הפרומו, מידע על הדמויות, גלריות עשירות, קצרים ועוד.

להזכירכם, ב-6 בדצמבר ישודר הפרק האחרון של "דון חואן", וביום שלמחרת "צ'אמפס 12" תחל את שידוריה בשעה 20:00 בערב.

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נשות אפריסיו כובשות את ערוץ ויוה

15 בנובמבר, 2010

היכונו לבואה של הסדרה הכי נועזת שנראתה לאחרונה על המסך - "נשות אפריסיו", הטלנובלה המקסיקנית שעוררה הדים בכל דרום אמריקה, מגיעה לערוץ ויוה ב-16 בדצמבר ותחליף את "ים של אהבה".

"נשות אפריסיו" גרפה ביקורות חריפות מאוד וגלי מחאה חסרי תקדים בעת שידורה במקסיקו השנה, בעיקר בגלל הרומן הלסבי שהיא מציגה. ואם זה לא מספיק, הטלנובלה בת 117 הפרקים מכילה גם סצנות ארוטיות, ובכלל הסדרה עוסקת בנושאים פרובוקטיביים כמו פוליגמיה, פתיחות מינית, שירותי ליווי והתמכרות למין, כך שאפשר להבין מדוע הסערה התקשורתית סביב הטלנובלה הייתה גדולה. חלק מגופי השידור של מקסיקו, ביניהם גם "טלביסה", לא אהבו את מה שהם ראו, ואפילו שקלו להטיל חרם על כל השחקנים המשתתפים בה ולא להעסיקם בפרויקטים עתידיים...

הטלנובלה מביאה לנו את סיפורן של בנות משפחת אפריסיו. מדובר בנשים מודרניות, חזקות ודעתניות, שלמדו שאינן זקוקות לגברים כדי לשרוד. עוד דבר שמשותף להן - הן כולן אלמנות שילדו רק בנות. סקס, מערכות יחסים, נישואים, אימהות וגירושים, הם רק חלק מהנושאים שנתקל בהם בטלנובלה זו.

"נשות אפריסיו" זכתה בשנת 2010 בחמישה פרסים בפסטיבל הטלנובלות היוקרתי FyMTI, בין השאר - פרס הטלנובלה הטובה ביותר, פרס התסריט הטוב ביותר ופרס השחקנית הטובה ביותר לגבריאלה דה לה גרסה, שמגלמת את אחת מהדמויות הראשיות (אלמה) בסדרה.

טלנובלה חושפנית וסוחפת, אסור לפספס!

"נשות אפריסיו" - החל מ-16 בדצמבר, ימים ראשון-חמישי בשעה 21:40.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"החברה שלי" מגיעה לערוץ ויוה פלטינה

10 בנובמבר, 2010

אוהבי קוריאניות יקרים, אנחנו שמחים לבשר לכם שאחת ממשאלות ליבכם עומדת להתגשם - "החברה שלי" (בלועזית - My Girl) מגיעה לערוץ ויוה פלטינה ב-10 בדצמבר!!!! כן, אנחנו יודעים כמה רציתם וכמה ביקשתם שנשדר את הסדרה הזו, והנה, זה קורה... הסדרה תשודר במקום "בחורים רעים", שתגיע לסיומה המרגש ב-3 בדצמבר.

"החברה שלי" היא קומדיה רומנטית שנחשבת לאחת הדרמות הקוריאניות המצליחות ביותר בכל הזמנים. הסדרה, בת 16 הפרקים סחפה אחריה מיליוני צופים בכל יבשת אסיה. בסדרה משתתף השחקן יי ג'ון גי, המוכר לנו מדרמת האקשן המצליחה "בין כלב לזאב".

הסדרה מספרת את סיפור אהבתם של יורין, בחורה יפהפייה שעובדת כמדריכת תיירים באי ג'ג'ו שבקוריאה, וגונג צ'אן, יורש של בית מלון יוקרתי. על ערש דווי, מבקש סבו האהוב של גונג צ'אן לפגוש את נכדתו, שנעדרת מזה שנים לאחר שרעידת אדמה קטלנית פקדה את איזור מגוריה. גונג צ'אן פוגש את יורין ומציע לה להתחזות לנכדה האבודה, בעוד הוא מחפש את הדודנית האמיתית.

יורין, שזקוקה נואשות לכסף כדי לשלם את חובות אביה, נענית להצעה ואט אט גם מתאהבת בגונג צ'אן. יורין שומרת את אהבתה בסוד מכיוון שהיא יודעת שקשר זוגי ביניהם הוא בלתי אפשרי, בגלל הבדלי המעמדות והשקר שמרחף מעליהם. אבל כמו בכל דרמה קוריאנית מוצלחת, גונג צ'אן מתאהב בה בחזרה והשניים נאלצים להתמודד עם קשיים רבים הנערמים בפניהם בדרך למימוש אהבתם הגדולה.

"החברה שלי" היא סדרה חובה לכל אוהבי הקוריאניות, ולמי שעוד לא מכיר את הז'אנר הקוריאני - זו ההזדמנות להתאהב!

"החברה שלי" - החל מ-10 בדצמבר, מדי שישי בשעה 15:10, 2 פרקים ברצף.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

צ'אמפס 12 מגיעה לערוץ ויוה!!!

7 בנובמבר, 2010

אהבתם את "רבלדה"? השתגעתם על "ים של סודות"? אז תתכוננו, כי אתם הולכים להתאהב ב"צ'אמפס 12", סדרת הנוער החדשה שמגיעה אל ערוץ ויוה ב-7 בדצמבר ותחליף את "דון חואן". נשים יפהפיות, גברים מסוקסים והמון כדורגל ואהבה - מה צריך יותר מזה בשביל טלנובלה סקסית וכייפית, שתעשה לנו חורף חם במיוחד...

"צ'אמפס 12" מביאה לכם את סיפורם של שרלוט (ליז סולרי) וגונסלו (תומאס דה לאס הראס). היא - בובת ברבי שעסוקה כל היום במראה החיצוני שלה, הוא - שחקן כדורגל מוכשר שחולם לשחק בחו"ל. גונסלו מוקסם מיופייה של שרלוט כשהוא פוגש אותה לראשונה, ואינו מעלה כלל על הדעת שהיפהפייה הזו רוצה להרוס לו את הקריירה!

גונסלו קצת שכח הוא הכיר את שרלוט כשהם היו ילדים. אז, הוא השפיל אותה כך שהשאיר בה צלקת לכל החיים. כדי לנקום בו, קונה שרלוט את קבוצת הכדורגל בה הוא משחק ומתחילה להראות לו מי הבוס. שרלוט וגונסלו הופכים ליריבים מרים, אך במהרה ייאלצו לשתף פעולה כדי למנוע את פירוק הקבוצה, ותוך כדי הם גם ילמדו להעריך ולאהוב זה את זו.

"צ'אמפס 12" שהופקה ע"י דורי מדיה ("לה לולה", "אמנדה או" ו"דייט בליינד"), נכתבה ע"י התסריטאית פטריסיה מלדונדו, שאחראית בין היתר גם לכתיבת הטלנובלות המצליחות שכולנו אהבנו - "קטנטנות" ו"המורדים". לטלנובלה 120 פרקים והיא שודרה בארגנטינה בשנת 2009.

"צ'אמפס 12" - החל מ-7 בדצמבר, ימים ראשון-חמישי בשעה 20:00.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 בנובמבר, 2010

הבלוג גאה להציג פינה חדשה דנדשה - ימי הולדת! כל תחילת חודש לועזי נפרסם בבלוג אילו כוכבי טלנובלות חוגגים יום הולדת באותו החודש. ככה תוכלו לדעת לאיזה כוכב מגיע מזל טוב (או בספרדית - Feliz Cumpleanos), איזו כוכבת נולדה בדיוק בתאריך שלכם ואפילו ננסה לבדוק מה אומרים השמיים על 12 המזלות, והאם זה באמת מתחבר לכוכבי הטלנובלות שלנו. נכון מדליק?
אז בלי קשקשת מיותרת, בואו ניגש לעניין ונבדוק מי נולד החודש (נובמבר).

6.11.70 - סבסטיאן אסטבנז (40)

סבסטיאן אסטבנז, שמככב בימים אלו ב"הירושה" (ערוץ ויוה פלטינה), יחגוג החודש יום הולדת 40. אתם ודאי זוכרים את אסטבנז מהטלנובלה "מישהו שומר עליי" (ניקולאס), וצופי הטלנובלות הותיקים יותר שביניכם זוכרים אותו גם מהטלנובלות הנוסטלגיות "אהבה אסורה" (בטו) ו"כמוך וכמוני" (ווילי). אסטבנז הוא בן מזל עקרב, ולפי האסטרולוגיה בני מזל עקרב נמשכים מאוד לכסף, ולרוב בוחרים לעסוק בעבודות שקשורות לעסקים ולבורסה. אצל אסטבנז, כפי שאנחנו יודעים, זה לא תפס בכלל, מגיל 26 הוא משחק בטלנובלות ולא נראה שהוא בדרך החוצה.

9.11.84 - קו היאה סון (26)

הייתם מאמינים שקו היאה סון, שמשחקת ב"בחורים רעים" את ג'אנדי, נערה בתיכון, תהיה החודש בת 26?! הניתוח האסטרולוגי של בנות מזל עקרב מתאים מאוד גם לדמות שהיא משחקת בסדרה - ג'אנדי. בנות מזל עקרב ידועות כבחורות חריפות וביקורתיות, שנוהגות להעמיד את בני זוגן לעתיד במבחן ממושך לפני שהן מתמסרות להם (מזכיר לכם אולי את מערכת היחסים שלה עם ג'ון פיו?). בנוסף, האסטרולוגיה אומרת שבנות מזל עקרב שונאות חוסר צדק, ומוכנות לנקום ולהשפיל את מי שמוביל לכזה. כולנו זוכרים איך ג'אנדי יצאה כנגד חבורת פ' 4, לאחר שאלו העזו להשפיל את חברתה ללימודים.

15.11.76 - גבי אספינו (34)

גבי אספינו היא שחקנית יפהפייה שפשוט מסרבת להזדקן - היא לא השתנתה בהרבה מאז שראינו אותה לראשונה ב"לונה". מאז נהנו ממנה גם בטלנובלה "זהות אבודה" ובחודשים האחרונים אנחנו צופים בה מדי יום ב"מלאך ושטן". בנות מזל עקרב נוטות להימשך בדרך כלל לגברים בעייתיים, קשוחים ולפעמים חולי-שליטה, שמוכרחים להיות אלו שיגידו את המילה האחרונה. זה מעניין מאוד מכיוון שלפי כל הפרסומים, מושא האהבה הנוכחי של אספינו הוא ג'נקרלוס קנלה. ג'נקרלוס, יש משהו שלא סיפרת לנו?

28.11.79 - דניאל הני (32)

דניאל הני משחק את הנרי ב"סאם סון המתוקה", הסדרה הקוריאנית המצליחה שכל פרקיה זמינים לצפייה כאן באתר ויוה. הני הוא בן מזל קשת, הידועים כאנשים שאוהבים לנדוד בכל העולם, לצאת להרפתקאות חדשות ולטייל בכל מקום אפשרי. וזה בדיוק מה שהני עשה במסגרת קריירת הדוגמנות שלו. הוא הסתובב בכל העולם והגיע לארצות הברית, צרפת, איטליה, טיוואן והונג קונג. וכל זה בזמן שהוא לומד במקביל בקולג'... ממש מולטי-טאסקינג - בן מזל קשת טיפוסי!

29.11.78 - בנחמין ויקוניה (32)

זו הפעם הראשונה שאנחנו פוגשים את בנחמין ויקוניה על המסך שלנו (פרנקו ב"דון חואן"), אבל כדאי שתדעו שמדובר בשחקן צ'יליאני מפורסם ומצליח ששיחק בסרטי קולנוע רבים. לפי האסטרולוגיה, בני מזל קשת (וויקוניה ביניהם) הם בדרך כלל כאלו שפוחדים ממחויבות, לא מצליחים להחזיק קשר זוגי ובטח שלא להתמסד... אצל ויקוניה זה ההפך הגמור - הבחור נשוי באושר +2! ואם כבר אנחנו מדברים על ויקוניה, יש לנו גם סקופ נחמד לחלוק - הוא היה אמור לשחק את דמותו של פקונדו ב"לה לולה", ואפילו הצטלם לפיילוט (הפרק הראשון) של הטלנובלה. לבסוף הוחלט כי לוסיאנו קסטרו יחליף אותו בתפקיד. תגידו, רק לנו זה קשה לדמיין את ויקוניה (שהתרגלנו אליו כפרנקו הרשע ב"דון חואן") כפקונדו טוב הלב?

עוד חוגגים החודש

4.11.66 - סרחיו סנדל (דמיאן ב"מחר ולתמיד", אהרון ב"שיכורה מאהבה" וססאר ב"כואב הלב") - יחגוג החודש 44.
4.11.59 - ססר אבורה (אאוחניו ב"הכל בשביל האהבה", אסטבן ב"אם חורגת", אטיליו ב"לילות מריאנה" ופדריקו ב"חבקי אותי חזק") - יחגוג החודש 51.
7.11.65 - חואן פבלו שוק (גונסלו ב"דונה ברברה", מאוריסיו ב"אין שטוחות בגן עדן", דמיאן ב"הסערה" ופרננדו ב"תשוקת הנצים") - יחגוג החודש 45.
11.11.43 - ארתורו בונין (גרגוריו ב"הירושה", מנואל ב"חיים גנובים" ומרסל ב"המורדים") - יחגוג החודש 67.

ותגידו מזל טוב גם ל...

12.11.43 - ארנלדו אנדרה (לאוראנו ב"אחים בדם", פבלו ב"קוראים לזה אהבה", לסארו ב"אני צועני" וחררדו ב"עשירים ומפורסמים") - יחגוג החודש 67.
14.11.74 - נטליה אספרון (לוס ב"הכל בשביל האהבה" ובלנקה ב"רק נשיקה") - תחגוג החודש 36.
18.11.70 - לורנה פאס (מרגריטה ב"הפיתוי" ופטריסיה ב"אני בטי המכוערת") - תחגוג החודש 40.
19.11.79 - מישל וויט (אירנה ב"מחר ולתמיד", מישל ב"בגידה", ויויאן ב"אם חורגת" ונדיה ב"כיתה 406") - תחגוג החודש 31.
26.11.79 - דבורה סקו (מריה ב"ללא ספק" וסול ב"אמריקה") - תחגוג החודש 31.
27.11.51 - ורה פישר (קיארה ב"הדרך להודו", אורסולה ב"אמריקה" ואיווט ב"האחד") - תחגוג החודש 59.
30.11.75 - אאוחניה טובל (אנדי ב"אחים בדם", ססיליה ב"הנשים של אף אחד", ברברה ב"חיים שלי", נואל ב"קוראים לזה אהבה" וסילבינה ב"סנטרל 099") - תחגוג החודש 35.

דרך אגב, אל תחשבו ששכחנו מסקר הגלאנים - בימים הקרובים נפרסם את התוצאות, ובינתיים אל תפסיקו להצביע ולהשפיע!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully