אתם קבעתם: מי הוא הסופר-גלאן של הטלנובלות?

  • בלוג
ויוה

והסופר-גלאן של הטלנובלות הוא...

4 בנובמבר, 2010

בתום שבוע סוער וגועש בו נלחמו ראש בראש כל הגלאנים הגדולים של הטלנובלות, זה הזמן לחשוף את התוצאות.
אנחנו שמחים על ההיענות הגדולה ונהננו מאוד לקרוא את הדעות שלכם בפורום ובטוקבקים. אנחנו מבטיחים שצפויים לכם סקרים נוספים גם בעתיד! טוב, מספיק, לא נמתח אתכם יותר - קדימה, לתוצאות!!!

2,776 אנשים הצביעו והשפיעו וקבעו מי הוא הסופר-גלאן של הטלנובלות.

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

לכתבה המלאה

במקום השביעי עם 25 הצבעות שהם 0.92% מהקולות - גונסלו הרדיה

במקום האחרון נמצא גונסלו הרדיה, אנסו ב"אחים בדם", עם 0.92% מהקולות בלבד. שמחנו לגלות שאתם מסכימים איתנו שהרדיה עדיין רחוק מלהיות סופר-גלאן, ושיש לפניו עוד דרך ארוכה לעבור.

במקום השישי עם 223 הצבעות שהם 8.19% מהקולות - לוסיאנו קסטרו

את המקום השישי קיבל לוסיאנו קסטרו, עם כמעט עשרה אחוזים מהקולות. בעוד אנחנו חשבנו שהוא בהחלט-סופר גלאן, אתם נתתם לו אך ורק את המקום השישי. לא נורא לוסיאנו, אולי בפעם הבאה...

במקום החמישי עם 296 הצבעות שהם 9.48% מהקולות - מריאנו מרטינז

לא הרחק מלוסיאנו קסטרו נמצא שותפו לטלנובלה "אחים בדם", מריאנו מרטינז, שלקח את המקום החמישי. בשביל גלאן יחסית אלמוני במחוזותינו, אנחנו חושבים שזו תוצאה יפה מאוד!

במקום הרביעי עם 376 הצבעות שהם 13.81% מהקולות - כריסטיאן מייר

במקום הרביעי והמכובד - כריסטיאן מייר, כוכב "הסערה" ו"דונה ברברה". אנחנו קבענו שהוא סופר-גלאן, אבל זה בסדר, אנחנו לא חייבים להסכים על הכל... כנראה שמייר צריך להתאמץ יותר כדי שיוכל להיות סופר-גלאן של ממש.

ולשלושת הגדולים:

במקום השלישי עם 397 הצבעות שהם 14.51% מהקולות - חואקין פוריאל

את המקום שלישי קטף חואקין פוריאל, כוכב "דון חואן". את חואקין אנחנו מכירים מטלנובלות רבות, ועכשיו הוכחתם שהוא צבר קהל מעריצים נאמן. כל הכבוד פוריאל, המשך כך!

במקום השני עם 416 הצבעות שהם 14.92% מהקולות - מריו סימארו

לאחר קרוב צמוד עם חואקין פוריאל, את המקום השני קיבל מריו סימארו (ויקטור מנואל ב"ים של אהבה"). התוצאה קצת מפתיעה - סימארו אמנם במקום השני (והמאוד מכובד), אבל רק עם 15% מהקולות. מגלאן בסדר גודל כמו סימארו, היינו מצפים לקצת יותר.

ובמקום הראשון... עם 1,043 הצבעות שהם 38.17% מהקולות - ג'נקרלוס קנלה!!!

יש שיגידו שזה היה צפוי, אבל אנחנו חושבים שזה דווקא מאוד מפתיע- אתם קבעתם שג'נקרלוס קנלה, אותו אנחנו מכירים סך הכל מטלנובלה אחת - הוא הסופר-גלאן שלכם!!! יותר משליש מהמצביעים הכריע את הכף, וקנלה הצליח לעשות את הבלתי יאומן ולגבור על גלאנים ותיקים ממנו בהרבה. מזל טוב, ג'נקרלוס!

תודה רבה לכל אלפי המצביעים ולהתראות בסקרים הבאים!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אתם קובעים: מי הוא הסופר-גלאן של הטלנובלות?

28 באוקטובר, 2010

אחת ההנאות הכי גדולות בטלנובלות הם, כמובן, הגלאנים. אותם גברים חתיכים שמחזיקים את הטלנובלה על כתפיהם המסוקסות, שבכל פעם שהם על המסך משתחררים עשרות פרפרים אצלנו בבטן. הטלנובלות שמשודרות כיום בערוץ ויוה שופעות בגלאנים מוצלחים במיוחד, והגיע הזמן שנכריע מי הוא הגלאן האהוב עלינו ביותר!
לפניכם שבעת הגלאנים המועמדים, קצת רקע עליהם ודעה אישית שלנו. כשתסיימו לקרוא, גשו להצביע בסקר המיוחד ובחרו מי הוא לדעתכם הסופר-גלאן של הטלנובלות!

מועמד מס' 1 - ג'נקרלוס קנלה

גיל: 22
ארץ לידה: ארצות הברית
מופיע על המסך שלנו ב: "מלאך ושטן" (אנחל)
טלנובלות קודמות: "דונה ברברה" (אסדרובל)
דבר הצוות: מאצטרובל פשוט ב"דונה ברברה", הפך ג'נקרלוס קנלה לענף הכי מלבלב בעץ בזכות "מלאך ושטן". ג'נקרלוס פרץ קדימה בשנה האחרונה וכבש את לבבות כולם בעזרת השילוש הקדוש - מראה חיצוני נאה (מאוד!), כשרון משחק מצוין וקול משגע. ג'נקרלוס כאן כדי להישאר, ובהחלט יש לו עוד דרך ארוכה לעבור במסלול הגלאנות. בינתיים, לצערנו, הוא עוד לא מספיק בשל.

הדעה שלנו: לא סופר-גלאן, אבל בהחלט בדרך הנכונה.

מועמד מס' 2 - מריו סימארו

גיל: 39
ארץ לידה: קובה
מופיע על המסך שלנו ב: "ים של אהבה" (ויקטור מנואל)
טלנובלות קודמות: "בגידה" (הוגו/אלסידס), "על החיים ועל המוות" (סלבדור), "תשוקת הנצים" (חואן) ו"חתולה פראית" (לואיס מריו)
דבר הצוות: מריו סימארו הוא אחד הגלאנים המוכרים והנערצים ביותר בעולם הטלנובלות, אך השנה האחרונה לא הייתה פשוטה בכלל עבורו. סימארו הוכיח לכולם שהוא אולי פרצוף יפה, אבל הוא לא אחד שתרצו לריב איתו בבר. לסימארו היה סכסוך מתוקשר עם שותפתיו ל"ים של אהבה",שטענו שהוא התעלל בהן פיזית ומילולית במהלך צילומי הסדרה. הסכסוך הוביל לפיטורו של סימארו מהטלנובלה, רגע לפני סיום הצילומים. יכול להיות שמשבר גיל הארבעים הופיע אצל סימארו שנה מוקדם מדי? ובכל זאת, אי אפשר שלא לזכור לו חסד נעורים...

הדעה שלנו: סופר-גלאן בתהליכי פרישה.

מועמד מס' 3 - כריסטיאן מייר

גיל: 40
ארץ לידה: פרו
מופיע על המסך שלנו ב: "הסערה" (סנטוס)
טלנובלות קודמות: "דונה ברברה" (סנטוס) ו"לונה" (מאוריסיו)
דבר הצוות: אחחח, כריסטיאן מייר... ממתק פרואני שטעמנו לראשונה ב"לונה" ומאז אנחנו לא יכולים להפסיק לזלול. "הסערה", "דונה ברברה" - מייר לא מוריד את הרגל מהגז, והופך בשנים האחרונות ממש מתחת לעיניים שלנו לגלאן מרשים ומוערך. מייר עבר תוך תקופה די קצרה שתי פרידות מתוקשרות - האחת מאשתו לשעבר, והשנייה מארוסתו, השחקנית ג'נסיס רודריגז ("דונה ברברה", "האסירה"). אז הבשורה הטובה היא - שעכשיו הוא פנוי. הבשורה הרעה - לא כדאי לבנות עליו יותר מידי, הבחור לא ממש בנוי למחויבות...

הדעה שלנו: סופר-גלאן, אבל לא לחתונה.

מועמד מס' 4 - לוסיאנו קסטרו

גיל: 35
ארץ לידה: ארגנטינה
מופיע על המסך שלנו ב: "אחים בדם" (לאו) ובאתר ויוה בסדרה "אמנדה או" (דנטה)
טלנובלות קודמות: "לה לולה" (פקונדו), "אלופים" (דנילו)
דבר הצוות: לוסיאנו קסטרו ידוע בברנז'ה כאיש מקסים, נדיב ונחמד לכולם, ולפי איך שזה נראה על מסך הטלוויזיה שלנו, הוא גם מנשק נפלא... דמותו ב"לה לולה", פקונדו, עדיין לא יצאה לנו מהראש, ובזכותה התאהבנו קשות בלוסיאנו! כיום אנחנו נהנים ממנו לא פחות ב"אמנדה או" ו"אחים בדם", ולמרות שהוא השמין קצת (באחד הפרקים של "אחים בדם" אפילו קרצו לעניין הזה) אנחנו עדיין אוהבים אותו מאוד.

הדעה שלנו: סופר-גלאן!

מועמד מס' 5 - חואקין פוריאל

גיל: 36
ארץ לידה: ארגנטינה
מופיע על המסך שלנו ב: "דון חואן" (חואן)
טלנובלות קודמות: "מונטה כריסטו" (מרקוס), "אני צועני" (רפאל) ו"סנטרל 099" (לוקאס)
דבר הצוות: חואקין פוריאל, חתול המחמד שלנו, הגשים את הפנטזיות של כל צופות הטלנובלות בעולם בתפקיד סקסי במיוחד בטלנובלה "דון חואן". מי מאיתנו לא רוצה להיות הבחורה ה"תמימה" וה"מסכנה" שנופלת שדודה לרגליו של חואן בתום לילה סוער? כשאת נבחרת כקורבן הציד של דון חואן, את תרגישי סיפוק לכל החיים, אפילו אם בבוקר הוא ישליך אותך מהחלון. חבל שבמציאות הוא נשוי לשחקנית פאולה קרום ("בובה פראית", "סנטרל 099", "מונטה כריסטו").

הדעה שלנו: לא סופר-גלאן (רק בגלל שהוא תפוס, וזה הורס לנו את האשליה).

מועמד מס' 6 - גונסלו הרדיה

גיל: 28
ארץ לידה: ארגנטינה
מופיע על המסך שלנו ב: "אחים בדם" (אנסו)
טלנובלות קודמות: "נשים של אף אחד" (רולו) ו"קטנטנות
2006" (מתאו)
דבר הצוות: "אחים בדם" היא הפעם הראשונה שאנחנו פוגשים את גונסלו הרדיה בתפקיד רציני ומוביל, ורואים שהוא הולך ונהפך לגלאן מן המניין ואנחנו כבר מתחילים להרגיש ניצוצות באוויר... הרדיה הוכיח לכולם דרך "אחים בדם" שהוא התברך בכשרון משחק לא מבוטל, אפילו שלפעמים שותפיו לסדרה, לוסיאנו קסטרו ומריאנו מרטינז, מצילים צל גדול עליו. אנחנו מחכים שהרדיה יקח את המושכות לידיו וייפתח את כישורי הגלאניות שלו עוד יותר.

הדעה שלנו: סופר-גלאן בפוטנציה.

מועמד מס' 7 - מריאנו מרטינז

גיל: 31
ארץ לידה: ארגנטינה
מופיע על המסך שלנו ב: "אחים בדם" (סגונדו)
טלנובלות קודמות: "אלמה פירטה" (בניסיו) ו"משפחת פיירו" (חואן)
דבר הצוות: עם כל הכבוד לרשימת הגלאנים המכובדת שלמעלה, מריאנו מרטינז הוא ההימור שלנו לניצחון. צעיר, שחקן מוכשר ומתוק בצורה בלתי רגילה. דמותו ב"אחים בדם", סגונדו הפשוט, תמים ואצילי, רק גרמה לנו להתאהב בו עוד יותר. ככל שהשנים חולפות מרטינז ממתג את עצמו כשחקן איכות, ואנחנו מוכנים להישבע ש"המעטפת" שלו רק הולכת ומשתבחת עם השנים...

הדעה שלנו: ה-סופר גלאן שלנו!

עכשיו, אחרי שהצגנו בפניכם את כל הגלאנים (ואפילו הרשנו לעצמנו להביע דעה), הגיע הרגע שלכם לבחור!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully