בלוג ויוה - אוקטובר

מותה של רומינה יאן, שירי הנושא של הטלנובלות, כוכבי הטלנובלות מצייצים ויי מין הו נחשף

  • בלוג
ויוה

נא להכיר - יי מין הו

25 באוקטובר, 2010

אחת הסיבות להצלחה הענקית של "בחורים רעים" בארץ ובעולם היא הכוכב המוכשר של הסדרה, יי מין הו, המשחק את ג'ון פיו שובר הלבבות. ישבנו וחשבנו מה אנחנו יודעים על החתיך ההורס הזה? וגילינו שלא הרבה. ולכן, מיד החלטנו לצאת למשימה ולמצוא עוד פרטים! אספנו עבורכם את המיטב מתוך ראיונות שנערכו עימו לאחרונה. כן, אנחנו יסודיים.

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

לכתבה המלאה

מהו הדבר שהכי עושה אותך מאושר בימים אלו, מלבד הפרסום הגדול לו זכית בשל ההצלחה של "בחורים רעים"?

"אני חווה לאחרונה דברים שלא חלמתי עליהם כלל וזה ממלא אותי באושר. הוריי מאושרים בגלל ההצלחה שלי וזה משמח אותי מאוד. זה עושה לי טוב על הלב לראות את החיוך על הפנים של אימי, גאה כשהיא רואה אותי על מסך הטלוויזיה. היא הייתה זו שמאוד תמכה בי כשהודעתי שאני מתכוון להקדיש את עצמי למשחק."

האם עברת משבר בחיים שהתקשית להתאושש ממנו?

"בשנת 2006 עברתי תאונת דרכים קשה ובמשך שישה חודשים שכבתי במיטה בבית החולים. מאוד דאגתי שלא אוכל לחזור לשחק, ויותר מזה, בהתחלה חשבתי אפילו שלא אוכל ללכת שוב וזה שבר אותי. במקרים של לחץ ודאגה, אני פשוט הולך לישון. אם אני מרגיש שהלחץ עדיין לא עבר כשאני מתעורר, אני חוזר לישון עוד פעם, וחוזר חלילה. כבר קרה לי שישנתי 24 שעות ברציפות ככה."

אתה רואה את עצמך כאדם מחושב, או שאתה משתדל לחיות את הרגע?

"אני חי את הרגע ונותן לדברים לזרום. אני משתדל לשמור על אורח חיים ספונטאני, ואפילו לטיולים אני אוהב לצאת מבלי לתכנן שום דבר מראש. דווקא בגלל שאני לא ממש חושב על המחר, אני זקוק לכל האנשים מסביבי שבונים לי תוכניות ארוכות טווח ומנחים אותי."

איך אתה מתמודד עם כל השמועות שמתפרסמות עלייך בתקשורת, למשל על רומן בינך ובין קו היאה סון, שמשחקת את בת זוגתך ג'אנדי ב"בחורים רעים"?

"למרות שאני מנסה להתעלם מהן, אני עדיין נפגע. לפעמים אני מנסה להבין את ההיגיון מאחורי הפרסומים האלו, אבל זה פשוט בלתי אפשרי (צוחק). גם כשאני מחליט להתעלם, הרכילויות עדיין עולות לי על העצבים... אני חושב שזה בלתי אפשרי ללמוד איך לחיות לצד זה בשלום."

מה הדבר הכי חשוב לך בבת זוג?

"הסטייל שלה ומה שהיא גורמת לי להרגיש הם הדברים הכי חשובים בעיניי. אפילו אם היא לא יפה, הלב שלי יכול להימשך אליה. מה שבטוח הוא שאם יקרה לי מה שקרה לג'ון פיו בסדרה, והוריי יתנגדו לנישואים שלי עם בחורה, אני אברח איתה בין לילה ואם נצטרך גם נסתתר. אני אתחתן עם הבחורה שאוהב ויהי מה!".

עם איזו שחקנית היית רוצה לעבוד בעתיד?

"אשמח לעבוד עם סונג היאה קיו ("ג'י און, "פול האוס"). היא השחקנית האידיאלית בעיניי - יש לה סגנון אלגנטי וקלאסי, כריזמה מאוד חזקה וכשרון משחק יוצא מן הכלל. אני בטוח שאם אשחק לצידה אני אלמד ממנה המון, אבל גם אשקשק מרוב פחד..."

אם יכולת להשאיל דבר אחד מהמראה החיצוני של חברייך ללהקת F4, מה היית לוקח?

"את הפרצוף הקטן של קים בום (יי ג'ונג), העיניים הגדולות של קים ג'ון (וו בין) והגוון החיוור של פניו של ג'ים היון ג'ונג (ג'י הו). בגדול, אני חושב שאני נראה הכי טוב משלושתם..."

אילו שלושה דברים היית לוקח איתך לאי בודד?

"מיטה, מצית וטלפון סלולארי. מיטה כדי שאוכל לישון כמו שצריך, מצית כדי שאוכל לבשל את האוכל שלי - אני מאוד אוהב בשר וכדי שאוכל לבשל אותו אני צריך מצית, וטלפון סלולארי כדי שאוכל לדבר עם אנשים ולא להשתעמם. יש לי גם המון משחקים שהורדתי לסלולארי שלי..."

ספר על הרגלי השתייה שלך. איזה משקה אתה אוהב, איפה אתה נוהג לשתות ועם מי?

"אני לא מסוגל לשתות הרבה - קשה לי אחרי שלושה שוטים... אני גם לא בררן לגבי המקומות שאני הולך אליהם, אני יכול להסתגל לכל סביבה וליהנות. אבל תמיד אעדיף לשתות עם אנשים שאני מרגיש איתם בנוח, ושלא לוחצים עליי לשתות עד אובדן הדעת."

מהו המוטו שלך לחיים?

"מי שמרים ידיים לא יטעם ניצחון לעולם". זה לא הניצחון שחשוב כל כך, אלא רוח הלחימה. אפילו אם אתה נכשל, לפחות אתה יודע שניסית ולא ויתרת - וזה חשוב בפני עצמו."

ואנחנו אומרים ליי מין הו, אצלנו כבר ניצחת! אנחנו אוהבים לראות אותך על המסך שלנו ומקווים שתמשיך להשתתף בעוד הרבה סדרות כדי שנמשיך ליהנות ממך בעתיד.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

18 באוקטובר, 2010

הטוויטר היא רשת חברתית שכבשה את העולם והפכה לאמצעי הנפוץ ביותר של שחקני טלוויזיה וקולנוע לשמירת קשר עם מעריציהם דרך האינטרנט. גם כוכבי הטלנובלות שכולנו מכירים ואוהבים משתמשים בטוויטר כדי לשתף את המעריצים על מה שקורה בחייהם ולהתכתב על הא ועל דא. אספנו בשבילכם את הציוצים החמים ביותר של כוכבי הטלנובלות מהשבוע האחרון!

ג'נקרלוס קנלה (אנחל ב"מלאך ושטן") השתתף בשבוע שעבר בהלוויה, ורגע לפני שיצא לבית הקברות שיתף את מעריציו בתחושותיו. "אני מתחיל את היום בלהזכיר לכם את הדבר החשוב באמת - להעריך את האנשים סביבכם ולהגיד "אני אוהב אותך" לאנשים שבאמת אוהבים אתכם". ג'נקרלוס חתם את הציוץ במילים "Los Amo" (אני אוהב אתכם), ואנחנו תוהים האם המסר שלו כוון גם לגבי אספינו (מנואלה ב"מלאך ושטן"), שלפי מגזיני הרכילות מנהלת איתו רומן סוער בחודשים האחרונים.

ואם כבר הזכרנו את גבי אספינו, נספר לכם שהשחקנית המוכשרת עסוקה מאוד בחודשים האחרונים בצילומי טלנובלה חדשה מבית "טלמונדו" - Ojo Por Ojo. לצד אספינו משחק גם מיגל ורוני (שמשחק את מרטין ב"מלאך ושטן"). הטלנובלה תעלה לשידור בארצות הברית ב-1 בנובמבר 2010 והצילומים בעיצומם. בגלל הצילומים האינטנסיביים ורוני פספס בשבוע שעבר את האירוע שהסעיר את כל העולם בשידור חי - חילוץ הכורים בצ'ילה. במהלך יום הצילומים ורוני מצא שתי דקות פנויות על מנת לצייץ ל-22,965 עוקביו וביקש עדכונים בטוויטר כיצד מתקדם החילוץ.
כשחזר הביתה מהיום הארוך, צפה ורוני ברגעי החילוץ המדהימים וצייץ: "אני צופה באיחוד המרגש של הכורים עם משפחותיהם. אי אפשר שלא להתרגש, אני מרגיש מחנק בגרון..."

אבל אם יש מישהי שבאמת התרגשה השבוע, זו הייתה בלינדה, כוכבת "זיקיות" שמחזיקה במספר שיא של עוקבים - 322,900. בלינדה בחרה להודות לכל מעריציה הנאמנים שקוראים כל מילה שלה בטוויטר. "אני אוהבת אתכם, וההצלחה שלי לא שווה כלום בלעדיכם. ביום שלא יהיה לי אתכם, אני אמות. אתם אלו שמאפשרים לי להמשיך לחיות".
היום תטוס בלינדה לברזיל יחד עם חבריה ל"זיקיות" פי ווי (אוליסס) ואלפונסו הררה (סבסטיאן) כדי לקדם את עליית הטלנובלה בטלוויזיה הברזילאית בשבוע הבא. את הסקופ הזה חשף פי ווי בטוויטר שלו. פי ווי סיפר גם שבימים אלו הוא מבצע את הליטושים האחרונים לאלבומו החדש שצפוי לצאת לחנויות התקליטים בקרוב. לפני כמה ימים פי ווי כתב "אתמול חזרתי מאולפן ההקלטות ב-6:00 לפנות בוקר! רק עכשיו התעוררתי". הוא שלח את הציוץ הזה בשעה 10:30 בבוקר ואנחנו חושבים שהוא יכול היה לפרגן לעצמו עוד כמה שעות שינה... אנחנו ממליצים לפי ווי לשמור היטב על הקול שלו, כי במהלך ביקורו בברזיל הוא יתארח בתוכנית טלוויזיה מצליחה וישיר בשידור חי מול כל האומה הברזילאית.

עוד שחקנית-זמרת שמתכוננת לקראת יציאת אלבום חדש היא נינל קונדה, המשחקת את קורל המרשעת ב"ים של אהבה". נינל מחזיקה במספר עוקבים מרשים שעומד נכון לרגע זה על 75,208. קונדה הוציאה עד היום שלושה אלבומים, ובקרוב תשחרר את הסינגל הראשון מאלבומה החדש שייקרא Vivir Asi… Es Morir De Amor ("לחיות כך זה למות מאהבה"). לפני מספר ימים צילמה קונדה את הקליפ של השיר, ובעת העבודה על הכוריאוגרפיה כתבה בהתלהבות למעריציה: "היום היה יום מאוד פרודוקטיבי. עשיתי חזרות עם הרקדנים שעבדו גם עם מדונה, מייקל ג'קסון ושאקירה! כל הגוף כואב לי."

ז'קלין בראקמונטס, קנדי ב"אין טיפשות בגן עדן", צייצה השבוע ל-263,385 עוקביה וסיפרה שאחרי 7 שנים, מסתיים החוזה שלה עם חברת ההפקות המקסיקנית "טלויסה". במסגרת החוזה השתתפה ז'קלין בטלנובלות הפופולאריות של החברה בשנים האחרונות, בין השאר "רובי", "כישוף" ו"כואב הלב". האם ז'קלין תמצא בית חדש בו תוכל להמשיך לשחק בטלנובלות או שתאלץ לפנות לדרכים חדשות?

נסיים עם כריסטיאן מייר (סנטוס, "הסערה") שסימן השבוע V על מטרה חשובה ונעלה. מייר מצטלם בחודשים האחרונים מהבוקר עד הלילה לטלנובלה חדשה מבית "טלמונדו" בשם Alguien Te Mira, והעומס מתחיל כנראה לגבות מחיר... מייר צייץ השבוע ל-26,414 עוקביו שכבר שנה שלמה שהוא מנסה לצפות בקומדיה הרומנטית
"500 ימים עם סאמר", אבל תמיד נרדם כשטום (הדמות הראשית בסרט) מגיע ליום ה-450. מייר התגאה שהשבוע סוף סוף הצליח להחזיק מעמד, הגיע ליום ה-500 וראה את הסרט עד סופו. אנחנו בטוחים שלמייר עצמו לוקח הרבה פחות מ-500 ימים כדי לכבוש בחורה...

אנחנו מקווים שנהניתם ממבחר הציוצים שהבאנו לכם ומבטיחים להמשיך לעקוב ולחלוק אתכם את הציוצים המעניינים ביותר!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שירי נושא, חלק ב'

14 באוקטובר, 2010

חזרתם אלינו לחלק השני של פרוייקט שירי הנושא שלנו. היום נגלה לכם הכל על שירי הנושא של הטלנובלות המצוינות המשודרות כיום בערוץ ויוה פלטינה. מוכנים? יצאנו לדרך!

אהבה נושכת

שם השיר: אהבה נושכת (Perro Amor)
מבצע: קרלוס פונסה (Carlos Ponce)

כפי שסיפרנו לכם בבלוג לפני מספר שבועות, קרלוס פונסה, מלבד היותו שחקן מצליח, מתחזק גם קריירה מוסיקלית ענפה ובשנים האחרונות הוציא לא פחות מחמישה אלבומים לחנויות התקליטים. כשמפיקי "אהבה נושכת" ליהקו את פונסה לתפקיד אנטוניו, היה ברור לכל שהוא זה שיבצע את שיר הנושא של הטלנובלה. המפיקים כל-כך אהבו את התוצאה הסופית של השיר, עד שבאירוע השקת הסדרה בארצות הברית פונסה שר אותו בפני כל העיתונאים, כשכל צוות השחקנים רוקד לצליליו.

בחורים רעים

שם השיר: גן עדן (Paradise)
מבצעים: טי-מקס (T-Max)

טי-מקס היא להקת בנים דרום-קוריאנית שמבצעת שירי רוק ו- R&B. חברי הלהקה מספרים שהם עברו הכשרה ארוכה בדרך להוצאת הסינגל הראשון - שיעורי פיתוח קול, ריקוד ועוד. לפני שנים ספורות פרצה הלהקה לתודעה בדרום קוריאה, יפן ומדינות נוספות והשנה הוציאה את אלבומה הראשון לחנויות. את השיר Paradise הקליטה הלהקה במיוחד עבור הסדרה "בחורים רעים", יחד עם שלושה שירים נוספים שאף נכללו בפסקול הסדרה. אחד מחברי הלהקה, תופתעו לדעת, הוא קים ג'ון, שמשחק בסדרה את וו בין.

דייט בליינד

שם השיר: Choto
מבצעת: מוריאל סנטה אנה (Muriel Santa Ana)

אם המנגינה של שיר הנושא של "דייט בליינד" נשמעת לכם מוכרת, אתם לא מדמיינים... הלחן מבוסס על השיר Fuck You של הזמרת הבריטית המפורסמת לילי אלן, כשבגרסה של "דייט בליינד" שרה אותו כוכבת הסדרה, מוריאל סנטה אנה (לוסיה). מילות השיר שונו, כמובן, כדי להתאים לרוח הסדרה וסיפורה.
זו לא הפעם הראשונה שמוריאל סנטה אנה שרה - מוריאל היא חלק מהרכב מוסיקלי בשם "אמבולנס" (Ambulancia) המבצע שירי רוק ופופ תיאטרליים. מוריאל היא לא השחקנית היחידה בהרכב - תוכלו למצוא שם גם את מריאנו טורה ("כמעט מלאכים"), מייק אמיגורנה ("המורדים", "חיים שלי") ואפילו את חוליאן וילאר, בן זוגה של מוריאל במציאות.

האמת הסמויה

שם השיר: אם אאבד אותך (Si Te Perdiera)
מבצע: לואיס מיגל (Luis Miguel)

את השם לואיס מיגל ודאי שמעתם, ובצדק... מדובר בזמר לטיני מפורסם בקנה מידה בינלאומי שאף זכה במספר פרסי גראמי. את השיר Si Te Perdiera הקליט מיגל במיוחד עבור הטלנובלה "האמת הסמויה" ואף כלל אותו באלבומו "הלהיטים הגדולים" שיצא בשנים האחרונות. בת זוגו של מיגל, דרך אגב, היא ארסלי ארמבולה, שחקנית טלנובלות מקסיקנית שהשתתפה בין השאר ב"לב פראי", "בדרך אל האושר" ו"חבקי אותי חזק".

היהלום שבכתר

שם השיר: אונארה (Onara)

אונארה, שיר הנושא של הסדרה הקוריאנית "היהלום שבכתר", הוא שיר מיוחד שמילותיו הן בשפה קוריאנית עתיקה, כזו שאפילו האנשים שחיים בקוריאה לא יכולים להבין. מכיוון שהמילים קשות לפענוח, צצו פרשנויות רבות במהלך השנים באשר למשמעות השיר... גם המנגינה עתיקה - היא מורכבת מלחן מסורתי בשם פנסורי שהיה נפוץ בקוריאה במאה ה-19. את השיר מבצעים שלושה ילדים קוריאנים מוכשרים, תלמידי מגמת מוסיקה קלאסית בביה"ס יסודי, שהתבקשו לתרום את קולם לשיר.

הירושה

שם השיר: איך להגיד לך (Como Decirte)
מבצע: אקסל (Axel)

את שיר הנושא של "הירושה", הטלנובלה החדשה של ערוץ ויוה פלטינה, מבצע אקסל, זמר ארגנטינאי. אקסל, שהוציא כבר חמישה אלבומים, הוזמן להקליט את שיר הנושא של "הירושה" לאחר שמפיקי הטלנובלה התלהבו מהביצוע שנתן לשיר הנושא של טלנובלה אחרת שהפיקו, "קוראים לזה אהבה" (Se Dice Amor). בחודשים האחרונים מקדיש אקסל בן ה-33 את רוב זמנו לבתו הקטנה שנולדה לפני מספר חודשים.

זיקיות

שם השיר: צא לי מהעור (Sal De Mi Piel)
מבצעת: בלינדה (Belinda)

אל הזמרת והשחקנית בלינדה נחשפנו לראשונה בסדרה "חברים לנצח" ששודרה בערוץ הילדים. בלינדה בת ה-21 הספיקה בחייה הקצרים לככב בכמות מכובדת של טלנובלות והוציאה מספר אלבומים שהצליחו בכל העולם. "צא לי מהעור" התגלגל בין ידיים שונות לפני שנבחר לשמש כשיר הנושא של הטלנובלה. בהתחלה הוא יועד ללהקת RBD ("רבלדה" המקסיקנים), גם דולסה מריה (רוברטה, "רבלדה") שקלה לאמץ אותו כסינגל הראשון שלה, אך לבסוף הוחלט שבלינדה, שגם כתבה את השיר, תבצע אותו עבור "זיקיות", בה היא מככבת בתפקיד הראשי. השיר נכלל באלבומה האחרון של בלינדה שיצא בשנת 2010, Carpe Diem.

בובה פראית

שם השיר: מחליפה את הכאב (Cambio Dolor)
מבצעת: נטליה אוריירו (Natalia Oreiro)

מי לא מכיר את שיר הנושא של בובה פראית? זה כנראה השיר המוכר ביותר שיצא מעולם הטלנובלות... בזכות "בובה פראית" פיתחה נטליה אוריירו קריירה מוסיקלית מצליחה. בשנת 1999 כש"בובה פראית" עוד הייתה משודרת, נטליה הוציאה את אלבומה הראשון לחנויות. בשנים שלאחר מכן הוציאה אוריירו שני אלבומים נוספים. כל אלבומיה של נטליה נמכרו במיליוני עותקים בכל רחבי העולם.
כמו שאתם זוכרים, נטליה ביצעה את שיר הנושא של "בובה פראית" על הבמה בטקס "ויוה 2000" שנערך כאן בישראל. באותו טקס, אגב, ביצעה שרית חדד את השיר בתרגומו העברי ("קח את הכול") שהפך מאז לאחד מלהיטיה הגדולים.

חיים שלי

שם השיר: לב אמיץ (Corazon Valiente)
מבצעת: נטליה אוריירו (Natalia Oreiro)

מאחורי שיר הנושא של "חיים שלי", שנקרא "לב אמיץ", עומד סיפור עצוב ונוגע ללב. השיר שייך במקור לזמרת ארגנטינאית מוערכת בשם גילדה, שנהרגה בשנת 1996 בתאונת דרכים קטלנית בעת שהייתה בדרכה לסיבוב הופעות. בתאונה נהרגו גם בתה של גילדה, אמה ו-3 מוסיקאים שליוו אותה בהופעותיה. נטליה אוריירו, כוכבת "חיים שלי", אהבה מאוד את הזמרת וקיבלה את הבשורה בזעזוע וכאב. היא החליטה להקליט גרסה מחודשת לשיר כמחווה לזכרה של גילדה ושכנעה את מפיקי הטלנובלה להשתמש בו כשיר הנושא.
אהבתה של נטליה לגילדה היא ארוכת שנים והיא אף שכנעה את תסריטאי "בובה פראית" להפוך את מילי, דמותה בסדרה, למעריצה מושבעת של הזמרת. למעריצי הסדרה נזכיר שמילי נוסעת באחד הפרקים למקום התאונה המקורי כדי לחלוק כבוד לזמרת המנוחה.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שירי נושא, חלק א'

11 באוקטובר, 2010

המוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהטלנובלות - היא יוצרת אווירה, קושרת אותנו לדמויות וגורמת לנו להתרגש. שירי נושא טובים הם שירים שגם במשך 120 פרקים מרגש לשמוע בכל פעם מחדש, ולאחרונה אנחנו מוצפים בהרבה שירים כאלה.
אתם ביקשתם לדעת מי מבצעים את שירי הנושא של הטלנובלות שמשודרות אצלנו, ובפוסט הקרוב וזה שיבוא אחריו אנחנו נגלה לכם כל מה שצריך לדעת על השירים ומבצעיהם. תהנו!

אחים בדם

שם השיר: לחזור (Volver)
מבצע: ריקרדו מונטאנר (Ricardo Montaner)

ריקרדו מונטאנר (53) הוא זמר ונצואלי מפורסם ומוערך. השיר "לחזור" הופיע באלבום שהוציא בשנת 2009 - "הדברים הם כפי שהם" (Las Cosas Son Como Son). המפיקים של "אחים בדם" כל-כך התלהבו מהשיר המרגש עד שהחליטו לאמץ אותו כשיר הנושא של הטלנובלה. רק כדי לסבר לכם את האוזן נספר ש"אחים בדם" היא ממש לא הטלנובלה הראשונה שהשתמשה בכישרונו המופלא של מונטאנר... שיריו הופיעו בשורה ארוכה של טלנובלות מצליחות בכל דרום אמריקה.
הותיקים מכם יזכרו את ריקרדו מקדיש את שירו "Besame" (נשקי אותי) לבטי בטלנובלה "אני בטי המכוערת" כשארמנדו מנסה לכבוש את לבה מחדש לקראת סופה של הטלנובלה.

אין טיפשות בגן עדן

שם השיר: זה מי שאני (Esto Es Lo Que Soy)
מבצעים: ג'סי וג'וי (Jesse & Joy)

מה אתם יודעים על ג'סי וג'וי, הצמד המוסיקלי שמבצע את שיר הנושא המקפיץ והמדליק של "אין טיפשות בגן עדן"? לא הרבה, מן הסתם, אז קבלו קצת רקע... בשנת 2005 החליטו האחים ג'סי וג'וי להפסיק לשיר בהיחבא בין כותלי ביתם שבמקסיקו, לחבור יחדיו ולהקים את הצמד המוסיקלי "ג'סי וג'וי". בתוך זמן קצר הם הפכו ללהיט היסטרי בכל דרום אמריקה, ובשנת 2007 אף זכו בפרס הגראמי הלטיני... לא פחות! אחד השירים המוכרים שלהם, "זה מי שאני", נבחר להיות שיר הנושא של הטלנובלה "אין טיפשות בגן עדן".

דון חואן

שם השיר: הגברת היפה הזו (Esa Bella Dama)
מבצע: יאיר (Yahir)

שיר הנושא של "דון חואן" מבוצע אומנם על ידי הזמר המקסיקני יאיר, אבל כל הקרדיט מגיע למוסיקאי המוכשר אדוארדו פריחריו. פריחריו כתב והלחין שירים לטלנובלות וסרטי קולנוע רבים, ביניהם "קוראים לזה אהבה" (Se Dice Amor), "מישהו שומר עליי"
(Amor En Custodia) וכמובן, "דון חואן". השיר נקרא על שם הטלנובלה, ששמה המלא הוא Don Juan Y Su Bella Dama (דון חואן וגברתו היפה).

הדרך להודו

שם השיר: בידי ג'אלאילי (Beedi Jalaile)
מבצעים: סוקווינדר סינג וסונידי צ'אואן
(Sukhwinder Singh ,Sunidhi Chauhan)

הטלנובלה "הדרך להודו" התברכה בפסקול מדהים ויוצא דופן, ששוחרר לחנויות וזכה להצלחה ענקית. מקורו של שיר הנושא, "בידי ג'אלאילי", הוא בסרט ההודי המצליח "אומקארה" שיצר הבמאי, הכותב והמלחין ההודי וישאל ברדוואג' (Vishal Bhardwaj). הסרט, שמבוסס על "אותלו" (מחזהו של וויליאם שייקספיר) הפך את השיר "בידי ג'אלאילי" לקאלט של ממש! כשהחליטו קברניטי "גלובו" להפיק טלנובלה שמתעסקת בתרבות ההודית, לא היה להם ספק איזה שיר הם רוצים לפתיח של הטלנובלה... את הגרסה שהוקלטה ל"הדרך להודו" מבצעים שני זמרים הודים, וזאת כדי לשמור על האותנטיות.

מלאך ושטן

שם השיר: השטן יודע יותר על אהבה
(Mas Sabe El Diablo De Amor)
מבצע: ג'נקרלוס קנלה (Jencarlos Canela).

במקרה של "מלאך ושטן" אנחנו בטוחים שכמעט כולם יודעים מי מבצע את שיר הנושא... ואם בכל זאת לא ידעתם עד עכשיו (נו נו נו!) - מדובר בג'נקרלוס קנלה, כוכב הסדרה שחוץ משחקן הוא גם זמר מוכשר ביותר. בפרק 100 התחלף שיר הנושא בשיר "הישארי, אהובתי" (Amor Quedate), גם הוא בביצוע קנלה, אבל לא לעוד הרבה זמן- בפרק 121 השיר המקורי חוזר, רק הפעם במקצב שונה, מגניב הרבה יותר... יש למה לחכות!

ים של אהבה

שם השיר: תן לי נשיקה במתנה (Regalame Un Beso)
מבצעת: פאני לו (Fanny Lu)

פאני לו היא זמרת פופ קולומביאנית מצליחה. אלבומיה נמכרו במיליוני עותקים בכל אמריקה הלטינית, היא הייתה מועמדת לפרסים רבים כגון הגראמי הלטיני ופרסי ה-MTV ושיריה מככבים בראש מצעדי הרדיו. בשנת 2006 תרמה פאני את קולה לדיבוב הספרדי של "בחורים על הכוונת", סרט מצליח של דיסני ובכך הגדילה את החשיפה שלה בקרב הקהילה ההיספנית ברחבי העולם. את שיר הנושא של "ים של אהבה" הקליטה פאני לו במיוחד עבור הטלנובלה.

אמנדה או

שם השיר: אמנדה או (Amanda O)
מבצעת: נטליה אוריירו (Natalia Oreiro)

את שיר הנושא של "אמנדה או" מבצעת, מי אם לא, הכוכבת הגדולה נטליה אוריירו... אנחנו כבר נדבקנו בשיר הזה שפשוט אי אפשר להפסיק לזמזם! את שיר הנושא, כמו כל שאר המוסיקה שמופיעה בסדרה, הלחין לאו גרסיה, מוסיקאי ארגנטינאי רב מוניטין.
באחד מראיונותיו סיפר גרסיה על תהליך העבודה עם נטליה אוריירו - "היה פשוט תענוג לעבוד לצד נטליה. היא בחורה שנותנת מעצמה 100% ויש לה קול מדהים."

סאם סון המתוקה

שם השיר: תהיי אהובתי (Be My Love)
מבצעים: קלאסיקאי (Clazziquai)

קלאסיקאי היא להקה דרום קוריאנית שמשלבת בין מוסיקה אלקטרונית, אסיד ג'אז והאוס. הלהקה, שהתחילה מניגון במוסך של ההורים והוצאת דיסקים מחתרתיים, עברה מפה לאוזן וצברה אט-אט פופולאריות, שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות כשזכתה לבצע את שיר הנושא של "סאם סון המתוקה" (וגם את שיר הסיום). על העבודה שלה ב"סאם סון המתוקה" זכתה הלהקה בפרס הפסקול הטוב ביותר בטקס מוסיקה חשוב בדרום קוריאה. כבוד!
אבל דווקא השיר שלה "היא" (She is) שמלווה את הסדרה הוא זה שכבש את לב הצופים בכל מקום בה שודרה וגם בישראל. השיר גם מלווה את פרומו ערוץ ויוה לסדרה, אותו תוכלו לראות בדף הסדרה. את סולן הלהקה, אלכס, אף זכינו להכיר באחרונה כשחקן בסדרה "פסטה", בה גילם את סאן.

קשר דם

שם השיר: אחזיק מעמד (Resistire)
מבצע: דויד בולסוני (David Bolzoni)

את השיר הקצבי והמדליק של "קשר דם" שר הזמר הארגנטינאי דויד בולסוני (30). השיר שייך במקור להרכב מוסיקלי ספרדי בשם Duo Dinamico שזכה להצלחה גדולה בשנות ה-60. בשנת 2003 הקליט בולסוני קאבר לשיר עבור הטלנובלה "קשר דם", וזה בהחלט עשה לו טוב לקריירה... השיר כיכב במצעדי הרדיו בארגנטינה במשך תקופה ארוכה, ובשנים שלאחר מכן הקליט דויד שירים לטלנובלות נוספות, ביניהן "מונטה כריסטו", ואף הוציא 2 אלבומי סולו.

עד כאן להיום, בפעם הבאה נספר לכם על שירי הנושא של הטלנובלות המשודרות בערוץ ויוה פלטינה. נתראה!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

היא משלנו!

5 באוקטובר, 2010

גאווה ישראלית: הטלנובלה "דייט בליינד" בהפקת דורי מדיה גרופ, המשודרת כיום בערוץ ויוה פלטינה, מועמדת לפרס היוקרתי של הטלנובלה הטובה ביותר בטקס האמי הבינלאומי!!!

האמי הבינלאומי הוא טקס פרסי הטלוויזיה החשוב ביותר בעולם, ומתמודדות בו אך ורק הפקות זרות, כלומר שאינן אמריקניות. "דייט בליינד" תתמודד על התואר הנכסף מול שתי טלנובלות - האחת מהפיליפינים והשנייה מפורטוגל. זו הפעם השנייה שטלנובלה של דורי מדיה מועמדת בטקס: לפני כשנתיים התמודדה באותה הקטגוריה "לה לולה". השנה ייערך הטקס ב-22 בנובמבר בניו-יורק.

"דייט בליינד" כבר קיבלה חותמת איכות בספטמבר האחרון, כשזכתה בפרס ורד הזהב השוויצרי לשנת 2010 בקטגוריית הטלנובלה ואופרת הסבון. בנוסף זכתה הסדרה בשני פרסי המרטין פיירו (פרסי הטלוויזיה הארגנטינאית) - פרס הטלנובלה הקומית הטובה ביותר לשנת 2010 ופרס השחקנית הטובה ביותר בו זכתה מוריאל סנטה אנה (לוסיה). כן, מדובר בטלנובלה עטורת פרסים שעכשיו מתמודדת על הפרס הגדול מכולם!

נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה גרופ מסר בתגובה: "אנו גאים כי הסדרה המובילה של דורי מדיה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי בקטגוריית הטלנובלה. אנו מחוייבים כתמיד להפיק את הסדרות האיכותיות ולצורך כך משקיעים מאמצים רבים בפיתוח סדרות חוצות גבולות. אנו מאמינים שע"י בחירת סיפורים בינלאומיים בשילוב רמת ההפקה הגבוהה עליה אנו מקפידים, ביכולתנו לפתח תכניות אשר זוכות לאהדה בכל העולם ונמכרות לעשרות מדינות. ברצוני להודות לחברי האקדמיה על הכבוד בעצם ההכרזה על הסדרה המובילה של דורי מדיה כמועמדת לזכייה בטקס זה."

החזיקו אצבעות!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מותה של רומינה יאן

3 באוקטובר, 2010

ביום שלישי 28 בספטמבר נפטרה רומינה יאן, שחקנית ארגנטינאית שהתפרסמה בישראל ובכל העולם בזכות תפקידה האגדי כבלן בסדרת הילדים המצליחה "קטנטנות". רומינה נפטרה כתוצאה מדום לב במהלך אימון כושר. מותה הפתאומי, בגיל 36 בלבד, הכה את כולם בתדהמה - מעריצים, קולגות ובני משפחה כאחד.

מלבד "קטנטנות", רומינה מוכרת לנו גם משתי סדרות ששודרו בויוה וויוה פלטינה - "דירה לשניים" (אבריל) ו"הפיתוי" (מריסול). לאחרונה הופיעה רומינה בטלנובלה "כמעט מלאכים" אותה מפיקה אמה, כריס מורנה, שבאמתחתה גם הטלנובלות "קטנטנות", "המורדים", "פלוריסיינטה" ועוד. מורנה היא זו שפתחה לבתה את הדלת לעולם המשחק ויצרה את הדמויות הבלתי נשכחות אותן גילמה במהלך הקריירה.

אבל כבד ירד על כל שחקני הטלנובלות המוכרים ביותר בארגנטינה עם היוודע דבר מותה של רומינה. פקונדו ארנה, ששיחק לצידה בסדרה "קטנטנות" וכן בסרט הקולנוע "קטנטנות - פינת אור", קיבל את הבשורה המרה בעת ששהה במסיבת עיתונאים לרגל יציאה לאקרנים של סרטו החדש. בעיצומו של האירוע, קיבל פקונדו הודעת SMS בה נמסר לו על פטירתה של רומינה. פקונדו המזועזע והכאוב יצא ממסיבת העיתונאים בריצה וללא כל הסבר, להפתעת כל הנוכחים במקום, ופרץ בחוץ בבכי.

הטלוויזיה הארגנטינאית עצרה את כל שידוריה למשך יממה, ובמקום תוכניות בידור שודרו מהדורות חדשות מיוחדות ודיווחים חיים מהלוויה שנערכה יום לאחר מכן. בנוסף לפקונדו, הגיעו לחלוק כבוד אחרון לרומינה גם סוסנה חימנס, אגוסטינה צ'ארי (מילי ב"קטנטנות"), ריקרדו מונטנר (זמר ארגנטינאי מפורסם שמבצע, בין השאר, את שיר הנושא של "אחים בדם"), לואיסנה לופילטו ("קטנטנות", "המורדים"), שחקני "כמעט מלאכים" ועוד עשרות שחקנים ואנשי תעשייה. הזמר צ'יאן, ששיחק לצד רומינה ב"הפיתוי", הקדיש הופעה שלמה לזכרה.

רומינה יאן הותירה אחריה בעל ו- 3 ילדים קטנים (9, 7 ו-4). יהי זכרה ברוך.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully