בלוג ויוה - ספטמבר

"אויבת יקרה" חוזרת, מאחורי הקלעים של טקס "ויוה 2000" וביקור הכוכבים בארץ, עובדות מפתיעות על קרלוס פונסה ועוד

  • בלוג
ויוה

האויבת מכה שנית

27 בספטמבר, 2010

חשיפה ראשונית לבלוג: "אויבת יקרה" (בספרדית - Querida Enemiga) היא הטלנובלה שתחליף את "האמת הסמויה" בערוץ ויוה פלטינה. הטלנובלה המקסיקנית שודרה לראשונה בערוץ ויוה בשנת 2008 וזכתה להצלחה מסחררת!!! ב-4 בנובמבר היא חוזרת לשידור נוסף, וכולנו נזכה ליהנות ממנה פעם נוספת!

ב"אויבת יקרה" תפגשו פרצופים מוכרים ואהובים - משתתפים בה, בין השאר, גבריאל סוטו (דויד ב"האמת הסמויה"), אנה לאייבסקה (אסטריה ב"אם חורגת"), כרמן בסרה (נדיה ב"הימור מסוכן") וחורחה ארבנה (גבריאל ב"רק אתה"). בקיצור, חברים, חגיגה לעיניים!

"אויבת יקרה" מגוללת את סיפורן המטלטל של לורנה ושרה, שתי חברות טובות שגדלו יחד בבית יתומים ואוהבות אחת את השנייה כאחיות. ביום שלורנה עוזבת את בית היתומים, גונבת שרה את כל החסכונות של המקום ובורחת עם מאהבה ושותפה לפשע, צ'אלו. כדי למחוק כל זכר לחייה בבית היתומים, גונבת שרה את התיקים האישיים שלה ושל לורנה. כשהיא קוראת בהם היא נדהמת לגלות שבעוד היא נמצאה בפח אשפה, לורנה ננטשה בבית היתומים ע"י סבתה המיליונרית הורטנסיה ארמנדריס.

שושלת ארמנדריס המפוארת קורצת לשרה, והיא מחליטה לתפוס את מקומה של לורנה במשפחה. לורנה, שכלל אינה מודעת למתרחש, מוצאת עבודה כעוזרת טבח בחברה של סבתה, ושם היא פוגשת ברופא צעיר בשם אלונסו ומתאהבת בו. כששרה פוגשת להפתעתה את לורנה בחברה, נוכחותה מרתיחה אותה, הזעם משתלט עליה והיא מחליטה לגזול הכל מלורנה, כולל את אלונסו, ולהיפטר ממנה אחת ולתמיד.

האם האהבה תצליח לגבור על הרוע? הדרך לתשובה רצופה בבגידות, שקרים ותככים, שאנחנו מבטיחים שירתקו אתכם למסך בכל פרק מחדש!

"אויבת יקרה" - החל מ-4.11.10, מדי חמישי בחצות, 3 פרקים ברצף. ש.ח. - שישי ב-12:30.

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

לכתבה המלאה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי אתה, קרלוס פונסה?

20 בספטמבר, 2010

קרלוס פונסה, הבחור שנושא על כתפיו את התפקיד הראשי בטלנובלה "אהבה נושכת", הוא דמות מוכרת בצד השני של העולם, אך בישראל הוא יחסית אלמוני... כדי שתוכלו להכיר קצת יותר טוב את השחקן-זמר שמשגע את נשות אמריקה וכיום מככב על מסכי ערוץ ויוה פלטינה, הכנו סיכומון קצר על פועלו של פונסה בשנים האחרונות, בתוספת ידיעה רכילותית מפתיעה על חיי האהבה שלו.

קרלוס בן ה- 38 נכנס לשואו-ביז בגיל צעיר מאוד. הוא היה ילד פלא שהשתתף בכל הטקסים בבית הספר, לא החמיץ אף ארוחת חג כדי להופיע בפני בני משפחתו ומגיל 6 כבר כיכב בפרסומות בטלוויזיה בפוארטו ריקו, ארץ מולדתו. בשנת 1986 היגרה משפחתו למיאמי, שם נפתחו לו דלתות רבות. במהלך הזמן קרלוס צבר קילומטראז' מכובד בטלנובלות, סרטי קולנוע ואף בסדרות אמריקאיות מצליחות שאנחנו מכירים גם בישראל, כמו "ליפסטיק ג'ונגל", "הרקיע השביעי" ו"בוורלי הילס 90210".

במקביל לקריירת משחק ענפה וביסוס מעמדו ככוכב לטיני נחשק, פתח קרלוס בקריירה מוסיקלית כזמר וכותב. בשנת 1998 הוציא את האלבום הראשון שלו, ובשבע השנים שלאחר מכן שיחרר ארבעה אלבומים נוספים. השנה, דרך אגב, יצא לחנויות פסקול הטלנובלה "אהבה נושכת", ובאופן לא מפתיע הכוכב הבולט באלבום הוא קרלוס פונסה בעצמו, שזכה לבצע את שיר הנושא של הטלנובלה.

אבל בואו נעזוב עכשיו את "חיים שכאלה", ונעבור למידע המעניין והצהוב. עד לפני תקופה לא ארוכה קרלוס היה נשוי לאהבת נעוריו, ורוניקה. לזוג המאושר נולדו שני ילדים, ובשנת 2002 הם אף אימצו תאומים עזובים מרוסיה. השנה, לאחר 14 שנות נישואים, קרלוס הדהים את כולם כשעזב את הבית ופתח בהליכי גירושין מאשתו. מדורי הרכילויות געשו סביב הפרידה שהפכה למתוקשרת מאוד, ותוך זמן קצר התחיל להתגלגל מפה לאוזן שקרלוס מנהל רומן עם... מאריצה בוסטמנטה. כן, אנחנו מדברים על דניאלה מ"אהבה נושכת" אותה הוא נטש מתחת החופה לעיניי כולם בפרק הראשון של הטלנובלה. זה באמת, כמו שאומרים, "צחוק הגורל"...

צלמי הפפראצ'י עקבו אחרי כל צעד של קרלוס ומאריצה בחודשים האחרונים, ובסוף גם הצליחו לצלם תמונות שלהם ביחד, כשבאחת מהן הם נראים מתנשקים. השמועות גורסות שמאריצה וקרלוס התאהבו על סט הצילומים של "אהבה נושכת", ניהלו רומן סוער בחדרי ההלבשה ושמאריצה היא הסיבה שקרלוס עזב את אשתו. כנראה שהמציאות עולה על כל טלנובלה...

ככה נראים החיים של כוכב מצליח... אנחנו נמשיך לעקוב אחרי ההתרחשויות ומבטיחים לעדכן אתכם. ועד אז, אל תפספסו שום פרק ב"אהבה נושכת" - מידי שישי ב- 20:00, 3 פרקים ברצף, רק בערוץ ויוה פלטינה.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הסערה" - החל מ-11 באוקטובר בערוץ ויוה

12 בספטמבר, 2010

אנחנו יודעים שאהבתם את הטלנובלה הקולומביאנית "הסערה" (בספרדית - La Tormenta) כששודרה לראשונה בערוץ ויוה פלטינה בשנת 2007, כי ביקשתם שנשדר אותה שוב. אז נחשו מה? "הסערה" חוזרת ובגדול והפעם לערוץ ויוה, החל מ-11 באוקטובר. כן כן- ביקשתם, קיבלתם!

"הסערה" מספרת על מריה טרסה (נטליה סטריינארד, אריאנה ב"אני אניטה"), אשת עסקים מצליחה ונהנתנית. מריה נאלצת לוותר על חייה הנוחים ולעבור לגור בחוות "הסערה" השייכת לאביה, בכדי להפוך אותה לרווחית ובכך להציל את משפחתה מפשיטת רגל. הסערה האמיתית מתחילה כשהיא פוגשת את סנטוס טוראלבה (כריסטיאן מייר, מאוריסיו ב"לונה"), קאובוי חתיך עם מוניטין של דון ז'ואן והאחראי על החווה.

סנטוס ומריה טרסה יגלו שלגור תחת אותה קורת גג זה לא פשוט בכלל, אך ככל שהשניים ינסו להתרחק זה מזו, כך תלך ותתעצם התשוקה ביניהם. די מהר הם יבינו שאם הם יצליחו לוותר על הגאווה ולשתף פעולה, הם ירוויחו בגדול - ולא רק כסף, אלא גם אהבה.

היכונו היכונו, הסערה מתקרבת...

"הסערה" - החל מ- 11 באוקטובר, מדי ערב ב- 18:10. ש.ח. - 06:10, 12:10, שבת ב- 08:00, 5 פרקים ברצף.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הפתעה מיוחדת לחגים - הטקס "ויוה 2000" לצפייה בלעדית

5 בספטמבר, 2010

בדיוק לפני 10 שנים, ב-9 בספטמבר 2000, הגיעו אלינו לארץ כוכבי הטלנובלות הגדולים לאירוע מיוחד, טקס האוסקר של הטלנובלות - טקס ויוה 2000 בהפקת ערוץ ויוה.

היכל התרבות, בו התקיים האירוע, לא הצליח להכיל את המוני המעריצים שהגיעו ורבים נשארו בחוץ והידפקו על הדלתות. את הטקס הנחה גבריאל קוראדו יחד עם יעל אלמוג. באותה התקופה "בובה פראית" הייתה בשיא הצלחתה וקטפה את מירב הפרסים, בין השאר פרס השחקן הטוב ביותר לפקונדו ארנה והשחקנית הטובה ביותר לנטליה אוריירו.

ההתרגשות הייתה גדולה לאורך כל המסע בארץ, כבר בשדה התעופה חיכו המוני מעריצים שליוו את השחקנים לכל מקום. המעריצות של פקונדו היו נחושות במיוחד - הן הגיעו לחוף הרצליה כשפקונדו הגיע לשם לגלוש, ואפילו בביקור הכוכבים בכותל, המעריצות גרמו לסערה כשהן פרצו לרחבת הגברים ובכך חיללו את המקום...

כשביקרו הכוכבים בים המלח, לא התאפשר להם אפילו לצאת מחדרם. רק בשתיים בלילה, אחרי שהמעריצים התפזרו קצת, הצלחנו להגניב אותם בשקט בשקט אל הבריכה ל"מסיבת לילה".

הכוכבים היו המומים ומאושרים לגלות ולחוות את כל האהבה שהרעיפו עליהם המעריצים הישראלים. הם לא הפסיקו לדבר על זה ולהתפעל, כמה שחקנים אף נשארו גם אחרי שהביקור הרשמי הסתיים. נטליה נשארה בארץ שבוע נוסף והתחילה כאן את מסע ההופעות העולמי שלה.

אחד הסיפורים המצחיקים מהטקס הוא שגבריאל קוראדו וקרינה זמפיני שלוהקו לשחק יחד בטלנובלה "ירח פראי" (הגירסה הארגנטינאית ל"לגעת באושר"), נפגשו בפעם הראשונה כאן בארץ!

עוד סיפור מצחיק, על גבריאלה ספאניק שהגיעה אלינו יחד עם אחותה התאומה דניאלה. במהלך הסיור בירושלים הן ישבו לנוח מחוץ לרחבת הכותל, אז ניגשו אליהן כמה מעריצים שהתבלבלו והתחילו לדבר עם דניאלה. אבל גבריאלה לא מיהרה לתקן אותם ודווקא די נהנתה מהמצב המשעשע...

לכבוד השנה החדשה אנחנו מזמינים אתכם להיזכר, להתאהב ולחוות מחדש את הטקס המרגש הזה שאנחנו מגישים לכם לצפייה בלעדית באתר! יחד עם הטקס המלא יעלו לאתר קטעי וידיאו מיוחדים בהם מיטב העיתונאים הארגנטינאיים מסקרים את ביקורם של הכוכבים בארץ ומראיינים אותם מאחורי הקלעים.

ולכבוד חג הסוכות ב-21 בספטמבר, תוכלו לצפות באתר בסרט התיעודי והמרגש שמלווה את הכוכבים הגדולים בטיולם לירושלים ולים המלח ובמפגשיהם עם המעריצים.

בקיצור חברים, עוד יומיים זה מגיע! תתכוננו להתלהב, להתרגש ולהתאהב מחדש!
ושתהיה שנה טובה!
צוות ויוה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אין טיפשות בגן עדן" חוזרת לערוץ ויוה

1 בספטמבר, 2010

הטלנובלה המצליחה "אין טיפשות בגן עדן" חוזרת לערוץ ויוה ב-26 בספטמבר, במקום "שיכורה מאהבה". אם פספסתם את הטלנובלה ששודרה לראשונה בערוץ ויוה בשנת 2008, זו ההזדמנות שלכם ליהנות מהמשולש הרומנטי הכי סוחף במקסיקו - קנדי, פטריסיו וסנטיאגו.

תנו לנו לספר לכם בקצרה על עלילת הטלנובלה - כשקנדי החליטה להינשא לאהבת חייה, פטריסיו, היא לא שיערה לרגע שהיא הולכת לתפוס את בעלה הטרי מתנשק עם אחותה אליסיה, ביום החתונה. במקום להישבר ולבכות על מר גורלה, מחליטה קנדי לביים את מותה ולהתחיל חיים חדשים בעיר אחרת. לא היה לה מושג שהיא נושאת ברחמה ילד מפטריסיו...

שבע שנים חולפות וקנדי פוגשת בסנטיאגו, מנתח פלסטי חתיך ורודף שמלות סדרתי שהוא גם אבא במשרה מלאה לבתו הקטנה. בזמן שבין השניים מתפתחת מערכת יחסים רומנטית, פטריסיו מאתר את קנדי ומחליט לעשות הכל כדי שיוכל לחזור לחיים שלה ושל בנם המשותף. בלב של קנדי יש מקום רק לגבר אחד, והיא מוצאת את עצמה בהתלבטות לא פשוטה...

"אין טיפשות בגן עדן"- החל מ-26.9.10, מדי ערב ב-23:20 בערוץ ויוה. שידור חוזר- 11:20, 17:20, שישי ב- 18:10, 5 פרקים ברצף.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully