בלוג ויוה - אוגוסט

סיום "פסטה", מאחורי הקלעים של "מחפשים את אליסה", עובדות מפתיעות על "דייט בליינד" ועוד

  • ויוה
  • בלוג
ויוה

"פסטה" מסתיימת - יי סו גיון (היון אוק) מסכם

26 באוגוסט, 2010

לקראת פרקי הסיום של הסדרה הקוריאנית "פסטה" שישודרו מחר בערוץ ויוה פלטינה, אנחנו מביאים לכם קטעים נבחרים מתוך ראיון שנערך עם השחקן יי סו גיון (היון אוק בסדרה), החושפים את המתרחש מאחורי הקלעים.

יי סו גיון מספר בראיון לטלוויזיה הקוריאנית שדמותו ב"פסטה" שונה מאוד מהדמות אותה גילם בסדרה "קופי פרינס". "כולם מסביבי אומרים שהדמות שלי ב"פסטה" הכי קרובה למי שאני באמת, מלבד המזג הרע שלה. כשקיבלתי לראשונה את התסריט של "פסטה", לא ממש ידעתי איך להתמודד עם הדמות של היון אוק. התסריטאי דמיין את הדמות כאדם נוקשה ומעט מרושע. עם זאת, היה לי ברור שאם לא אשחק את היון אוק על הצד הטוב ביותר, הסדרה תכשל."

הימים הראשונים של הצילומים היו מאוד לחוצים בשביל סו גיון. "בני נולד ביום הראשון של הצילומים", הוא מספר, "נאלצתי ללמוד לבשל, לא הייתי סגור על הדמות של היון אוק ובמקביל גם השלמתי צילומים לסרט. השילוב של הדברים גרם לי להיות קצת עצבני על הסט. אני גם ככה לא טיפוס חברותי, ובאותו הזמן לא היה לי חשק לדבר עם איש."

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

הצילומים של הסדרה נהפכו לקשים עוד יותר, כשהוחלט להאריך אותה במספר פרקים בשל הצלחתה בנתוני הרייטינג ודעת הקהל החיובית. "שמחנו כשהוחלט להאריך את הסדרה, אבל היו ג'ין ואני נטרפנו מרוב עבודה - הופעתי כמעט בכל סצנה, היו לי טקסטים רבים לשנן וישנתי 11 שעות בסך הכל במהלך כל השבוע. לפעמים פשוט התחשק לי לבכות." מודה סו גיון. "את הפרק האחרון צילמנו באותו היום שבו הוא שודר בטלוויזיה. התחלנו לצלם ב-2 לפנות בוקר, ואני וידאתי שאף אחד לא יפשל כדי שנספיק לצלם הכל בזמן."

השמועות על קשר זוגי שנרקם בין סו גיון והיו ג'ין התרוצצו בין המעריצים מהרגע הראשון. "היו ג'ין התוודתה במסיבת סיום הצילומים שכשהיא נמצאת במערכת יחסים רומנטית במסגרת סדרת דרמה, היא מרגישה שזו מערכת יחסים אמיתית ושהיא בוגדת בחבר שלה", הוא אומר בשעשוע. "בצילומים הרגשתי קרבה גדולה אליה, ואפילו הראתי לה תמונות של הבן שלי. אבל אין ספק שמאז שהתחתנתי, אני זהיר יותר ביחס שלי אל שחקניות מאשר כשהייתי רווק."

לאחרונה הצטלם סו גיון לסדרת דרמה חדשה, ובימים אלו הוא בוחן הצעות נוספות. "כרגע הכל ראשוני. מה שבטוח, אני מתכנן להתחיל להתאמן במכון כושר. אני זוכר את המבוכה שהרגשתי כשביקשו ממני להצטלם ל"פסטה" בבריכת שחייה... אני ממש לא בכושר והזנחתי את הגוף שלי. אף פעם לא האמנתי שחשוב לשמור על מראה שרירי, אבל עכשיו אני מבין שזה הכרחי כדי שאוכל לקבל מגוון רחב יותר של תפקידים."

"פסטה" - שני הפרקים האחרונים - מחר ב- 15:10 בערוץ ויוה פלטינה, שידור חוזר ביום שבת ב- 21:30.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הירושה: החל מ-23 בספטמבר בערוץ ויוה פלטינה

24 באוגוסט, 2010

כבר גילינו לכם שהטלנובלה "הירושה" (בספרדית - Herencia De Amor) עולה בערוץ ויוה פלטינה ב- 23 בספטמבר במקום "הכל בשביל האהבה", ועכשיו הגיע הזמן לספר לכם קצת יותר על הסדרה.

"הירושה", בת 131 פרקים (בגירסתה הבינלאומית) הופקה בארגנטינה בשנת 2009 והייתה מועמדת לשני פרסי המרטין פיירו, פרסי הטלוויזיה הארגנטינאית, בשנת 2010. ארבעת כוכבי הסדרה הם שחקנים מצוינים שאתם לבטח מכירים מסדרות ששידרנו בעבר: סבסטיאן אסטבנז (ניקולס ב"מישהו שומר עלי"), דייגו אוליברה (חוסה לואיס ב"קוראים לזה אהבה"), לוס סיפריוטה (קלריטה ב"רולאבוגן") ונטליה לובו (איוונה ב"קוראים לזה אהבה").

"הירושה" מספרת, כמה מפתיע, על מאבק עז סביב ירושה שבמרכזו עומד בחור בשם לאוטרו. לאוטרו גדל עם אביו העשיר אאגוסטו בחווה גדולה. בחווה התגורר גם פדרו, בנה של דורה הטבחית. לאוטרו ופדרו גדלו זה לצד זה אך במהלך השנים הפכה חברותם ליריבות מרה, כשלאוטרו התחיל לקנא בפדרו בשל האהבה ותשומת הלב שהרעיף עליו אאגוסטו. הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו של לאוטרו היה כשבת זוגתו דאז, מורנה, עזבה אותו בשביל אביו והותירה אותו עם לב שבור.

כשאביו מתמוטט ומת אל מול עיניו, מגלה לאוטרו שאביו הוריש את כל נכסיו לדורה הטבחית וכי מורנה והוא נותרו מחוץ למשחק. לאוטרו ומורנה לא מוכנים לקבל את רוע הגזירה והם חוברים יחד כדי להילחם בדורה ובפדרו. המאבק על הירושה הופך במהרה למלחמה אמיתית, כאשר לאוטרו מגלה שאהובתו החדשה, ורוניקה, ויריבו הותיק פדרו מאוהבים.

מי ינצח בקרב על הכסף והאהבה?

"הירושה" - החל מ-23.9.10, מדי חמישי ב-21:30, 3 פרקים ברצף. שידור חוזר - שבת ב-09:00.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מחפשים את אליסה - סיפורים מאחורי הקלעים

19 באוגוסט, 2010

הסדרה "מחפשים את אליסה" מתקרבת לסיומה המפתיע והדרמטי, ויש כמה סיפורים שאנחנו בטוחים שתרצו לשמוע על הסדרה שפרצה גבולות ושברה את כל שיאי הרייטינג בצ'ילה (פרק הסיום הגיע לנתון רייטינג מדהים של 51.3%!).

את ההשראה לעלילת הסדרה קיבל היוצר והתסריטאי שלה, פבלו אילאניס, מהתקרית המפורסמת בה נעלמה הילדה הבריטית מדלן מקאן בעת שהייתה בחופשה משפחתית בפורטוגל. על פי ההשערות, מקאן נחטפה בשעת ליל מדירת הנופש בה שהתה יחד עם שני אחיה הקטנים, בזמן שהוריה אכלו במסעדה הסמוכה. מאותו לילה ב- 2007 נעלמו עקבותיה של מדלן ואיש לא יודע מה עלה בגורלה. המקרה עורר רעש גדול בכל העולם, זכה לסיקור תקשורתי נרחב ומשך את תשומת ליבו של אילאניס. לצורך תחקיר לקראת כתיבת הסדרה, אילאניס וצוות הכותבים צפו באלפי סרטים, סדרות וספרים העוסקים בנושאי היעלמויות וחטיפות, נפגשו עם חוקרי משטרה, עורכי דין ושופטים, ובעזרתו של פסיכיאטר ערכו פרופיל פסיכולוגי לכל אחת מהדמויות שתופיע בסדרה.

ההשקעה הרבה השתלמה - "מחפשים את אליסה" זכתה להצלחה כה גדולה בצ'ילה שחברת ההפקות טלמונדו ("מלאך ושטן", "אהבה נושכת") החליטה להפיק גרסה משלה לטלנובלה, שגם היא זכתה להצלחה לא מבוטלת. גרסאות מקומיות לטלנובלה מתוכננות גם בקולומביה, ברזיל, ארגנטינה, טורקיה ואינדונזיה. הצלחת הסדרה גם הפכה את מונסראט פראטס (אליסה) לכוכבת גדולה בצ'ילה, ומיד אחרי "מחפשים את אליסה" היא השתתפה בטלנובלה נוספת בשם "המלאכים של אסטלה". בטלנובלה שיחקו לצידה כוכבי "פאפי ריקי" - חורחה זבלטה (ריקרדו) ומריה אלנה סווט (קטלינה), וגם כריסטיאן סבה, סבסטיאן ב"מחפשים את אליסה". דרך אגב, הידעתם כי כריסטיאן ופולט סבה, שגילמה את בת דודתו פלורנסיה ב"מחפשים את אליסה", הם למעשה אחים במציאות?

בשבוע הבא תגיע הסדרה לסיומה, ואתם בטח כבר מתים לדעת איך הכל יגמר... בצ'ילה, הפרק האחרון של הסדרה גרם לשערורייה גדולה. המתח לקראת הסוף היה כה עצום, שאחד מצופי הסדרה חדר לסט הצילומים ותיעד במכשיר הסלולרי שלו צילומי סצינות מהפרק האחרון. לרוע מזלו, הוא איבד את המכשיר כשנסע ברכבת לביתו, והתמונות נפלו לידיים של עיתונאית העובדת באחד מהעיתונים הגדולים והנקראים ביותר בצ'ילה. פרסום התמונות בעיתון גרר תביעה מצד רשת TVN ששידרה את הסדרה ואף חקירה משטרתית. עקבות החקירה הובילו אל אותו הבחור שצילם את התמונות, ובחיפוש שנערך בביתו נמצאו על מחשבו האישי עוד תמונות רבות מסט הצילומים. הבחור נעצר, הובא למשפט ונגזר עליו לשלם קנס גדול לרשת TVN. כמו שאומרים, הסקרנות הרגה את החתול...

מחפשים את אליסה - פרק הסיום - שישי הבא ב- 20:00 בערב.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דייט בליינד - הידעתם?

17 באוגוסט, 2010

"דייט בליינד" עולה לשידור ביום שישי בערוץ ויוה פלטינה, ולכבוד עלייתה ליקטנו במיוחד בשבילכם שלוש עובדות מעניינות ומפתיעות על הסדרה המצליחה.

- הטלנובלה מבוססת על בלוג-נובלה (כן, מסתבר שיש דבר כזה) שכתבה סופרת ובלוגרית ארגנטינאית בשם קרולינה אגירה. בבלוג אגירה כותבת מתוך נקודת מבט של דמות שהמציאה, על מסע למציאת גבר החלומות בתוך 258 ימים. מפיקי הסדרה כל כך התלהבו מהבלוג, שהם החליטו לעבד אותו לסדרת טלוויזיה.

- לוסיאנו קסטרו (פקונדו ב"לה לולה", דנטה ב"אמנדה או" ולאו ב"אחים בדם") יופיע בסדרה בתפקיד אורח בפרק אחד בתור הומוסקסואל בשם טובי. טובי הוא מוכר ערסלים (כן, מסתבר שיש גם דבר כזה!) שפוגש את מרסלו ונדלק עליו. צפו לפרק מצחיק במיוחד...

- שחקן נוסף שיבקר בסדרה בתפקיד אורח הוא חוליאן וילאר, שיגלם את אחד הבחורים שמתחרים על ליבה של לוסיה (מוריאל סנטה אנה). האירוניה היא שחוליאן ומוריאל הם בני זוג בחיים האמיתיים כבר יותר משלוש שנים כך שאת ליבה הוא כבר כבש... חוליאן שיחק גם בסדרות "חיים שלי" ו"לה לולה", ובקרוב תוכלו לראות אותו גם בטלנובלה "הירושה" (בספרדית - Herencia De Amor) שתעלה בערוץ ויוה פלטינה בחודש הבא.

תודו שעשינו לכם חשק לצפות בסדרה!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בחורים רעים: החל מ-3 בספטמבר בערוץ ויוה פלטינה

12 באוגוסט, 2010

יש לנו כמה "בחורים רעים" להכיר לכם...
"בחורים רעים" (בלועזית - Boys Over Flowers) זו הסדרה שמחליפה את "פסטה" בערוץ ויוה פלטינה, שמסתיימת בקרוב.

הסדרה מספרת את סיפורה של ג'אנדי, נערה דעתנית ופשוטה שעובדת במכבסה השייכת להוריה. יום אחד היא נשלחת למסור כביסה בבית הספר היוקרתי "שין הוואה" בו לומדים בני האלפיון העליון.
מפה לשם (ובשביל להבין מה קרה בין פה לשם, תצטרכו לצפות בסדרה...) מחליטה יו"ר בית הספר להכניס את ג'אנדי כתלמידה מהמניין. בבית הספר הזה, שולטת חבורה המורכבת מארבעה נערים הנקראת "פ' 4" שעסוקה בלמרר את חייהם של שאר התלמידים בבית הספר. כשג'אנדי רואה שהחבורה משפילה את חברתה, היא מכריזה על "פ' 4" ועל מנהיגה השחצן, ג'ון פיו מלחמה.
למרות זאת, ג'אנדי וג'ון פיו מהר מאוד מתאהבים והיא מוצאת עצמה נקרעת בינו ובין חבר אחר מהחבורה - ג'י הו, שהפך עם הזמן להיות חבר קרוב של ג'אנדי. כמה קל להתאהב בבחורים רעים...

"בחורים רעים" מבוססת על סדרת קומיקס קוריאנית פופולארית, והיא זכתה להצלחה עצומה: בשנת 2009 כששודרה בטלוויזיה בקוריאה, היא כיכבה בראש טבלת הרייטינג וכוכביה הפכו לאלילי נוער נערצים בין ליל. הסדרה זכתה במספר פרסים יוקרתיים, ביניהם פרס הזוג האהוב ביותר לשחקנים הראשיים ופרס הדרמה הטובה ביותר לשנת 2009.

"בחורים רעים" - החל מ-03.09.10, מדי שישי ב-15:10, 2 פרקים ברצף. ש.ח. - שבת ב-21:30.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אהבה נושכת: החל מ-27 באוגוסט בערוץ ויוה פלטינה

9 באוגוסט, 2010

הסדרה "מחפשים את אליסה" מתקרבת אל פרקיה האחרונים, והמתח בעיצומו. ב-27 לאוגוסט הסדרה תסתיים ותפנה את מקומה לטובת סדרה חדשה ומצליחה הנקראת "אהבה נושכת" (ובספרדית- Perro Amor).
הסדרה "אהבה נושכת", היא גרסה חדשה לטלנובלה "צחוק הגורל" ששודרה בערוץ ויוה בשנת 2001.

"אהבה נושכת" מספרת על אנטוניו (קרלוס פונסה) ובת דודתו קמילה שמנהלים רומן סודי ואסור. בשל התערבות עם קמילה, נוטש אנטוניו את בת זוגתו דניאלה במהלך חתונתם ופוגש בסופיה (אנה לוסיה דומינגס), מנהלת הקייטרינג בחתונה. קמילה מציעה לאנטוניו התערבות אכזרית נוספת: לפתות את סופיה ולשכב איתה. אנטוניו מסכים, ואף מחליט להגדיל את ההתערבות ולנסות לשכנעה להינשא לו, מבלי לדעת שחייו עומדים להשתנות לנצח ושהוא עומד להתאהב בפעם הראשונה.

את אנה לוסיה דומינגז אתם מכירים היטב, היא שיחקה בטלנובלות "חתולה פראית", "תשוקת הנצים" ו"למדי אותי לאהוב".

רוצים עוד סוד קטן? ג'נקרלוס קנלה (אנחל מ"מלאך ושטן") יבקר בסדרה בהופעת אורח מיוחדת בתפקיד עצמו... את זה בטוח לא תרצו להפסיד!

"אהבה נושכת" - החל מ-27.08.10, מדי שישי ב-20:00, 3 פרקים ברצף. ש.ח. - שבת ב-11:30.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דייט בליינד: החל מ-20 באוגוסט בערוץ ויוה פלטינה

5 באוגוסט, 2010

זוכרים את גרייס מ"לה לולה"? איך אפשר לשכוח... שמה של השחקנית האהובה הוא מוריאל סנטה אנה והיא חוזרת אל מסכי הטלוויזיה שלכם ובגדול והפעם כלוסיה, רווקה בת 30, שיש לה אתגר מאוד לא פשוט - למצוא אהבת אמת בתוך 258 ימים!

לסדרה קוראים "דייט בליינד" (ובספרדית - Ciega a Citas), והיא עולה אצלנו בויוה פלטינה החל מה- 20 לאוגוסט. זוהי טלנובלה חדשה ומצליחה מבית היוצר של "דורי מדיה גרופ" שזכתה בפרס הטלנובלה הקומית הטובה ביותר לשנת 2009 ומועמדת ל-9 פרסי המרטין פיירו - פרסי הטלוויזיה הארגנטינאית.

הסיפור בקצרה: במסגרת התערבות שלוסיה עורכת עם אמה, מנוצ'ה, שמפקפקת ביכולותיה למצוא בן זוג אמיתי ואוהב, היא יוצאת לחפש את גבר חלומותיה ובדרך פוגשת טיפוסים שונים ומשונים. מה שהיא לא יודעת הוא שהאהבה האמיתית שלה נמצאת בעצם לצידה כל העת.

מוריאל היא לא השחקנית היחידה מ"לה לולה" שמופיעה בסדרה - לצידה משחק בתפקיד ראשי רפאל פרו (גסטון ב"לה לולה") שמגלם הפעם את דמותו של מרסלו, צלם שעובד עם לוסיה בעיתון.

היכונו להתאהב ממבט ראשון!

"דייט בליינד" - החל מ-20.08.10, מדי שישי ב-22:30, 3 פרקים ברצף. ש.ח. - שבת ב-16:30.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שידור סדרות באינטרנט

2 באוגוסט, 2010

שלום חברים,
כמו ששמתם לב, אתר ויוה מציע שמונה סדרות לצפייה.
ביניהן אנחנו מציעים לצפייה גם סדרות וותיקות, גם סדרות שמשודרות ממש עכשיו בערוץ וגם את "אמנדה או", סדרה שהופקה במיוחד לאינטרנט ועולה לראשונה ובבלעדיות באתר ויוה. וכשאנחנו מציעים סדרות לצפייה, אנחנו מתכוונים לכך שמדובר בפרקים מלאים, מתורגמים, והצפייה בהם היא חוקית שאינה מפירה זכויות יוצרים.

קיבלנו הרבה מאוד, אפילו המון פניות מהגולשים המבקשים שנעלה לאתר את הפרקים של סדרה שהם אוהבים ואנחנו מוצאים לנכון לענות כאן ועכשיו לכל הפונים ולהסביר קצת איך הדברים עובדים.

צריך להבין, שכדי שנוכל להעלות סדרות לאינטרנט באופן חוקי (משום שאנחנו לא נעלה סדרות באופן פיראטי), אנחנו צריכים לרכוש את הזכות לשדר את הסדרה באינטרנט.
הסבר:
הסדרות נמכרות בעולם גם לפי טריטוריה (היכן אני רוצה לשדר?) וגם לפי הפלטפורמה המשדרת (האם הסדרה תשודר בטלוויזיה? באינטרנט? בסלולארי?). זכויות שידור בטלוויזיה, אינן מקנות זכות לשדר גם באינטרנט ולשם שידור הסדרה באינטרנט צריך לרכוש בנוסף את הזכויות המתאימות.
כיום לכל סדרה חדשה שמופקת יש זכויות גם לטלוויזיה, גם לאינטרנט וגם לסלולארי, אבל לסדרות הישנות יותר אין זכויות כאלו משום שבזמן שהם הופקו מכרו רק זכויות לטלוויזיה. צריך לזכור ששידור באופן חוקי דרך האינטרנט הוא עניין יחסית חדש (פחות מ-10 שנים).

אנחנו קוראים את כל ההודעות והמכתבים שאתם שולחים ולוקחים את כל הבקשות שלכם לתשומת ליבנו. מכיוון שאנחנו יודעים מראש שלא נצליח לרכוש את כל הסדרות שאתם מבקשים, אנחנו מקווים שלא תתאכזבו ותזכרו שאנחנו עושים את מירב המאמצים בשבילכם.

הבלוג הזה הוא בדיוק המקום בו נעדכן אתכם הצופים בסדרות החדשות שנעלה לאתר, אתם מוזמנים להיכנס ולהתעדכן, לא כדאי לפספס!

ובינתיים, שתהיה לכולנו צפייה נעימה ומהנה.
צוות ויוה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ברוכים הבאים לבלוג הרשמי של ויוה!

1 באוגוסט, 2010

כבר מעל לעשור שבו ערוץ ויוה הוא חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו, מעניק לנו דרך מסך הטלוויזיה רגעים של כאב, אושר, צחוק והתרגשות עד דמעות. הטלנובלות הפכו להיות חלק מאיתנו ואנחנו, חלק מהן.

אבל מה קורה כשרוצים לדעת עוד?
מה קורה כשרוצים לדעת על מאחורי הקלעים של הטלנובלות? כשרוצים ללמוד עוד על ההפקה שלהן? כשרוצים לדעת אילו סדרות ישודרו בערוץ בעתיד?

או! אז זהו שהגעתם למקום הנכון!

אנחנו גאים ונרגשים להשיק את אתר האינטרנט ואיתו את הבלוג הרשמי של הערוץ - הבלוג שישאיר אתכם, הגולשים שחיים ונושמים טלנובלות, עם היד על הדופק. בבלוג נעדכן אתכם על כל מה שחם בערוצים ויוה וויוה פלטינה, וכמובן על הסדרות שמוצעות לצפייה בלעדית באתר.

הבלוג יתעדכן באופן שוטף, כך שמומלץ להיכנס ולבדוק האם עלה פוסט חדש.
אז צ'או, עד לפעם הבאה...

שאלה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully