יפה שלי על הסדרה

  • יפה שלי
ויוה
ויוה

טאהסין קורלודה הוא האיש העשיר והחשוב בעיירה הקרויה על שמו, שבה כל התושבים מכבדים אותו, אך גם יראים ממנו. לטאהסין שני ילדים: בנו הלא יוצלח קורהאן, ובתו החכמה והיפה סוהאן, בבת עינו.
קורהאן ואשתו ג'אהידה מנסים זה זמן רב להביא ילד לעולם, אך ללא הצלחה. הדבר גורלי עבורם מכיוון שטאהסין הודיע למשפחתו שנכדו הבכור יהיה היורש העיקרי של הונו.

ג'אהידה, שמפחדת שגיסתה סוהאן תהרה לפניה, מסממת את סוסתה של סוהאן בתקווה שהיא תיפגע בתאונת רכיבה. אבל מזימתה של ג'אהידה נכשלת, כשגבר זר ומסתורי מציל את סוהאן ברגע האחרון ממוות בטוח. הגבר הוא ג'סור הנאה, תושב חדש בעיירה, ששובה את לבה של סוהאן מהרגע הראשון. ג'סור מתקרב אט אט למשפחת קורלודה והופך עם הזמן לבן, שטאהסין תמיד חלם עליו. איש אינו יודע שג'סור לא הגיע לעיירה במקרה - הנקמה זורמת בעורקיו ומטרתו היא טאהסין, האיש שהביא למותו של אביו וגזל ממשפחתו את כל רכושה.

אולם, ישנו דבר אחד שג'סור לא לקח בחשבון כשתכנן את נקמתו - שיתאהב בסוהאן. האם אהבתו תעצור בעדו מלהוציא את תכניתו לפועל או שמא הוא ינצל זאת כדי לפגוע בבטן הרכה של טאהסין?

"יפה שלי" היא סדרה טורקית סקסית ומצליחה בכיכובם של שניים מכוכביה הגדולים של טורקיה -קיבאנץ' טטליטו ("אהבה אסורה, "קוזיי גוניי") וטובה בויוקוסטון.

החל מ-17.9.17

ראשון-רביעי ב-21:05. פרקי השבוע ברצף – שישי ב-13:00, שבת 16:40

101 פרקים, 2016, טורקיה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully