פשוט נהדרת על הסדרה

  • פשוט נהדרת
ויוה
ויוה

אליזה היא בחורה יפה בת 18, שחיה עם משפחתה בכפר שכוח אל בברזיל. משפחתה מתפרנסת בקושי ואביה החורג מטריד אותה מינית מזה זמן מה. בהזדמנות הראשונה שנקרית בדרכה, אליזה בורחת מהבית כדי לנסות את מזלה בעיר הגדולה.

אליזה מגיעה לריו ולרוע המזל, כספה המועט נשדד ממנה ביום הראשון. בלית ברירה, היא מחפשת מקום ללון בו ברחוב, שם היא פוגשת בז'ונטאס, בחור צעיר שמתקיים ממכירת ממתקים לעוברי אורח. הוא מציע לה מחסה ועוזר לה למצוא עבודה כמוכרת פרחים במסעדות, ועם הזמן נרקמת בין השניים חברות אמיצה.

באחד הימים, איסבל מציעה פרחים לארתור, בעל סוכנות דוגמנות מצליחה, שמתפעל מיופייה. ארתור סועד עם אהובתו לפרקים קרולינה, אישה יפה ושאפתנית, והעורכת הראשית של מגזין האופנה הפופולארי, "פשוט נהדרת". קרולינה, שאינה מבינה את התפעלותו של ארתור מאליזה, מאתגרת אותו בהתערבות להפוך את אליזה לדוגמנית על.

בסיועו של ארתור, אליזה עוברת מהפך מושלם והופכת מבחורה פשוטה לברבור יפהפה. ארתור מתאהב בה, אבל אליזה מרגישה קרועה בין הקסם שארתור מטיל עליה לבין ז'ונטאס, שמאוהב בה גם הוא. קרולינה, שמבינה כי ארתור התאהב במי שהיא רואה כמוכרת פרחים עלובה, תעשה הכול כדי לחבל בהצלחתה של אליזה ולעקור אותה מליבו של ארתור.

"פשוט נהדרת" היא סיפור סינדרלה קלאסי בכיכובם של מרינה רוי ברבוזה ("אימפריה"), ז'וליאנה פאיס ("הדרך להודו") ופאביו אסונסאו. הסדרה זכתה להצלחה אדירה בברזיל עם יותר מ-30 אחוז רייטינג ממוצע לפרק (!).

ראשון-חמישי ב-19:05. ש.ח. – 07:05, 13:05
פרקי השבוע ברצף – שישי ב-18:10

130 פרקים, ברזיל, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully