מלון הסודות - על הסדרה

  • מלון הסודות
ויוה
ויוה

מקסיקו, 1908. חוליו ואיסבל נוסעים באותה הרכבת אל "גראן הוטל", מלון מפואר ויוקרתי שבבעלות משפחתה של איסבל. חוליו מגיע למלון כדי לברר מה עלה בגורלה של אחותו כריסטינה, שעבדה במקום כמשרתת ומזה זמן מה, לא יצרה עמו קשר. איסבל חוזרת למקום לבקשת אמה הקפדנית טרסה, שמעוניינת לחתן אותה עם דייגו, איש תחמן וחסר מצפון שטרסה מינתה למנהל המלון. איסבל אינה רוצה בנישואים שנכפו עליה, אך מתקשה להתנגד לרצון אמה.

חוליו מבין עד מהרה שכריסטינה נעלמה בנסיבות חשודות ומחליט להישאר ב"גראן הוטל" כדי לחקור את נסיבות היעלמותה. הוא מצטרף לצוות העובדים כמלצר וביחד עם אנדרס, חבר לעבודה, מנסה לפענח את התעלומה. מקרי רצח נוספים שמתרחשים באזור מביאים למלון בלש משטרה בכיר, שנחוש לגלות את האמת וכולם מבחינתו חשודים.

המסתורין סביב המלון ויושביו גדל וכך גם האהבה שניצתת בין חוליו ואיסבל. הם יצטרכו להתגבר על מכשולים שהתקופה והסביבה ייכפו עליהם, בעוד הם מנסים לחשוף את הסודות האפלים שמאחורי דלתות סגורות.

"מלון הסודות" היא סדרת מתח רומנטית, וחידוש מצליח לסדרה הספרדית "גראן הוטל". בסדרה מככבים אריק אליאס ("על החיים ועל המוות") ואירנה אסואלה.

שודר בערוץ ויוה.

81 פרקים, מקסיקו, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully