רופאים על הסדרה

  • רופאים
ויוה
ויוה

היאה ג'ונג הצעירה נשלחת לגור בכפר עם סבתה לאחר מות אמה ונישואיו החדשים של אביה. השינויים הדרמטיים בחייה הופכים את היאה ג'ונג לנערה קשוחה ובעייתית, שאינה מהססת להגיב באלימות כלפי כל מי שיוצא נגדה. בבית ספרה החדש, היא פוגשת בג'י הונג, האיש שישנה את מסלול חייה לחלוטין.

ג'י הונג הוא מורה בתיכון, רופא בהכשרתו, שלקח פסק זמן מעיסוק ברפואה. על אף התנהגותה המרדנית של היאה ג'ונג, הוא מזהה מיד את הפוטנציאל של תלמידתו החדשה ומבין שהיא זקוקה ליד מכוונת. ג'י הונג משקיע מזמנו כדי לעזור לה בלימודים ובין השניים נרקם קשר עמוק. סו וו, תלמידה שמאוהבת בג'י הונג, מקנאה בהיאה ג'ונג על תשומת הלב היתרה שג'י הונג מעניק לה ומפיצה שמועה שקרית על רומן בין השניים. על אף הכחשותיו הנחרצות, השמועה פורשת כנפיים, וג'י הונג נאלץ לעזוב את בית הספר. הוא מחליט ללמוד ונוסע לחו"ל, ובהשפעתו, היאה ג'ונג מחליטה לשנות את דרכיה וללמוד רפואה.

13 שנים חולפות והיאה ג'ונג היא מתמחה נוירוכירורגית בבית החולים שבו עובדת גם סו וו, יריבתה משכבר הימים. כשג'י הונג, כיום פרופסור ידוע, מגיע לעבוד באותו בית החולים, יריבויות ישנות מתעוררות שוב כמו גם רגשות, שנשמרו עד כה בסתר. האם המפגש המחודש בין היאה ג'ונג וגי' הונג יוביל לקשר רומנטי? האם גם הפעם סו וו תחבל בקשר ביניהם?

"רופאים" היא סדרת דרמה מצליחה בכיכובם של קים רה וון ("מאיזה כוכב את") ופק שין היאה ("היורשים", "פינוקיו").


חמישי ב-19:00, 2 פרקים ברצף. פרקי השבוע ברצף – שישי ב-16:40

20 פרקים, דרום קוריאה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully