אנה כפול שלוש - על הסדרה

  • אנה כפול שלוש
ויוה
ויוה

אנה לאורה, אנה לטיסיה ואנה לוסיה הן שלישיית אחיות, שבמהלך טיול משפחתי, מתרסק כל עולמן. מכונית המשפחה מעורבת בתאונת דרכים בשולי נהר סואן והתוצאות הרסניות – האב והאם מתים, אנה לאורה מאבדת את רגלה ואנה לוסיה נסחפת במורד הנהר. רק אנה לטיסיה, שלה יד בתאונה, יוצאת ללא פגע.

אישה ערירית בשם סולדד מוצאת את אנה לוסיה ולוקחת אותה אל ביתה. אנה לוסיה אינה זוכרת דבר אודות התאונה ומשפחתה וסולדד מנצלת זאת. על אף שזהות הילדה מתבררת עד מהרה, סולדד מחליטה לגדל את אנה לוסיה כבתה מבלי לספר לה – או לאיש - את האמת. אנה לוסיה הנעדרת מוכרזת כמתה, אך משפחתה עדיין מקווה למצוא אותה ביום מן הימים.

השנים חולפות והחיפושים אחרי אנה לוסיה מתמעטים. אנה לטיסיה, שהפכה לאישה אגואיסטית ורודפת בצע, אינה מעוניינת כלל למצוא את אחותה האבודה, כיוון שאינה רוצה לחלוק עמה את ירושת הוריהם.

אנה לטיסיה נשואה למרסלו, חוקר פרטי שעומד לעלות על עקבותיה של אנה לוסיה. כשאנה לטיסיה מגלה זאת, היא נחושה לעצור בעדו ושולחת מישהו כדי להרוג אותו. ללא ידיעתה, מרסלו שורד, אך מאבד את זכרונו. אישה טובה עוזרת לו להחלים, ונותנת לו מחסה ושם חדש - סנטיאגו. סנטיאגו אינו מצליח להיזכר בדבר מעברו, אך מדי לילה, פוקדת את חלומותיו דמותה של אשתו אנה לטיסיה מבלי שיידע מי היא. כשהוא רואה את אנה לוסיה לראשונה, הוא מזהה אותה כאישה מחלומותיו, מבלי לדעת מה הקשר שלה לחייו.

אנה לוסיה וסנטיאגו מתאהבים, והקשר ביניהם מוביל לשרשרת אירועים, שמביאה לאיחוד בין האחיות. אבל אנה לטיסיה תשתמש בכל תחבולה אפשרית כדי לסלק את אנה לוסיה מחייה ומחיי אנה לאורה, בעוד אנה לוסיה תיאלץ להיאבק על מקומה במשפחה ולהילחם על אהבתו של מרסלו.

"אנה כפול שלוש" היא טלנובלה מצליחה בכיכובה של אנג'ליק בויר, שמגלמת את שלושת האחיות שבמרכז הסדרה. לצידה מככבים סבסטאין רולי, בן זוגה בחיים ומי שכיכב לצידה בטלנובלה "החיים שגנבו ממני", ודויד ספדה, שגילם את אהובה של בויר בטלנובלה "תהום של תשוקה". הסדרה זכתה לרייטינג גבוה במקסיקו ובארה"ב, שם זכה פרק הפתיחה למעל ל-4 מיליון (!) צופים.

מדי ערב ב-21:40. ש.ח.- 09:40, 15:40. 5 פרקים ברצף - שבת ב-12:10.

*בלעדי לאתר ויוה - פרקים מלאים לצפייה ישירה.

123 פרקים, מקסיקו, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully