הגורל של אווה - על הסדרה

  • הגורל של אווה
ויוה
ויוה

אווה סולר היא אישה יפה וחזקה. אביה היה נהג משאית והיא החליטה להמשיך בדרכו לאחר שנפטר והוריש לה את משאיתו. אווה הפכה לנהגת משאית מדופלמת, ובדרכים גם מצאה אהבה בדמותו של ארמנדו. אווה וארמנדו נישאו, הביאו לעולם שתי בנות, והקימו יחד חברת משאיות מצליחה ומשגשגת. החיים היו טובים והכול זרם על מי מנוחות.
עם חלוף הזמן ועם ההצלחה, הגיעו גם הבעיות. לאווה וארמנדו ילדה אוטיסטית, שארמנדו אינו מסוגל לאהוב, למגינת לבה של אווה; בתם הבכורה היא נערה מתבגרת ומרדנית עם בעיות סמים; ארמנדו הסתבך בעסקים מפוקפקים ובוגד באווה על ימין ועל שמאל, וכאילו לא די בכך – אחותה מקנאה בה מאוד וחברתה הטובה היא למעשה יריבתה המרה ביותר.

אווה מחליטה לעשות שינוי בחייה ולסלק מקרבתה את כל אלה שפוגעים בה, אך הקרובים אליה ביותר בוגדים בה והיא ומואשמת בפשע שלא ביצעה. אווה נשלחת לכלא, אך היא אינה מוותרת. היא נחושה להוכיח את חפותה ומתחילה לתכנן בדקדקנות את נקמתה. רק אז, כשמטרה ברורה לפניה, אווה מצליחה לפתוח את לבה אל פבלו, גבר הצעיר ממנה בשנים רבות, אך היחיד שהחזיר לה את האמונה באהבה. האם גורלה של אווה ישתנה?

"הגורל של אווה" היא טלנובלה מצליחה, שמחזירה למסכי ערוץ ויוה את השחקנית האהובה אדית גונזלס ("תחת שמים אדומים", דונה ברברה").

שודר בערוץ ויוה

120 פרקים, ארה"ב, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully