חוקי המשחק על הסדרה

  • חוקי המשחק
ויוה
ויוה

עבור רבים, רומרו רומולו הוא גיבור לאומי. הוא פוליטיקאי לשעבר, שעומד בראש קרן לשיקום אסירים ומסייע למשטרה לעיתים קרובות. רק מעטים יודעים שמאחורי חזותו המיטיבה, מסתתר פושע אכזר, חבר בארגון פשע, שלמעשה משתמש בקרן כדי לגייס עבריינים. רחוק מעיני הציבור, רומרו מנהל רומן עם אתנה, נוכלת מתוחכמת שפיתתה אותו כדי לפלס את דרכה אל ארגון הפשע. אתנה המניפולטיבית רצתה בתחילה רק לנצל את רומרו למטרותיה, אך עם הזמן נשבתה בקסמו.

אויבו הגדול של רומרו הוא זה-מריה, אביו החורג ובכיר לשעבר בארגון הפשע. רומרו האשים אותו בעבר ברצח 20 איש וגרם בכך להפיכתו לפושע נמלט. דז'נירה, אמו של רומרו, מעולם לא סלחה לו על כך וגידלה את ז'וליאנו, בנה החורג, ואת בתה המאומצת טויה, הרחק מרומרו.
טויה וז'וליאנו הפכו לזוג בבגרותם, אך נאלצו להיפרד כשז'וליאנו הופלל באחזקת סמים ונשלח לכלא. ז'וליאנו משוכנע שהופלל על ידי ארגון הפשע, שבו חבר רומרו, ועם שחרורו, הוא נחוש למצוא את האשמים במעשה.

בעקבות הסתבכות של טויה עם המשטרה, היא פונה לרומרו כדי שיסייע לה. רומרו מתאהב בה נואשות ובכך מקים עליו אויבים חדשים בדמותם של ז'וליאנו ואתנה. העניינים מסתבכים עוד יותר כשזה-מריה חוזר לתמונה לאחר שנים של היעדרות כדי לעשות סדר בארגון ובחיי משפחתו המסוכסכת. חזרתו תוציא לאור אמת אפלה ותשנה לחלוטין את חוקי המשחק עבור רומרו ועבור כל הסובבים אותו.

"חוקי המשחק" היא טלנובלה משובחת ועתירת רייטינג, מהיוצרים של הטלנובלה המצליחה "שדרות ברזיל". בסדרה מככבים אלשנדרי נרו ("אימפריה") וז'יובאנה אנטונלי ("האחד", "הלוחמת"), שזכו בפרסים רבים על תפקידיהם בסדרה.

ראשון-חמישי ב-19:05. ש.ח. – 07:05, 13:05

פרקי השבוע ברצף – שישי ב-18:10

150 פרקים, ברזיל, -20152016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully