עשירים לא מבקשים רשות - על הסדרה

ויוה
ויוה

באחוזה מפוארת, הרחק מבואנוס איירס, גרה משפחת ויז'לבה העשירה –אנטוניו, אגוסטין ואנה, ודודם ליסנדרו. באחוזה חיים גם משרתים ופועלים, וכולם יודעים את מעמדם ומקומם. מאבקי כוח הם עניין שבשגרה במשפחת ויז'לבה - שבה ליסנדרו חותר להשתלט על נכסי המשפחה - אך לא בין האדונים למשרתים. כל זה משתנה עם הגעתן של שתי נשים לאחוזה.

חוליה היא מורה שמגיעה לאחוזה בניסיון להתחיל בחיים חדשים, לאחר פרידה מבעל מתעלל. היא שובה ממבט ראשון את לבו של רפאל, מנהל החווה הנאה, אך גם את זה של אנטוניו, בעל האחוזה הקשוח. אנטוניו ורפאל מוצאים עצמם עד מהרה נלחמים על לבה של אותה אישה, וחוליה מתקשה לבחור ביניהם. בה בעת, מגיעה לאחוזה משרתת חדשה בשם אלנה, שמסתירה סוד אפל. אלנה היפה מרעידה את עולמו של אגוסטין, שזה עתה נישא לחוספינה, והשניים נסחפים לרומן אסור שהשפעותיו יהיו מרחיקות לכת עבור כל דיירי אחוזת ויז'לבה.

"עשירים לא מבקשים רשות" היא טלנובלה ארגנטינאית מצליחה, שמחזירה אל מסכי ויוה את השחקנית האהובה ארסלי גונזלס ("נאנו", "היורש"). לצידה מככבים בסדרה שחקנים רבים ומוכרים - לוסיאנו קסטרו ("יורשי הנקמה"), גונסלו הרדיה ("אחים בדם"), אגוסטינה צ'רי ("קטנטנות") וחואן דארטס "דרך לאהבה").

225 פרקים, ארגנטינה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully