ילדי השמש - על הסדרה

  • ילדי השמש
ויוה
ויוה

שי ג'ין הוא מפקד בכיר בכוחות המיוחדים של צבא קוריאה. הוא מגיע לחדר המיון לאחר שהוא נפצע במהלך קטטה, ומטופל ע"י הרופאה היפה מו יון. שי ג'ין מוקסם ממנה ממבט ראשון ומזמין אותה לדייט. למרבה הצער, השניים לא מספיקים ליהנות מפגישתם כיוון ששי ג'ין מוזעק למבצע חשאי. הוא מבטיח למו יון שייפגשו כשיחזור, אך גם לאחר חזרתו, הם אינם מצליחים לצלוח דייט אחד בשלמותו בשל היעלמויותיו התכופות של שי ג'ין.

שי ג'ין ממעט בהסברים לגבי היעדרויותיו ומו יון מתקשה להתמודד עם החשאיות של תפקידו. היא מבהירה לו שתתקשה להיות במערכת יחסים עם גבר, שתפקידו להרוג בעבור מדינתו בעוד היא נשבעה להציל חיים בכל מחיר. שי ג'ין נפגע מדבריה, אך מכבד את רצונה והשניים נפרדים. זמן קצר לאחר מכן, שי ג'ין נשלח למדינה מוכת מלחמה בשם אורוק לתקופה בלתי מוגבלת.

שמונה חודשים חולפים ומו יון מקבלת הצעה לעמוד בראש צוות רפואי שנשלח לאורוק, מבלי לדעת ששי ג'ין מוצב שם. השניים נפגשים מחדש ונאלצים לעבוד יחד במצבים הרי גורל. ככל שמו יון מכירה את שי ג'ין ונחשפת לאומץ לבו ונדיבותו, היא מבינה שאולי שפטה אותו לחומרה. האם תצמח אהבה בין השניים, כזו שתגבר על כל מה שמפריד ביניהם?

"ילדי השמש" היא דרמה אפית רומנטית, שסחפה את קוריאה וסין כששודרה בתחילת 2016. הסדרה זכתה לפופולאריות עצומה בקוריאה, עם רייטינג ממוצע של 38% לפרק (!). הסדרה נמכרה למעל ל-30 מדינות עוד בזמן שידורה, ומככבים בה סונג ג'ונג גי ("בין שתי נשים") וסונג היאה קיו ("רוחות של חורף"), שניים מהכוכבים הקוריאנים המצליחים ביותר כיום באסיה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully