רק אלוהים סולח - על הסדרה

  • רק אלוהים סולח
ויוה
ויוה

רנטה הצעירה מאוהבת בפבלו, פועל שעובד בחווה של אביה ברונו. כשברונו מגלה שבתו מנהלת רומן עם פועל ואף מצפה לילד ממנו, הוא שולח אותה הרחק כדי שתלד בסתר. רנטה עוזבת את הכפר עם המשרתת שלה, מקריה, מבלי שהיא מספיקה להיפרד מפבלו.

פאוסטו, שכנו של ברונו, שקוע בחובות, והוא מעוניין להינשא לרנטה כדי שיוכל להשתלט על רכוש המשפחה. אבל רנטה אינה מעוניינת בו וטרם עזיבתה, היא מגלה לו שהיא בהריון מפועל. פאוסטו, שאינו מוכן שאיש יחבל בתוכניותיו, מגלה מיהו אהובה של רנטה והורג את פבלו.

רנטה יולדת בת בשם אביגיל וברונו נותן למקריה כסף כדי שתרשום את הבת תחת שמה ותגדל אותה. הוא מכריח את רנטה לוותר על בתה ולספר לכולם שהיא רק הסנדקית שלה. הוא גם מאלץ אותה להינשא לפאוסטו, שאותו הוא הופך לאפוטרופוס על רכושו. כשמקריה מגלה לרנטה שפאוסטו הוא זה שרצח את פבלו, רנטה מחליטה לברוח עם בתה, אך פאוסטו רודף אחריה וגורם לתאונה, שמותירה אותה עיוורת.
שמונה עשרה שנים חולפות ואביגיל הופכת לאישה יפהפייה.

רנטה עדיין נשואה לפאוסטו, רק כדי להיות קרובה לבתה, ובעיוורונה, אינה מבחינה שפאוסטו חושק באביגיל. כשמתאו, אחיינו הצעיר של פאוסטו, חוזר מחו"ל לאחר שהות ארוכה, הוא שובה מיד את לבה של אביגיל. אבל לבו של מתאו נתון לאחרת – הוא מאוהב בדיאנה, מבלי לדעת שהיא המאהבת של פאוסטו. עם הזמן, מתאו מבין מיהי אהבתו האמיתית, ובינו ובין אביגיל ניצתת אהבה גדולה למורת רוחם של דיאנה ופאוסטו, שיעשו הכול כדי להפריד בין השניים.

האם אהבתם של אביגיל ומתאו תשרוד את התככים של הסובבים אותם? ומה יקרה כשאביגיל תגלה את האמת על אמה האמיתית?

"רק אלוהים סולח" היא טלנובלה קלאסית מצליחה, וחידוש לטלנובלה "חבקי אותי חזק" ששודרה בעבר בערוץ "ויוה פלטינה". בסדרה מככבים סוריה וגה ("ים של אהבה"), מארק תאצ'ר ("תהום של תשוקה") וסרחיו גוירי ("לב פראי").

החל מ- 15.6.16

מדי ערב ב-18:10. ש.ח.- 12:10. 5 פרקים ברצף - שבת ב-08:00

123 פרקים, מקסיקו, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully