רסיסים - על הסדרה

  • רסיסים
ויוה
ויוה

חייהם של גבר ואישה, מרקעים שונים, מצטלבים בשל טעות גורלית.
גולסרן הצעירה מגיעה לבית החולים כדי ללדת את בתה. במקביל, דילארה, אשתו של איש עסקים עשיר בשם ג'יהאן, יולדת את בתם באותו בית החולים. הדמיון בשמות המשפחה של שתי הנשים גורם לכך שאחות חדר הלידה מחליפה בין התינוקות בהיסח הדעת. גולסרן מקבלת את בתה של דילארה בעוד דילארה חוזרת לביתה עם בתה של גולסרן, מבלי שאיש ידע על הטעות הרת הגורל.

15 שנים חולפות, וגולסרן חיה עדיין בשכונה ענייה עם בתה האזל. היא אישה קשת יום, שמנסה לגדל את בתה כמיטב יכולתה מאז שבעלה נטש אותן. בה בעת, דילארה חיה עם בתה ג'נסו בבית גדול על נהר הבוספורוס לצד בעלה ג'יהאן, שמזה זמן מה שוקל להיפרד ממנה.

כשג'נסו נפצעת בתאונה, בדיקת דם פשוטה מבהירה לג'יהאן ודילארה שהיא אינה בתם הביולוגית. האמת המרה מתגלה עד מהרה גם לגולסרן, והבעיות בין שתי המשפחות רק מתחילות. עם זאת, הנסיבות מקרבות אט אט בין גי'האן לגולסרן, שמפתחים רגשות עזים זה לזה, כאלה שלא יוכלו להתעלם מהם.

מהתסריטאים של הדרמות המצליחות "אלף לילה ולילה" ו-"אהבה ועונש", "רסיסים" היא סדרה טורקית משובחת ואחת מהצלחות הרייטינג בטורקיה לעונות השידור של 2015-2016. בסדרה מככבים שניים מכוכביה הגדולים של טורקיה - ארקאן פטקאיה (ריזה, "דילה") ונורגול ישילצ'אי (יסמין, "אהבה ועונש").

הסדרה שודרה בויוה וינטג'

283 פרקים, טורקיה, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully