איפט - על הסדרה

  • איפט
ויוה
ויוה

איפט היא בחורה צעירה ויפה שגרה עם אביה ואחותה הצעירה באחת מהשכונות הוותיקות של איסטנבול. היא מאוהבת עד כלות בג'מיל, נהג מונית שעובד בתחנה מקומית. איפט חולמת על היום בו ג'מיל יציע לה נישואים והיא אינה יודעת שלמעשה, ג'מיל אינו מעוניין להתחתן איתה ושיש לו שאיפות גדולות יותר - הוא חולם להיות עשיר ולעזוב את השכונה כדי לחיות חיים אקזוטיים במקום אחר.

מזה זמן מה, ג'מיל לוחץ על איפט שתתמסר לו ואיפט מתנגדת, כיוןן שהדבר נוגד את החינוך המסורתי שקיבלה בבית. ביום אומלל אחד, ג'מיל משתכר ומאבד שליטה, ואונס את איפט ההמומה.
איפט הפגועה והדואבת מנסה להתגבר על הטראומה, אך ללא הועיל. ג'מיל מתחנן שוב ושוב לסליחתה ומבטיח להינשא לה. איפט, שמגלה שהיא בהריון בעקבות האונס, מסכימה להינשא לג'מיל כיוון שהדבר יציל את כבודה שחולל. אבל ג'מיל פוגע בה שוב כשהוא מסכים להינשא לבתו של הבוס שלו בשל חובות ועוזב את איפט לאנחות.

כאילו לא די בכל אשר קרה בחייה, אביה של איפט מכה אותה כשהוא מגלה את דבר הריונה והיא מאבדת את התינוק. איפט מחליטה לשקם את חייה ונשבעת לנקום. הגורל מושיט לה יד בדמותו של עלי איהסאן, איש עסקים עשיר, שמתאהב בה ונושא אותה לאישה. ג'מיל מושפע מאוד מנישואיה של איפט ומבין מאוחר מדי שהוא אוהב אותה. הוא נחוש לעשות הכול כדי להחזיר את איפט אליו, אך האם כעת, כשיש לה הכול, תרצה איפט לחזור לגבר שפגע בה כל כך?

איפט היא סדרה טורקית מצליחה ומרגשת בכיכובם של השחקנים דניז צ'אקיר ואיברהים צ'ליקול, שטרם נראו על מסכינו.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

80 פרקים, טורקיה, 2011-2012

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully