מחכים לשמש על הסדרה

  • מחכים לשמש
ויוה
ויוה

זיינפ היא נערה צעירה ויפה, שגדלה עם דמט אמה בעיירה קטנה. היא מעולם לא הכירה את אביה, שלפי אמה, היה ימאי שעקבותיו נעלמו בים. קשיים כלכליים מאלצים את השתיים לעזוב את ביתן ולעבור לאיסטנבול כדי להתחיל מחדש. הן נעזרות בז'אלה, חברתה הטובה של דמט ומנהלת בית הספר הפרטי, היוקרתי ביותר בעיר. ז'אלה מקבלת את זיינפ לבית הספר ואף עוזרת לדמט למצוא עבודה.

זיינפ מתקשה להסתגל לחיים בעיר הגדולה וכבר ביום הראשון שלה בבית הספר, היא מתעמתת עם הבריון השולט, קרם. קרם הוא בנם היחיד של בעלי בית הספר, בחור חתיך, מפונק ועשיר, ששולט בבית הספר כאילו היה ממלכתו הפרטית. הוא מתעמר בכל מי שמרגיז אותו, וכשזיינפ עוזרת לאחד מקורבנותיו, קרם שם אותה על הכוונת. אבל זיינפ אינה מפחדת ממנו והיא אינה מוכנה להיכנע למעשי הבריונות שלו. מרדנותה ותעוזתה של זיינפ מעוררים את כעסו של קרם, שאיש לא ערער על מעמדו בעבר.

זיינפ היא אצנית מוכשרת וכשרונה מושך את תשומת לבו של ג'יהאן, המורה לספורט. ג'יהאן מחליט לאמן את זיינפ ומשקיע בה זמן, והדבר מעורר את קנאתה של מליס בתו. מליס, שמאוהבת בסתר בקרם, מחליטה לעזור לו "לחנך מחדש" את זיינפ. קנאתה של מליס בזיינפ תגבר כשהיא תגלה שאביה הוא למעשה גם אביה הביולוגי של זיינפ, ושקרם מתחיל להתאהב בבחורה האמיצה, שאותה נשבע להכניע...

"מחכים לשמש" זכתה להצלחה גדולה כששודרה בטורקיה וכוכביה הפכו לאלילי נוער, במיוחד השחקן קרם בורסין, המגלם את דמותו של קרם בסדרה.

ראשון-רביעי ב-20:05. פרקי השבוע ברצף – שישי ב-09:00, שבת ב-22:30

108 פרקים, טורקיה, 2013-2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully